Helemaal goed. Alhoewel de film volledig Zwart / Wit is, staat er op mijn DVD-hoesje toch echt KLEUR in een kadertje.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:37 schreef Sokolsky het volgende:
Ik begin alweer te lachen als ik die quotes lees...
Natural Dark Alien?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:07 schreef Sokolsky het volgende:
Juliette Lewis, Liam Neeson en John Hurt in één film? Eh... da's vast heel makkelijk.
nog een hintje voor JL:quote:
hintje voor TR:quote:
Ik vind het vooral een moeilijk spelletje. En nu moet er wel iemand het goede antwoord geven, want ik weet het nietquote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik vond 't best een leuk spelletje.
Tagline: Honor made him a man. Courage made him a hero. History made him a Legendquote:
Duh, Third Man natuurlijk..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:27 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wist niet eens dat Hurt, Lange en Roth daar in speelden; heb 'm gezien voordat ik wist wie die mensen waren...
Don't be so gloomy. After all it's not that awful. Like the fella says, in Italy for 30 years under the Borgias they had warfare, terror, murder, and bloodshed, but they produced Michelangelo, Leonardo da Vinci, and the Renaissance. In Switzerland they had brotherly love - they had 500 years of democracy and peace, and what did that produce? The cuckoo clock. So long Holly.
Uit welke film?
quote:Hey, why are you putting barbed wire on that fence? Is this how you rich people amuse yourselves? You put barbed wire on the fence so innocent people like me can hurt themselves looking in?
quote:Op donderdag 27 april 2006 02:01 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Duh, Third Man natuurlijk..
Als 'ie onderaan die kermisattractie staat volgens mij..
Shit, anderhalve week geleden nog gezienquote:Op donderdag 27 april 2006 02:01 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Duh, Third Man natuurlijk..
Als 'ie onderaan die kermisattractie staat volgens mij..
Je hebt al een deel van de titelquote:Op donderdag 27 april 2006 10:54 schreef dolle_hond het volgende:
abre los oyos?
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
te doy mis ojos?
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmm, weer 24 hour party people?
The Last Castle?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat moet ook gebeuren
DVD titels voor welke film?
3. Quite a Story
12. Come and Play
17. Words of Wisdom
20. The Party
26. Grady intervenes
33. Escape
Ah ja, valt nu pas op z'n plekquote:
Mijn vraag? nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:34 schreef Doff het volgende:
Is dat dan misschien Metropolis?
Dat klopt in ieder geval.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet dat het een Jarmusch is, maar de titel weet ik niet.
Hij stond bij de Mquote:Op donderdag 27 april 2006 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb 'm in de winkel zien staan en herkende het plaatje, dat was ook de hoes van de DVD. De titel weet ik dus niet, wel dat het begint met een L, een M of een N, want daar stond hij ongeveer.
dolle_hond +1quote:Op donderdag 27 april 2006 19:23 schreef dolle_hond het volgende:
james mason
neequote:Op donderdag 27 april 2006 19:27 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
dolle_hond +1
Ken jij de film 5 Fingers?
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef Sokolsky het volgende:
Le Salaire de la Peur
Niet zo aarzelend, het is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
john hurt
film was.....? v for vendetta?
Dat krijg je met Google en IMDb, moet je toch 'n beetje de schijn ophoudenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:08 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Niet zo aarzelend, het is niet zo moeilijk.
dolle_hond +1
Ja, dat zei ik toch al? Oh laat maar, ik snap het al.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef Sokolsky het volgende:
die Jarmusch heet Night on Earth.
daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:37 schreef Sokolsky het volgende:
Het idee is natuurlijk dat twee posts langer duurt en dat daardoor de rest ook nog een kans heeft.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef Sokolsky het volgende:
Ik stel voor dat EM nog een paar grote hints er in gooit of dat we een andere vraag gaan doen...
Goed plan. EM zit volgens mij al een plekje voor de vrijmarkt bezet te houden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Doff het volgende:
Ik stel zo anders wel nieuwe vraag, momentje...
waaaa??!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Arnie in Hercules in New York?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Arnie in Hercules in New York?
Engelsman? Laat het hem maar niet horen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef Doff het volgende:
Engelsman?
Danny the Dog/Unleased?
Snatch?
Lock, Stock & Two Smokin' Barrels?
of mijn eerste ingeving: Braveheart
Alleen Trainspotting is goed.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef Doff het volgende:
Trainspotting?
Priscilla, Queen of the Desert?
Rob Roy?
Duff +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:06 schreef Doff het volgende:
Troy
Gokje. Iron Eagle ?quote:Welke film:
: You're gonna get yourself killed. And if you don't, you're gonna be in a whole lotta trouble.
: I'm sorry, sir. It's something I gotta do.
: No, you don't know what you're doin'.
: Yeah, I do.
quote:
Mr_A +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
The Hitcher?
Aan de hand van de quotes wist ik het niet maar bij de plaatjes twijfelde ik tussen TCM en The Hitcher. Na je hint was het 100 % duidelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Mr_A +1
Vond ik trouwens wel geinig filmpje, dacht dat die ook best bekend was.
haar naam zou ik ook wel willen wetenquote:
En haar telefoonnummer?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef hornage het volgende:
[..]
haar naam zou ik ook wel willen weten![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
maaruh Catherine Bell?
ken je ncis? beetje csi van de marine. goeie serie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:52 schreef One_conundrum het volgende:
Jag was vroeger nog wel OK
quote:Dr. Lamar: Jerome, never shy, pisses on command. Beautiful piece of equipment you've got there Jerome. I ever told you that?
Vincent: Only every time I'm in here.
Dr. Lamar: Occupational hazard. I see a great many on the course of any given day. Your's just happens to be an exceptional example. Don't know why my folks didn't order one like that for me.
Eerste quote is gekozen omdat het grappig is, en de tweede omdat deze op het idee achter de film slaat. De eerste trouwens ook een beetje. Redelijk onbekende film, hoewel dat hier bijna niet mogelijk is.quote:Vincent: I'll never understand what possessed my mother to put her faith in God's hands, rather than her local geneticist.
Maar geen Catherine Bell.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ken je ncis? beetje csi van de marine. goeie serie.
Geen zin om series te volgen. Volg nu al Lost, 4400 en Prison Break.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ken je ncis? beetje csi van de marine. goeie serie.
Weet nog wel dat zij met Brumby naar Australië was en dat Bud en Harm haar topless op het strand zagen liggenquote:
Men of War bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Weet nog wel dat zij met Brumby naar Australië was en dat Bud en Harm haar topless op het strand zagen liggen, maar dat wij dat uiteraard niet zagen. Kutserie was het ook. En zij zit ook nog in zo'n foute oorlog achtige film. . . Dan vechten ze in zo'n hut aan het water ofzo?
En lees die 1e quote nog eens goed. De dokter noemt em anders dan IMDB en dat klopt wél.quote:Vincent: There's no gene for fate.
Jerome stelt deze vraag aan Vincent. . .quote:[after vomiting]
Jerome: Do you want some of this? I could keep it for you in case you ever need it... I'm sorry. Sorry.
Hiermee wil ik maar zeggen; bekende film! niemand een idee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
7.6/10 (32,805 votes)
Gattaca is toch niet onbekend?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
Redelijk onbekende film, hoewel dat hier bijna niet mogelijk is.
Dat dacht ik niet nee, met Uma Thurman, Ethan Hawke en Jude Law.quote:
Oléquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Mystery Train?
Wyccie +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Michael Vartan?
quote:A movie directed in inimitable style,'s [filmtitel] is a provocative, deeply moving filmic work that explores several fundamental questions: What is a life, what is its value, and can we place a value on it? Directed in a series of small, seemingly disconnected fragments that come together as the film progresses, the film is thus shot in a style deeply unfamiliar to American moviegoers. At the beginning, most American viewers will find the choppy, nonlinear timeline distracting and frustrating - a cinematic form of coitus interruptus where once on the verge of revealing an underlying plot concept, the fragment abruptly stops and is picked up at an unrelated point. This style continues throughout, but don't worry. The answers do come after a while.
Het waren in ieder geval 3 namen ( zoals gebruikelijk bij spaanstalige mensen) en ik geloof dat de laatste typisch mexicaans was met de nodige accenten en een z.quote:Als het 21 grams is, dan zoekt hij waarschijnlijk die regisseur van Amores Perros, een nogal moeilijke naam.
De z zit in het tweede woord. En ik wil graag de laatste, die met de moeilijke accenten (maar die mag je weglaten).quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Oh, sorry trouwens, ik zei hij
[..]
Het waren in ieder geval 3 namen ( zoals gebruikelijk bij spaanstalige mensen) en ik geloof dat de laatste typisch mexicaans was met de nodige accenten en een z.
Close enough.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
iniaritu?
EricusMaximus +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is Network.
ze is niet nederlandsquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:41 schreef Sokolsky het volgende:
Het huidige plaatje lijkt me Nederlands, maar ik weet geen naam.
ze is inmiddels 46 jaar en leeft nogquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:24 schreef wyccie het volgende:
Maar op het tweede plaatje lijkt ze wel op Frederique Huydts.
jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef ranja het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen... is Almovodar een regisseur?
Ik stalk je, schat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
La Mala Educacion. (Met ergens een accent).
Lonewolf, het valt me op dat jij vaak na me post als ik weer eens een FMT-topic omhoog heb geschopt.
ze heeft geen medem-verleden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
Ik weet helemaal niet wat de oudere zijn. Ik geloof dat ik altijd Medem en hem verwar.
Tierra?
Dat is Mexicaans (zie vraag van gister ook).quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Amores perros
Ja, maar jij vindt toch ook vast wel dat alle Chinezen op elkaar lijken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is Mexicaans (zie vraag van gister ook).
iddquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is Mexicaans (zie vraag van gister ook).
Natuurlijk. Zelfs alle Japanners en Koreanen lijken op alle Chinezenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar jij vindt toch ook vast wel dat alle Chinezen op elkaar lijken?![]()
dat is 2quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:08 schreef Sokolsky het volgende:
Of:
Kika
Tacones lejanos
Flor de mi secreto
eigenlijk vond ik deze best goed te doen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:10 schreef wyccie het volgende:
Ha Sok, bedankt voor je bevrijding! Ik dacht al dat de geschiedenis van FMT hier zou eindigen![]()
De vragen van Dolle zijn zo moeilijk
hehequote:Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien is de naam Victoria Abril ook wel een optie, bedenk ik me nu.
quote:
En dat zeg je nu pasquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien is de naam Victoria Abril ook wel een optie, bedenk ik me nu.
Ik had haar eerst niet herkendquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
En dat zeg je nu pas![]()
Mijn god, wat kunnen jullie goed martelen!
de middelste is de ava van sokolskyquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ik weet helemaal niks van Japanners, dead or alive. Tenminste...ik neem aan dat het Japanners zijn.
Een meer Ikiru-achtige still als dit is haast niet te verzinnen...quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Geeft niet, hoor. Ik ben blij dat zelfs jij niet alle Japanners kent.
TM zit toch niet in ikiruquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Een meer Ikiru-achtige still als dit is haast niet te verzinnen...
Dat is correct.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:30 schreef dolle_hond het volgende:
scandal he
Mwa, niet echt bijzonder. Het blijft wel Kurosawa, maar uiteindelijk weinig dingen die in andere Kurosawa's niet beter zijn uitgevoerd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:32 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is Shubun toch? DIe moet ik nog. Is het wat?
Echt waar? Ach ja...als Sok hem zelf niet eens herkent, dan hoeven wij ons niet te schamen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de middelste is de ava van sokolsky
ik vond m best goedquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:32 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is Shubun toch? DIe moet ik nog. Is het wat?
Ik herkende de acteur natuurlijk wel, maar heb niet al zijn films gezien. Deze heeft 193 votes.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt waar? Ach ja...als Sok hem zelf niet eens herkent, dan hoeven wij ons niet te schamen.
ik vermoed dat er 1 van mij bij zitquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:44 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik herkende de acteur natuurlijk wel, maar heb niet al zijn films gezien. Deze heeft 192 votes.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
My Beautiful Laundrette?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hee, is dat Bon Jovi in vroeger tijden? Of Europe ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |