Niet zo aarzelend, het is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:26 schreef dolle_hond het volgende:
john hurt
film was.....? v for vendetta?
Dat krijg je met Google en IMDb, moet je toch 'n beetje de schijn ophoudenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:08 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Niet zo aarzelend, het is niet zo moeilijk.
dolle_hond +1
Ja, dat zei ik toch al? Oh laat maar, ik snap het al.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef Sokolsky het volgende:
die Jarmusch heet Night on Earth.
daar zit wat in jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:37 schreef Sokolsky het volgende:
Het idee is natuurlijk dat twee posts langer duurt en dat daardoor de rest ook nog een kans heeft.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef Sokolsky het volgende:
Ik stel voor dat EM nog een paar grote hints er in gooit of dat we een andere vraag gaan doen...
Goed plan. EM zit volgens mij al een plekje voor de vrijmarkt bezet te houden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:03 schreef Doff het volgende:
Ik stel zo anders wel nieuwe vraag, momentje...
waaaa??!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Arnie in Hercules in New York?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Arnie in Hercules in New York?
Engelsman? Laat het hem maar niet horen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:43 schreef Doff het volgende:
Engelsman?
Danny the Dog/Unleased?
Snatch?
Lock, Stock & Two Smokin' Barrels?
of mijn eerste ingeving: Braveheart
Alleen Trainspotting is goed.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef Doff het volgende:
Trainspotting?
Priscilla, Queen of the Desert?
Rob Roy?
Duff +1quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:06 schreef Doff het volgende:
Troy
Gokje. Iron Eagle ?quote:Welke film:
: You're gonna get yourself killed. And if you don't, you're gonna be in a whole lotta trouble.
: I'm sorry, sir. It's something I gotta do.
: No, you don't know what you're doin'.
: Yeah, I do.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |