quote:Op woensdag 26 april 2006 22:30 schreef Moody het volgende:
Gaat lekker over de wedstrijd dit
Oja, Twente-Heerenveen 0-0
Heerenveen-Twente 2-0
![]()
Die was toch geblesseerd.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nou, Twente weet nu in ieder geval dat ze donders moeten uitkijken voor die Nilsson
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Go Heerenveen !!!
Misschien kunnen ze Touma beter 'per ongeluk' geblesseerd schoppen op de training.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:40 schreef Zwoerd het volgende:
Als Touma, N'Kufo en Gerritsen deze dagen eens wat training in afwerking krijgen, kan het in de eerste wedstrijd al beslist worden.
Vrij vervoer, en inderdaad 8 euroquote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef Merson het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze Touma beter 'per ongeluk' geblesseerd schoppen op de training.
Is het nou een buscombi of vrij vervoer? En maar 8 euro las ik volgens mij.
Hup Twente!
Lastig als je geen jaarkaart hebtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:15 schreef Merson het volgende:
[..]
Ga registreren dan!
5 minuutjes werk (exclusief reistijd).
Morgen maar eens kaarten voor uit kopen. Ik denk dat het snel is uitverkocht.quote:
tussentijds kun je toch ClubCard met uitregistratie aanvragen? dan kun je in principe nog alle wedstrijden (incl. uit) bezoeken, ondanks dat je niet over een jaarkaart beschikt. enige nadeel is dat jaarkaart bij kaartverkoop voor de ClubCard gaat, maar die gaat weer voor de losse verkoop.. moeten ze bij FC Twente ook hebben toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Lastig als je geen jaarkaart hebt
Ik sta al 3 jaar op de wachtlijst, omdat ik 3 jaar geleden geen verlening heb kunnen aanvragen. (was een tijd niet thuis i.v.m. werk)![]()
En dat voor iemand die de 7 jaar daarvoor elke thuiswedstrijd en 33% van de uitwedstrijden er bij was
ach, SC Heerenveen heeft de afgelopen twee jaren slechts 2x Europees overwinterd in de UEFA-cup.. het 'grote' Ajax, met een begroting van .....x die van de meeste andere Nederlandse clubs, wist de afgelopen twee jaren te imponeren door ook twee keer te overwinteren, waarvan men zelfs één keer op doelsaldo/onderling resultaat naar de UEFA-cup mocht en daar glorieus werd uitgeschakeld door AJ Auxerre en de laatste keer de clubtopscorer van SC Heerenveen nodig had om überhaupt nog wat van het seizoen te maken en een schijn van kans tegen Inter Milan te creëren...quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:00 schreef Corksterr het volgende:
Tja ik heb niet echt een voorkeur.
Beiden zullen er waarschijnlijk toch vroeg uit liggen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ach, SC Heerenveen heeft de afgelopen twee jaren slechts 2x Europees overwinterd in de UEFA-cup.. het 'grote' Ajax, met een begroting van .....x die van de meeste andere Nederlandse clubs, wist de afgelopen twee jaren te imponeren door ook twee keer te overwinteren, waarvan men zelfs één keer op doelsaldo/onderling resultaat naar de UEFA-cup mocht en daar glorieus werd uitgeschakeld door AJ Auxerre en de laatste keer de clubtopscorer van SC Heerenveen nodig had om überhaupt nog wat van het seizoen te maken en een schijn van kans tegen Inter Milan te creëren...
kortom: zorg eerst maar eens ervoor dat jullie zelf presteren en hou tot die tijd sowieso je mond dicht!!!
Waarom begin je gelijk over Ajax? Heb ik gezegd dat Ajax wél ver komt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:59 schreef Moody het volgende:
Alsof Ajax de laatste jaren iets te zoeken heeft in Europa
En wie zou dan Europa in moeten? Twente en Heerenveen zijn niets minder dan Utrecht en Roda. Meer zelfs op dit moment, gezien de uitslagen
Daarbij is het gewoon leuk voor de supporters van subtoppers om het mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |