Oooh wat erg! Dan zou ik er inderdaad ook op los slaan!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.
Maar uit jouw eerdere post maakte ik op dat jij het op zich niet heel erg vond.. Correct me if i'm wrong.. Je keurt het niet goed, maar zeker ook niet af. "viel te verwachten", zeg jij. Ik zou zeggen: "hou ze dan tegen als je het ook 'verpestend' vindt!!"quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.
Frysk folkslietquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef DarkShine het volgende:
Rot toch op met dat Friese volkslied!
Dat geloof ik graag, ik vond het een mooi sfeertje in het Twente vak en ik was dolblij dat het voor rust 2-0 stond want als Twente 0-1 of 1-1 had gemaakt dan hadden jullie de boel helemaal over genomen. Ook mooi dat de meeste supporters hun club gewoon bleven steunen bij een 0-5 achterstand.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:09 schreef 9christensen het volgende:
[..]
je praat over een kleine groep. circa 20 man die 't voor de rest verpesten. de rest heeft er een super feest van gemaakt de hele dag.
'quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel erg tof dat er 1200 man meegekomen waren, Twente heeft stoere supporters.
Aldus de 'objectieve' *kuch kuch* Vaduzquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel erg tof dat er 1200 man meegekomen waren, Twente heeft stoere supporters.
na de 2-0 kon je merken dat een aantal supporters van Twente gingen provoceren. Toen kon je verwachten dat het mis zou gaan, ook omdat er zoveel twentefans in de heerenveenvakken zaten.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Maar uit jouw eerdere post maakte ik op dat jij het op zich niet heel erg vond.. Correct me if i'm wrong.. Je keurt het niet goed, maar zeker ook niet af. "viel te verwachten", zeg jij. Ik zou zeggen: "hou ze dan tegen als je het ook 'verpestend' vindt!!"
quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat je überhaupt eerst al met je eigen supporters op de vuist gaat
Als je niet weet waar het over gaat moet je er ook je bek over houden.
Medesupporters of niet. Gedraag je gewoon en loop niet de mongool uit te hangen als je niet tegen drank kunt! Gevolg van veel te veel gloryhunters in het uitvak,normaal gebeurt dat nooit.
En die paar figuren die wat uit zitten te dagen, alsof die erbij jullie in het uit-vak niet rondliepen.. Dingen als 'Ajax-publiek' gaan roepen, tsja.. Met alle respect, vind je het raar dat daar dan door enkele minder intelligente figuren op gereageerd wordt (wat ik overigens zeker niet goed wil keuren)? Maar daar sta je toch boven? Wat voor klootviool ben je dan, als je denkt dat je dan maar even over de scheidingswand moet klimmen om herrie te schoppen? Stoer zeker? Wat mij betreft krijgen die jongens een landelijk stadionverbod voor 5-10 jaar!
Je hebt helemaal gelijk,belachelijk gewoon die term Ajax-publiek voor jullie.Man,jullie zijn nog 10x erger dan Ajax!! 'Heerenveen-publiek...Heeren Heeren Heerenveen publiek' zou wat meer op zn plaats zijn om te scanderen in andere stadions.
En die lui die over de schutting klommen? Tja..als er uitgedaagd wordt kan er wel eens wat gebeuren ja.. Wie kaatst kan de bal verwachten. En van kaatsen moeten jullie toch alles weten in Friesland.
Ja, in het begin was het redelijk stil in het grootste deel van het ABL, maar so what? Er komen ook veel families, etc., mensen die gewoon voor de gezelligheid en het voetbal komen. Die mensen moeten ook lekker naar het stadion kunnen gaan. Ik vond dat jullie goed achter je ploeg stonden, veel sfeer, veel lawaai, etc. Beetje jammer dat het dan nodig gevonden wordt om tijdens het Frysk Folksliet niet je klep dicht te houden, dat deed daar dan weer afbreuk aan.
Nu maak je je wel heel erg belachelijk! Waarom stil zijn tijdens jullie volkslied??
Opflikkeren met dat volkslied!! Ten eerste hoort dat alleen bij INTERLANDS en ten tweede hebben de 17 andere clubs niet eens een volkslied wat gezongen moet worden. En dan ook nog zowat verplichten om de spelers van de andere club netjes in de rij te laten staan voor jullie fucking volkslied!
Trouwens,bij ons zitten er ook veel families en kinderen op de tribunes. Die vinden at juist mooi als er veel gezongen wordt. Maar ja..het beeld van de stijve,stugge Fries blijkt weer eens gerechtvaardigd te zijn.
5-0 voorstaan en nog overstemd worden door het uitvak![]()
De wedstrijd zelf was best aardig, Twente begon redelijk goed, maar Heerenveen hield achterin de boel goed dicht. Eindelijk staat de verdediging een keer goed, en voor mijn gevoel speelt Michael Bradley daar een belangrijke rol bij.. Ik weet trouwens niet wat Seipinho mankeerde, maar die jongen speelde minimaal zo ongeveer de beste wedstrijd uit z'n leven... Ik ben geen fan van 'm, maar gister verdiende die toch een pluim! Pranjic was mijn 'Man of the Match', maar met Nilsson kan ik ook leven.. En 5-0![]()
Jah,over de wedstrijd ben ik het wel met je eens..Heerenveen heeft gewoon verdiend gewonnen. Dat het dan nog 5-0 wordt dat doet er niet meer toe. Ik maak me er niet zo druk om in ieder geval,als we dan maar die Intertoto halen. Zo niet,ja dan baal ik.
Het is ook veel gezelliger tussen het boerenvolk uit Heerenveen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
'
Zeker maar wel jammer dat ze niet helemaal in het uitvak zaten omdat van die sukkels van sponsors hun kaarten op Marktplaats zetten.
Kom dan eens naast me zitten, gekke piemelquote:Op donderdag 4 mei 2006 17:57 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ook veel gezelliger tussen het boerenvolk uit Heerenveen.
Nee, jij bent pas een heldquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Wil de stewart zich hier melden, die ik gisteravond op zijn bek heb geslagen.
Wat een helden die stewarts van Hoerenveen, met zijn vieren op één man![]()
Ik wel hoezo??? of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??quote:
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Je moest eens weten man....quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef SPIRO het volgende:
[..]
of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Nee,maar de andere eigenschappen hebben ze wel van die anabolen-stewards overgenomen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?
Ja ze stonden klaar, met de lerenhandschoentjes aan, de krachtpatsers.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog steeds die anabolengastjes daarzo?
Zeggen jullie maar niks, lopen in eigen stad HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAquote:
wij zijn verder gekomen en ik heb ondanks alles toch een mooie dag gehad.quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:58 schreef Eilanden het volgende:
Gelukkig had 9christensen op 28 april al een voorspellende gave:
[..]
Hmmmmmmmmm lang niet meer gehoord, klinkt wel weer lekker.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:26 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hooligan
Jij zegt zelf dat je een steward hebt geslagen en dat je vier man in je nek kreeg, was dat vanwege je leuke blouse soms?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:08 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik wel hoezo??? of ben jij zo'n één die een grote bek heeft en snel naar achteren rent??
Of vind jij het normaal, dat stewarts beginnen te slaan???? terwijl er niet veel aan de hand was.
Er werd een beker bier afgepakt van een twente supporter en midden in zijn gezicht gegooit, dat is allemaal normaal.
Ik ben zelf jaren lang stewart geweest, begonnen in het Diekman, leer mij de regels kennen!!!!!
Je moet eens beter leren lezenquote:Op donderdag 4 mei 2006 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je een steward hebt geslagen en dat je vier man in je nek kreeg, was dat vanwege je leuke blouse soms?
Wat staat hier dan dat er niet staat?quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:00 schreef SPIRO het volgende:
Een aantal waren in het centrum de boel aan het verzieken. Toen moest de wedstrijd nog beginnen. Sommige hadden gewoon te veel bier op.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:02 schreef Solstice het volgende:
Jammer van die rellen ja. Ik had voor de wedstrijd al een beetje het gevoel dat het snel uit de hand kon lopen, door het geklooi bij de poortjes. Eerst moest je met 1200 man tegelijk bij 2 kassa's je kaartje omwisselen voor een heerenveen kaartje. En daarna met diezelfde 1200 man door 2 poortjes naar binnen dringen. De sfeer was daarvoor nog erg goed, maar daarna al aardig verziekt.
Ik ben blij dat je er zo gelukkig van wordt. Alleen de sarcastische lading van mijn post ontging je volgens mij een beetje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 18:13 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Zeggen jullie maar niks, lopen in eigen stad HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |