Mr_A +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef mr_anonimous het volgende:
The Hitcher?
Aan de hand van de quotes wist ik het niet maar bij de plaatjes twijfelde ik tussen TCM en The Hitcher. Na je hint was het 100 % duidelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:33 schreef Doff het volgende:
[..]
Mr_A +1
Vond ik trouwens wel geinig filmpje, dacht dat die ook best bekend was.
haar naam zou ik ook wel willen wetenquote:
En haar telefoonnummer?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:44 schreef hornage het volgende:
[..]
haar naam zou ik ook wel willen weten![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
maaruh Catherine Bell?
ken je ncis? beetje csi van de marine. goeie serie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:52 schreef One_conundrum het volgende:
Jag was vroeger nog wel OK
quote:Dr. Lamar: Jerome, never shy, pisses on command. Beautiful piece of equipment you've got there Jerome. I ever told you that?
Vincent: Only every time I'm in here.
Dr. Lamar: Occupational hazard. I see a great many on the course of any given day. Your's just happens to be an exceptional example. Don't know why my folks didn't order one like that for me.
Eerste quote is gekozen omdat het grappig is, en de tweede omdat deze op het idee achter de film slaat. De eerste trouwens ook een beetje. Redelijk onbekende film, hoewel dat hier bijna niet mogelijk is.quote:Vincent: I'll never understand what possessed my mother to put her faith in God's hands, rather than her local geneticist.
Maar geen Catherine Bell.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ken je ncis? beetje csi van de marine. goeie serie.
Geen zin om series te volgen. Volg nu al Lost, 4400 en Prison Break.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef Batman2k het volgende:
[..]
ken je ncis? beetje csi van de marine. goeie serie.
Weet nog wel dat zij met Brumby naar Australië was en dat Bud en Harm haar topless op het strand zagen liggenquote:
Men of War bedoel je denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Weet nog wel dat zij met Brumby naar Australië was en dat Bud en Harm haar topless op het strand zagen liggen, maar dat wij dat uiteraard niet zagen. Kutserie was het ook. En zij zit ook nog in zo'n foute oorlog achtige film. . . Dan vechten ze in zo'n hut aan het water ofzo?
En lees die 1e quote nog eens goed. De dokter noemt em anders dan IMDB en dat klopt wél.quote:Vincent: There's no gene for fate.
Jerome stelt deze vraag aan Vincent. . .quote:[after vomiting]
Jerome: Do you want some of this? I could keep it for you in case you ever need it... I'm sorry. Sorry.
Hiermee wil ik maar zeggen; bekende film! niemand een idee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef One_conundrum het volgende:
7.6/10 (32,805 votes)
Gattaca is toch niet onbekend?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
Redelijk onbekende film, hoewel dat hier bijna niet mogelijk is.
Dat dacht ik niet nee, met Uma Thurman, Ethan Hawke en Jude Law.quote:
Oléquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Mystery Train?
Wyccie +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef wyccie het volgende:
Michael Vartan?
quote:A movie directed in inimitable style,'s [filmtitel] is a provocative, deeply moving filmic work that explores several fundamental questions: What is a life, what is its value, and can we place a value on it? Directed in a series of small, seemingly disconnected fragments that come together as the film progresses, the film is thus shot in a style deeply unfamiliar to American moviegoers. At the beginning, most American viewers will find the choppy, nonlinear timeline distracting and frustrating - a cinematic form of coitus interruptus where once on the verge of revealing an underlying plot concept, the fragment abruptly stops and is picked up at an unrelated point. This style continues throughout, but don't worry. The answers do come after a while.
Het waren in ieder geval 3 namen ( zoals gebruikelijk bij spaanstalige mensen) en ik geloof dat de laatste typisch mexicaans was met de nodige accenten en een z.quote:Als het 21 grams is, dan zoekt hij waarschijnlijk die regisseur van Amores Perros, een nogal moeilijke naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |