abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37544415
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:

Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.
Oooh wat erg! Dan zou ik er inderdaad ook op los slaan!

Denk nou eens na man!
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:20:37 #155
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_37544556
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef 9christensen het volgende:

[..]

je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.
Maar uit jouw eerdere post maakte ik op dat jij het op zich niet heel erg vond.. Correct me if i'm wrong.. Je keurt het niet goed, maar zeker ook niet af. "viel te verwachten", zeg jij. Ik zou zeggen: "hou ze dan tegen als je het ook 'verpestend' vindt!!"

In ieder geval super dat de meesten van jullie, ook na de 5-0 gewoon achter de ploeg bleven staan. Zo hoort het ook gewoon! Hoop dat de terugreis wat vol te houden was en veel succes tegen Vitesse! Maar hou het daar bij het in positieve zin ondersteunen van je ploeg! Daar maak je pas een statement mee! Niet met het onrespectvol benaderen van de tegenstander, diens supporters en tradities!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_37544927
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef DarkShine het volgende:
Rot toch op met dat Friese volkslied!
Frysk folksliet
Frysk bloed tsjoch op! wol nou ris brűze en siede,
En bounzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bęste lân fandíerde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it roun,
Dyn âlde eare, o Fryske groun!

Ompolske fan it hege sâlte wetter,
Fortroppe op in terp of stins,
Hien 'd'âlde Friezen yn de wrâld net,
Har lân en frijdom wie har winsk,

Fij fan it jok fan stege, frjemde hearen,
Faek earm ek, mar dochs sterk en frij,
Stie d'âlde Fries stânfęst by syn menearen,
Hy wie in Fries, as Fries stoar hy,

Troch waer en wyn, tsjin need en dea to striden,
Mei 't gleone swurd yn dízren hân,
Wie wille yn dy fromme, stoere tiden,
Wie 't foar de frijdom fan har lân,

Fan bűgjen frjemd en fij fan leave wurden,
Wie rjucht en sljucht har hert en sin,
Hja bean om neat, mar mei de bleate swurden,
Stie 's'alle twang en oerlęst tsjin,

Sa faek troch stoarm yn djippe sé bidutsen,
Oerâlde leave Fryske groun,
Waerd noait dy fęste taeije bân forbrutsen,
Dy't Friezen oan har lân forboun,

Trochloftich folk fan dizze âlde namme,
Węz jimmer op dy âlders great;
Bliuw ivich fan dy grize hege stamme,
In grien, in kreftich bloeiend leat,

alsjeblieft
pi_37545000
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef 9christensen het volgende:

[..]

je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.
Dat geloof ik graag, ik vond het een mooi sfeertje in het Twente vak en ik was dolblij dat het voor rust 2-0 stond want als Twente 0-1 of 1-1 had gemaakt dan hadden jullie de boel helemaal over genomen. Ook mooi dat de meeste supporters hun club gewoon bleven steunen bij een 0-5 achterstand.

De sfeer in het ALS was goed, is nog wel eens heftiger en mooier, zeker als Nieuw Noord op volle sterkte is en er minder sponsornono's in het stadion zitten.

Maar 9christensen, het is toch niet zo gek dat er gereageerd wordt op dat incident, volgens mij moet je daar als supporter ook gewoon van balen. Heb ook de indruk dat er echt veel en veel te veel gezopen wordt voor zo'n wedstrijd.
pi_37545062
Je bent er weer
pi_37545067
Wel erg tof dat er 1200 man meegekomen waren, Twente heeft stoere supporters.
That's all folks!
pi_37545106
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef MaxPower het volgende:
Je bent er weer
Ik stond bijna weer te janken gisteren
pi_37545117
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
'
Zeker maar wel jammer dat ze niet helemaal in het uitvak zaten omdat van die sukkels van sponsors hun kaarten op Marktplaats zetten.
  donderdag 4 mei 2006 @ 14:59:21 #162
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37545712
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Aldus de 'objectieve' *kuch kuch* Vaduz
  donderdag 4 mei 2006 @ 15:46:31 #163
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_37547025
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Maar uit jouw eerdere post maakte ik op dat jij het op zich niet heel erg vond.. Correct me if i'm wrong.. Je keurt het niet goed, maar zeker ook niet af. "viel te verwachten", zeg jij. Ik zou zeggen: "hou ze dan tegen als je het ook 'verpestend' vindt!!"
na de 2-0 kon je merken dat een aantal supporters van Twente gingen provoceren. Toen kon je verwachten dat het mis zou gaan, ook omdat er zoveel twentefans in de heerenveenvakken zaten.

Ik keur het ook af. Volgend seizoen kunnen we met een buscombi naar heerenveen waarschijnlijk. en dat door een heel klein gedeelte van de 'fans'.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_37550788
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]
Dat je überhaupt eerst al met je eigen supporters op de vuist gaat
Als je niet weet waar het over gaat moet je er ook je bek over houden.
Medesupporters of niet. Gedraag je gewoon en loop niet de mongool uit te hangen als je niet tegen drank kunt! Gevolg van veel te veel gloryhunters in het uitvak,normaal gebeurt dat nooit.

En die paar figuren die wat uit zitten te dagen, alsof die erbij jullie in het uit-vak niet rondliepen.. Dingen als 'Ajax-publiek' gaan roepen, tsja.. Met alle respect, vind je het raar dat daar dan door enkele minder intelligente figuren op gereageerd wordt (wat ik overigens zeker niet goed wil keuren)? Maar daar sta je toch boven? Wat voor klootviool ben je dan, als je denkt dat je dan maar even over de scheidingswand moet klimmen om herrie te schoppen? Stoer zeker? Wat mij betreft krijgen die jongens een landelijk stadionverbod voor 5-10 jaar!
Je hebt helemaal gelijk,belachelijk gewoon die term Ajax-publiek voor jullie. Man,jullie zijn nog 10x erger dan Ajax!! 'Heerenveen-publiek...Heeren Heeren Heerenveen publiek' zou wat meer op zn plaats zijn om te scanderen in andere stadions.
En die lui die over de schutting klommen? Tja..als er uitgedaagd wordt kan er wel eens wat gebeuren ja.. Wie kaatst kan de bal verwachten. En van kaatsen moeten jullie toch alles weten in Friesland.

Ja, in het begin was het redelijk stil in het grootste deel van het ABL, maar so what? Er komen ook veel families, etc., mensen die gewoon voor de gezelligheid en het voetbal komen. Die mensen moeten ook lekker naar het stadion kunnen gaan. Ik vond dat jullie goed achter je ploeg stonden, veel sfeer, veel lawaai, etc. Beetje jammer dat het dan nodig gevonden wordt om tijdens het Frysk Folksliet niet je klep dicht te houden, dat deed daar dan weer afbreuk aan.
Nu maak je je wel heel erg belachelijk! Waarom stil zijn tijdens jullie volkslied??
Opflikkeren met dat volkslied!! Ten eerste hoort dat alleen bij INTERLANDS en ten tweede hebben de 17 andere clubs niet eens een volkslied wat gezongen moet worden. En dan ook nog zowat verplichten om de spelers van de andere club netjes in de rij te laten staan voor jullie fucking volkslied!
Trouwens,bij ons zitten er ook veel families en kinderen op de tribunes. Die vinden at juist mooi als er veel gezongen wordt. Maar ja..het beeld van de stijve,stugge Fries blijkt weer eens gerechtvaardigd te zijn.
5-0 voorstaan en nog overstemd worden door het uitvak

De wedstrijd zelf was best aardig, Twente begon redelijk goed, maar Heerenveen hield achterin de boel goed dicht. Eindelijk staat de verdediging een keer goed, en voor mijn gevoel speelt Michael Bradley daar een belangrijke rol bij.. Ik weet trouwens niet wat Seipinho mankeerde, maar die jongen speelde minimaal zo ongeveer de beste wedstrijd uit z'n leven... Ik ben geen fan van 'm, maar gister verdiende die toch een pluim! Pranjic was mijn 'Man of the Match', maar met Nilsson kan ik ook leven.. En 5-0
Jah,over de wedstrijd ben ik het wel met je eens..Heerenveen heeft gewoon verdiend gewonnen. Dat het dan nog 5-0 wordt dat doet er niet meer toe. Ik maak me er niet zo druk om in ieder geval,als we dan maar die Intertoto halen. Zo niet,ja dan baal ik.
pi_37550880
Wij hadden het prima naar ons zin hoor.

Fijn dat andere clubs harder zingen, schreeuwen en doen - wij genieten toch wel
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:57:30 #166
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37550914
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 14:41 schreef SCH het volgende:

[..]

'
Zeker maar wel jammer dat ze niet helemaal in het uitvak zaten omdat van die sukkels van sponsors hun kaarten op Marktplaats zetten.
Het is ook veel gezelliger tussen het boerenvolk uit Heerenveen.
A.M.A.B
pi_37550930
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Het is ook veel gezelliger tussen het boerenvolk uit Heerenveen.
Kom dan eens naast me zitten, gekke piemel
  donderdag 4 mei 2006 @ 17:58:25 #168
26251 Eilanden
pi_37550935
Gelukkig had 9christensen op 28 april al een voorspellende gave:
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 18:11 schreef 9christensen het volgende:
helemaal niets ole ole
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:00:39 #169
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37550982
Wil de stewart zich hier melden, die ik gisteravond op zijn bek heb geslagen.
Wat een helden die stewarts van Hoerenveen, met zijn vieren op één man
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:04:00 #170
26251 Eilanden
pi_37551054
Lekker volwassen reacties ook met dat 'Hoerenveen'
pi_37551055
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Nee, jij bent pas een held
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:08:21 #172
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37551156
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, jij bent pas een held
Ik wel hoezo??? of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Of vind jij het normaal, dat stewarts beginnen te slaan???? terwijl er niet veel aan de hand was.
Er werd een beker bier afgepakt van een twente supporter en midden in zijn gezicht gegooit, dat is allemaal normaal.
Ik ben zelf jaren lang stewart geweest, begonnen in het Diekman, leer mij de regels kennen!!!!!
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:08:25 #173
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37551159
quote:
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?
A.M.A.B
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:09:07 #174
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37551177
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef SPIRO het volgende:

[..]
of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Je moest eens weten man....
pi_37551239
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee,maar de andere eigenschappen hebben ze wel van die anabolen-stewards overgenomen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:13:04 #176
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37551269
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ja ze stonden klaar, met de lerenhandschoentjes aan, de krachtpatsers.
Bij ons zie je ze niet.
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:13:46 #177
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37551288
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:09 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Je moest eens weten man....
Zeggen jullie maar niks, lopen in eigen stad HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
Maar wel een gaaf stadion
pi_37551578
Zeg Spiro..prima dat je een steward op zn bek slaat hoor. maar om er dan zo over te gaan praten is een beetje jammer. En met een 'lopen in je eigen stad'-post maak je jezelf ook een beetje een internet-hooligan
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:33:35 #179
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_37551746
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Eilanden het volgende:
Gelukkig had 9christensen op 28 april al een voorspellende gave:
[..]

wij zijn verder gekomen en ik heb ondanks alles toch een mooie dag gehad.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:41:03 #180
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37551870
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hooligan
Hmmmmmmmmm lang niet meer gehoord, klinkt wel weer lekker.
pi_37552117
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Ik wel hoezo??? of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Of vind jij het normaal, dat stewarts beginnen te slaan???? terwijl er niet veel aan de hand was.
Er werd een beker bier afgepakt van een twente supporter en midden in zijn gezicht gegooit, dat is allemaal normaal.
Ik ben zelf jaren lang stewart geweest, begonnen in het Diekman, leer mij de regels kennen!!!!!
Jij zegt zelf dat je een steward hebt geslagen en dat je vier man in je nek kreeg, was dat vanwege je leuke blouse soms?
  donderdag 4 mei 2006 @ 18:54:32 #182
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_37552161
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij zegt zelf dat je een steward hebt geslagen en dat je vier man in je nek kreeg, was dat vanwege je leuke blouse soms?
Je moet eens beter leren lezen
pi_37552195
quote:
Wat staat hier dan dat er niet staat?
pi_37553486
Je lijkt er iig wel trots op te zijn
Are you watching Paul Scholes!
pi_37554071
Jammer van die rellen ja. Ik had voor de wedstrijd al een beetje het gevoel dat het snel uit de hand kon lopen, door het geklooi bij de poortjes. Eerst moest je met 1200 man tegelijk bij 2 kassa's je kaartje omwisselen voor een heerenveen kaartje. En daarna met diezelfde 1200 man door 2 poortjes naar binnen dringen. De sfeer was daarvoor nog erg goed, maar daarna al aardig verziekt.
pi_37561275
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:02 schreef Solstice het volgende:
Jammer van die rellen ja. Ik had voor de wedstrijd al een beetje het gevoel dat het snel uit de hand kon lopen, door het geklooi bij de poortjes. Eerst moest je met 1200 man tegelijk bij 2 kassa's je kaartje omwisselen voor een heerenveen kaartje. En daarna met diezelfde 1200 man door 2 poortjes naar binnen dringen. De sfeer was daarvoor nog erg goed, maar daarna al aardig verziekt.
Een aantal waren in het centrum de boel aan het verzieken. Toen moest de wedstrijd nog beginnen. Sommige hadden gewoon te veel bier op.
History can't change the past, the future can.
  donderdag 4 mei 2006 @ 23:43:19 #187
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37562312
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Zeggen jullie maar niks, lopen in eigen stad HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA
Ik ben blij dat je er zo gelukkig van wordt. Alleen de sarcastische lading van mijn post ontging je volgens mij een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')