abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37340647

Het is echt waar, ik heb net bevestiging gehad dat Jonker vertrekt bij MVV.

Dag drie jaren plan!!!!!

[ Bericht 29% gewijzigd door Robar op 27-04-2006 12:39:26 ]
pi_37340668
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II .

Damned.

EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
pi_37340711
edit
pi_37340723
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
pi_37340747
Wow, dit had ik toch niet echt verwacht. Jonker had wel al aangegeven dat hij niet tevreden was over het feit dat hij voor 1 Mei nog geen nieuwe spelers mocht aantrekken, maar hij moet toch ook weten uit wat voor situatie MVV komt. Het bestuur kiest er op dit moment dus duidelijk voor om geld pas uit te geven als het er ook daadwerkelijk is.

Ik wil eerst wel eens zien wat de mogelijkheden zijn geweest waar Jonker mee kon gaan werken. Als Jonker geen enkele versterkingen kon binnenhalen dan heeft hij wel gelijk om op te stappen, want dan was er ook geen vooruitzicht om zijn 3 jaren plan uit te voeren.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_37340765
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wtf? Lijkt me toch dat je je als hoofdtrainer van MVV meer in de kijker kan spelen dan als assistent-trainer bij Willem II .

Damned.

EDIT: Kun je OP ietsje opvrolijken?
Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.

Ik ben er blij mee
pi_37340786
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Afunados het volgende:
Maak eens even een OP. Paar fototjes enzo
I'm working on it
pi_37340797
Mijn reactie van 't MVV forum nog maar eens:

ik vind dat we milder moeten zijn richting het bestuur. Ze hebben nu eenmaal gekozen voor de voorzichtige weg, zodat we nooit meer in de financiële problemen komen. Hieronder wordt dus verstaan dat de begroting eerst goedgekeurd moet worden door de Raad van Beheer(1 mei?), voordat er aangekocht kan worden.

Ook ik ben teleurgesteld dat er nog geen nieuwe spelers zijn, maar het is pas eind april. We mogen het bestuur pas bekritiseren als over een paar maanden blijkt dat ze inderdaad niet de intentie hebben hogerop proberen te komen. Niemand weet hier wat er precies achter de schermen gebeurt.

En ik ben ook benieuwd naar de verklaring van Jonker. Hij kent de situatie van MVV, heeft aangegeven absoluut te blijven, en nu trekt hij opeens weg. Maargoed, mij hoor je niet klagen. Meer praatjes dan daden, ik kijk uit naar een trainer die MVV weer echt laat voetballen. Al weet ik dat ik één van de enigste ben met deze mening. Het vertrek van Jonker laat me koud, sterker nog, ik ben er niet ontevreden mee. Mits er natuurlijk een fatsoenlijke vervanger komt.

Dit topic zal nu waarschijnlijk een scheldkanon richting het bestuur worden, maar ik blijf positief. Het zijn immers nog een maand of vier naar het nieuwe seizoen, waar heel veel kan gebeuren. Ik vertrouw erop dat we volgend seizoen nog altijd de doelstelling- play-offs- zullen gaan nastreven.

Afunaods blijft positief
pi_37340822
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef Robar het volgende:

[..]

I'm working on it
Nice
  donderdag 27 april 2006 @ 12:24:58 #10
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37340836
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.

Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....

En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_37340845
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ik denk dat MVV ook blij is dat hij vertrok. De resultaten waren nou niet bepaald geweldig, en ik had het gevoel dat het vertrouwen er niet meer was. Ook niet tussen spelersgroep-trainer trouwens.

Ik ben er blij mee
Ik denk ook dat Jonker geen vertrouwen meer had in MVV.
pi_37340945
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nou ik ben er helemaal niet blij mee...
Jonker heeft er wel mooi voor gezorgd dat Mvv onder hem in het 2e seizoen al meedeed om de periodes en net op het laatst naast de play-offs greep.

Denk gewoon dat zijn visie en die van het bestuur niet strookten.....

En sowieso, als ik nu weer hoor wat voor "talenten" ze willen aantrekken bij Mvv dan zie ik het somber in voor volgend jaar. Routiniers, dat hebben we nodig.
Nounou, hoeveelste zijn we uiteindelijk geworden dit seizoen?

Na de carnaval was het voetbal ook niet meer om aan te zien. Ik blijf erbij dat we zelfs met de huidige middelen absoluut in het linkerrijtje hadden moeten eindigen.

En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
pi_37341003
Ik denk dat Jonker zijn persoonlijke ambities op het moment gewoon een stuk hoger liggen dan die van MVV. Maar Jonker heeft altijd geweten dat hij in Maastricht het pad van geleidelijkheid zou moeten volgen.

Persoonlijk ben ik niet zo'n grote fan van Jonker. Hij lijkt mij een goede td en hij is communicatief erg sterk, ook in zijn contact naar de supporters. Maar bij zijn opstellingen, tactische strijdplannen en wissels heb ik nogal vaak mijn twijfels.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:35:06 #14
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37341078
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Afunados het volgende:

En over volgend jaar: geduld. Het is nog lang, en vanaf Mei zullen we zien wat we kunnen gaan verwachten..
Niks dus...

Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
pi_37341141
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Niks dus...

Nieuwe coach en maar 3 nieuwe spelers ter versterking van deze selectie.
Je moet de VI niet als bron gebruiken he..
pi_37341262
OP banner geplaatst

pi_37341573
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef Robar het volgende:
OP banner geplaatst

Hehe
pi_37341904
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
pi_37341971
Even een tvp'tje plaatsen, aangezien hij misschien naar onze club komt.
pi_37342225
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef yurko het volgende:
Robar, hoe zeker ben je er eigenlijk van? Want op het MVV forum wordt ook nog niet echt duidelijkheid verschaft.
Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
pi_37343469
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:12 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hij is toch een bekende van Serge, of vergis ik me nu?
Jep . . .
pi_37344120
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken

Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
pi_37344164
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:
Vervelend dat Andries nu zo lang als topictitel blijft staan. Veel spammen komende weken

Wie zijn jullie graag als opvolger? Ik zou het liefst trainer type Jan van Dijk zien komen.
Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.

Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was
pi_37344199
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:13 schreef Robar het volgende:

[..]

Je kan ook een modje vragen de TT aan te passen, mijn zege heb je
Doe een voorstel zou ik zeggen.

Maar ik denk dat Delahaye (schrijf je dat zo) misschien wel in aanmerking komt.
En ik dacht gehoord te hebben dat Korver weer vrij was
Veranderen het wel als er een nieuwe trainer is.

Denk overigens dat die wel van buitenaf komt, Delahaye als hoofdtrainer is vrij kansloos.
pi_37344276
Het is nu officieel, het staat al op MVV.nl:
quote:
Jonker en MVV gaan uit elkaar

Na twee succesvolle jaren komt er op 30 juni a.s. een einde aan de samenwerking tussen MVV en Andries Jonker. De hoofdtrainer heeft aan MVV verzocht om zijn nog één jaar lopende contract per 30 juni a.s. te ontbinden en MVV heeft besloten om dat verzoek in te willigen.
Tijdens de twee jaren dat Jonker in Maastricht werkte, was de club duidelijk in opbouw. Op allerlei gebieden leverde Jonker een aanzienlijke bijdrage aan de opbouw en versterking van de club, die drie jaar geleden ternauwernood nog een licentie kreeg van de KNVB
Ook werden ieder jaar meer punten in de competitie behaald en bereikte MVV in het afgelopen seizoen de kwartfinales van de Gatoradecup.
Kennelijk zijn die resultaten niet onopgemerkt gebleven, want Andries Jonker heeft aan MVV verteld dat hij is benaderd door de eredivisieclub Willem II en dat hij dat ziet als een nieuwe uitdaging en verdere stap in zijn carrière. MVV wil Andries Jonker, gezien zijn bijdrage in de opbouw van de club, niet beletten om die nieuwe uitdaging aan te gaan en wenst hem daarbij veel succes.

Op korte termijn zal MVV zich beraden over een opvolger voor de vertrekkende coach.
pi_37344423
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:16 schreef yurko het volgende:
Het is nu officieel, het staat al op MVV.nl:
[..]
Maar iets zegt me dat de spelersgroep er niet zo heel rouwig om zal zijn.
pi_37348937
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef Afunados het volgende:

Wim Dusseldorp, momenteel assistent trainer bij Heerenveen. Prima trainer, en is een echte MVV-er
pi_37349386
quote:
Op donderdag 27 april 2006 16:39 schreef Samcali het volgende:

[..]

Wim Dusseldorp, momenteel assistent trainer bij Heerenveen. Prima trainer, en is een echte MVV-er
Dat vind ik helemaal nog niet zo'n slecht idee. Bij VVV heeft hij het ook erg goed gedaan en hij is natuurlijk bekend met de MVV organisatie.
pi_37352774
Zou inderdaad een goede zijn. Op het forum is nu veel kritiek op het bestuur, maar ze- en de sponsors- zagen het niet meer in hem zitten, dat bleek al langer.

Nu eens zien we ze aantrekken, zou me niets verbazen als er een heel aardige trainer aan het roer komt te staan
  donderdag 27 april 2006 @ 18:42:13 #30
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37352818
En Dusseldorp vind je aardig.....
Een trainer met veel ervaring en naam die hebben we nodig... Frits Korbach bijvoorbeeld
pi_37369186
...en Jonker zijn reactie is ook binnen. Idd blijkt er te weinig geld te zijn voor versterkingen die stroken met Jonker zijn ambities.
quote:
Bron www.mvv.nl

Tussen rood en wit 54
Vandaag een bijzondere “tussen rood en wit”, uiteraard naar aanleiding van de steen die vandaag in de al twee jaar bijzonder rustige Maastrichtse vijver terecht is gekomen. Ik zal mij zoveel mogelijk beperken tot de feiten, opdat een ieder zijn eigen conclusie kan trekken.

Medio februari 2004 ben ik bij MVV aan de slag gegaan met eigenlijk drie doelstellingen:
- stap-voor-stap via respectievelijk 40, 55 en 70 punten MVV op de drempel van de eredivisie brengen
- zorgen voor een, in technisch opzicht, goede en stabiele organisatie
- ervoor zorgen dat elk Maastrichts jongetje graag bij MVV zou willen voetballen.
Destijds heb ik al aangegeven dat er een “mits” was. En deze “mits” hield in dat, om MVV op een hoger niveau te brengen , de financiele middelen elk jaar zouden moeten toenemen. Bij de mensen om mij heen, met name Nico Jongen en John Vranken, bestond daarover geen enkele twijfel. Resultaat zou garant staan voor een explosieve toename van het aantal supporters en sponsors en daarmee zouden dus ook de financiële mogelijkheden toenemen.
In het voorjaar van 2004 hebben wij op aangeven van John Vranken, Hans Visser en Rob Delahaije 9 spelers gehouden. Vervolgens was het de bedoeling dit 9-tal aan te vullen met goede spelers. Zo hebben wij destijds gesproken met o.a. Riga Mustapha, Darl Douglas en Santi Kolk. Om allerlei, ook budgettaire, redenen bleken dit soort spelers niet haalbaar en uiteindelijk zijn wij terechtgekomen in de categorie “spelers met een krasje”. Toen wij eenmaal 18 spelers onder contract hadden staan bleek dat het budget besteed was en dat dat de groep was waarmee ik moest gaan starten.
Rond de Kerst van 2004, met 14 punten na 18 wedstrijden, heeft het bestuur mij gevraagd of ik de spelersgroep zou willen versterken. John Vranken was de initiatiefnemer achter deze vraag. Hierop heb ik geantwoord dat MVV stapje voor stapje weer opgebouwd zou moeten worden, dat er financieel vooral geen risico genomen moest worden, maar dat een versterking van de spelersgroep wel tot betere resultaten zou kunnen leiden. Hierop zijn Drazen Brncic, Tom van Bergen, Leonardo en Miel Mans naar MVV gekomen. De tweede seizoenshelft verliep redelijk succesvol, er werden 25 punten behaald en met het eindtotaal van 39 punten was de doelstelling op 1 punt na gerealiseerd.
In de zomer van 2005 bleek dat de selectie, om diverse redenen, ook budgettaire, weer ingekrompen moest worden. Van de 23 spelers die ik tot mijn beschikking had (Angelo Martha had inmiddels ook een contract verdiend) moesten er 7 vertrekken en hiervoor kwamen 2 spelers terug. Voor het basisteam betekende dit het vertrek van Maurice Verberne en Leonardo en daar kwam Mark Luijpers voor terug. Hierop heb ik het streven van 55 punten niet meer in de mond genomen, de selectie was immers kwalitatief en kwantitatief van een dusdanig niveau dat 55 punten mij niet haalbaar leek. Wij hadden echter een prima voorbereiding en de kop uit het Limburgs Dagblad van 2 juli 2005 “Ambities MVV onder vuur” was al lang weer vergeten. MVV ging immers voor de prijzen spelen… Na de eerste competitiewedstrijd kwam Harrie Gommans de gelederen versterken, waar het vertrek van de in de voorbereiding uitstekend presterende Khalid Hamdaoui tegenover stond. Ondertussen leek mij een puntenaantal van 55 nog altijd niet realiseerbaar, de groep was immers te smal om een uitermate intensief seizoen goed door te komen. Ook tot mijn verbazing presteerden wij voor de Kerst fantastisch: de kwartfinale van de beker werd gehaald en met de Kerst stond de teller al op 35 punten na 24 wedstrijden. In de kerstperiode koos MVV ervoor de in de groep belangrijke Bart Deelkens te verkopen en werden de basisspelers Ibad Muhamadu en Angelo Martha verkocht. Aan de verkoop van deze laatste twee spelers was weinig te doen, voor Bart Deelkens kwam Dimitri Habran in de plaats. Na de Kerst hield ik nog maar 16 selectiespelers over, terwijl wij al 28 officiële wedstrijden in de benen hadden. Tot aan de carnaval ging het allemaal nog prima, 32 wedstrijden hebben wij in het linkerrijtje gebivakkeerd. Na de carnaval gebeurde het, in mijn ogen, onvermijdelijke: blessures, schorsingen en vermoeidheid en helaas brachten niet alle dragende spelers datgene wat zij hadden willen brengen met als gevolg een serie van 5 wedstrijden waarin slechts 1 punt werd behaald. De laatste 2 wedstrijden hebben de spelers de laatste restjes energie opgebruikt hetgeen nog 4 punten opleverde, waardoor wij toch nog op 51 punten kwamen en dat is een aantal dat ik absoluut niet verwacht had. Wat ik overigens ook niet had verwacht was dat wij de kwartfinale van het bekertoernooi zouden bereiken.
Inmiddels staan wij aan de vooravond van mijn derde en laatste contractjaar. Op 7 maart jl. heeft de voorzitter tijdens het Praotcafé de supporters nog eens beloofd dat de doelstelling voor het komende seizoen deelname aan de play-offs is en dat daar door het bestuur naar gehandeld zou worden. Twee weken later bleek mij echter dat er, vanwege financiële redenen, tot 1 mei geen enkele actie op de spelersmarkt ondernomen zou worden. Op 1 mei zou de begroting voor het volgende seizoen vastgesteld worden, waarna bepaald zou worden of er een budget voor nieuwe spelers zou zijn en, zo ja, hoe groot dat budget dan zou zijn. Inmiddels hadden John Vranken en ik ons huiswerk al wel gedaan. Wij verkeerden immers in de veronderstelling dat wij een aantal spelers zouden kunnen aantrekken, teneinde op jacht te gaan naar 70 punten c.q. deelname aan de play-offs. Wij hadden spelers gescout, ik heb met diverse spelers een persoonlijk onderhoud gehad en enkele van die spelers waren bereid om voor een voor MVV op te brengen salaris bij MVV te gaan spelen.
Deze situatie heb ik aan zien komen, daarom heb ik al het mogelijke gedaan om de zaak in beweging te krijgen. Vrijwel dagelijks contact met John Vranken, elke maand een vergadering met voorzitter Joseph Goumans, Nico Jongen en John Vranken, afgelopen seizoen drie keer een onderhoud met onze hoofdsponsor Q-Park en zelfs in de hoogste regionen van de politiek heb ik ingangen gezocht. Ook de (invloedrijke?) mensen om de club heen heb ik gesproken, niets heeft echter geholpen. Niets heeft geleid tot beweging, niets heeft geleid tot een toename van de financiële middelen.
Als technisch directeur voel ik mij ook verantwoordelijk voor de technische organisatie van MVV. Ook hier is de zaak tot stilstand gekomen. Veel zaken hebben wij kunnen verbeteren, weliswaar betreft het zaken die bij de meeste amateurclubs geregeld zijn, maar toch. Wij hebben inmiddels een trainingsveld met doelen, vanghekken en een omheining, het clubgebouw is rood/wit geschilderd, de toiletten (die werkelijk allemaal kapot waren) zijn vervangen, evenals het meubilair en de telefoons en sinds anderhalf jaar (..) kan er gebruik gemaakt worden van computers om maar een paar van die zaken te noemen. Maar waar het werkelijk om gaat, het verbeteren van de kwaliteit van de organisatie, daar kom ik niet aan toe. Het opzetten van de scouting, het verbeteren van de faciliteiten voor de jeugdspelers, het verbeteren van de kwaliteit van de jeugdopleiding, er is allemaal geen geld voor. Al mijn kennis, ervaring en creativiteit heb ik aangewend, Ron Elsen, Rob Delahaije en ik hebben ons drie slagen in de rondte gewerkt, maar dit is het, meer zit er niet in. Zonder euro’s geen verdere verbetering.
Resumerend komt het erop neer dat ik geen kans zie de kwaliteit van het eerste elftal, gezien de huidige situatie, verder te verbeteren en dus beter te gaan presteren. Ik zie ook geen kans om de kwaliteit van de club verder te verbeteren en dus meer perspectief voor de toekomst te creëren.
Het bovenstaande heeft ertoe geleid dat ik regelmatig heb overwogen de pijp aan Maarten te geven en mijn contract in te leveren. De afgelopen week ben ik benaderd door Willem II. Op vrijdag 21 april heb ik John Vranken van de interesse van een club op de hoogte gebracht. Op zaterdag 22 april heb ik gesproken met Willem II en op maandag 24 april heeft Willem II zich gemeld bij John Vranken. Woensdag 26 april hebben de voorzitter en ik de zaken formeel afgehandeld, waarna MVV mij heeft vrijgegeven en vandaag heb ik mijn contract bij Willem II getekend.
Bij Willem II wordt Dennis van Wijk hoofdtrainer. Dennis en ik speelden op 9-jarige leeftijd al samen bij De Volewijckers in Amsterdam-Noord en dat hebben wij vervolgens 8 jaar lang onafgebroken gedaan. Wij bezochten dezelfde middelbare school en woonden op fietsafstand van elkaar. Dennis heeft een mooie carrière als voetballer gehad (o.a. Ajax, Norwich City, Club Brugge en Ioannina) en is vervolgens trainer geworden. Al die jaren hebben wij contact gehouden en dus was ik vanaf het eerste moment op de hoogte van de belangstelling van Willem II voor Dennis, zoals ik ook als een van de eersten wist dat Dennis van Wijk de nieuwe trainer van Willem II zou worden. Vervolgens heeft Dennis van Wijk het bestuur van Willem II gevraagd een assistent aan te stellen van “het type Andries Jonker”, waarna bleek dat ik bij Willem II al op het lijstje met kandidaat – hoofdtrainers stond. Vervolgens heeft men mij benaderd, waarna het balletje is gaan rollen.
Vanwege privé- redenen wil ik op dit moment niet verhuizen uit de omgeving Maastricht en gezien de feiten dat ik bij MVV op dit moment geen perspectief zie, Willem II een mooie club vind en graag met Van Wijk wil samenwerken, heb ik ervoor gekozen MVV te vragen mijn contract per 1 juli a.s. te ontbinden en te laten vertrekken naar Willem II. Uit erkentelijkheid voor mijn inspanningen van de afgelopen 2 ½ jaar is MVV bereid mij te laten gaan, hetgeen ik zeer waardeer.
Ik vertrek wel met gemengde gevoelens en pijn in mijn buik. Mijn spelers, mijn stafleden, mijn supporters, ik moet het loslaten en dat kost moeite, heel veel moeite. Twee jaar lang ben ik naar buiten toe vierkant achter mijn spelers gaan staan, omdat zij dat verdienden. Aan hun inspanningen heeft het nooit gelegen. Af en toe zijn er tussen de muren van Klein Geusselt best harde woorden gevallen, maar wij hebben dit altijd binnenskamers kunnen houden. Veel spelers hebben zich prima ontwikkeld en ik voel mij bij alle spelers, zonder enige uitzondering, zeer betrokken. Mijn stafleden hebben een geweldige prestatie geleverd. Met te weinig spelers te veel wedstrijden moeten spelen vraagt heel veel kwaliteit, aandacht en zorg en daar hebben alle stafleden, van verzorger tot materiaalman, van kantinebeheerder tot assistent het maximale voor gedaan.
Tot slot mijn supporters. Gemiddeld 4800, altijd zorgend voor een gezellige ambiance, regelmatig zorgend voor een geweldige sfeer en af en toe zorgend voor een heksenketel. Ik heb ervan genoten, Angel-side, Ultra’s, de supportersclub, de Gouden Ster, allemaal top, echt top!
Het moge duidelijk zijn dat, hoezeer ik ook tevreden ben met mijn overstap naar Willem II, mijn vertrek mij niet onberoerd laat. MVV is ook mijn club geworden. Ik hoop dat ik ooit de gelegenheid krijg om mijn werk af te maken. Us MVV’ke is echt Us MVV’ke!
pi_37486014
Vreest niemand trouwens voor het mogelijk "meenemen" van een belangrijke speler naar Willem II ?
  dinsdag 2 mei 2006 @ 17:10:52 #33
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37489398
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:37 schreef Robar het volgende:
Vreest niemand trouwens voor het mogelijk "meenemen" van een belangrijke speler naar Willem II ?
Belangrijke spelers
Waar doel je op Brncic ? Die wil niet weg omdat hij dicht bij zijn familie wil voetballen
Luypers: Is nog van Roda en wil ook niet weg
van de Ban: Heeft net bijgetekend

En voor de rest zie ik niet echt veel belangrijkerds in de huidige selectie
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:52:37 #34
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37491544
Enige waarvoor ik een klein beetje vrees is Bryssinck. Echter, ik vermoed dat Jonker zoiets MVV niet zou aandoen. En ten tweede zou ons bestuur denk ik niet snel meewerken aan een transfer naar W2, zou ze onder supporters natuurlijk niet populair maken..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 20:20:51 #35
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_37493717
Nou van mij mag Franske Körver weer terug komen
I spoke proper England since I was a children.
pi_37510922
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Belangrijke spelers
Waar doel je op Brncic ? Die wil niet weg omdat hij dicht bij zijn familie wil voetballen
Luypers: Is nog van Roda en wil ook niet weg
van de Ban: Heeft net bijgetekend

En voor de rest zie ik niet echt veel belangrijkerds in de huidige selectie
Bijvoorbeeld Brncic, is hij makkelijk vervangbaar?
  woensdag 3 mei 2006 @ 15:22:18 #37
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37512967
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 14:18 schreef Robar het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld Brncic, is hij makkelijk vervangbaar?
Nee, maar hij zal niet vertrekken. Hij heeft destijds gekozen voor MVV om dichtbij zijn gezin te wonen(Luik), en hij heeft geen verdere ambities om nog naar een andere club te gaan.
  donderdag 4 mei 2006 @ 11:11:55 #38
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_37538456
Nou dan hebben we verder nog Edward Sturing en Ruud Gullit
  maandag 8 mei 2006 @ 11:54:19 #39
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37653136
Kop in de Limburger vandaag:

MVV lonkt naar De Boer en Rijsbergen

Deze twee samen met Bonfrere bovenaan verlanglijstje MVV.

Qua spelers ligt de prioriteit momenteel op spits, verdedigende middenvelder, rechtshalf en centrale verdediger.

Geruchten qua spelers zijn er eigenlijk nauwelijks, al ziet het ernaar uit dat Taiwo overkomt van Fortuna, en zijn er gesprekken met de ervaren De Conde(STVV).
  maandag 8 mei 2006 @ 12:05:38 #40
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37653400
Frank de Boer trainer van Mvv. Yeah right
  maandag 8 mei 2006 @ 12:14:07 #41
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37653581
quote:
Op maandag 8 mei 2006 12:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Frank de Boer trainer van Mvv. Yeah right
Geloof er ook niets van, Rijsbergen daarentegen is denk ik wel een reele optie. Of het wordt eindelijk eens Bonfrere.
pi_37654728
Bonfrere is wat mij betreft het meest concreet . ..
Dat is namelij de eerste en enige naam die ik uit het MVV kamp heb gehoord.

BTW,

Het contract van Michel Kruijer is per direct ontbonden, hij gaat geloof ik naar Haarlem toen . . .
  maandag 8 mei 2006 @ 13:26:29 #43
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37655342
Mjah, Kruijer naar Haarlem toe, het team (+speler) die hem 1,5 jaar geleden verrot geschopt hebben.
pi_37655649
quote:
Op maandag 8 mei 2006 13:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mjah, Kruijer naar Haarlem toe, het team (+speler) die hem 1,5 jaar geleden verrot geschopt hebben.
Mijn stad

woensdag 17 mei 2006 @ 00:58:39 #45
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37901923
EXCLUSIEF: Bonfrere sprak met MVV

In de zoektocht voor de opvolger van de naar Willem II vertrekkende trainer, Andries Jonker (foto), heeft MVV tevergeefs gesprekken gevoerd met droomkandidaat Jo Bonfrere. Dit weet FCUpdate.nl exclusief te melden.

Bonfrere woonde onlangs tijdelijk in Maastricht, de stad waar MVV huisvest. De ex-bondscoach van Zuid Korea en Nigeria vond het financiële aanbod van MVV te laag. Bonfrere zegt financieel veel hogere aanbiedingen uit Azië en Arabie op zak te hebben.

MVV moet verder opzoek naar een opvolger voor Jonker, die komend seizoen Willem II-trainer Dennis van Wijk gaat assisteren. De Maastrichtenaren wilden ook Frank de Boer polsen, maar de ex-Ajacied beschikt niet over de juiste papieren. Inmiddels hebben twintig oefenmeesters gesolliciteerd.

Verder heeft MVV deze week gesprekken met Gert Kruijs en Cees Lok. Ook is er een derde gesprek, de naam weet ik hier niet van.
www.fcupdate.nl

Maar nog steeds geen nieuwe trainer. Denk dat het echter niet lang meer zal duren..
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:34:33 #46
19817 yurko
Mute Air
pi_38231769
quote:
Koolhof breekt met Dordt voor contract MVV

26/5/2006 12:32

Na één seizoen stapt Jurrie Koolhof op bij FC Dordrecht om aan de slag te gaan bij MVV. In Maastricht wordt hij de opvolger van Andries Jonker, die als assistent-trainer aan de slag gaat bij Willem II. Koolhof tekende bij zijn nieuwe club een contract voor twee jaar.
'Jurrie Koolhof heeft ons gevraagd om zijn contract te ontbinden', vertelde manager technische zaken Marco Boogers aan Voetbal International. 'Daarover zijn we het eens geworden. Vandaag (vrijdag, red.) is zijn laatste werkdag.'

Het vertrek van Koolhof komt na een seizoen waarin Dordrecht op de negende plaats van de Gouden Gids Divisie eindigde. Smetjes waren de aanvaringen die de coach had met routinier Gérard de Nooijer die hij naar de beloften verbande. Koolhof was eerder werkzaam als hoofdcoach bij De Graafschap en AGOVV Apeldoorn.

MVV, dat als dertiende eindigde, was op zoek naar een nieuwe trainer na het vertrek van Jonker die de club twee seizoenen diende. Onder zijn leiding drong MVV afgelopen seizoen door tot de kwartfinale van de Gatorade Cup.

Bron: www.vi.nl
Ik zou zeggen; welkom Jurrie en maak er wat van in Maastricht. Als hoofd coach heeft hij nog niet echt noemenswaardige resultaten geboekt, maar ik geloof wel dat hij een aanhanger van aanvallend voetbal is en dat willen we wel weer eens zien. Al zullen er nu toch echt wat aankopen gepresenteerd moeten worden. Tom Daemen is leuk, maar zal toch niet het verschil gaan maken.

Hier nog ff een filmpje van een iets te vroeg juichende Jurrie :

http://home.hccnet.nl/yg.boekestijn/SporTHumoRjurrie.mpg
  vrijdag 26 mei 2006 @ 14:43:48 #47
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38232107
Ik ben er erg tevreden mee. Hij heeft bij AGOVV en Dordt laten zien met beperkte middelen door aanvallend voetbal te brengen aardige resultaten te boeken.

Nu kan hij nog zeker een speler of vier halen, ik heb er vertrouwen in voor het komend seizoen..
pi_38237514
Goede keuze, Jurrie is een prima trainer. Het zegt ook wel wat over de potentie van MVV, bij Dordrecht is dat er minder.
That's all folks!
pi_38243881
Het is een merkwaardige trainer. Bij Dordt heeft hij meer lopen zeiken in de krant dan dat hij heeft gepresteerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_38326778
Robert van Boxel naar MVV.
Grappig, vroeger nog mee gevoetbald in Haarlem bij een plaatselijke amateurclub.
Door zijn komst werd ik steeds uit de eerste jeugdelftallen verbannen.
Maar hij was dan ook wel verschrikkelijk goed voor zijn leeftijd. (2 of 3 jaar jonger dan ik)
Erg goede verdediger, maar heeft ook wel aanvallende capaciteiten in huis, bijvoorbeeld zijn kopkracht. Ik denk dat MVV een goede speler in huis heeft gehaald.
  maandag 29 mei 2006 @ 12:15:32 #51
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38329486
Lijkt me een goede aankoop. Hij zal veel kunnen leren van Luijpers, en samen lijkt het me een sterk koppel.

Overigens gaat Koolhoff waarschijnlijk nóg een speler van zijn AGOVV tijd meenemen..
pi_38342350
Santinho Lopes Monteiro en Jurrick Juliana waren altijd zijn vriendjes, dus dikke kans dat het één van die twee is dan.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 mei 2006 @ 19:51:42 #53
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38342838
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Santinho Lopes Monteiro en Jurrick Juliana waren altijd zijn vriendjes, dus dikke kans dat het één van die twee is dan.
Het zal indd één van die twee zijn, die worden als enige ook genoemd op een MVV forum. Bron is een AGOVV supporter met goede connecties, die ook al goed zat over v.Boxel. Maargoed, of we blij moeten zijn met een van die twee spelers is een andere vraag..
pi_38342934
Juliana maakte er meer dan 10 in zijn eerste seizoen geloof ik, in Klaas' schaduw. In zijn tweede jaar ook.

Bij Excelsior Maassluis was ie ook wel redelijk.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 29 mei 2006 @ 19:58:46 #55
43497 Afunados
Get Therapy
pi_38343022
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Juliana maakte er meer dan 10 in zijn eerste seizoen geloof ik, in Klaas' schaduw. In zijn tweede jaar ook.

Bij Excelsior Maassluis was ie ook wel redelijk.
Ah, dat klinkt iig al beter dan wat ik over hem gelezen heb op AGOVV sites/fora..
pi_38343633
Bij AGOVV is puur op zijn goals. Bij Maassluis heb ik hem wel eens gezien. Maar goed, dat was hoofdklasse en een echte uitblinker was hij ook weer niet. Niet zo dat je zei: die zou prof kunnen worden.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:27:40 #57
43497 Afunados
Get Therapy
pi_39316913
Competitieschema MVV
Seizoen 2006/2007
Jupiler League

vrij. 11 aug Helmond Sport – MVV
vrij. 18 aug MVV – VVV Venlo
ma. 21 aug FC Dordrecht – MVV
vrij. 25 aug FC Eindhoven – MVV

vrij. 01 sept MVV – Haarlem
vrij. 08 sept MVV – FC Zwolle
vrij. 15 sept FC Den Bosch – MVV
vrij. 22 sept MVV – FC Omniworld
vrij. 29 sept Stormvogels/Telstar – MVV

vrij. 06 okt MVV – Veendam
vrij. 13 okt MVV – Cambuur Leeuwarden
vrij. 20 okt FC Volendam – MVV
ma. 23 okt MVV – Top Oss
vrij. 27 okt RBC Roosendaal – MVV

vrij. 03 nov MVV – Fortuna Sittard
vrij. 10 nov AGOVV – MVV
vrij. 17 nov MVV – FC Emmen
vrij. 24 nov Go Ahead Eagles – MVV

vrij. 01 dec MVV – Graafschap
vrij. 08 dec Cambuur Leeuwarden – MVV
vrij. 15 dec MVV – FC Volendam
vrij. 22 dec Top Oss – MVV

vrij. 12 jan FC Omniworld – MVV
vrij. 19 jan MVV – FC Den Bosch
vrij. 25 jan Fortuna Sittard – MVV

vrij. 02 feb MVV – Stormvogels/Telstar
vrij. 09 feb Veendam – MVV
vrij. 16 feb FC Emmen – MVV
vrij. 23 feb MVV – AGOVV

vrij. 02 mrt MVV – RBC Roosendaal
vrij. 09 mrt FC Zwolle – MVV
vrij. 16 mrt MVV – FC Dordrecht
vrij. 23 mrt MVV – FC Eindhoven
vrij. 30 mrt Haarlem – MVV

vrij. 06 apr MVV – Helmond Sport
vrij. 13 apr VVV Venlo – MVV
vrij. 20 apr MVV – Go Ahead Eagles
vrij. 27 apr Graafschap - MVV

Lastig begin, maar wel een leuke eerste wedstrijd. Zal goed druk worden in Helmond vermoed ik
  woensdag 28 juni 2006 @ 19:05:11 #58
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_39329631
Mijn god, de Jupiler League Ik had t al eerder gehoord, maar nu ik em weer zie staan moet ik weer lachen
pi_40907591
SCHOP!

* Even zo een modje vragen de TT te veranderen. Andries moet uit de titel. Aanvallend en agressief voetbal, Koolhof

Anyway, eerste wedstrijd tegen Hellmond, nog wat fototjes:

Morgen tegen VVV. Voorverkoop loopt lekker, Boschpoort en Angel Side Tribune zullen uitverkocht raken. Waarschijnlijk zo'n 7-8000 toeschouwers. Ben benieuwd
pi_40907666
Titel op verzoek aangepast
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_40907722
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Titel op verzoek aangepast

Stukken beter zo
pi_40908298
Morgen ben ik er ook weer bij. Ik hoop alleen dat ik nog een fatsoenlijk plekje kan krijgen, want mijn kaartje wordt morgen middag pas gehaald.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:35:47 #63
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40908944
Ik haal kaartje morgenavond aan de kassa. Zal altijd nog wel plaats zijn hoor.
pi_40910228
Vriend van me is vandaag kaartje gaan halen voor AS-tribune, en dat was nagenoeg uitverkocht.

En op het forum van MVVMaastricht zei iemand dat Boschpoort ook die kant op gaat.

Oftewel, als je niet op de hoofd- of noordtribune wilt zitten kan je beter niet te laat gaan.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:26:46 #65
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_40963100
Ik vond gisteravond alleen de eerste 20 minuten echt boeiend en de kans van Gommans in de 2e helft. De rest was het maar slaapverwekkend en ook de sfeer in het stadion vond ik niet optimaal voor een derby.
Wel een mooi spandoek van de ultras voor het VVV vak bestemd: De scholen zijn weer begonnen (even foto zoeken)
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:17:00 #66
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41001132
pi_41002199
Was weer een mooie actie. Helaas kon dit niet van de wedstrijd gezegd worden.
pi_41006748
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef yurko het volgende:
Was weer een mooie actie. Helaas kon dit niet van de wedstrijd gezegd worden.
Inderdaad, erg teleurstellend, maar MVV kon niet meer doen denk ik, VVV was toch maatje te groot.

Morgen naar Dordrecht, hopelijk kunnen we daar stunten
pi_41032405
Ik vond het op de Boschpoort maar stil.
teveel nep supporters.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_41177759
Lekkere wedstrijd vanavond!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:06:25 #71
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41189906
Was je er ook ?
Geweldig stadion, altijd lachen dat uitvak en lekkere knakworsten daar

6-1
pi_41191805
En Talpa vond het nogal opmerkelijk dat er zoveel Belgen scoorden. Maar goed, niet gek als er ook behoorlijk wat Belgen onder contract staan.
www.thuisuiteten.nl
pi_41196372
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
En Talpa vond het nogal opmerkelijk dat er zoveel Belgen scoorden. Maar goed, niet gek als er ook behoorlijk wat Belgen onder contract staan.
Inderdaad

Heerlijke wedstrijd gisteren. Verder mooie sfeer in het weer volle uitvak
pi_41241084
Mooi zo, 6-1 gewonnen!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
pi_41241114
MVV = Met Veel Vlamingen
pi_41242221
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Beschouw het volgende:
MVV = Met Veel Vlamingen
Het zijn allemaal Walen
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:10:02 #77
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41242611
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Afunados het volgende:

[..]

Inderdaad

Heerlijke wedstrijd gisteren. Verder mooie sfeer in het weer volle uitvak
Als je dik wint is de sfeer altijd goed

Verder congrats, dikke overwinning is altijd heerlijk.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 3 september 2006 @ 18:29:30 #78
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41456845
Kippenvelmomenten. Mooie reportage over het kampioenschap uit 1997

http://www.l1.nl/upload/l1/sport/mvv/12L1internetfiles001.wmv
pi_41457781
quote:
Op zondag 3 september 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kippenvelmomenten. Mooie reportage over het kampioenschap uit 1997

http://www.l1.nl/upload/l1/sport/mvv/12L1internetfiles001.wmv
hahaha die gekke limburgers, wel een mooi feest
  zondag 3 september 2006 @ 19:23:59 #80
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41458254
quote:
Op zondag 3 september 2006 19:02 schreef ASroma het volgende:

[..]

hahaha die gekke limburgers, wel een mooi feest
Wat me dan wel weer opvalt op dat plein.... 50.000 "supporters". Waar zijn die nu dan he ?
En dan die studenten die er rondlopen met hun Mvv sjaaltje en puur voor het zuipen komen en roepen Fc Twente Ole
Sorry, maar aan zulke dingen stoor ik me.
pi_41624392
Vanavond eerste thuisoverwinning, hopelijk vliegen de ballen er ditmaal wél in. Come on Sjengen
pi_41635062
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 18:36 schreef Afunados het volgende:
Vanavond eerste thuisoverwinning, hopelijk vliegen de ballen er ditmaal wél in. Come on Sjengen

Heerlijke voetbalavond
  zaterdag 9 september 2006 @ 09:40:10 #83
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41641707
Harrie Harrie !
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:42:36 #84
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41848373
Voor het aantal meegekomen supporters, voor het eerst sinds tijden dat een eerste divisie club zoveel man meebracht.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41851335
Loopt indd lekker qua supporters dit jaar, uit en thuis.

Zat meer in vanavond, maar helaas. Periode moet er zeker inzitten dit seizoen.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:13:06 #86
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42074087
Succes in de beker, Telstar is te doen voor jullie en ASWH voor ons ook. Volgende ronde MVV-Roda?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_42074499
Dat moet inderdaad wel lukker telstar thuis. Zou mooi zijn mogen we roda weer eens treffen!!

Gister trouwens een grote afgang, geen passie in het spel!
MVV - STVV - BETIS - FIORENTINA
pi_43167158
Morgen de derby van het zuiden: MVV - Fortuna.

Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500. Zal dus uitverkocht raken, voor het eerst sinds de kampioenswedstrijd in 1997. Het wordt een mooie dag morgen
  donderdag 2 november 2006 @ 17:59:15 #89
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43177873
WTF ?????

Uitverkocht bijna ? Bron ????

Ik moet nog kaarten halen verdomme. En het liefst Boschpoort vak F
  donderdag 2 november 2006 @ 18:04:41 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43178017
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef DjVencer het volgende:
Dat moet inderdaad wel lukker telstar thuis. Zou mooi zijn mogen we roda weer eens treffen!!

Gister trouwens een grote afgang, geen passie in het spel!
Ik kom graag langs in Maastricht de volgende bekerronde!
Planning:
-
pi_43186638
quote:
Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ?????

Uitverkocht bijna ? Bron ????

Ik moet nog kaarten halen verdomme. En het liefst Boschpoort vak F
Zal moeilijk worden vrees ik
pi_43196025
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_43196153
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik kom graag langs in Maastricht de volgende bekerronde!
Komende Dinsdag dus........
pi_43196268
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Afunados het volgende:
Morgen de derby van het zuiden: MVV - Fortuna.

Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500. Zal dus uitverkocht raken, voor het eerst sinds de kampioenswedstrijd in 1997. Het wordt een mooie dag morgen
Erg netjes hoor

Ik verwacht een redelijk simpele overwinning voor MVV. 2-0 of 3-1 denk ik.
  vrijdag 3 november 2006 @ 08:32:36 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43196300
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:15 schreef dekilo het volgende:

[..]

Komende Dinsdag dus........
De volgende, niet de komende. Ik doel op een MVV - Roda JC
Planning:
-
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:19:03 #96
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_43223352
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Afunados het volgende:

Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500.
Volgens tekst iets minder dan 8000 aanwezig...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:03:44 #97
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43227806
7800 man riepen ze ook om in het stadion. Als ik zo rondkeek moesten er toch wel nog een 1000 man extra in het stadion hebben gezeten. Kan die toeschouwertelling af en toe niet volgen.

Maar goed, een verdiende 2-1 overwinning van Mvv. Hadden het in de eerste helft al dik moeten afmaken en met een nulletje of 4 de gasten uit Sittard de kleedkamers in moeten sturen. Langs het veld was het ook weer een mooi showtje; Bijna doorbrekende hekken, afvallende reclameborden die vanuit Fortuna zijde bij ons het vak in werden gesmeten, wat werd beantwoord met een door de lucht vliegend Koffiezetapparaat wat bij het Fortuna vak tegen de muur kapot spatte.

Grimmig, maar wel weer een echte derby.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:42:03 #98
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43228521
Hier noem je het grimmig in een ander topic lig je erover te zeiken?
Planning:
-
pi_43228583
Ik las MVV als Man Vrouw Vrouw Dacht aan trioos
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM
PM me maar!!!!!!!!!!!!!!!! met dank aan Roonaan
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:51:02 #100
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43228724
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef DarkShine het volgende:
Hier noem je het grimmig in een ander topic lig je erover te zeiken?
Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....

De politie had die gast allang neer moeten knuppelen die dat bord gooide, maar ja dat kun je op KLB niet zeggen.
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:55:15 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43228804
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....

De politie had die gast allang neer moeten knuppelen die dat bord gooide, maar ja dat kun je op KLB niet zeggen.
Gefrustreerd?
Planning:
-
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:08:43 #102
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43229100
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gefrustreerd?
Neuh, 2-1 gewonnen he
  zaterdag 4 november 2006 @ 12:11:24 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43229159
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:08 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Neuh, 2-1 gewonnen he
Had niet anders verwacht tegen Fortuna

Speelde Taiwo trouwens mee? Die komt in de winter terug naar jullie als alles goed is...
Planning:
-
  maandag 6 november 2006 @ 16:15:40 #104
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_43293833
Zitten er vrijdag nog MVV'ers in de 'apenkooi' (lees: het uitvak) op Berg en Bos?
pi_43355324
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  woensdag 8 november 2006 @ 15:31:22 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43360530
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Planning:
-
pi_43364062
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zitten er vrijdag nog MVV'ers in de 'apenkooi' (lees: het uitvak) op Berg en Bos?
Denk zo'n 70 man. Bus en mensen op eigen vervoer. Zelf ga ik vrijdag overigens niet..
pi_43364077
quote:
Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
*hoopt mee
  woensdag 8 november 2006 @ 17:44:35 #109
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43365062
Hoop op Roda, PV, Feyenoord of Ajax

25% kans (iets meer zelfs als ze alle 4 doorkomen)
  woensdag 8 november 2006 @ 17:53:10 #110
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43365392
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoop op Roda, PV, Feyenoord of Ajax

25% kans (iets meer zelfs als ze alle 4 doorkomen)
Volgens mij 50% kans, wel of niet
Planning:
-
  woensdag 8 november 2006 @ 17:54:57 #111
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43365446
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Volgens mij 50% kans, wel of niet
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?
  woensdag 8 november 2006 @ 17:57:32 #112
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43365539
quote:
Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?
Iig geen wiskunde
Planning:
-
  donderdag 9 november 2006 @ 08:17:05 #113
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43384746
Zouden ze vanavond eindelijk eens goed loten?
Planning:
-
pi_43392702
quote:
Op donderdag 9 november 2006 08:17 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze vanavond eindelijk eens goed loten?
Fingers crossed..
pi_43419602
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:23 schreef Afunados het volgende:

[..]

Fingers crossed..
Weer AZ
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:34:54 #116
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43423044
Wat een kutloting! Wij een onaantrekkelijke moeilijke thuiswedstrijd tegen Jong AZ en jullie mogen naar AZ.

Tot het volgend seizoen dan maar

Succes in Alkmaar!! Zullen jullie nodig hebben!
Planning:
-
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:50:04 #117
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_43432697
Kut weer AZ
  maandag 22 januari 2007 @ 13:12:38 #118
43497 Afunados
Get Therapy
pi_45576765
MVV dinsdag voor het eerst sinds een jaar of acht (ik geloof dat de laatste livewedstrijd MVV - Feyenoord 3-3 was) weer eens op TV. Helaas door miscommunicatie over buscombi geen vol vak, maar wel zo'n 700-800 man, dus zal een leuk sfeertje worden daar in de stad en het stadion..
pi_45576890
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Afunados het volgende:
MVV dinsdag voor het eerst sinds een jaar of acht (ik geloof dat de laatste livewedstrijd MVV - Feyenoord 3-3 was) weer eens op TV. Helaas door miscommunicatie over buscombi geen vol vak, maar wel zo'n 700-800 man, dus zal een leuk sfeertje worden daar in de stad en het stadion..
Rly?

Ach, leuk om een keertje te zien, overigens . . . , ik zou er nog naartoe kunnen gaan ook
Hmm, nog even over nadenken . . .
  maandag 22 januari 2007 @ 13:26:53 #120
43497 Afunados
Get Therapy
pi_45577211
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Robar het volgende:

[..]

Rly?

Ach, leuk om een keertje te zien, overigens . . . , ik zou er nog naartoe kunnen gaan ook
Hmm, nog even over nadenken . . .
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Holland

Even MVV promoten vanaf de tribunes, want op het veld vrees ik het ergste..
  maandag 22 januari 2007 @ 13:30:49 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45577336
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Afunados het volgende:

[..]

Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Holland

Even MVV promoten vanaf de tribunes, want op het veld vrees ik het ergste..
Ze draaien niet lekker de laatste weken
Planning:
-
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:40:23 #122
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45602791
Jammer dat ik er niet bij ben in Alkmaar.

Gelukkig is er Talpa

COME ON MVV !
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:23:36 #123
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_45604261
Oh, dat is mooi, weer es een live wedstrijd van MVV op de buis.
pi_45604412
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:23 schreef Reneuh het volgende:
Oh, dat is mooi, weer es een live wedstrijd van MVV op de buis.
Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:34:18 #125
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45604586
ondanks dat roda juliana combinatie een hogere begroting heeft en eredivisie speelt wordt MVV hier in het westen des lands over het algemeen als de mooiere (volks)club gezien (voor wat het waard is.... ) en hopen velen dat de oude glorie-tijden van de Geuzelt weer herleven!!! Roda spreekt echt niemand aan en wordt als een saaie grijze nikszeggende club gezien, terwijl MVV zeker nog uitstraling heeft alleen vrees ik met grote vreze dat het zeer moeilijk zal worden om ooit nog op het niveau terug te komen waar ze ooit waren...hoeveel supporters nemen jullie mee naar AZ??
Hoop dat MVV kan winnen!
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:40:21 #126
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45604787
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezen
Jij bent stoer ! Wat doe je hier
pi_45604788
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Backdoorman het volgende:
ondanks dat roda juliana combinatie een hogere begroting heeft en eredivisie speelt wordt MVV hier in het westen des lands over het algemeen als de mooiere (volks)club gezien (voor wat het waard is.... ) en hopen velen dat de oude glorie-tijden van de Geuzelt weer herleven!!! Roda spreekt echt niemand aan en wordt als een saaie grijze nikszeggende club gezien, terwijl MVV zeker nog uitstraling heeft alleen vrees ik met grote vreze dat het zeer moeilijk zal worden om ooit nog op het niveau terug te komen waar ze ooit waren...hoeveel supporters nemen jullie mee naar AZ??
Hoop dat MVV kan winnen!
maakte alleen maar een flauwe opmerking maar goed
Gelukkig spelen wij nog eredivisie en zullen jullie nooit zover meer komen, als ze daar op dezelfde voet doorgaan.
Wij spelen het hele jaar door wedstrijden die ergens om gaan, terwijl dit voor jullie een wedstrijd is tegen een tegenstander die je normaal als je in de 1e divisie speelt maar 1x in de zoveel jaar meemaakt (toevallig 2e keer in 2 jaar )
Maar denk idd dat jullie vandaag meer supporters mee zullen nemen naar Alkmaar dan toen wij dat deden, al moet erbij gezegd worden dat we wel op oudejaarsdag richting Alkmaar moesten en sommige supporters dan geen zin hebben om op die dag naar Alkmaar te gaan ik was er trouwens wel
Maar goed ik gun jullie vanavond wel een overwinning, maar denk alleen niet dat het zover komt
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:41:08 #128
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45604815
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Backdoorman het volgende:
Hoop dat MVV kan winnen!
10 bussen en los nog een hele zooi. De baas wou me geen vrij geven
Gelukkig hebben we Talpa
pi_45604821
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Jij bent stoer ! Wat doe je hier
jullie even succes wensen
pi_45604852
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

10 bussen en los nog een hele zooi. De baas wou me geen vrij geven
Gelukkig hebben we Talpa
Gelukkig spelen wij donderdag thuis tegen Jong AZ, anders konden we ook weer richting Alkmaar
Het stadion daar is een hele verbetering, sfeer is er alleen niet te ontdekken
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:42:45 #131
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45604877
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

jullie even succes wensen
Weet niet of ik dat nou moet accepteren van een aartsrivaal.......

Vooruit: Maar geen handjegeschud enzo.
pi_45604933
Accepteren jullie het wel van mij?

Succes in ieder geval
pi_45604972
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Weet niet of ik dat nou moet accepteren van een aartsrivaal.......

Vooruit: Maar geen handjegeschud enzo.
Ochja alleen omdat we dan misschien in de volgende ronde tegen elkaar kunnen spelen
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:45:59 #134
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45604985
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Accepteren jullie het wel van mij?

Succes in ieder geval
Ook geen handjegeschud enzo Zie de sterren uit het Ajaxvak nog vaker snachts in mijn slaap voorbijkomen

Maar evengoed thanx
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:55:55 #135
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45605388
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

maakte alleen maar een flauwe opmerking maar goed
Gelukkig spelen wij nog eredivisie en zullen jullie nooit zover meer komen, als ze daar op dezelfde voet doorgaan.
Wij spelen het hele jaar door wedstrijden die ergens om gaan, terwijl dit voor jullie een wedstrijd is tegen een tegenstander die je normaal als je in de 1e divisie speelt maar 1x in de zoveel jaar meemaakt (toevallig 2e keer in 2 jaar )
Maar denk idd dat jullie vandaag meer supporters mee zullen nemen naar Alkmaar dan toen wij dat deden, al moet erbij gezegd worden dat we wel op oudejaarsdag richting Alkmaar moesten en sommige supporters dan geen zin hebben om op die dag naar Alkmaar te gaan ik was er trouwens wel
Maar goed ik gun jullie vanavond wel een overwinning, maar denk alleen niet dat het zover komt
je hoeft je niet te verdedigen hoor ten opzichte van mij want ik ben niet eens een mvv supporter...wilde gewoon even mijn westerse sympathie betuigen aan die limbo's...die verder gaat als die voor rjc, omdat zoals ik al zei mvv in de regio waar ik woon nog altijd wordt gezien als (vergane) glorie club...

en wat betreft de eredivisie...jarenlang heb ik alleen maar eerste divisie voetbal gezien bij den haag. sinds enkele jaren doen we mee op het hoogste niveau maar eigenlijk alleen het eerste jaar was leuk omdat alles nieuw was. ik vind er nu weinig meer aan....ploegen spelen over het algemeen slecht voetbal, sfeer in de stadions waar ik geweest ben is middelmatig en de scheidsrechters zijn net zo slecht als in de eerste divisie. had er in ieder geval meer van verwacht...
pi_45605576
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ook geen handjegeschud enzo Zie de sterren uit het Ajaxvak nog vaker snachts in mijn slaap voorbijkomen

Maar evengoed thanx
Dat was ik niet
pi_45605588
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

en wat betreft de eredivisie...jarenlang heb ik alleen maar eerste divisie voetbal gezien bij den haag. sinds enkele jaren doen we mee op het hoogste niveau maar eigenlijk alleen het eerste jaar was leuk omdat alles nieuw was. ik vind er nu weinig meer aan....ploegen spelen over het algemeen slecht voetbal, sfeer in de stadions waar ik geweest ben is middelmatig en de scheidsrechters zijn net zo slecht als in de eerste divisie. had er in ieder geval meer van verwacht...
Tja het lijkt me ook niet echt leuk om ieder jaar om de plaatsen 9 t/m 15 te spelen eerlijk gezegd, af en toe dat Roda nog es wat maakt (wat de laatste jaren ook niet meer zo is)...
En de scheidsrechters... tja daar maak ik geen woorden meer over vuil

Maar goed we gaan heel erg offtopic...
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:04:22 #138
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45605703
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat was ik niet
Nee, maar ik lag wel als er een paar meter naar rechts was gemikt nu nog aan de beademing

Maar goed we dwalen af

pi_45605748
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Nee, maar ik lag wel als er een paar meter naar rechts was gemikt nu nog aan de beademing

Maar goed we dwalen af

[afbeelding]

Wordt hij de man of the match vanavond?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:08:55 #140
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_45605875
Ik zou het al mooi vinden als MVV een doelpuntje kan meepikken Ik ben bang dat we niet veel meer mogen verwachten.

Ik hoop iig niet dat het een monsterzege wordt voor AZ, want dat gun ik MVV echt niet
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:09:39 #141
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45605910
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:05 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Wordt hij de man of the match vanavond?
Brncic en Bryssinck zijn de beste spelers van Mvv. Hopelijk vanavond ook.

Droomscenario: 2-1 Mvv -> Brncic en Gommans
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:14:24 #142
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45606119
Succes vanavond!

Stiekem hoop ik dat jullie winnen
Planning:
-
pi_45606151
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef Reneuh het volgende:
Ik zou het al mooi vinden als MVV een doelpuntje kan meepikken Ik ben bang dat we niet veel meer mogen verwachten.

Ik hoop iig niet dat het een monsterzege wordt voor AZ, want dat gun ik MVV echt niet
Ochja Meerssen kon ook tegen AZ scoren
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:15:24 #144
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_45606161
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef DarkShine het volgende:
Succes vanavond!

Stiekem hoop ik dat jullie winnen
Al is het alleen maar om Van Gaal een klap in zn gezicht te geven
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:15:47 #145
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_45606174
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ochja Meerssen kon ook tegen AZ scoren
Ja, maar het werd toch een monsterzege voor AZ
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:02:42 #146
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45610860
En dan hoor je een KVM song op tv...
Planning:
-
pi_45620557
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 21:02 schreef DarkShine het volgende:
En dan hoor je een KVM song op tv...
Sinds wanneer is dat een KVM song?

Verder wel, buiten de uitslag, leuk dagje gehad
  woensdag 24 januari 2007 @ 11:06:56 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45624134
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Afunados het volgende:

[..]

Sint half België hem gejat heeft van KVM en St Truiden hem bij jullie heeft ingevoerd.
Planning:
-
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:23:09 #149
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_45626124
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Afunados het volgende:

[..]

Dr waren wel weer een paar supporters keet aan het trappen heh
  woensdag 24 januari 2007 @ 12:40:43 #150
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45626643
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Dr waren wel weer een paar supporters keet aan het trappen heh
ME heeft op de terugweg een bus met Mvv supporters van de weggeplukt -> 2 arrestaties.

Verder 1 eigen steward in elkaar gemept en 1 steward met hartklachten richting ziekenhuis.
pi_45637755
bedankt dat jullie met het sterkste elftal hebben gespeeld .

Tot vrijdag voor the clash of the titans
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_45660747
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

ME heeft op de terugweg een bus met Mvv supporters van de weggeplukt -> 2 arrestaties.

Verder 1 eigen steward in elkaar gemept en 1 steward met hartklachten richting ziekenhuis.
Viel allemaal reuze mee hoor. Allemaal nogal opgeblazen door de media..
pi_45660766
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Sint half België hem gejat heeft van KVM en St Truiden hem bij jullie heeft ingevoerd.
Volgens mij komt het liedje uit Griekenland of ergens uit Zuid-Amerika, of hebben we het nou over een ander nummer..
pi_45660805
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 18:28 schreef postmortum het volgende:
bedankt dat jullie met het sterkste elftal hebben gespeeld .

Tot vrijdag voor the clash of the titans
Haha, ja onze vedetten zullen nu nog vermoeid zijn van dinsdag

Altijd grappig dat jullie weer zo hoopvol zijn, elke keer dat jullie ons treffen. Dat het weer goed gaat blabla, en uiteindelijk pakken we toch weer de drie punten

Tot morgen iig
pi_45720880
Gare kutwedstrijd gisteren. Harrie Sjoerd Joas Damien

Wat was het weer bedroevend. Hopelijk kunnen we met de besparing van Carracciolo nog wat aantrekken..

Enige lichtpunt:

zaterdag 27 januari 2007 @ 11:55:59 #156
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_45721596
Dat worden weer vette boetes

Hey Afu waarom zien we je niet meer in WOS ?
pi_45721916
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat worden weer vette boetes

Hey Afu waarom zien we je niet meer in WOS ?
Inderdaad, vooral door die fakkel op het veld vrees ik..

Te weinig tijd, en vind het maar een gaar boeltje daar
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:16:11 #158
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45724879
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Afunados het volgende:

[..]

Volgens mij komt het liedje uit Griekenland of ergens uit Zuid-Amerika, of hebben we het nou over een ander nummer..
Hij komt uit Griekenland. Melodie is gedeeltelijk aangepast en sinds begin dit seizoen word hij gezongen bij KV. Sindsdoen is hij snel uitgewaaid over België en nu is hij er dus ook in Nederland.
Planning:
-
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:16:56 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45724897
Ziet er trouwens netjes uit in Sittard van jullie kant!

Hoorde dat Sittard na afloop nog moest lopen?
Planning:
-
pi_45724929
Ziet er goed uit
pi_45725862
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Ziet er trouwens netjes uit in Sittard van jullie kant!

Hoorde dat Sittard na afloop nog moest lopen?
Liepen pas als een v/d laatste stadion uit, dus heb het zelf niet gezien. Maar naar het schijnt dus wel ja. Erna was er wat heen en weer geren door pubers, niets speciaals..
  zaterdag 27 januari 2007 @ 15:08:39 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_45726135
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:54 schreef Afunados het volgende:

[..]

Liepen pas als een v/d laatste stadion uit, dus heb het zelf niet gezien. Maar naar het schijnt dus wel ja. Erna was er wat heen en weer geren door pubers, niets speciaals..
Kameraad van me was als een van de eerste buiten...
Was vorig jaar zelf ook aanwezig bij deze derby, moest gisteren zelf werken dus kon niet gaan. Beter gister dan morgen met onze match werken hehe
Planning:
-
  donderdag 5 april 2007 @ 11:25:58 #163
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48035868
Maaskant dus nieuwe trainer MVV. Ben eens benieuwd wat er komen gaat, voor de middenmoot van de eerste divisie zal hij niet gekomen zijn..

Succes!
  donderdag 5 april 2007 @ 12:04:22 #164
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48037174
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef Afunados het volgende:
Maaskant dus nieuwe trainer MVV. Ben eens benieuwd wat er komen gaat, voor de middenmoot van de eerste divisie zal hij niet gekomen zijn..
[afbeelding]
Succes!
Is het nu officieel?
  donderdag 5 april 2007 @ 12:06:32 #165
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48037261
  donderdag 5 april 2007 @ 13:47:08 #166
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48040819
Hoe kan je een hekel krijgen aan een club
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48043883
Dan zal het nu wel beter gaan met MVV
  donderdag 5 april 2007 @ 18:48:48 #168
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48051828
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe kan je een hekel krijgen aan een club
Omdat Maaskant er trainer is of wat ?

Nerd.

Robert welkom
  donderdag 5 april 2007 @ 19:36:15 #169
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48053288
Maaskants Volgende Vereniging?
Planning:
-
  donderdag 5 april 2007 @ 20:01:22 #170
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48054206
quote:
Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef DarkShine het volgende:
Maaskants Volgende Vereniging?
Niet te veel het wereldje op VI kijken
pi_48054271
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ik kon me al niet voorstellen dat hij dat zelf had verzonnen
pi_48054334
ach roda speelt in een circustent
  donderdag 5 april 2007 @ 20:14:22 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48054756
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Boeiuh, vond hem wel passend.
Planning:
-
  donderdag 5 april 2007 @ 20:14:40 #174
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48054767
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:04 schreef postmortum het volgende:
Planning:
-
pi_48054812
trouwens maaskant dat is toch de trainer die elke keer als die ontslagen wordt terug gaat naar rbc
pi_48054925
quote:
Ga je dat nu in elk topic posten.
pi_48054939
quote:
PLS vind ik één van de mooiere stadions in Nederland
  donderdag 5 april 2007 @ 20:27:51 #178
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48055254
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef postmortum het volgende:
trouwens maaskant dat is toch de trainer die elke keer als die ontslagen wordt terug gaat naar rbc
Wat was de naam van jullie nieuwe trainer ook alweer ?
pi_48055790
Goede zet van MVV, hij kan MVV verder helpen.
That's all folks!
  donderdag 5 april 2007 @ 20:53:24 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48056262
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Wat was de naam van jullie nieuwe trainer ook alweer ?
Laat hem nu, voor het eerst in jaren kan hij onder die Sittardse steen uitkomen. Eindelijk zijn ze eens even niet meer het lachertje van Limburg...
Planning:
-
pi_48057796
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Laat hem nu, voor het eerst in jaren kan hij onder die Sittardse steen uitkomen. Eindelijk zijn ze eens even niet meer het lachertje van Limburg...
Qua voetbal heb je wel gelijk. Maar om clubs die met de tekst "voor huisdieren" op hun shirt spelen kan ik ook best lachen
  donderdag 5 april 2007 @ 22:17:49 #183
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48059910
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Samcali het volgende:

[..]

Qua voetbal heb je wel gelijk. Maar om clubs die met de tekst "voor huisdieren" op hun shirt spelen kan ik ook best lachen
Denk niet dat die discussie in dit topic thuishoort
Planning:
-
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:38:18 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_48073859
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Omdat Maaskant er trainer is of wat ?
Absoluut, de grootste kwal uit het Nederlandse trainersgilde
quote:
Nerd.
quote:
Robert welkom
Sterkte ermee schat
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_48084900
Ik heb een MVV shirt in mijn verzameling, gedragen door Wasiu Taiwo, ik geloof in 1999. Het shirt heeft echter Canal+ als shirtsponsor, en daar schijnt maar 1 wedstrijd mee gespeeld te zijn.

Heeft iemand van de MVV fans hier misschien enig idee welke wedstrijd dat precies was
pi_48092560
Hoop dat MVV volgend jaar met Maaskant eindelijk eens weer wat glorie kan krijgen. Op naar een periode!
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:52:42 #187
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48097750
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Samcali het volgende:
Ik heb een MVV shirt in mijn verzameling, gedragen door Wasiu Taiwo, ik geloof in 1999. Het shirt heeft echter Canal+ als shirtsponsor, en daar schijnt maar 1 wedstrijd mee gespeeld te zijn.

Heeft iemand van de MVV fans hier misschien enig idee welke wedstrijd dat precies was
Ik vermoed MVV - Feyenoord 3-3. Een van de enige wedstrijden die dat jaar live op C+ was.
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:47:46 #188
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48103142
Gisteren iig gewonnen voor een met 6000 mensen behoorlijk gevulde Geusselt Aan de fans zal het niet liggen.
pi_48174486
Aan de sfeer ook niet!

Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_48181654
Ziet er weer goed uit jongens. Hoe is het met Snuf?
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:13:48 #191
43497 Afunados
Get Therapy
pi_48184834
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ziet er weer goed uit jongens. Hoe is het met Snuf?
Heeft niets aan zijn val overgehouden, veel geluk gehad dus.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:42 #192
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48190012
Ik hoop op een periodetitel volgend seizoen
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:49:14 #193
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_48316547
Gisteravond een behoorlijk bloedeloos 0-0 tegen VVV, las ik in de krant?
  zaterdag 14 april 2007 @ 09:52:25 #194
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_48316602
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 09:49 schreef Reneuh het volgende:
Gisteravond een behoorlijk bloedeloos 0-0 tegen VVV, las ik in de krant?
Was er niet bij maar ik las van wel ja.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:46:36 #195
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_48536471
Planning:
-
  dinsdag 15 mei 2007 @ 22:52:14 #196
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49422788
Tijd voor een update. Na stille weken na het einde van het kampioenschap, begint de geruchtenregen:

MVV is in gesprek met Sieme Zijm (29) van Excelsior.
De verdediger staat nog tot medio 2008 onder contract bij de Rotterdamse club.
Bron De Limburger

MVV wil Reuser
""Reuser zegt een goed gevoel bij MVV te hebben."
"MVV is een leuke club met potentie, die op termijn zeker in de Eredivisie thuishoort. De sfeer in het stadion is echt geweldig. Daarnaast ken ik Robert Maaskant én heb ik begrepen dat Maastricht een leuke stad is om te wonen"

Verdere geruchten: Hermans (WIllem II), v.Loenhout (DG), Wouters(Genk, contract op zak), Richter (Monchengladbach, op proef), Den Ouden (WII), Vandoorn (Genk)

Dennissen(RBC) al getekend, komen nog een hoop spelers bij, aangezien we nu misschien zeven selectiespelers hebben. Even wachten tot na de play-offs.

Kan eindelijk, eindelijk weer eens een leuk seizoen gaan worden voor ons. En wie weet..
  woensdag 16 mei 2007 @ 19:35:25 #197
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_49454318
Denissen: Topaankoop als hij fit is

Reuser: Topaankoop

Zijm: Topaankoop, maar ik zou het onlogisch vinden als een caliber speler als hem naar Mvv komt.

-----

Geruchten:

van Loenhout = niet waar

En Hermans heeft ons in 97 kampioen gemaakt dus laat maar komen.
pi_52386939
*schop na onze goede seizoensstart:

Vrijdag in Veendam hopelijk de bevestiging, dan zal het tegen Omniworld ongeveer uitverkocht raken.
pi_52406292
Hoop dat er bij Veendam gewonnen wordt, zou erg mooi zijn. Bij Eindhoven ben ik erbij!
Fok! NFL MVP 2020
pi_52424504
coup haastrup woohooo
pi_52424973
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef dekilo het volgende:
coup haastrup woohooo
Laat je die zelf ook groeien?

Morgen naar Veendam. Ben bijzonder benieuwd, want vorig jaar waren de uitwedstrijden een ramp. Maar Maaskant heeft aangegeven op MVV TV vol voor de overwinning te gaan. Kan dus weer een leuke match worden. Drie punten zou het team echt lanceren!
pi_52446774
Jammer dat Brysinck geblesserd is.
Hopen dat ze er met Victoria uitkomen kan Sihayaya of hoe je die naam ook schrijft op de bank gaan zitten.
pi_52455718
Verwacht vanavond een 1-1 gelijkspel.
U MAD?
pi_52650017
Wie gaat vanavond?
Ikke wel!
pi_52653298
Ik ben maandag present in EHV. Vanavond niet. Haal ik niet met werk.
U MAD?
pi_52654145
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben maandag present in EHV. Vanavond niet. Haal ik niet met werk.
Ah, jij bent het!

Ik ben er vanavond ook bij, maandag waarschijnlijk ook, al wordt het misschien krap met werk. Nu lekker de stad in, en straks met een mooie overwinning naar de top van de JL
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:01:13 #207
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_52724112
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ah, jij bent het!

Ik ben er vanavond ook bij, maandag waarschijnlijk ook, al wordt het misschien krap met werk. Nu lekker de stad in, en straks met een mooie overwinning naar de top van de JL
Hopelijk vandaag wel winnen.
pi_52757222
Pfff wat een afgang gisteravond.
U MAD?
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:58:35 #209
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52758349
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Pfff wat een afgang gisteravond.
Planning:
-
pi_52759378
Zwaar teleurstellend indd

Enige positieve van de avond was het bomvolle uitvak+buffervak:

dinsdag 18 september 2007 @ 08:41:34 #211
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53263135
Gister met vrijkaartje wezen kijken...

Wat een gejank op die tribune, het voetbal zit toch echt een enorm kwaliteitsverschil in...
Planning:
-
pi_53263559
Het was ook een bagger wedstrijd.
Was dat gejank niet een klein beetje terecht ivm die malloot met fluit.
  dinsdag 18 september 2007 @ 09:17:55 #213
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53263589
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef dekilo het volgende:
Het was ook een bagger wedstrijd.
Was dat gejank niet een klein beetje terecht ivm die malloot met fluit.
Vond hem wel meevallen. Had enkele discutabele momenten aan beide kanten en Thiebaut (hoe je het ook schrijft) ontsnapt ook nog 2x aan zijn 2de geel...
Planning:
-
pi_53274743
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 08:41 schreef DarkShine het volgende:
Gister met vrijkaartje wezen kijken...

Wat een gejank op die tribune, het voetbal zit toch echt een enorm kwaliteitsverschil in...
tov afgelopen jaar bedoel je?

Gister was vrij zwak, vorige vrijdag in Waalwijk was daarentegen zeer goed van MVV kant.
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:48:15 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_53275317
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef Afunados het volgende:

[..]

tov afgelopen jaar bedoel je?

Gister was vrij zwak, vorige vrijdag in Waalwijk was daarentegen zeer goed van MVV kant.
Ik bedoel tussen Eredivisie en Jupiler League. En dat is niet als flame of iets dergelijks richting jullie bedoeld.
Planning:
-
pi_53371459
Vanavond weer een mooie zege bij RBC. Lijkt alsof MVV tegen de grote clubs altijd net iets meer kan!
Fok! NFL MVP 2020
pi_53377211
Viel nog mee, vooraf gingen er geruchten dat RBC als protest tegen het bestuur de match zou laten lopen vanwege Maaskant. Toch er voor gespeeld, maar MVV was dus beter en Thiebaut blijft makkelijk scoren!
www.thuisuiteten.nl
pi_53377631
Maastrichter star begint weer te stralen
pi_53392094
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 12:21 schreef Beschouw het volgende:
Maastrichter star begint weer te stralen
Nou, daar begin ik pas in te geloven als ze eens een paar wedstrijden achter elkaar gaan winnen..
pi_53565967
Lekkere wedstrijd en sfeer gisteren!
  maandag 22 oktober 2007 @ 08:36:29 #221
79966 dekilo
Stam is ok
pi_54083454
Vrijdag tegen Haarlem ook weer een leeker sfeertje.

Alleen lees ik dit vervolgens op de website van Haarlem:

Daarnaast moeten zowel Axwijk als Wijks een uiterst vervelende avond hebben gehad als gevolg van de vele oerwoudgeluiden, die telkens te horen waren vanaf de Maastribune.

Ik heb hier dus helemaal niks van meegekregen.
Daarnaast zitten op de Maastribune niks anders als pubertjes en nog jongere.
Maar schandalig als het echt zo is.
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:05:39 #222
43497 Afunados
Get Therapy
pi_54086658
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 08:36 schreef dekilo het volgende:
Vrijdag tegen Haarlem ook weer een leeker sfeertje.

Alleen lees ik dit vervolgens op de website van Haarlem:

Daarnaast moeten zowel Axwijk als Wijks een uiterst vervelende avond hebben gehad als gevolg van de vele oerwoudgeluiden, die telkens te horen waren vanaf de Maastribune.

Ik heb hier dus helemaal niks van meegekregen.
Daarnaast zitten op de Maastribune niks anders als pubertjes en nog jongere.
Maar schandalig als het echt zo is.
Tegen Haarlem inderdaad inderdaad nauwelijks wat gehoord, tegen Telstar echter wel. Ook enkele van de laatste uitwedstrijden. Schandalig natuurlijk, maar helaas zijn dat simpele jongeren die nooit meer zullen zien van de wereld dat het Vrijthof.

Verder gaat het natuurlijk heerlijk. Jaaaren geleden dat we eens meedraaiden, het is genieten in de Geusselt, waar het wekelijk ook echt een topsfeer is!
  maandag 22 oktober 2007 @ 12:12:35 #223
43497 Afunados
Get Therapy
pi_54086794
We moeten dit topic overigens eens volmaken, Andries Jonker in de OP
  maandag 22 oktober 2007 @ 13:11:38 #224
79966 dekilo
Stam is ok
pi_54087734
Nu cambuur uit.
En dan weer lekker in de Geusselt vlammen tegen Dord.
Dan hopen op Ajax of Roda thuis in de beker.
  maandag 22 oktober 2007 @ 15:24:55 #225
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54090465
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef dekilo het volgende:
Nu cambuur uit.
En dan weer lekker in de Geusselt vlammen tegen Dord.
Dan hopen op Ajax of Roda thuis in de beker.
Doe maar mvv - Roda.
Planning:
-
pi_54339244
Geniale wedstrijd gisteren, topsfeer en nog lang gefeest. Eindelijk doen we weer mee

Vrijdag tegen GoAhead uitverkochte Geusselt?
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:49:30 #227
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_54340894
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:14 schreef Afunados het volgende:
Geniale wedstrijd gisteren, topsfeer en nog lang gefeest. Eindelijk doen we weer mee

Vrijdag tegen GoAhead uitverkochte Geusselt?
Dat zou mooi zijn
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_54362786
Uitverkocht huis zou mooi zijn vrijdag. Nu winnen van de Eagles (die met veel mazzel nog wonnen), anders had MVV 3e gestaan. Wat een luxe op dit moment. Zijn we niet echt gewend!
Fok! NFL MVP 2020
  maandag 5 november 2007 @ 11:08:53 #229
79966 dekilo
Stam is ok
pi_54375552
Eerst idd maar eens zien te winnen van de eagles.
Ik denk niet dat het een vol huis wordt maar wel 7000 - 7500 man.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:49:22 #230
182606 FSCJasper
Humeurverbeteraar
pi_54402833
Gaat prima bij MVV, gun het die club wel. Een club die in de eredivisie thuishoort. Je ziet nu ook zodra de prestaties echt goed worden, dat het wekelijks voller en voller wordt. Daarbij hangt er een lekkere sfeer in het stadion plus hebben ze een uitstekende Tifo-groep.

Voorafgaand dit seizoen zei ik dat MVV binnen drie jaar weer eredivisie speelt. Wij komen terug binnen 5 seizoenen.
- Fortuna Sittard -
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:41:57 #231
79966 dekilo
Stam is ok
pi_54404058
En daarna er weer lekker uitvliegen nee dank u.
Zullen ze toch eerst wat nieuwe spelers MOETEN halen.
Zou wel echt te gek zijn als het zou lukken.
Maar het seizoen is nog lang.........
  dinsdag 6 november 2007 @ 14:02:47 #232
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54404515
Ben bij MVV - Top Oss geweest, als je met zo'n voetbal naar de Eredivisie komt vlieg je er ongenadig hard uit!
Planning:
-
pi_54420653
Scheelt dat Mechelen zulk geweldig voetbal speelt...

MVV hoort nog niet in de Eredivisie thuis, maar dat horen Heracles, Excelsior, VVV en op dit moment Willem II ook niet...
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 7 november 2007 @ 09:46:13 #234
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54423166
Mechelen heeft laten zien dat het met Anderlecht, Club, Genk & Standard meekan. Kunnen jullie met de top 3 en AZ mee?

Het was dan ook niet negatief bedoeld, maar gewoonweg realisme. Nu promoveren is direct degraderen, en dat kost flink geld!
Planning:
-
pi_54434329
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef DarkShine het volgende:
Mechelen heeft laten zien dat het met Anderlecht, Club, Genk & Standard meekan. Kunnen jullie met de top 3 en AZ mee?

Het was dan ook niet negatief bedoeld, maar gewoonweg realisme. Nu promoveren is direct degraderen, en dat kost flink geld!
Ja Mechelen kan echt met de top mee ja.

** Bekijkt stand Belgie

Moet lachen

- - -

Schijnbaar heb jij als mof zijnde sympathie voor Mvv. Ik zie jou keer op keer in dit topic terug
U MAD?
pi_54434346
Darkshine heeft wel gelijk.
KVM blijft trouwens een heerlijk clubje.
nondeju wat een historie.
Kunnen we in Maastricht alleen maar jaloers op zijn.
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:22:02 #237
43497 Afunados
Get Therapy
pi_54478790
Vanavond is het zover, topper in uitverkochte Geusselt. Jammer dat er geen bezoekende supporters zullen zijn. Hopen op een prachtig avondje!
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:25:47 #238
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_54478885
Kan niet wachten, hopelijk blijft het weer nog een beetje redelijk.
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:27:49 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54478937
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja Mechelen kan echt met de top mee ja.

** Bekijkt stand Belgie

Moet lachen

- - -

Schijnbaar heb jij als mof zijnde sympathie voor Mvv. Ik zie jou keer op keer in dit topic terug
Sympathie? Alles behalve dat!

Probeer 'gewoon' op een normale manier te discussieren. Schijnbaar lukt dat jou niet en de rest hier wel. Je kunt nog zo'n hekel hebben aan een club, reeël blijven moet kunnen.
Planning:
-
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:30:07 #240
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54478984
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef dekilo het volgende:
Darkshine heeft wel gelijk.
KVM blijft trouwens een heerlijk clubje.
nondeju wat een historie.
Kunnen we in Maastricht alleen maar jaloers op zijn.
Thx!
Planning:
-
  vrijdag 9 november 2007 @ 23:50:10 #241
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_54495512
Wat doen jullie nou vuillakken?!
Win eens!
pi_54505994
????
pi_54545455
Wat een ongeloofelijke kutwedstrijd.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:15:17 #244
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_54661933
En ze staam weer bovenaan!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_54662057
Tegen wie moeten jullie volgende week?
Haal alsjeblieft die periode.
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:32:34 #246
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54662451
Succes komende week!
Planning:
-
pi_54662564
Volgend jaar 3 Limburgse clubs in de eredivisie
No bitch to me
pi_54662617
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Volgend jaar 3 Limburgse clubs in de eredivisie
Ik denk niet dat Fortuna promoveert.
pi_54665392
Volgende week naar Helmond. Elke keer na een winstpartij ga ik weer denken, als, als, als. Als we gewoon gelijk hadden gespeeld bij RKC, als we gewoon hadden gewonnen van de Eagles. MVV had dan gewoon 1e gestaan, maar ja.

Volgende week dus Helmond. Laatste 2 seizoenen er bij geweest. Verademing om in de eerste divisie naar het voetbal te gaan. Met PSV mis ik geen wedstrijd, maar zit je aan van die onzinnige beperkingen als uitkaart en clubcards vast. Bij MVV kan je gewoon met een tientje naar de kassa van het uitvak en zo doorlopen. Zonder het laten zien van legitimatie of clubcards, BRILJANT! Ik ben er volgende week bij, wel tussen het Helmond publiek, maar dat maakt niet uit!

COME ON MVV!!
Fok! NFL MVP 2020
  zaterdag 17 november 2007 @ 16:15:59 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54674877
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Fortuna promoveert.
Buiten dat, VVV vliegt eruit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54674897
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Buiten dat, VVV vliegt eruit.
die gaan juist Europa in
No bitch to me
pi_54675181
Wordt gezellig vrijdag aangezien het tot nu toe nog verboden is voor MVV fans om naar Helmond af te reizen. Hopelijk wordt er gezien de omstandigheden nu toch een buscombi mogelijk gemaakt, want ik denk dat veel MVV supporters hoe dan ook zullen gaan.
  zaterdag 17 november 2007 @ 21:52:51 #253
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54682935
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef yurko het volgende:
Wordt gezellig vrijdag aangezien het tot nu toe nog verboden is voor MVV fans om naar Helmond af te reizen. Hopelijk wordt er gezien de omstandigheden nu toch een buscombi mogelijk gemaakt, want ik denk dat veel MVV supporters hoe dan ook zullen gaan.
Er komt overleg aldus L1...
quote:
MVV-supporters mogelijk toch naar Helmond

Er bestaat een kans dat er toch MVV-supporters mee mogen naar de uitwedstrijd tegen Helmond Sport. Maandag zijn er gesprekken met de betrokken instanties en beide verenigingen.

In het afgelopen seizoen ontstonden er ongeregeldheden na het duel tussen beide ploegen in Maastricht. Op last van de politie, justitie en de gemeenten Helmond en Maastricht werd besloten om in het seizoen 2007-2008 bij de duels tussen Helmond Sport en MVV geen supporters toe te laten van de uitspelende club. MVV wil nu toch kijken of er supporters meekunnen. De Maastrichtse ploeg kan in die uitwedstrijd de derde periodetitel winnen.

Bron: L1
Planning:
-
  zondag 18 november 2007 @ 13:20:26 #254
43497 Afunados
Get Therapy
pi_54691994
quote:
MVV maakt zich hard voor toegang fans in Helmond
Mede op verzoek van de fans gaat MVV maandag met de politie en stewards in Helmond overleggen of er toch Maastrichtse supporters vrijdag toegelaten mogen worden bij de wedstrijd Helmond Sport-MVV.

Het duel is van groot belang voor de ploeg van Robert Maaskant, die in Helmond de derde periodetitel kan grijpen. De politie sprak eerder een veto uit over de komst van MVV-fans wegens de vernieling van een supportersbus van Helmond Sport vorig seizoen.

bron DDL

Lijkt me sowieso niet echt handig als Helmond het bij het verbod laat, want er zullen sowieso honderden MVV-supporters naar Helmond afreizen. Vermoed echter dat er nog wel een combi uit voort zal komen, met hopelijk wel meer plaats dan enkel het uitvak. Vraag naar kaarten zal namelijk enorm zijn.

Op naar Helmond
  zondag 18 november 2007 @ 17:21:04 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54697410
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:20 schreef Afunados het volgende:

met hopelijk wel meer plaats dan enkel het uitvak. Vraag naar kaarten zal namelijk enorm zijn.
Als jullie al zouden mogen is dat natuurlijk uitgesloten lijkt me.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54795705
Supporters 'schenken' burgemeester Helmond varkenskoppen

In de tuin van de Helmondse burgemeester Fons Jacobs zijn vannacht varkenskoppen neergelegd. Bij de varkenskoppen stond een spandoek met de tekst: "MVV-fans waren aan het denken wat ze Jacobs zouden schenken." MVV kan vanavond periodekampioen worden tegen Helmond Sport.
  vrijdag 23 november 2007 @ 09:42:45 #257
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54796148
Strakke actie!
Planning:
-
pi_54796358
Veel succes vanavond.
Ooit, in mijn jeugd was MVV een subtopper in de Eredivisie
Traditierijke club, die decennialang op het hoogste niveau speelden.
Eigenlijk horen jullie en niet VVV in de Eredivisie te spelen.
Sportieve inbreng
pi_54797390
Hehe, wat een strakke actie met gave text erbij! Mooie ludieke actie!

Vanavond dus in het stadion kijken met paar duizend man (waarschijnlijk meer dan in het HS-stadion zullen zitten). Hopelijk een goede afloop, dat hebben we wel verdient. Overigens wel tien jaar geleden dat we in Helmond gewonnen hebben, het jaar dat we kampioen werden.
pi_54810005
1-1 tot nu toe.

Come on MVV!
Fok! NFL MVP 2020
pi_54810038
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

1-2 Sillah!

Come on MVV!!!
Fok! NFL MVP 2020
pi_54810191
2-2
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_54810266
Godver geef het nou niet uit handen kut sjengen.
  zondag 25 november 2007 @ 11:01:33 #265
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_54820099
De kop een avond te vroeg verloren?
Planning:
-
  zondag 25 november 2007 @ 19:42:47 #266
11102 knep
Mountainfreak
pi_54832216
Jammer, had MVV wel een prijsje gegund .
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:27:16 #267
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_54960449
Mooie wedstrijd vandaag! Wat een schot van de Belg
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_54960619
Laat MVV maar promoveren. Mooie club met fanatieke supporters. Wat dat betreft een goede toevoeging aan de Eredivisie.
pi_54960941
4-1 HEERLIJK!
Fok! NFL MVP 2020
pi_55111427
De misgelopen Promotie heeft tot nu toe geen effect. Ze staan weer met 2-0 voor. Go Ahaed staat met 3-1 achter en Rkc staat 1-1 als het zo blijft is MVV medekoploper

Had ik voor het seizoen echt niet gedacht
No bitch to me
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:28:26 #271
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_55111466
Wanneer komt het standbeeld voor Maaskant op het vrijthof?
pi_55111658
O N G E L O O F L I J K

2-0 voor bij Den Haag en virtueel koploper. Hoe gek gaat het lopen dit seizoen ?

WTF
U MAD?
pi_55111826
0-3 Heerlijk
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:46:43 #274
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_55111974
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:42 schreef Mr.Mills het volgende:
0-3 Heerlijk
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:50:42 #276
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_55112120
Wedstrijd stilgelegd?

Oh de stroom lag eruit.
  vrijdag 7 december 2007 @ 21:54:23 #277
11102 knep
Mountainfreak
pi_55112239
Toch nog een lichtpuntje op deze sombere avond .

MVV
pi_55112309
Wedstrijd is nog steeds stilgelegd toch?
Zonder wrijving geen glans
pi_55112577
Hoe genaaid. Kan MVV de leiding nemen staken ze
pi_55112777
Definitief gestaakt
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_55112924
nu nog een reden? ado supporters die het veld opkwamen om de trainer te rossen ofzo?
pi_55112954
Stroomuitval in de wijk rond het stadion, dus geen licht
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_55112997
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Thetallguy het volgende:
Stroomuitval in de wijk rond het stadion, dus geen licht
dat verklaard
pi_55126359
Maaskant
U MAD?
pi_55153659
Goed bezig, wat een luxe...
Fok! NFL MVP 2020
pi_55193777
0-3 uitslag blijft staan!!!
Nr 1.
Vrijdag weer volle bak!
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:05:39 #287
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_55203444
Vrijdag weer
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_55272027
MVV test El Idrissi

Komt er versterking?
www.thuisuiteten.nl
pi_55272397
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:06 schreef methodmich het volgende:
MVV test El Idrissi

Komt er versterking?
Lijkt me vrij logisch. We hebben smalle selectie, en nu we bovenaan staan, zal er zeker geinvesteerd worden door sponsors. Weet vrij zeker dat er enkele spelers bijkomen tijdens de winterstop.

Over El Idrissi weet ik trouwens vrij weinig, maar als Thiebaut hem getipt heeft, heb ik er alle vertrouwen in
pi_55357988
Presteren onder druk blijft toch lastig voor MVV.
Hulde aan Sihaja of hoe je die naam ook schrijft voor zijn wan vertoning.
Ook niet echt slim van Maaskant om hem in de verdediging te zetten.
pi_55366532
Thiebaut Limburgs voetballer van het jaar
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:01:13 #292
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55366686
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 17:54 schreef Afunados het volgende:
Thiebaut Limburgs voetballer van het jaar
Wij intreseren ons niet in troostprijsjes.
Planning:
-
pi_55366939
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:01 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Wij intreseren ons niet in troostprijsjes.
Die DDL journalist kon zijn frustraties anders niet verbergen

Maargoed, niet echt een boeiende prijs indd. Maar wel leuk voor Thiebaut
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:55:15 #294
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55367748
Zeker leuk voor iemand die pas sinds kort hier rondloopt.

Maar als je DDL / LD normaal over Roda leest kun je er alleen van
Planning:
-
pi_55467725
Alweer gestaakt, ze stonden met 1-0 voor.

Maar nu moet het helemaal worden overgespeeld (dus is het weer 0-0)

Dit is toch gewoon schandalig, het was een uitwedstrijd. Dus de schuld ligt bij Telstar en MVV wordt er voor gestraft
No bitch to me
  zondag 23 december 2007 @ 14:48:49 #296
43497 Afunados
Get Therapy
pi_55490576
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 18:15 schreef TornadoDK het volgende:
Alweer gestaakt, ze stonden met 1-0 voor.

Maar nu moet het helemaal worden overgespeeld (dus is het weer 0-0)

Dit is toch gewoon schandalig, het was een uitwedstrijd. Dus de schuld ligt bij Telstar en MVV wordt er voor gestraft
Geloof niet dat het zal gebeuren. Hoewel alle media de berichten klakkeloos overnemen, heeft de KNVB volgens mij nog niets beslist. Kan me ook niet inbeelden dat MVV dat zou accepteren..
  zondag 23 december 2007 @ 17:03:20 #297
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55493864
quote:
Op zondag 23 december 2007 14:48 schreef Afunados het volgende:

[..]

Geloof niet dat het zal gebeuren. Hoewel alle media de berichten klakkeloos overnemen, heeft de KNVB volgens mij nog niets beslist. Kan me ook niet inbeelden dat MVV dat zou accepteren..
De scheids geeft wel dat advies.
Planning:
-
pi_55493883
14 Januari wordt het toch ingehaald ?
U MAD?
  zondag 23 december 2007 @ 18:11:08 #299
43497 Afunados
Get Therapy
pi_55495301
quote:
Op zondag 23 december 2007 17:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

De scheids geeft wel dat advies.
Ja, vandaar dat alle media dit berichten. Maar die scheidsrechter heeft uiteindelijk natuurlijk weinig te zeggen.
  maandag 24 december 2007 @ 15:27:54 #300
11102 knep
Mountainfreak
pi_55515401
Zou belachelijk zijn, omdat dat pruts Telstar zijn zaakjes niet op orde heeft moet MVV weer opnieuw de bus in om een hele wedstrijd te spelen .
pi_55618036
Uiteindelijk wordt het uitspelen. 0-1 stand door een doelpunt van Ole Tobiasen
Fok! NFL MVP 2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')