Gefrustreerd?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat grimmig betekend he duitser....
De politie had die gast allang neer moeten knuppelen die dat bord gooide, maar ja dat kun je op KLB niet zeggen.
Had niet anders verwacht tegen Fortunaquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
Denk zo'n 70 man. Bus en mensen op eigen vervoer. Zelf ga ik vrijdag overigens niet..quote:Op maandag 6 november 2006 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zitten er vrijdag nog MVV'ers in de 'apenkooi' (lees: het uitvak) op Berg en Bos?
*hoopt meequote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef TheGHunter het volgende:
Feli met de overwinning op Telstar, hopen op MVV - Roda de volgende ronde
Volgens mij 50% kans, wel of nietquote:Op woensdag 8 november 2006 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoop op Roda, PV, Feyenoord of Ajax
25% kans (iets meer zelfs als ze alle 4 doorkomen)
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Volgens mij 50% kans, wel of niet
Iig geen wiskundequote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je gestudeerd hebt ?
Fingers crossed..quote:Op donderdag 9 november 2006 08:17 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze vanavond eindelijk eens goed loten?
Rly?quote:Op maandag 22 januari 2007 13:12 schreef Afunados het volgende:
MVV dinsdag voor het eerst sinds een jaar of acht (ik geloof dat de laatste livewedstrijd MVV - Feyenoord 3-3 was) weer eens op TV. Helaas door miscommunicatie over buscombi geen vol vak, maar wel zo'n 700-800 man, dus zal een leuk sfeertje worden daar in de stad en het stadion..
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Hollandquote:Op maandag 22 januari 2007 13:17 schreef Robar het volgende:
[..]
Rly?
Ach, leuk om een keertje te zien, overigens . . . , ik zou er nog naartoe kunnen gaan ook
Hmm, nog even over nadenken . . .
Ze draaien niet lekker de laatste wekenquote:Op maandag 22 januari 2007 13:26 schreef Afunados het volgende:
[..]
Waarom niet? Vorig seizoen was het super, zeker in zo'n vol vak ergens in Holland![]()
Even MVV promoten vanaf de tribunes, want op het veld vrees ik het ergste..
Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:23 schreef Reneuh het volgende:
Oh, dat is mooi, weer es een live wedstrijd van MVV op de buis.
Jij bent stoer ! Wat doe je hierquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Meestal moet ik het via de krant vernemen als ze hebben verloren, vanavond kan ik ze live zien verliezen![]()
maakte alleen maar een flauwe opmerking maar goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Backdoorman het volgende:
ondanks dat roda juliana combinatie een hogere begroting heeft en eredivisie speelt wordt MVV hier in het westen des lands over het algemeen als de mooiere (volks)club gezien (voor wat het waard is....) en hopen velen dat de oude glorie-tijden van de Geuzelt weer herleven!!! Roda spreekt echt niemand aan en wordt als een saaie grijze nikszeggende club gezien, terwijl MVV zeker nog uitstraling heeft alleen vrees ik met grote vreze dat het zeer moeilijk zal worden om ooit nog op het niveau terug te komen waar ze ooit waren...hoeveel supporters nemen jullie mee naar AZ??
Hoop dat MVV kan winnen!![]()
10 bussen en los nog een hele zooi. De baas wou me geen vrij gevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef Backdoorman het volgende:
ondanks dat roda juliana combinatie een hogere begroting heeft en eredivisie speelt wordt MVV hier in het westen des lands over het algemeen als de mooiere (volks)club gezien (voor wat het waard is....) en hopen velen dat de oude glorie-tijden van de Geuzelt weer herleven!!! Roda spreekt echt niemand aan en wordt als een saaie grijze nikszeggende club gezien, terwijl MVV zeker nog uitstraling heeft alleen vrees ik met grote vreze dat het zeer moeilijk zal worden om ooit nog op het niveau terug te komen waar ze ooit waren...hoeveel supporters nemen jullie mee naar AZ??
Hoop dat MVV kan winnen!![]()
jullie even succes wensenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent stoer ! Wat doe je hier![]()
Gelukkig spelen wij donderdag thuis tegen Jong AZ, anders konden we ook weer richting Alkmaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
10 bussen en los nog een hele zooi. De baas wou me geen vrij geven![]()
Gelukkig hebben we Talpa
Weet niet of ik dat nou moet accepteren van een aartsrivaal.......quote:
Ochja alleen omdat we dan misschien in de volgende ronde tegen elkaar kunnen spelenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:42 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat nou moet accepteren van een aartsrivaal.......
Vooruit: Maar geen handjegeschud enzo.
Ook geen handjegeschud enzoquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Accepteren jullie het wel van mij?
Succes in ieder geval
je hoeft je niet te verdedigen hoor ten opzichte van mij want ik ben niet eens een mvv supporter...wilde gewoon even mijn westerse sympathie betuigen aan die limbo's...die verder gaat als die voor rjc, omdat zoals ik al zei mvv in de regio waar ik woon nog altijd wordt gezien als (vergane) glorie club...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:40 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
maakte alleen maar een flauwe opmerking maar goed![]()
Gelukkig spelen wij nog eredivisie en zullen jullie nooit zover meer komen, als ze daar op dezelfde voet doorgaan.
Wij spelen het hele jaar door wedstrijden die ergens om gaan, terwijl dit voor jullie een wedstrijd is tegen een tegenstander die je normaal als je in de 1e divisie speelt maar 1x in de zoveel jaar meemaakt (toevallig 2e keer in 2 jaar)
Maar denk idd dat jullie vandaag meer supporters mee zullen nemen naar Alkmaar dan toen wij dat deden, al moet erbij gezegd worden dat we wel op oudejaarsdag richting Alkmaar moesten en sommige supporters dan geen zin hebben om op die dag naar Alkmaar te gaanik was er trouwens wel
Maar goed ik gun jullie vanavond wel een overwinning, maar denk alleen niet dat het zover komt
Dat was ik nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ook geen handjegeschud enzoZie de sterren uit het Ajaxvak nog vaker snachts in mijn slaap voorbijkomen
![]()
Maar evengoed thanx![]()
Tja het lijkt me ook niet echt leuk om ieder jaar om de plaatsen 9 t/m 15 te spelen eerlijk gezegd, af en toe dat Roda nog es wat maakt (wat de laatste jaren ook niet meer zo is)...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:55 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
en wat betreft de eredivisie...jarenlang heb ik alleen maar eerste divisie voetbal gezien bij den haag. sinds enkele jaren doen we mee op het hoogste niveau maar eigenlijk alleen het eerste jaar was leuk omdat alles nieuw was. ik vind er nu weinig meer aan....ploegen spelen over het algemeen slecht voetbal, sfeer in de stadions waar ik geweest ben is middelmatig en de scheidsrechters zijn net zo slecht als in de eerste divisie. had er in ieder geval meer van verwacht...![]()
Nee, maar ik lag wel als er een paar meter naar rechts was gemikt nu nog aan de beademingquote:
Wordt hij de man of the match vanavond?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, maar ik lag wel als er een paar meter naar rechts was gemikt nu nog aan de beademing
Maar goed we dwalen af![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Brncic en Bryssinck zijn de beste spelers van Mvv. Hopelijk vanavond ook.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:05 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Wordt hij de man of the match vanavond?![]()
Ochja Meerssen kon ook tegen AZ scorenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:08 schreef Reneuh het volgende:
Ik zou het al mooi vinden als MVV een doelpuntje kan meepikkenIk ben bang dat we niet veel meer mogen verwachten.
Ik hoop iig niet dat het een monsterzege wordt voor AZ, want dat gun ik MVV echt niet
Al is het alleen maar om Van Gaal een klap in zn gezicht te gevenquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:14 schreef DarkShine het volgende:
Succes vanavond!
Stiekem hoop ik dat jullie winnen
Ja, maar het werd toch een monsterzege voor AZquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:15 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Ochja Meerssen kon ook tegen AZ scoren![]()
Sinds wanneer is dat een KVM song?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:02 schreef DarkShine het volgende:
En dan hoor je een KVM song op tv...
Sint half België hem gejat heeft van KVM en St Truiden hem bij jullie heeft ingevoerd.quote:Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een KVM song?
Verder wel, buiten de uitslag, leuk dagje gehad
Dr waren wel weer een paar supporters keet aan het trappen hehquote:Op woensdag 24 januari 2007 03:07 schreef Afunados het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een KVM song?
Verder wel, buiten de uitslag, leuk dagje gehad
ME heeft op de terugweg een bus met Mvv supporters van de weggeplukt -> 2 arrestaties.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:23 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Dr waren wel weer een paar supporters keet aan het trappen heh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |