De z zit in het tweede woord. En ik wil graag de laatste, die met de moeilijke accenten (maar die mag je weglaten).quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:13 schreef EricusMaximus het volgende:
Oh, sorry trouwens, ik zei hij
[..]
Het waren in ieder geval 3 namen ( zoals gebruikelijk bij spaanstalige mensen) en ik geloof dat de laatste typisch mexicaans was met de nodige accenten en een z.
Close enough.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:37 schreef dolle_hond het volgende:
iniaritu?
EricusMaximus +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Dat is Network.
ze is niet nederlandsquote:Op zaterdag 29 april 2006 01:41 schreef Sokolsky het volgende:
Het huidige plaatje lijkt me Nederlands, maar ik weet geen naam.
ze is inmiddels 46 jaar en leeft nogquote:Op zaterdag 29 april 2006 08:24 schreef wyccie het volgende:
Maar op het tweede plaatje lijkt ze wel op Frederique Huydts.
jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:00 schreef ranja het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen... is Almovodar een regisseur?
Ik stalk je, schat.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef wyccie het volgende:
La Mala Educacion. (Met ergens een accent).
Lonewolf, het valt me op dat jij vaak na me post als ik weer eens een FMT-topic omhoog heb geschopt.
ze heeft geen medem-verleden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef wyccie het volgende:
Ik weet helemaal niet wat de oudere zijn. Ik geloof dat ik altijd Medem en hem verwar.
Tierra?
Dat is Mexicaans (zie vraag van gister ook).quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:54 schreef wyccie het volgende:
Amores perros
Ja, maar jij vindt toch ook vast wel dat alle Chinezen op elkaar lijken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is Mexicaans (zie vraag van gister ook).
iddquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat is Mexicaans (zie vraag van gister ook).
Natuurlijk. Zelfs alle Japanners en Koreanen lijken op alle Chinezenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:34 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar jij vindt toch ook vast wel dat alle Chinezen op elkaar lijken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |