Laat je die zelf ook groeien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef dekilo het volgende:
coup haastrup woohooo
Ah, jij bent het!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:24 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben maandag present in EHV. Vanavond niet. Haal ik niet met werk.
Hopelijk vandaag wel winnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ah, jij bent het!![]()
Ik ben er vanavond ook bij, maandag waarschijnlijk ook, al wordt het misschien krap met werk. Nu lekker de stad in, en straks met een mooie overwinning naar de top van de JL![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:17 schreef de_boswachter het volgende:
Pfff wat een afgang gisteravond.
Vond hem wel meevallen. Had enkele discutabele momenten aan beide kanten en Thiebaut (hoe je het ook schrijft) ontsnapt ook nog 2x aan zijn 2de geel...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:15 schreef dekilo het volgende:
Het was ook een bagger wedstrijd.
Was dat gejank niet een klein beetje terecht ivm die malloot met fluit.
tov afgelopen jaar bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 08:41 schreef DarkShine het volgende:
Gister met vrijkaartje wezen kijken...
Wat een gejank op die tribune, het voetbal zit toch echt een enorm kwaliteitsverschil in...
Ik bedoel tussen Eredivisie en Jupiler League. En dat is niet als flame of iets dergelijks richting jullie bedoeld.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef Afunados het volgende:
[..]
tov afgelopen jaar bedoel je?
Gister was vrij zwak, vorige vrijdag in Waalwijk was daarentegen zeer goed van MVV kant.
Nou, daar begin ik pas in te geloven als ze eens een paar wedstrijden achter elkaar gaan winnen..quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:21 schreef Beschouw het volgende:
Maastrichter star begint weer te stralen
Tegen Haarlem inderdaad inderdaad nauwelijks wat gehoord, tegen Telstar echter wel. Ook enkele van de laatste uitwedstrijden. Schandalig natuurlijk, maar helaas zijn dat simpele jongeren die nooit meer zullen zien van de wereld dat het Vrijthof.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:36 schreef dekilo het volgende:
Vrijdag tegen Haarlem ook weer een leeker sfeertje.
Alleen lees ik dit vervolgens op de website van Haarlem:
Daarnaast moeten zowel Axwijk als Wijks een uiterst vervelende avond hebben gehad als gevolg van de vele oerwoudgeluiden, die telkens te horen waren vanaf de Maastribune.
Ik heb hier dus helemaal niks van meegekregen.
Daarnaast zitten op de Maastribune niks anders als pubertjes en nog jongere.
Maar schandalig als het echt zo is.
Doe maar mvv - Roda.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef dekilo het volgende:
Nu cambuur uit.
En dan weer lekker in de Geusselt vlammen tegen Dord.
Dan hopen op Ajax of Roda thuis in de beker.
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:14 schreef Afunados het volgende:
Geniale wedstrijd gisteren, topsfeer en nog lang gefeest. Eindelijk doen we weer mee![]()
Vrijdag tegen GoAhead uitverkochte Geusselt?
Ja Mechelen kan echt met de top mee ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:46 schreef DarkShine het volgende:
Mechelen heeft laten zien dat het met Anderlecht, Club, Genk & Standard meekan. Kunnen jullie met de top 3 en AZ mee?
Het was dan ook niet negatief bedoeld, maar gewoonweg realisme. Nu promoveren is direct degraderen, en dat kost flink geld!
Sympathie? Alles behalve dat!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja Mechelen kan echt met de top mee ja.
** Bekijkt stand Belgie
Moet lachen
![]()
- - -
Schijnbaar heb jij als mof zijnde sympathie voor Mvv. Ik zie jou keer op keer in dit topic terug
Thx!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:51 schreef dekilo het volgende:
Darkshine heeft wel gelijk.
KVM blijft trouwens een heerlijk clubje.
nondeju wat een historie.
Kunnen we in Maastricht alleen maar jaloers op zijn.
Ik denk niet dat Fortuna promoveert.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef TornadoDK het volgende:
Volgend jaar 3 Limburgse clubs in de eredivisie![]()
Buiten dat, VVV vliegt eruit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fortuna promoveert.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |