Blijkbaar stroom je dit jaar pas later in in de intertoto, waardoor de kans om in de uefa cup te komen een stuk groter is.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:46 schreef Slagers het volgende:
En nou spelen voor de intertoto, daar word je ook niet echt blij van. Ben je eigenlijk verplicht daarvoor te spelen? Eigenlijk wil je dat toch gewoon niet?
Bedoel je niet familiestadion?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef MaxPower het volgende:
kijk ff naar je eigen maatjes joh.. lekker met je medesupporters op de vuist, of als het 3-0 staat lekker rotzooi trappen op de familietribune, wat een helden.
Alsof er niks is gebeurd waarop de toch al verhitte Tukkers gereageerd hebben op dit moment.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:20 schreef FrisianReds het volgende:
[..]
Het maakt het er alleen maar triester op.
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:15 schreef MaxPower het volgende:
kijk ff naar je eigen maatjes joh.. lekker met je medesupporters op de vuist, of als het 3-0 staat lekker rotzooi trappen op de familietribune, wat een helden.
Mensen zoals zij horen niet in een stadion thuis, en die uitdagers feitelijk ook niet. Zolang we onvoldoende fightclubs hebben blijven we gedogenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.
Ohja, Iedereen kon zo over het hek klimmen want er zaten geen scherpe randen aan.
Dat je überhaupt eerst al met je eigen supporters op de vuist gaatquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, maar dit was wel een beetje te verwachten he. De hele wedstrijd hoor je ze niet en dan staan ze een beetje naar ons vak uit te dagen na de 3-0, 4-0 en 5-0.
Ohja, Iedereen kon zo over het hek klimmen want er zaten geen scherpe randen aan.
hihiquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef 9christensen het volgende:
wat een feest maakte heerenveen er van ja
wat een kutpubliek
Hoezo? Dat is gewoon iets wat bij de club hoort! Net zoals het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal hoort.. Dat je er zelf niks mee hebt is toch geen reden om daar dan zo mee om te gaan? Ooit gehoord van respect?quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:54 schreef DarkShine het volgende:
Rot toch op met dat Friese volkslied!
Wilhelmusquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is gewoon iets wat bij de club hoort! Net zoals het Wilhelmus bij het Nederlands Elftal hoort.. Dat je er zelf niks mee hebt is toch geen reden om daar dan zo mee om te gaan? Ooit gehoord van respect?
Enig idee waarop de 'traditie' van het zingen van het Frysk Folksliet is gebaseerd?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:09 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wilhelmus
Nederlands elftal
Ooit gehoord dat je respect moet verdienen?
Niks aan toe te voegen, respect voor Verbeek en zijn mannen en de supporters!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef Eilanden het volgende:
SCH duidelijk heer en meester. Terecht UEFA in
Jawel hoor, maar heb het niet zo op dat inteelt clubje.quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef FrisianReds het volgende:
Aan Darkshine te merken is het verlies tegen Heerenveen nog steeds niet verwerkt in Kerkrade.
Je bent me net voorquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:25 schreef FrisianReds het volgende:
Aan Darkshine te merken is het verlies tegen Heerenveen nog steeds niet verwerkt in Kerkrade.
En probeer dat nu eens met argumenten te onderbouwen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar heb het niet zo op dat inteelt clubje.
Die komen in elk stadion.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, in het begin was het redelijk stil in het grootste deel van het ABL, maar so what? Er komen ook veel families, etc., mensen die gewoon voor de gezelligheid en het voetbal komen. Die mensen moeten ook lekker naar het stadion kunnen gaan.
Dus wij moeten stil zijn omdat jullie zo'n achterlijk volkslied willen zingen? Ik kom voor het voetbal naar't stadion.quote:Ik vond dat jullie goed achter je ploeg stonden, veel sfeer, veel lawaai, etc. Beetje jammer dat het dan nodig gevonden wordt om tijdens het Frysk Folksliet niet je klep dicht te houden, dat deed daar dan weer afbreuk aan.
Die komen in elk stadion ja... Dat heb je goed gezien! En ik zal je nog wat vertellen, bij Heerenveen vertegenwoordigd dat, op een stadion met een capaciteit van zo'n 21.000 man/vrouw een grote groep. Dat zijn over het algemeen ook de mensen die op de Zuid-tribune naast het uitvak zitten/zaten... En tussen die mensen gaan jullie een beetje zitten rellen omdat er één of twee figuren iets roepen in de richting van 'stil aan de overkant' of 'helemaal niets in Enschede'? Flinke kerels hoor!!quote:
Als je voor het voetbal komt, dan zou ik daar ook naar gaan kijken in plaats van zitten rellen... En steun dan je eigen club in plaats van proberen de tegenstander te beledigen! Of denk je dat je eigen spelers zitten te wachten op dat soort grappen?quote:[..]
Dus wij moeten stil zijn omdat jullie zo'n achterlijk volkslied willen zingen? Ik kom voor het voetbal naar't stadion.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |