Het zal indd één van die twee zijn, die worden als enige ook genoemd op een MVV forum. Bron is een AGOVV supporter met goede connecties, die ook al goed zat over v.Boxel. Maargoed, of we blij moeten zijn met een van die twee spelers is een andere vraag..quote:Op maandag 29 mei 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
Santinho Lopes Monteiro en Jurrick Juliana waren altijd zijn vriendjes, dus dikke kans dat het één van die twee is dan.
Ah, dat klinkt iig al beter dan wat ik over hem gelezen heb op AGOVV sites/fora..quote:Op maandag 29 mei 2006 19:55 schreef methodmich het volgende:
Juliana maakte er meer dan 10 in zijn eerste seizoen geloof ik, in Klaas' schaduw. In zijn tweede jaar ook.
Bij Excelsior Maassluis was ie ook wel redelijk.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:48 schreef Bos81 het volgende:
Titel op verzoek aangepast
Inderdaad, erg teleurstellend, maar MVV kon niet meer doen denk ik, VVV was toch maatje te groot.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:47 schreef yurko het volgende:
Was weer een mooie actie. Helaas kon dit niet van de wedstrijd gezegd worden.
Inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
En Talpa vond het nogal opmerkelijk dat er zoveel Belgen scoorden. Maar goed, niet gek als er ook behoorlijk wat Belgen onder contract staan.
Het zijn allemaal Walenquote:Op zondag 27 augustus 2006 23:32 schreef Beschouw het volgende:
MVV = Met Veel Vlamingen
Als je dik wint is de sfeer altijd goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:30 schreef Afunados het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Heerlijke wedstrijd gisteren. Verder mooie sfeer in het weer volle uitvak![]()
hahaha die gekke limburgers, wel een mooi feestquote:Op zondag 3 september 2006 18:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kippenvelmomenten. Mooie reportage over het kampioenschap uit 1997
http://www.l1.nl/upload/l1/sport/mvv/12L1internetfiles001.wmv
Wat me dan wel weer opvalt op dat plein.... 50.000 "supporters". Waar zijn die nu dan he ?quote:Op zondag 3 september 2006 19:02 schreef ASroma het volgende:
[..]
hahaha die gekke limburgers, wel een mooi feest![]()
quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:36 schreef Afunados het volgende:
Vanavond eerste thuisoverwinning, hopelijk vliegen de ballen er ditmaal wél in. Come on Sjengen![]()
Ik kom graag langs in Maastricht de volgende bekerronde!quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:33 schreef DjVencer het volgende:
Dat moet inderdaad wel lukker telstar thuis. Zou mooi zijn mogen we roda weer eens treffen!!
Gister trouwens een grote afgang, geen passie in het spel!
Zal moeilijk worden vrees ikquote:Op donderdag 2 november 2006 17:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF ?????
Uitverkocht bijna ? Bron ????
Ik moet nog kaarten halen verdomme. En het liefst Boschpoort vak F
Komende Dinsdag dus........quote:Op donderdag 2 november 2006 18:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik kom graag langs in Maastricht de volgende bekerronde!
Erg netjes hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Afunados het volgende:
Morgen de derby van het zuiden: MVV - Fortuna.
Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500. Zal dus uitverkocht raken, voor het eerst sinds de kampioenswedstrijd in 1997. Het wordt een mooie dag morgen![]()
De volgende, niet de komende. Ik doel op een MVV - Roda JCquote:
Volgens tekst iets minder dan 8000 aanwezig...quote:Op donderdag 2 november 2006 12:25 schreef Afunados het volgende:
Inmiddels 9000 kaarten verkocht, van de 9500.
Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:42 schreef DarkShine het volgende:
Hier noem je het grimmig in een ander topic lig je erover te zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |