Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II.
Damned.
EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
I'm working on itquote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Afunados het volgende:
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
Ik denk ook dat Jonker geen vertrouwen meer had in MVV.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.
Ik ben er blij mee![]()
Nounou, hoeveelste zijn we uiteindelijk geworden dit seizoen?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.
Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....
En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
Niks dus...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Afunados het volgende:
En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
Je moet de VI niet als bron gebruiken he..quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niks dus...
Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef yurko het volgende:
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
Jep . . .quote:Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Afunados het volgende:
[..]
Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb jequote:Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken
Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
Veranderen het wel als er een nieuwe trainer is.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:13 schreef Robar het volgende:
[..]
Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.
Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was![]()
quote:Jonker en MVV gaan uit elkaar
Na twee succesvolle jaren komt er op 30 juni a.s. een einde aan de samenwerking tussen MVV en Andries Jonker. De hoofdtrainer heeft aan MVV verzocht om zijn nog één jaar lopende contract per 30 juni a.s. te ontbinden en MVV heeft besloten om dat verzoek in te willigen.
Tijdens de twee jaren dat Jonker in Maastricht werkte, was de club duidelijk in opbouw. Op allerlei gebieden leverde Jonker een aanzienlijke bijdrage aan de opbouw en versterking van de club, die drie jaar geleden ternauwernood nog een licentie kreeg van de KNVB
Ook werden ieder jaar meer punten in de competitie behaald en bereikte MVV in het afgelopen seizoen de kwartfinales van de Gatoradecup.
Kennelijk zijn die resultaten niet onopgemerkt gebleven, want Andries Jonker heeft aan MVV verteld dat hij is benaderd door de eredivisieclub Willem II en dat hij dat ziet als een nieuwe uitdaging en verdere stap in zijn carrière. MVV wil Andries Jonker, gezien zijn bijdrage in de opbouw van de club, niet beletten om die nieuwe uitdaging aan te gaan en wenst hem daarbij veel succes.
Op korte termijn zal MVV zich beraden over een opvolger voor de vertrekkende coach.
Maar iets zegt me dat de spelersgroep er niet zo heel rouwig om zal zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:16 schreef yurko het volgende:
Het is nu officieel, het staat al op MVV.nl:
[..]
Wim Dusseldorp, momenteel assistent trainer bij Heerenveen. Prima trainer, en is een echte MVV-erquote:Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken
Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
Dat vind ik helemaal nog niet zo'n slecht idee. Bij VVV heeft hij het ook erg goed gedaan en hij is natuurlijk bekend met de MVV organisatie.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef Samcali het volgende:
[..]
Wim Dusseldorp, momenteel assistent trainer bij Heerenveen. Prima trainer, en is een echte MVV-er![]()
quote:Bron www.mvv.nl
Tussen rood en wit 54
Vandaag een bijzondere “tussen rood en wit”, uiteraard naar aanleiding van de steen die vandaag in de al twee jaar bijzonder rustige Maastrichtse vijver terecht is gekomen. Ik zal mij zoveel mogelijk beperken tot de feiten, opdat een ieder zijn eigen conclusie kan trekken.
Medio februari 2004 ben ik bij MVV aan de slag gegaan met eigenlijk drie doelstellingen:
- stap-voor-stap via respectievelijk 40, 55 en 70 punten MVV op de drempel van de eredivisie brengen
- zorgen voor een, in technisch opzicht, goede en stabiele organisatie
- ervoor zorgen dat elk Maastrichts jongetje graag bij MVV zou willen voetballen.
Destijds heb ik al aangegeven dat er een “mits” was. En deze “mits” hield in dat, om MVV op een hoger niveau te brengen , de financiele middelen elk jaar zouden moeten toenemen. Bij de mensen om mij heen, met name Nico Jongen en John Vranken, bestond daarover geen enkele twijfel. Resultaat zou garant staan voor een explosieve toename van het aantal supporters en sponsors en daarmee zouden dus ook de financiële mogelijkheden toenemen.
In het voorjaar van 2004 hebben wij op aangeven van John Vranken, Hans Visser en Rob Delahaije 9 spelers gehouden. Vervolgens was het de bedoeling dit 9-tal aan te vullen met goede spelers. Zo hebben wij destijds gesproken met o.a. Riga Mustapha, Darl Douglas en Santi Kolk. Om allerlei, ook budgettaire, redenen bleken dit soort spelers niet haalbaar en uiteindelijk zijn wij terechtgekomen in de categorie “spelers met een krasje”. Toen wij eenmaal 18 spelers onder contract hadden staan bleek dat het budget besteed was en dat dat de groep was waarmee ik moest gaan starten.
Rond de Kerst van 2004, met 14 punten na 18 wedstrijden, heeft het bestuur mij gevraagd of ik de spelersgroep zou willen versterken. John Vranken was de initiatiefnemer achter deze vraag. Hierop heb ik geantwoord dat MVV stapje voor stapje weer opgebouwd zou moeten worden, dat er financieel vooral geen risico genomen moest worden, maar dat een versterking van de spelersgroep wel tot betere resultaten zou kunnen leiden. Hierop zijn Drazen Brncic, Tom van Bergen, Leonardo en Miel Mans naar MVV gekomen. De tweede seizoenshelft verliep redelijk succesvol, er werden 25 punten behaald en met het eindtotaal van 39 punten was de doelstelling op 1 punt na gerealiseerd.
In de zomer van 2005 bleek dat de selectie, om diverse redenen, ook budgettaire, weer ingekrompen moest worden. Van de 23 spelers die ik tot mijn beschikking had (Angelo Martha had inmiddels ook een contract verdiend) moesten er 7 vertrekken en hiervoor kwamen 2 spelers terug. Voor het basisteam betekende dit het vertrek van Maurice Verberne en Leonardo en daar kwam Mark Luijpers voor terug. Hierop heb ik het streven van 55 punten niet meer in de mond genomen, de selectie was immers kwalitatief en kwantitatief van een dusdanig niveau dat 55 punten mij niet haalbaar leek. Wij hadden echter een prima voorbereiding en de kop uit het Limburgs Dagblad van 2 juli 2005 “Ambities MVV onder vuur” was al lang weer vergeten. MVV ging immers voor de prijzen spelen… Na de eerste competitiewedstrijd kwam Harrie Gommans de gelederen versterken, waar het vertrek van de in de voorbereiding uitstekend presterende Khalid Hamdaoui tegenover stond. Ondertussen leek mij een puntenaantal van 55 nog altijd niet realiseerbaar, de groep was immers te smal om een uitermate intensief seizoen goed door te komen. Ook tot mijn verbazing presteerden wij voor de Kerst fantastisch: de kwartfinale van de beker werd gehaald en met de Kerst stond de teller al op 35 punten na 24 wedstrijden. In de kerstperiode koos MVV ervoor de in de groep belangrijke Bart Deelkens te verkopen en werden de basisspelers Ibad Muhamadu en Angelo Martha verkocht. Aan de verkoop van deze laatste twee spelers was weinig te doen, voor Bart Deelkens kwam Dimitri Habran in de plaats. Na de Kerst hield ik nog maar 16 selectiespelers over, terwijl wij al 28 officiële wedstrijden in de benen hadden. Tot aan de carnaval ging het allemaal nog prima, 32 wedstrijden hebben wij in het linkerrijtje gebivakkeerd. Na de carnaval gebeurde het, in mijn ogen, onvermijdelijke: blessures, schorsingen en vermoeidheid en helaas brachten niet alle dragende spelers datgene wat zij hadden willen brengen met als gevolg een serie van 5 wedstrijden waarin slechts 1 punt werd behaald. De laatste 2 wedstrijden hebben de spelers de laatste restjes energie opgebruikt hetgeen nog 4 punten opleverde, waardoor wij toch nog op 51 punten kwamen en dat is een aantal dat ik absoluut niet verwacht had. Wat ik overigens ook niet had verwacht was dat wij de kwartfinale van het bekertoernooi zouden bereiken.
Inmiddels staan wij aan de vooravond van mijn derde en laatste contractjaar. Op 7 maart jl. heeft de voorzitter tijdens het Praotcafé de supporters nog eens beloofd dat de doelstelling voor het komende seizoen deelname aan de play-offs is en dat daar door het bestuur naar gehandeld zou worden. Twee weken later bleek mij echter dat er, vanwege financiële redenen, tot 1 mei geen enkele actie op de spelersmarkt ondernomen zou worden. Op 1 mei zou de begroting voor het volgende seizoen vastgesteld worden, waarna bepaald zou worden of er een budget voor nieuwe spelers zou zijn en, zo ja, hoe groot dat budget dan zou zijn. Inmiddels hadden John Vranken en ik ons huiswerk al wel gedaan. Wij verkeerden immers in de veronderstelling dat wij een aantal spelers zouden kunnen aantrekken, teneinde op jacht te gaan naar 70 punten c.q. deelname aan de play-offs. Wij hadden spelers gescout, ik heb met diverse spelers een persoonlijk onderhoud gehad en enkele van die spelers waren bereid om voor een voor MVV op te brengen salaris bij MVV te gaan spelen.
Deze situatie heb ik aan zien komen, daarom heb ik al het mogelijke gedaan om de zaak in beweging te krijgen. Vrijwel dagelijks contact met John Vranken, elke maand een vergadering met voorzitter Joseph Goumans, Nico Jongen en John Vranken, afgelopen seizoen drie keer een onderhoud met onze hoofdsponsor Q-Park en zelfs in de hoogste regionen van de politiek heb ik ingangen gezocht. Ook de (invloedrijke?) mensen om de club heen heb ik gesproken, niets heeft echter geholpen. Niets heeft geleid tot beweging, niets heeft geleid tot een toename van de financiële middelen.
Als technisch directeur voel ik mij ook verantwoordelijk voor de technische organisatie van MVV. Ook hier is de zaak tot stilstand gekomen. Veel zaken hebben wij kunnen verbeteren, weliswaar betreft het zaken die bij de meeste amateurclubs geregeld zijn, maar toch. Wij hebben inmiddels een trainingsveld met doelen, vanghekken en een omheining, het clubgebouw is rood/wit geschilderd, de toiletten (die werkelijk allemaal kapot waren) zijn vervangen, evenals het meubilair en de telefoons en sinds anderhalf jaar (..) kan er gebruik gemaakt worden van computers om maar een paar van die zaken te noemen. Maar waar het werkelijk om gaat, het verbeteren van de kwaliteit van de organisatie, daar kom ik niet aan toe. Het opzetten van de scouting, het verbeteren van de faciliteiten voor de jeugdspelers, het verbeteren van de kwaliteit van de jeugdopleiding, er is allemaal geen geld voor. Al mijn kennis, ervaring en creativiteit heb ik aangewend, Ron Elsen, Rob Delahaije en ik hebben ons drie slagen in de rondte gewerkt, maar dit is het, meer zit er niet in. Zonder euro’s geen verdere verbetering.
Resumerend komt het erop neer dat ik geen kans zie de kwaliteit van het eerste elftal, gezien de huidige situatie, verder te verbeteren en dus beter te gaan presteren. Ik zie ook geen kans om de kwaliteit van de club verder te verbeteren en dus meer perspectief voor de toekomst te creëren.
Het bovenstaande heeft ertoe geleid dat ik regelmatig heb overwogen de pijp aan Maarten te geven en mijn contract in te leveren. De afgelopen week ben ik benaderd door Willem II. Op vrijdag 21 april heb ik John Vranken van de interesse van een club op de hoogte gebracht. Op zaterdag 22 april heb ik gesproken met Willem II en op maandag 24 april heeft Willem II zich gemeld bij John Vranken. Woensdag 26 april hebben de voorzitter en ik de zaken formeel afgehandeld, waarna MVV mij heeft vrijgegeven en vandaag heb ik mijn contract bij Willem II getekend.
Bij Willem II wordt Dennis van Wijk hoofdtrainer. Dennis en ik speelden op 9-jarige leeftijd al samen bij De Volewijckers in Amsterdam-Noord en dat hebben wij vervolgens 8 jaar lang onafgebroken gedaan. Wij bezochten dezelfde middelbare school en woonden op fietsafstand van elkaar. Dennis heeft een mooie carrière als voetballer gehad (o.a. Ajax, Norwich City, Club Brugge en Ioannina) en is vervolgens trainer geworden. Al die jaren hebben wij contact gehouden en dus was ik vanaf het eerste moment op de hoogte van de belangstelling van Willem II voor Dennis, zoals ik ook als een van de eersten wist dat Dennis van Wijk de nieuwe trainer van Willem II zou worden. Vervolgens heeft Dennis van Wijk het bestuur van Willem II gevraagd een assistent aan te stellen van “het type Andries Jonker”, waarna bleek dat ik bij Willem II al op het lijstje met kandidaat – hoofdtrainers stond. Vervolgens heeft men mij benaderd, waarna het balletje is gaan rollen.
Vanwege privé- redenen wil ik op dit moment niet verhuizen uit de omgeving Maastricht en gezien de feiten dat ik bij MVV op dit moment geen perspectief zie, Willem II een mooie club vind en graag met Van Wijk wil samenwerken, heb ik ervoor gekozen MVV te vragen mijn contract per 1 juli a.s. te ontbinden en te laten vertrekken naar Willem II. Uit erkentelijkheid voor mijn inspanningen van de afgelopen 2 ½ jaar is MVV bereid mij te laten gaan, hetgeen ik zeer waardeer.
Ik vertrek wel met gemengde gevoelens en pijn in mijn buik. Mijn spelers, mijn stafleden, mijn supporters, ik moet het loslaten en dat kost moeite, heel veel moeite. Twee jaar lang ben ik naar buiten toe vierkant achter mijn spelers gaan staan, omdat zij dat verdienden. Aan hun inspanningen heeft het nooit gelegen. Af en toe zijn er tussen de muren van Klein Geusselt best harde woorden gevallen, maar wij hebben dit altijd binnenskamers kunnen houden. Veel spelers hebben zich prima ontwikkeld en ik voel mij bij alle spelers, zonder enige uitzondering, zeer betrokken. Mijn stafleden hebben een geweldige prestatie geleverd. Met te weinig spelers te veel wedstrijden moeten spelen vraagt heel veel kwaliteit, aandacht en zorg en daar hebben alle stafleden, van verzorger tot materiaalman, van kantinebeheerder tot assistent het maximale voor gedaan.
Tot slot mijn supporters. Gemiddeld 4800, altijd zorgend voor een gezellige ambiance, regelmatig zorgend voor een geweldige sfeer en af en toe zorgend voor een heksenketel. Ik heb ervan genoten, Angel-side, Ultra’s, de supportersclub, de Gouden Ster, allemaal top, echt top!
Het moge duidelijk zijn dat, hoezeer ik ook tevreden ben met mijn overstap naar Willem II, mijn vertrek mij niet onberoerd laat. MVV is ook mijn club geworden. Ik hoop dat ik ooit de gelegenheid krijg om mijn werk af te maken. Us MVV’ke is echt Us MVV’ke!
Belangrijke spelersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:37 schreef Robar het volgende:
Vreest niemand trouwens voor het mogelijk "meenemen" van een belangrijke speler naar Willem II ?
Bijvoorbeeld Brncic, is hij makkelijk vervangbaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Belangrijke spelers
Waar doel je op Brncic ? Die wil niet weg omdat hij dicht bij zijn familie wil voetballen
Luypers: Is nog van Roda en wil ook niet weg
van de Ban: Heeft net bijgetekend
En voor de rest zie ik niet echt veel belangrijkerds in de huidige selectie
Nee, maar hij zal niet vertrekken. Hij heeft destijds gekozen voor MVV om dichtbij zijn gezin te wonen(Luik), en hij heeft geen verdere ambities om nog naar een andere club te gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef Robar het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Brncic, is hij makkelijk vervangbaar?
Geloof er ook niets van, Rijsbergen daarentegen is denk ik wel een reele optie. Of het wordt eindelijk eens Bonfrere.quote:Op maandag 8 mei 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Frank de Boer trainer van Mvv. Yeah right
Mijn stadquote:Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah, Kruijer naar Haarlem toe, het team (+speler) die hem 1,5 jaar geleden verrot geschopt hebben.
Ik zou zeggen; welkom Jurrie en maak er wat van in Maastricht. Als hoofd coach heeft hij nog niet echt noemenswaardige resultaten geboekt, maar ik geloof wel dat hij een aanhanger van aanvallend voetbal is en dat willen we wel weer eens zien. Al zullen er nu toch echt wat aankopen gepresenteerd moeten worden. Tom Daemen is leuk, maar zal toch niet het verschil gaan maken.quote:Koolhof breekt met Dordt voor contract MVV
26/5/2006 12:32
Na één seizoen stapt Jurrie Koolhof op bij FC Dordrecht om aan de slag te gaan bij MVV. In Maastricht wordt hij de opvolger van Andries Jonker, die als assistent-trainer aan de slag gaat bij Willem II. Koolhof tekende bij zijn nieuwe club een contract voor twee jaar.
'Jurrie Koolhof heeft ons gevraagd om zijn contract te ontbinden', vertelde manager technische zaken Marco Boogers aan Voetbal International. 'Daarover zijn we het eens geworden. Vandaag (vrijdag, red.) is zijn laatste werkdag.'
Het vertrek van Koolhof komt na een seizoen waarin Dordrecht op de negende plaats van de Gouden Gids Divisie eindigde. Smetjes waren de aanvaringen die de coach had met routinier Gérard de Nooijer die hij naar de beloften verbande. Koolhof was eerder werkzaam als hoofdcoach bij De Graafschap en AGOVV Apeldoorn.
MVV, dat als dertiende eindigde, was op zoek naar een nieuwe trainer na het vertrek van Jonker die de club twee seizoenen diende. Onder zijn leiding drong MVV afgelopen seizoen door tot de kwartfinale van de Gatorade Cup.
Bron: www.vi.nl
Het zal indd één van die twee zijn, die worden als enige ook genoemd op een MVV forum. Bron is een AGOVV supporter met goede connecties, die ook al goed zat over v.Boxel. Maargoed, of we blij moeten zijn met een van die twee spelers is een andere vraag..quote:Op maandag 29 mei 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Santinho Lopes Monteiro en Jurrick Juliana waren altijd zijn vriendjes, dus dikke kans dat het één van die twee is dan.
Ah, dat klinkt iig al beter dan wat ik over hem gelezen heb op AGOVV sites/fora..quote:Op maandag 29 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Juliana maakte er meer dan 10 in zijn eerste seizoen geloof ik, in Klaas' schaduw. In zijn tweede jaar ook.
Bij Excelsior Maassluis was ie ook wel redelijk.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Titel op verzoek aangepast
Inderdaad, erg teleurstellend, maar MVV kon niet meer doen denk ik, VVV was toch maatje te groot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef yurko het volgende:
Was weer een mooie actie. Helaas kon dit niet van de wedstrijd gezegd worden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
En Talpa vond het nogal opmerkelijk dat er zoveel Belgen scoorden. Maar goed, niet gek als er ook behoorlijk wat Belgen onder contract staan.
Het zijn allemaal Walenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Beschouw het volgende:
MVV = Met Veel Vlamingen
Als je dik wint is de sfeer altijd goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heerlijke wedstrijd gisteren. Verder mooie sfeer in het weer volle uitvak![]()
hahaha die gekke limburgers, wel een mooi feestquote:Op zondag 3 september 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kippenvelmomenten. Mooie reportage over het kampioenschap uit 1997
http://www.l1.nl/upload/l1/sport/mvv/12L1internetfiles001.wmv
Wat me dan wel weer opvalt op dat plein.... 50.000 "supporters". Waar zijn die nu dan he ?quote:Op zondag 3 september 2006 19:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
hahaha die gekke limburgers, wel een mooi feest![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:36 schreef Afunados het volgende:
Vanavond eerste thuisoverwinning, hopelijk vliegen de ballen er ditmaal wél in. Come on Sjengen![]()
Ik kom graag langs in Maastricht de volgende bekerronde!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef DjVencer het volgende:
Dat moet inderdaad wel lukker telstar thuis. Zou mooi zijn mogen we roda weer eens treffen!!
Gister trouwens een grote afgang, geen passie in het spel!
Zal moeilijk worden vrees ikquote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ?????
Uitverkocht bijna ? Bron ????
Ik moet nog kaarten halen verdomme. En het liefst Boschpoort vak F
Komende Dinsdag dus........quote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom graag langs in Maastricht de volgende bekerronde!
Erg netjes hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Afunados het volgende:
Morgen de derby van het zuiden: MVV - Fortuna.
Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500. Zal dus uitverkocht raken, voor het eerst sinds de kampioenswedstrijd in 1997. Het wordt een mooie dag morgen![]()
De volgende, niet de komende. Ik doel op een MVV - Roda JCquote:
Volgens tekst iets minder dan 8000 aanwezig...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Afunados het volgende:
Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500.
Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef DarkShine het volgende:
Hier noem je het grimmig in een ander topic lig je erover te zeiken?
Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....
De politie had die gast allang neer moeten knuppelen die dat bord gooide, maar ja dat kun je op KLB niet zeggen.
Had niet anders verwacht tegen Fortunaquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
Denk zo'n 70 man. Bus en mensen op eigen vervoer. Zelf ga ik vrijdag overigens niet..quote:Op maandag 6 november 2006 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zitten er vrijdag nog MVV'ers in de 'apenkooi' (lees: het uitvak) op Berg en Bos?
*hoopt meequote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
Volgens mij 50% kans, wel of nietquote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoop op Roda, PV, Feyenoord of Ajax
25% kans (iets meer zelfs als ze alle 4 doorkomen)
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij 50% kans, wel of niet
Iig geen wiskundequote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?
Fingers crossed..quote:Op donderdag 9 november 2006 08:17 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze vanavond eindelijk eens goed loten?
Rly?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Afunados het volgende:
MVV dinsdag voor het eerst sinds een jaar of acht (ik geloof dat de laatste livewedstrijd MVV - Feyenoord 3-3 was) weer eens op TV. Helaas door miscommunicatie over buscombi geen vol vak, maar wel zo'n 700-800 man, dus zal een leuk sfeertje worden daar in de stad en het stadion..
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Hollandquote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Rly?
Ach, leuk om een keertje te zien, overigens . . . , ik zou er nog naartoe kunnen gaan ook
Hmm, nog even over nadenken . . .
Ze draaien niet lekker de laatste wekenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Holland![]()
Even MVV promoten vanaf de tribunes, want op het veld vrees ik het ergste..
Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:23 schreef Reneuh het volgende:
Oh, dat is mooi, weer es een live wedstrijd van MVV op de buis.
Jij bent stoer ! Wat doe je hierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezen![]()
maakte alleen maar een flauwe opmerking maar goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Backdoorman het volgende:
ondanks dat roda juliana combinatie een hogere begroting heeft en eredivisie speelt wordt MVV hier in het westen des lands over het algemeen als de mooiere (volks)club gezien (voor wat het waard is....) en hopen velen dat de oude glorie-tijden van de Geuzelt weer herleven!!! Roda spreekt echt niemand aan en wordt als een saaie grijze nikszeggende club gezien, terwijl MVV zeker nog uitstraling heeft alleen vrees ik met grote vreze dat het zeer moeilijk zal worden om ooit nog op het niveau terug te komen waar ze ooit waren...hoeveel supporters nemen jullie mee naar AZ??
Hoop dat MVV kan winnen!![]()
10 bussen en los nog een hele zooi. De baas wou me geen vrij gevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Backdoorman het volgende:
ondanks dat roda juliana combinatie een hogere begroting heeft en eredivisie speelt wordt MVV hier in het westen des lands over het algemeen als de mooiere (volks)club gezien (voor wat het waard is....) en hopen velen dat de oude glorie-tijden van de Geuzelt weer herleven!!! Roda spreekt echt niemand aan en wordt als een saaie grijze nikszeggende club gezien, terwijl MVV zeker nog uitstraling heeft alleen vrees ik met grote vreze dat het zeer moeilijk zal worden om ooit nog op het niveau terug te komen waar ze ooit waren...hoeveel supporters nemen jullie mee naar AZ??
Hoop dat MVV kan winnen!![]()
jullie even succes wensenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent stoer ! Wat doe je hier![]()
Gelukkig spelen wij donderdag thuis tegen Jong AZ, anders konden we ook weer richting Alkmaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
10 bussen en los nog een hele zooi. De baas wou me geen vrij geven![]()
Gelukkig hebben we Talpa
Weet niet of ik dat nou moet accepteren van een aartsrivaal.......quote:
Ochja alleen omdat we dan misschien in de volgende ronde tegen elkaar kunnen spelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat nou moet accepteren van een aartsrivaal.......
Vooruit: Maar geen handjegeschud enzo.
Ook geen handjegeschud enzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Accepteren jullie het wel van mij?
Succes in ieder geval
je hoeft je niet te verdedigen hoor ten opzichte van mij want ik ben niet eens een mvv supporter...wilde gewoon even mijn westerse sympathie betuigen aan die limbo's...die verder gaat als die voor rjc, omdat zoals ik al zei mvv in de regio waar ik woon nog altijd wordt gezien als (vergane) glorie club...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
maakte alleen maar een flauwe opmerking maar goed![]()
Gelukkig spelen wij nog eredivisie en zullen jullie nooit zover meer komen, als ze daar op dezelfde voet doorgaan.
Wij spelen het hele jaar door wedstrijden die ergens om gaan, terwijl dit voor jullie een wedstrijd is tegen een tegenstander die je normaal als je in de 1e divisie speelt maar 1x in de zoveel jaar meemaakt (toevallig 2e keer in 2 jaar)
Maar denk idd dat jullie vandaag meer supporters mee zullen nemen naar Alkmaar dan toen wij dat deden, al moet erbij gezegd worden dat we wel op oudejaarsdag richting Alkmaar moesten en sommige supporters dan geen zin hebben om op die dag naar Alkmaar te gaanik was er trouwens wel
Maar goed ik gun jullie vanavond wel een overwinning, maar denk alleen niet dat het zover komt
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ook geen handjegeschud enzoZie de sterren uit het Ajaxvak nog vaker snachts in mijn slaap voorbijkomen
![]()
Maar evengoed thanx![]()
Tja het lijkt me ook niet echt leuk om ieder jaar om de plaatsen 9 t/m 15 te spelen eerlijk gezegd, af en toe dat Roda nog es wat maakt (wat de laatste jaren ook niet meer zo is)...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
en wat betreft de eredivisie...jarenlang heb ik alleen maar eerste divisie voetbal gezien bij den haag. sinds enkele jaren doen we mee op het hoogste niveau maar eigenlijk alleen het eerste jaar was leuk omdat alles nieuw was. ik vind er nu weinig meer aan....ploegen spelen over het algemeen slecht voetbal, sfeer in de stadions waar ik geweest ben is middelmatig en de scheidsrechters zijn net zo slecht als in de eerste divisie. had er in ieder geval meer van verwacht...![]()
Nee, maar ik lag wel als er een paar meter naar rechts was gemikt nu nog aan de beademingquote:
Wordt hij de man of the match vanavond?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag wel als er een paar meter naar rechts was gemikt nu nog aan de beademing
Maar goed we dwalen af![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Brncic en Bryssinck zijn de beste spelers van Mvv. Hopelijk vanavond ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:05 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wordt hij de man of the match vanavond?![]()
Ochja Meerssen kon ook tegen AZ scorenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef Reneuh het volgende:
Ik zou het al mooi vinden als MVV een doelpuntje kan meepikkenIk ben bang dat we niet veel meer mogen verwachten.
Ik hoop iig niet dat het een monsterzege wordt voor AZ, want dat gun ik MVV echt niet
Al is het alleen maar om Van Gaal een klap in zn gezicht te gevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef DarkShine het volgende:
Succes vanavond!
Stiekem hoop ik dat jullie winnen
Ja, maar het werd toch een monsterzege voor AZquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ochja Meerssen kon ook tegen AZ scoren![]()
Sinds wanneer is dat een KVM song?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:02 schreef DarkShine het volgende:
En dan hoor je een KVM song op tv...
Sint half België hem gejat heeft van KVM en St Truiden hem bij jullie heeft ingevoerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een KVM song?
Verder wel, buiten de uitslag, leuk dagje gehad
Dr waren wel weer een paar supporters keet aan het trappen hehquote:Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een KVM song?
Verder wel, buiten de uitslag, leuk dagje gehad
ME heeft op de terugweg een bus met Mvv supporters van de weggeplukt -> 2 arrestaties.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Dr waren wel weer een paar supporters keet aan het trappen heh![]()
Viel allemaal reuze mee hoor. Allemaal nogal opgeblazen door de media..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ME heeft op de terugweg een bus met Mvv supporters van de weggeplukt -> 2 arrestaties.
Verder 1 eigen steward in elkaar gemepten 1 steward met hartklachten richting ziekenhuis.
![]()
Volgens mij komt het liedje uit Griekenland of ergens uit Zuid-Amerika, of hebben we het nou over een ander nummer..quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sint half België hem gejat heeft van KVM en St Truiden hem bij jullie heeft ingevoerd.
Haha, ja onze vedetten zullen nu nog vermoeid zijn van dinsdagquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:28 schreef postmortum het volgende:
bedankt dat jullie met het sterkste elftal hebben gespeeld .
Tot vrijdag voor the clash of the titans![]()
Inderdaad, vooral door die fakkel op het veld vrees ik..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat worden weer vette boetes
Hey Afu waarom zien we je niet meer in WOS ?
Hij komt uit Griekenland. Melodie is gedeeltelijk aangepast en sinds begin dit seizoen word hij gezongen bij KV. Sindsdoen is hij snel uitgewaaid over België en nu is hij er dus ook in Nederland.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij komt het liedje uit Griekenland of ergens uit Zuid-Amerika, of hebben we het nou over een ander nummer..
Liepen pas als een v/d laatste stadion uit, dus heb het zelf niet gezien. Maar naar het schijnt dus wel ja. Erna was er wat heen en weer geren door pubers, niets speciaals..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Ziet er trouwens netjes uit in Sittard van jullie kant!
Hoorde dat Sittard na afloop nog moest lopen?
Kameraad van me was als een van de eerste buiten...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:54 schreef Afunados het volgende:
[..]
Liepen pas als een v/d laatste stadion uit, dus heb het zelf niet gezien. Maar naar het schijnt dus wel ja. Erna was er wat heen en weer geren door pubers, niets speciaals..
Is het nu officieel?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef Afunados het volgende:
Maaskant dus nieuwe trainer MVV. Ben eens benieuwd wat er komen gaat, voor de middenmoot van de eerste divisie zal hij niet gekomen zijn..
[afbeelding]
Succes!
Omdat Maaskant er trainer is of wat ?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe kan je een hekel krijgen aan een club
Niet te veel het wereldje op VI kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef DarkShine het volgende:
Maaskants Volgende Vereniging?
Ik kon me al niet voorstellen dat hij dat zelf had verzonnenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet te veel het wereldje op VI kijken
Boeiuh, vond hem wel passend.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet te veel het wereldje op VI kijken
quote:
Wat was de naam van jullie nieuwe trainer ook alweer ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef postmortum het volgende:
trouwens maaskant dat is toch de trainer die elke keer als die ontslagen wordt terug gaat naar rbc![]()
Laat hem nu, voor het eerst in jaren kan hij onder die Sittardse steen uitkomen. Eindelijk zijn ze eens even niet meer het lachertje van Limburg...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat was de naam van jullie nieuwe trainer ook alweer ?
Qua voetbal heb je wel gelijk. Maar om clubs die met de tekst "voor huisdieren" op hun shirt spelen kan ik ook best lachenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat hem nu, voor het eerst in jaren kan hij onder die Sittardse steen uitkomen. Eindelijk zijn ze eens even niet meer het lachertje van Limburg...
Denk niet dat die discussie in dit topic thuishoortquote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Samcali het volgende:
[..]
Qua voetbal heb je wel gelijk. Maar om clubs die met de tekst "voor huisdieren" op hun shirt spelen kan ik ook best lachen![]()
Absoluut, de grootste kwal uit het Nederlandse trainersgildequote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat Maaskant er trainer is of wat ?
quote:Nerd.
Sterkte ermee schatquote:Robert welkom
Ik vermoed MVV - Feyenoord 3-3. Een van de enige wedstrijden die dat jaar live op C+ was.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Samcali het volgende:
Ik heb een MVV shirt in mijn verzameling, gedragen door Wasiu Taiwo, ik geloof in 1999. Het shirt heeft echter Canal+ als shirtsponsor, en daar schijnt maar 1 wedstrijd mee gespeeld te zijn.
Heeft iemand van de MVV fans hier misschien enig idee welke wedstrijd dat precies was![]()
Heeft niets aan zijn val overgehouden, veel geluk gehad dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ziet er weer goed uit jongens. Hoe is het met Snuf?
Was er niet bij maar ik las van wel ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:49 schreef Reneuh het volgende:
Gisteravond een behoorlijk bloedeloos 0-0 tegen VVV, las ik in de krant?
Laat je die zelf ook groeien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef dekilo het volgende:
coup haastrup woohooo
Ah, jij bent het!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben maandag present in EHV. Vanavond niet. Haal ik niet met werk.
Hopelijk vandaag wel winnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ah, jij bent het!![]()
Ik ben er vanavond ook bij, maandag waarschijnlijk ook, al wordt het misschien krap met werk. Nu lekker de stad in, en straks met een mooie overwinning naar de top van de JL![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Pfff wat een afgang gisteravond.
Vond hem wel meevallen. Had enkele discutabele momenten aan beide kanten en Thiebaut (hoe je het ook schrijft) ontsnapt ook nog 2x aan zijn 2de geel...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef dekilo het volgende:
Het was ook een bagger wedstrijd.
Was dat gejank niet een klein beetje terecht ivm die malloot met fluit.
tov afgelopen jaar bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:41 schreef DarkShine het volgende:
Gister met vrijkaartje wezen kijken...
Wat een gejank op die tribune, het voetbal zit toch echt een enorm kwaliteitsverschil in...
Ik bedoel tussen Eredivisie en Jupiler League. En dat is niet als flame of iets dergelijks richting jullie bedoeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef Afunados het volgende:
[..]
tov afgelopen jaar bedoel je?
Gister was vrij zwak, vorige vrijdag in Waalwijk was daarentegen zeer goed van MVV kant.
Nou, daar begin ik pas in te geloven als ze eens een paar wedstrijden achter elkaar gaan winnen..quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:21 schreef Beschouw het volgende:
Maastrichter star begint weer te stralen
Tegen Haarlem inderdaad inderdaad nauwelijks wat gehoord, tegen Telstar echter wel. Ook enkele van de laatste uitwedstrijden. Schandalig natuurlijk, maar helaas zijn dat simpele jongeren die nooit meer zullen zien van de wereld dat het Vrijthof.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:36 schreef dekilo het volgende:
Vrijdag tegen Haarlem ook weer een leeker sfeertje.
Alleen lees ik dit vervolgens op de website van Haarlem:
Daarnaast moeten zowel Axwijk als Wijks een uiterst vervelende avond hebben gehad als gevolg van de vele oerwoudgeluiden, die telkens te horen waren vanaf de Maastribune.
Ik heb hier dus helemaal niks van meegekregen.
Daarnaast zitten op de Maastribune niks anders als pubertjes en nog jongere.
Maar schandalig als het echt zo is.
Doe maar mvv - Roda.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef dekilo het volgende:
Nu cambuur uit.
En dan weer lekker in de Geusselt vlammen tegen Dord.
Dan hopen op Ajax of Roda thuis in de beker.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:14 schreef Afunados het volgende:
Geniale wedstrijd gisteren, topsfeer en nog lang gefeest. Eindelijk doen we weer mee![]()
Vrijdag tegen GoAhead uitverkochte Geusselt?
Ja Mechelen kan echt met de top mee ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef DarkShine het volgende:
Mechelen heeft laten zien dat het met Anderlecht, Club, Genk & Standard meekan. Kunnen jullie met de top 3 en AZ mee?
Het was dan ook niet negatief bedoeld, maar gewoonweg realisme. Nu promoveren is direct degraderen, en dat kost flink geld!
Sympathie? Alles behalve dat!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Mechelen kan echt met de top mee ja.
** Bekijkt stand Belgie
Moet lachen
![]()
- - -
Schijnbaar heb jij als mof zijnde sympathie voor Mvv. Ik zie jou keer op keer in dit topic terug
Thx!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef dekilo het volgende:
Darkshine heeft wel gelijk.
KVM blijft trouwens een heerlijk clubje.
nondeju wat een historie.
Kunnen we in Maastricht alleen maar jaloers op zijn.
Ik denk niet dat Fortuna promoveert.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Volgend jaar 3 Limburgse clubs in de eredivisie![]()
Buiten dat, VVV vliegt eruit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fortuna promoveert.![]()
die gaan juist Europa inquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Buiten dat, VVV vliegt eruit.
Er komt overleg aldus L1...quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef yurko het volgende:
Wordt gezellig vrijdag aangezien het tot nu toe nog verboden is voor MVV fans om naar Helmond af te reizen. Hopelijk wordt er gezien de omstandigheden nu toch een buscombi mogelijk gemaakt, want ik denk dat veel MVV supporters hoe dan ook zullen gaan.
quote:MVV-supporters mogelijk toch naar Helmond
Er bestaat een kans dat er toch MVV-supporters mee mogen naar de uitwedstrijd tegen Helmond Sport. Maandag zijn er gesprekken met de betrokken instanties en beide verenigingen.
In het afgelopen seizoen ontstonden er ongeregeldheden na het duel tussen beide ploegen in Maastricht. Op last van de politie, justitie en de gemeenten Helmond en Maastricht werd besloten om in het seizoen 2007-2008 bij de duels tussen Helmond Sport en MVV geen supporters toe te laten van de uitspelende club. MVV wil nu toch kijken of er supporters meekunnen. De Maastrichtse ploeg kan in die uitwedstrijd de derde periodetitel winnen.
Bron: L1
quote:MVV maakt zich hard voor toegang fans in Helmond
Mede op verzoek van de fans gaat MVV maandag met de politie en stewards in Helmond overleggen of er toch Maastrichtse supporters vrijdag toegelaten mogen worden bij de wedstrijd Helmond Sport-MVV.
Het duel is van groot belang voor de ploeg van Robert Maaskant, die in Helmond de derde periodetitel kan grijpen. De politie sprak eerder een veto uit over de komst van MVV-fans wegens de vernieling van een supportersbus van Helmond Sport vorig seizoen.
bron DDL
Als jullie al zouden mogen is dat natuurlijk uitgesloten lijkt me.quote:Op zondag 18 november 2007 13:20 schreef Afunados het volgende:
met hopelijk wel meer plaats dan enkel het uitvak. Vraag naar kaarten zal namelijk enorm zijn.
dat verklaardquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
Stroomuitval in de wijk rond het stadion, dus geen licht
Lijkt me vrij logisch. We hebben smalle selectie, en nu we bovenaan staan, zal er zeker geinvesteerd worden door sponsors. Weet vrij zeker dat er enkele spelers bijkomen tijdens de winterstop.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
MVV test El Idrissi
Komt er versterking?
Wij intreseren ons niet in troostprijsjes.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Afunados het volgende:
Thiebaut Limburgs voetballer van het jaar
Die DDL journalist kon zijn frustraties anders niet verbergenquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wij intreseren ons niet in troostprijsjes.
Geloof niet dat het zal gebeuren. Hoewel alle media de berichten klakkeloos overnemen, heeft de KNVB volgens mij nog niets beslist. Kan me ook niet inbeelden dat MVV dat zou accepteren..quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
Alweer gestaakt, ze stonden met 1-0 voor.
Maar nu moet het helemaal worden overgespeeld (dus is het weer 0-0)
Dit is toch gewoon schandalig, het was een uitwedstrijd. Dus de schuld ligt bij Telstar en MVV wordt er voor gestraft
De scheids geeft wel dat advies.quote:Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef Afunados het volgende:
[..]
Geloof niet dat het zal gebeuren. Hoewel alle media de berichten klakkeloos overnemen, heeft de KNVB volgens mij nog niets beslist. Kan me ook niet inbeelden dat MVV dat zou accepteren..
Ja, vandaar dat alle media dit berichten. Maar die scheidsrechter heeft uiteindelijk natuurlijk weinig te zeggen.quote:Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De scheids geeft wel dat advies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |