Ja, die zijn al afgelopen, de TS maakt dit topic vast voor de ontmoeting in het seizoen 2006/2007quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef Cart_man het volgende:
Zijn de play-offs nou nog niet afgelopen voor de nummers 6 t/m 9
Sukkel.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, die zijn al afgelopen, de TS maakt dit topic vast voor de ontmoeting in het seizoen 2006/2007![]()
Wat is je probleem? Utrecht heeft zeker verloren?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Aldus de nog grotere sukkel die niet eens weet of er nog gevoetbald wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jouw probleem? Feyenoord zeker verloren?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Utrecht heeft zeker verloren?
Ik heb geen probleem. Ik wist echt niet dat er nog een ronde werd gespeeld in de play-offs. Kan toch of niet? Hoef je niet gelijk als een volslagen debiel zo imbeciel te reageren...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Feyenoord zeker verloren?
Ok, ik zal netjes mogelijk proberen te reageren ..... is het niet een beetje raar om zoiets te vragen als er speciaal voor de komende wedstrijd een topic wordt aangemaakt?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. Ik wist echt niet dat er nog een ronde werd gespeeld in de play-offs. Kan toch of niet? Hoef je niet gelijk als een volslagen debiel zo imbeciel te reageren...
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:30 schreef Moody het volgende:
Gaat lekker over de wedstrijd dit
Oja, Twente-Heerenveen 0-0
Heerenveen-Twente 2-0
![]()
Die was toch geblesseerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, Twente weet nu in ieder geval dat ze donders moeten uitkijken voor die Nilsson
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Go Heerenveen !!!
Misschien kunnen ze Touma beter 'per ongeluk' geblesseerd schoppen op de training.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef Zwoerd het volgende:
Als Touma, N'Kufo en Gerritsen deze dagen eens wat training in afwerking krijgen, kan het in de eerste wedstrijd al beslist worden.
Vrij vervoer, en inderdaad 8 euroquote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef Merson het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Touma beter 'per ongeluk' geblesseerd schoppen op de training.
Is het nou een buscombi of vrij vervoer? En maar 8 euro las ik volgens mij.
Hup Twente!
Lastig als je geen jaarkaart hebtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef Merson het volgende:
[..]
Ga registreren dan!
5 minuutjes werk (exclusief reistijd).
Morgen maar eens kaarten voor uit kopen. Ik denk dat het snel is uitverkocht.quote:
tussentijds kun je toch ClubCard met uitregistratie aanvragen? dan kun je in principe nog alle wedstrijden (incl. uit) bezoeken, ondanks dat je niet over een jaarkaart beschikt. enige nadeel is dat jaarkaart bij kaartverkoop voor de ClubCard gaat, maar die gaat weer voor de losse verkoop.. moeten ze bij FC Twente ook hebben toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Lastig als je geen jaarkaart hebt
Ik sta al 3 jaar op de wachtlijst, omdat ik 3 jaar geleden geen verlening heb kunnen aanvragen. (was een tijd niet thuis i.v.m. werk)![]()
En dat voor iemand die de 7 jaar daarvoor elke thuiswedstrijd en 33% van de uitwedstrijden er bij was
ach, SC Heerenveen heeft de afgelopen twee jaren slechts 2x Europees overwinterd in de UEFA-cup.. het 'grote' Ajax, met een begroting van .....x die van de meeste andere Nederlandse clubs, wist de afgelopen twee jaren te imponeren door ook twee keer te overwinteren, waarvan men zelfs één keer op doelsaldo/onderling resultaat naar de UEFA-cup mocht en daar glorieus werd uitgeschakeld door AJ Auxerre en de laatste keer de clubtopscorer van SC Heerenveen nodig had om überhaupt nog wat van het seizoen te maken en een schijn van kans tegen Inter Milan te creëren...quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:00 schreef Corksterr het volgende:
Tja ik heb niet echt een voorkeur.
Beiden zullen er waarschijnlijk toch vroeg uit liggen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ach, SC Heerenveen heeft de afgelopen twee jaren slechts 2x Europees overwinterd in de UEFA-cup.. het 'grote' Ajax, met een begroting van .....x die van de meeste andere Nederlandse clubs, wist de afgelopen twee jaren te imponeren door ook twee keer te overwinteren, waarvan men zelfs één keer op doelsaldo/onderling resultaat naar de UEFA-cup mocht en daar glorieus werd uitgeschakeld door AJ Auxerre en de laatste keer de clubtopscorer van SC Heerenveen nodig had om überhaupt nog wat van het seizoen te maken en een schijn van kans tegen Inter Milan te creëren...
kortom: zorg eerst maar eens ervoor dat jullie zelf presteren en hou tot die tijd sowieso je mond dicht!!!
Waarom begin je gelijk over Ajax? Heb ik gezegd dat Ajax wél ver komt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:59 schreef Moody het volgende:
Alsof Ajax de laatste jaren iets te zoeken heeft in Europa
En wie zou dan Europa in moeten? Twente en Heerenveen zijn niets minder dan Utrecht en Roda. Meer zelfs op dit moment, gezien de uitslagen
Daarbij is het gewoon leuk voor de supporters van subtoppers om het mee te maken.
Dat heet tactiek...quote:Op zondag 30 april 2006 17:12 schreef kratovsk het volgende:
Twente kon nauwelijks een kans creeren en uit een bijzonder zeldzame counter wordt het dan ook nog 0-1. Bah.
de tactiek was gericht op een 0-0, op zich slaagde dat redelijk denk ik, want Twente kreeg aanvalland niks voor elkaar... dat je vervolgens zelf nog 0-1 maakt is alleen maar mooi meegenomen, maar daar was de tactiek echt niet op gericht...quote:
Ze speelden echt niet op de counter in de wedstrijd, het was puur verdedigen en lange halen op de Vries. Denk dat ze zelf ook niet gedacht hadden dat ze nog een kans zouden krijgen om 0-1 te maken.quote:
Stel nou maar eerst het Eredivisieschap veiligquote:Op maandag 1 mei 2006 08:23 schreef Stefkuh het volgende:
Weeee gaaann Europa in
Zei de NAC "Fair Play Club" Breda supporter..
Kut-we-gaan-niet-Europa-in?quote:Op maandag 1 mei 2006 00:00 schreef Zwoerd het volgende:
Kutdag
Kutwedstrijd
Kutsfeer
Kutvoetbal
Kutheerenveen
![]()
hahahaquote:Op maandag 1 mei 2006 09:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Stel nou maar eerst het Eredivisieschap veilig
En als SCH het redt dan is het nog niet eens zeker... Nederland maakt kans op een van de tickets, net als ongeveer 8 andere landen
Dankzij julliequote:
we zijn nog niet verslagenquote:
Je vergeet KutTouma. En kutkater. En kutinstelling-om-mee-het-veld-in-te-gaan.quote:Op maandag 1 mei 2006 00:00 schreef Zwoerd het volgende:
Kutdag
Kutwedstrijd
Kutsfeer
Kutvoetbal
Kutheerenveen
![]()
Wir haben zukunft..und ihr nicht!!quote:
hij heeft 't over Utreg.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:17 schreef Nywuob het volgende:
Heerenveen heeft inderdaad geen jonge spelers![]()
quote:
Heerenveen had het geluk dat ze eerst uit moesten spelen. Als Twente eerst in Heerenveen had gespeeld hadden ze ook laf met z'n tienen voor de pot kunnen liggen en dan dan thuis 100% geven (wat ze bewust of onbewust zondag niet hebben gedaan). Rollen zijn nu omgedraaid, best kloot'n, maar tis zeker nog niet beslist.quote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:20 schreef MaxPower het volgende:
dat mogen ze morgen alsnog best doen hoor.
Toch nog een voordeeltje van hoger eindigenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef Moody het volgende:
Heerenveen had het geluk dat ze eerst uit moesten spelen. Als Twente eerst in Heerenveen had gespeeld hadden ze ook laf met z'n tienen voor de pot kunnen liggen en dan dan thuis 100% geven (wat ze bewust of onbewust zondag niet hebben gedaan). Rollen zijn nu omgedraaid, best kloot'n, maar tis zeker nog niet beslist.
Ja, want Utreg heeft met onder andere Rossini, Maachi, Kruys, Van Steensel, Van Buuren en Braafheid helemaal geen jonge spelersquote:
Je maakt het wel weer spannend haequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
2-2, eerst 1-0 daarna 1-2... uiteindelijk 2-2
Eigenlijk had Utrecht het verdiend, natuurlijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
SCH duidelijk heer en meester. Terecht UEFA in
en elke keer weer even succesvolquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Eigenlijk had Utrecht het verdiend, natuurlijk.
Maar goed, eindelijk weer eens een mooie overwinning![]()
Voor de derde keer op rij Europa in![]()
Blijkbaar stroom je dit jaar pas later in in de intertoto, waardoor de kans om in de uefa cup te komen een stuk groter is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:46 schreef Slagers het volgende:
En nou spelen voor de intertoto, daar word je ook niet echt blij van. Ben je eigenlijk verplicht daarvoor te spelen? Eigenlijk wil je dat toch gewoon niet?
Bedoel je niet familiestadion?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef MaxPower het volgende:
kijk ff naar je eigen maatjes joh.. lekker met je medesupporters op de vuist, of als het 3-0 staat lekker rotzooi trappen op de familietribune, wat een helden.
Alsof er niks is gebeurd waarop de toch al verhitte Tukkers gereageerd hebben op dit moment.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef FrisianReds het volgende:
[..]
Het maakt het er alleen maar triester op.
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef MaxPower het volgende:
kijk ff naar je eigen maatjes joh.. lekker met je medesupporters op de vuist, of als het 3-0 staat lekker rotzooi trappen op de familietribune, wat een helden.
Mensen zoals zij horen niet in een stadion thuis, en die uitdagers feitelijk ook niet. Zolang we onvoldoende fightclubs hebben blijven we gedogenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.
Ohja, Iedereen kon zo over het hek klimmen want er zaten geen scherpe randen aan.
Dat je überhaupt eerst al met je eigen supporters op de vuist gaatquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.
Ohja, Iedereen kon zo over het hek klimmen want er zaten geen scherpe randen aan.
hihiquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef 9christensen het volgende:
wat een feest maakte heerenveen er van ja
wat een kutpubliek
Hoezo? Dat is gewoon iets wat bij de club hoort! Net zoals het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal hoort.. Dat je er zelf niks mee hebt is toch geen reden om daar dan zo mee om te gaan? Ooit gehoord van respect?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef DarkShine het volgende:
Rot toch op met dat Friese volkslied!
Wilhelmusquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is gewoon iets wat bij de club hoort! Net zoals het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal hoort.. Dat je er zelf niks mee hebt is toch geen reden om daar dan zo mee om te gaan? Ooit gehoord van respect?
Enig idee waarop de 'traditie' van het zingen van het Frysk Folksliet is gebaseerd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wilhelmus
Nederlands elftal
Ooit gehoord dat je respect moet verdienen?
Niks aan toe te voegen, respect voor Verbeek en zijn mannen en de supporters!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
SCH duidelijk heer en meester. Terecht UEFA in
Jawel hoor, maar heb het niet zo op dat inteelt clubje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef FrisianReds het volgende:
Aan Darkshine te merken is het verlies tegen Heerenveen nog steeds niet verwerkt in Kerkrade.
Je bent me net voorquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef FrisianReds het volgende:
Aan Darkshine te merken is het verlies tegen Heerenveen nog steeds niet verwerkt in Kerkrade.
En probeer dat nu eens met argumenten te onderbouwen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar heb het niet zo op dat inteelt clubje.
Die komen in elk stadion.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, in het begin was het redelijk stil in het grootste deel van het ABL, maar so what? Er komen ook veel families, etc., mensen die gewoon voor de gezelligheid en het voetbal komen. Die mensen moeten ook lekker naar het stadion kunnen gaan.
Dus wij moeten stil zijn omdat jullie zo'n achterlijk volkslied willen zingen? Ik kom voor het voetbal naar't stadion.quote:Ik vond dat jullie goed achter je ploeg stonden, veel sfeer, veel lawaai, etc. Beetje jammer dat het dan nodig gevonden wordt om tijdens het Frysk Folksliet niet je klep dicht te houden, dat deed daar dan weer afbreuk aan.
Die komen in elk stadion ja... Dat heb je goed gezien! En ik zal je nog wat vertellen, bij Heerenveen vertegenwoordigd dat, op een stadion met een capaciteit van zo'n 21.000 man/vrouw een grote groep. Dat zijn over het algemeen ook de mensen die op de Zuid-tribune naast het uitvak zitten/zaten... En tussen die mensen gaan jullie een beetje zitten rellen omdat er één of twee figuren iets roepen in de richting van 'stil aan de overkant' of 'helemaal niets in Enschede'? Flinke kerels hoor!!quote:
Als je voor het voetbal komt, dan zou ik daar ook naar gaan kijken in plaats van zitten rellen... En steun dan je eigen club in plaats van proberen de tegenstander te beledigen! Of denk je dat je eigen spelers zitten te wachten op dat soort grappen?quote:[..]
Dus wij moeten stil zijn omdat jullie zo'n achterlijk volkslied willen zingen? Ik kom voor het voetbal naar't stadion.
Van mij hoeft de tegenstander dan ook niet stil te zijn. Kan me ook weinig wedstrijden herinneren waarbij de tegenstander braaf stil bleef voor het volkslied. Ik heb veel liever dat we de tegenstander gewoon overstemmen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:44 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Dus wij moeten stil zijn omdat jullie zo'n achterlijk volkslied willen zingen? Ik kom voor het voetbal naar't stadion.
Natuurlijk moet je de tegenstander ook gewoon overstemmen in zo'n geval. Maar los daarvan moet je elkaar ook gewoon respecteren! Voetbal is en blijft een spelletje! En wie niet tegen z'n verlies kan...quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:56 schreef FrisianReds het volgende:
[..]
Van mij hoeft de tegenstander dan ook niet stil te zijn. Kan me ook weinig wedstrijden herinneren waarbij de tegenstander braaf stil bleef voor het volkslied. Ik heb veel liever dat we de tegenstander gewoon overstemmen.
je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die komen in elk stadion ja... Dat heb je goed gezien! En ik zal je nog wat vertellen, bij Heerenveen vertegenwoordigd dat, op een stadion met een capaciteit van zo'n 21.000 man/vrouw een grote groep. Dat zijn over het algemeen ook de mensen die op de Zuid-tribune naast het uitvak zitten/zaten... En tussen die mensen gaan jullie een beetje zitten rellen omdat er één of twee figuren iets roepen in de richting van 'stil aan de overkant' of 'helemaal niets in Enschede'? Flinke kerels hoor!!
[..]
Als je voor het voetbal komt, dan zou ik daar ook naar gaan kijken in plaats van zitten rellen... En steun dan je eigen club in plaats van proberen de tegenstander te beledigen! Of denk je dat je eigen spelers zitten te wachten op dat soort grappen?
Oooh wat erg! Dan zou ik er inderdaad ook op los slaan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:
Maar uit jouw eerdere post maakte ik op dat jij het op zich niet heel erg vond.. Correct me if i'm wrong.. Je keurt het niet goed, maar zeker ook niet af. "viel te verwachten", zeg jij. Ik zou zeggen: "hou ze dan tegen als je het ook 'verpestend' vindt!!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.
Frysk folkslietquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef DarkShine het volgende:
Rot toch op met dat Friese volkslied!
Dat geloof ik graag, ik vond het een mooi sfeertje in het Twente vak en ik was dolblij dat het voor rust 2-0 stond want als Twente 0-1 of 1-1 had gemaakt dan hadden jullie de boel helemaal over genomen. Ook mooi dat de meeste supporters hun club gewoon bleven steunen bij een 0-5 achterstand.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.
'quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel erg tof dat er 1200 man meegekomen waren, Twente heeft stoere supporters.
Aldus de 'objectieve' *kuch kuch* Vaduzquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel erg tof dat er 1200 man meegekomen waren, Twente heeft stoere supporters.
na de 2-0 kon je merken dat een aantal supporters van Twente gingen provoceren. Toen kon je verwachten dat het mis zou gaan, ook omdat er zoveel twentefans in de heerenveenvakken zaten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar uit jouw eerdere post maakte ik op dat jij het op zich niet heel erg vond.. Correct me if i'm wrong.. Je keurt het niet goed, maar zeker ook niet af. "viel te verwachten", zeg jij. Ik zou zeggen: "hou ze dan tegen als je het ook 'verpestend' vindt!!"
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat je überhaupt eerst al met je eigen supporters op de vuist gaat
Als je niet weet waar het over gaat moet je er ook je bek over houden.
Medesupporters of niet. Gedraag je gewoon en loop niet de mongool uit te hangen als je niet tegen drank kunt! Gevolg van veel te veel gloryhunters in het uitvak,normaal gebeurt dat nooit.
En die paar figuren die wat uit zitten te dagen, alsof die erbij jullie in het uit-vak niet rondliepen.. Dingen als 'Ajax-publiek' gaan roepen, tsja.. Met alle respect, vind je het raar dat daar dan door enkele minder intelligente figuren op gereageerd wordt (wat ik overigens zeker niet goed wil keuren)? Maar daar sta je toch boven? Wat voor klootviool ben je dan, als je denkt dat je dan maar even over de scheidingswand moet klimmen om herrie te schoppen? Stoer zeker? Wat mij betreft krijgen die jongens een landelijk stadionverbod voor 5-10 jaar!
Je hebt helemaal gelijk,belachelijk gewoon die term Ajax-publiek voor jullie.Man,jullie zijn nog 10x erger dan Ajax!! 'Heerenveen-publiek...Heeren Heeren Heerenveen publiek' zou wat meer op zn plaats zijn om te scanderen in andere stadions.
En die lui die over de schutting klommen? Tja..als er uitgedaagd wordt kan er wel eens wat gebeuren ja.. Wie kaatst kan de bal verwachten. En van kaatsen moeten jullie toch alles weten in Friesland.
Ja, in het begin was het redelijk stil in het grootste deel van het ABL, maar so what? Er komen ook veel families, etc., mensen die gewoon voor de gezelligheid en het voetbal komen. Die mensen moeten ook lekker naar het stadion kunnen gaan. Ik vond dat jullie goed achter je ploeg stonden, veel sfeer, veel lawaai, etc. Beetje jammer dat het dan nodig gevonden wordt om tijdens het Frysk Folksliet niet je klep dicht te houden, dat deed daar dan weer afbreuk aan.
Nu maak je je wel heel erg belachelijk! Waarom stil zijn tijdens jullie volkslied??
Opflikkeren met dat volkslied!! Ten eerste hoort dat alleen bij INTERLANDS en ten tweede hebben de 17 andere clubs niet eens een volkslied wat gezongen moet worden. En dan ook nog zowat verplichten om de spelers van de andere club netjes in de rij te laten staan voor jullie fucking volkslied!
Trouwens,bij ons zitten er ook veel families en kinderen op de tribunes. Die vinden at juist mooi als er veel gezongen wordt. Maar ja..het beeld van de stijve,stugge Fries blijkt weer eens gerechtvaardigd te zijn.
5-0 voorstaan en nog overstemd worden door het uitvak![]()
De wedstrijd zelf was best aardig, Twente begon redelijk goed, maar Heerenveen hield achterin de boel goed dicht. Eindelijk staat de verdediging een keer goed, en voor mijn gevoel speelt Michael Bradley daar een belangrijke rol bij.. Ik weet trouwens niet wat Seipinho mankeerde, maar die jongen speelde minimaal zo ongeveer de beste wedstrijd uit z'n leven... Ik ben geen fan van 'm, maar gister verdiende die toch een pluim! Pranjic was mijn 'Man of the Match', maar met Nilsson kan ik ook leven.. En 5-0![]()
Jah,over de wedstrijd ben ik het wel met je eens..Heerenveen heeft gewoon verdiend gewonnen. Dat het dan nog 5-0 wordt dat doet er niet meer toe. Ik maak me er niet zo druk om in ieder geval,als we dan maar die Intertoto halen. Zo niet,ja dan baal ik.
Het is ook veel gezelliger tussen het boerenvolk uit Heerenveen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
'
Zeker maar wel jammer dat ze niet helemaal in het uitvak zaten omdat van die sukkels van sponsors hun kaarten op Marktplaats zetten.
Kom dan eens naast me zitten, gekke piemelquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ook veel gezelliger tussen het boerenvolk uit Heerenveen.
Nee, jij bent pas een heldquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Wil de stewart zich hier melden, die ik gisteravond op zijn bek heb geslagen.
Wat een helden die stewarts van Hoerenveen, met zijn vieren op één man![]()
Ik wel hoezo??? of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??quote:
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Je moest eens weten man....quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef SPIRO het volgende:
[..]
of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Nee,maar de andere eigenschappen hebben ze wel van die anabolen-stewards overgenomen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?
Ja ze stonden klaar, met de lerenhandschoentjes aan, de krachtpatsers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?
Zeggen jullie maar niks, lopen in eigen stad HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAquote:
wij zijn verder gekomen en ik heb ondanks alles toch een mooie dag gehad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Eilanden het volgende:
Gelukkig had 9christensen op 28 april al een voorspellende gave:
[..]
Hmmmmmmmmm lang niet meer gehoord, klinkt wel weer lekker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hooligan
Jij zegt zelf dat je een steward hebt geslagen en dat je vier man in je nek kreeg, was dat vanwege je leuke blouse soms?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik wel hoezo??? of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Of vind jij het normaal, dat stewarts beginnen te slaan???? terwijl er niet veel aan de hand was.
Er werd een beker bier afgepakt van een twente supporter en midden in zijn gezicht gegooit, dat is allemaal normaal.
Ik ben zelf jaren lang stewart geweest, begonnen in het Diekman, leer mij de regels kennen!!!!!
Je moet eens beter leren lezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je een steward hebt geslagen en dat je vier man in je nek kreeg, was dat vanwege je leuke blouse soms?
Wat staat hier dan dat er niet staat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Een aantal waren in het centrum de boel aan het verzieken. Toen moest de wedstrijd nog beginnen. Sommige hadden gewoon te veel bier op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:02 schreef Solstice het volgende:
Jammer van die rellen ja. Ik had voor de wedstrijd al een beetje het gevoel dat het snel uit de hand kon lopen, door het geklooi bij de poortjes. Eerst moest je met 1200 man tegelijk bij 2 kassa's je kaartje omwisselen voor een heerenveen kaartje. En daarna met diezelfde 1200 man door 2 poortjes naar binnen dringen. De sfeer was daarvoor nog erg goed, maar daarna al aardig verziekt.
Ik ben blij dat je er zo gelukkig van wordt. Alleen de sarcastische lading van mijn post ontging je volgens mij een beetje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Zeggen jullie maar niks, lopen in eigen stad HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |