onzin, wou je zeggen dat je over 3 jaar nog op een brommer rond rijd?quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Mooi forum, ben druk aan het lezen. Thanks!
Kwam ook dit tegen:
http://www.rollerbank.nl/rijbewijs/bromfietsrijbewijs.php?k=405
Daar gaan weer 30 euro's uit mijn portomonee richting de regering
juah, t ligt eraan of je dan nog op een brompony wil rondboeken, ik ga dan liever op de motorquote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Wil je zeggen dat je brommer kunt rijden op een autorijbewijs? Momenteel heb je dan toch alsnog een certificaat nodig, en in het toekomstgeval een stempel in je rijbewijs.
steven koelewijn ookquote:Op zondag 30 april 2006 16:41 schreef XoReP het volgende:
Leertouwer is volgens mij de enigste brommerzaak die op maandag open isOp woensdag zijn ze dan wel weer dicht
70 is meer motorquote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef junkiesietze het volgende:
t begint verdacht veel op een motor topic te lijken onderhand.. het is toch een scooter/brommer topic?
en dat is toch echt 50cc (of 70)
quote:Op zondag 30 april 2006 21:10 schreef Ayaxola het volgende:
Ben net in iets van 20 minuten nog even heen en weer gereden naar Leusden![]()
Daxjes zijn brommersquote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef junkiesietze het volgende:
t begint verdacht veel op een motor topic te lijken onderhand.. het is toch een scooter/brommer topic?
en dat is toch echt 50cc (of 70)
Nee, echt midden in Leusden, bij het winkelcentrum. Ik ging best hard, en eigenlijk nergens voor een stoplicht gewachtquote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe je goed
Maar naar de grens van Leusden of echt echt midden leusden?
Jemig, stond er soms een mooi blond meisje op je te wachtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, echt midden in Leusden, bij het winkelcentrum. Ik ging best hard, en eigenlijk nergens voor een stoplicht gewacht![]()
Nee, donker haarquote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jemig, stond er soms een mooi blond meisje op je te wachten
Ik merk van mezelf ook dat ik best vaak door rij als het stoplicht nét op rood springt. Dat gaat met het kenteken helaas wat minder worden
Ik wist wel dat er een zo'n soort rede achter zatquote:
Neuh, dat viel wel meequote:Op zondag 30 april 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een zo'n soort rede achter zat
En was ze zo onaantrekkelijk dat je maar snel weer naar huis bent gereden?
hahahquote:
Whehequote:Op zondag 30 april 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hahah
net blik op de weg zitte kijken ging over brommer, zit er zo'n gast op een rs 110vroegtie of tie een wheelie mocht maken bij het weg rijden
![]()
![]()
wat is er erg aan het weer dan?? hier is het gewoon droog enzo... godver nu dus niet meerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef XoReP het volgende:
Kut moet die van me Aerox nog regelen alleen wilk nie met me Dax met dit weer rijden dus dan maar de onverzekerde scooter-sjonnie voor 15min max uithangen...
Niks, gewoon nieuwe verzekering aanvragen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nog niet mijn brommer laten schouwen enzo. En het is nu 1 mei. En nu?
Ohja ,het is gewoon dat je dan niet mag rijden ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Niks, gewoon nieuwe verzekering aanvragen.
Je bent dan niet verzekerd, want alleen de verzekerde + iedereen ouder is verzekerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ohja ,het is gewoon dat je dan niet mag rijden ofzo?
En waarom zou je nou niet de verzekering om de naam van je ouders kunnen laten doen?
Scheelt behoorlijk in de kosten.
Ja, maar ik leen hem?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:12 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Je bent dan niet verzekerd, want alleen de verzekerde + iedereen ouder is verzekerd.
Afrader als je auto's wil gaan bashen dus![]()
niet doen.quote:
Damnquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
niet doen.
daar trappen ze niet in (ervaring) (gelukkig niet zelf ondervonden maar een maat van me wel)
verzekerd tegen letselschade maar niet tegen blikquote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Damn![]()
En stel ik leen hem echt van een vriend/moeder?
damn ik had echt precies het zeflde ideequote:Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef junkiesietze het volgende:
jep geel met rode letters heeft me vriendin achterop der scooter zitten...
mijn kenteken moet er vandaag op... en ik ga vanmiddag dit er voor maken:
[afbeelding]
soort ice spadbord effect :p
Je kan hem op de naam van je moeder of vader zet, maar voor dat jij er dan op mag rijden dienen ze wel een aanvullende polis te moeten betalen. En die is even duur als dat je het zelf aanvraagtquote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ohja ,het is gewoon dat je dan niet mag rijden ofzo?
En waarom zou je nou niet de verzekering om de naam van je ouders kunnen laten doen?
Scheelt behoorlijk in de kosten.
Ja oke.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan hem op de naam van je moeder of vader zet, maar voor dat jij er dan op mag rijden dienen ze wel een aanvullende polis te moeten betalen. En die is even duur als dat je het zelf aanvraagt
Daarnaast kun je het beter op je eigen naam doen, want met het kenteken ga je op jouw naam no-claim opbouwen.
Je leent hem toch niet echt, dus wat doe je moeilijkquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar wat als ik hem echt leen?
Lekker antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je leent hem toch niet echt, dus wat doe je moeilijk![]()
Dan rij je alsnog onverzekerd rond, en is de kans groot dat je tot je 88e vakken mag vullen in het geval dat je iemand gehandicapt rijd.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar wat als ik hem echt leen?
logisch nadenken.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Zuen het volgende:
Moet nog tot 30 mei wachten voor ik mijn theorie-examen kan doen. Kan iemand mij iets aanraden om het examen goed te doen? Een boek of site ofzo.
Wat voor soort vragen komen er vooral voor? Ik hoop vooral over verkeersregels want daar ben ik volgens mij nog redelijk goed inquote:
Gewoon langs gaan, half uurtje voor het examen en op de reservelijst. (wel weten waarneer examens worden afgenomen)quote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Zuen het volgende:
Moet nog tot 30 mei wachten voor ik mijn theorie-examen kan doen. Kan iemand mij iets aanraden om het examen goed te doen? Een boek of site ofzo.
van alles...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:49 schreef Zuen het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen komen er vooral voor? Ik hoop vooral over verkeersregels want daar ben ik volgens mij nog redelijk goed in![]()
* Diemietuhriej 18 mei opgaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Zuen het volgende:
Bel even of het geld daar binnen is, dan kun je tenminste gaan rijdenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:17 schreef Alvilon het volgende:
ik nog niet =\
Kreeg de brief voor de verlenging pas afgelopen donderdag, terwijl de brief gedateerd was op 1 April..
Geld is al overgemaakt, maar nog geen papieren, prutsers daarzo![]()
Gaaf, heb je het nu ook een verkorte verzekering?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben gewoon naar Univé gegaan, kreeg alles gelijk mee![]()
Schurenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Wow, heb je hem soms gespoten?
Wrong. Je bent alleen onverzekerd wanneer de gene waar de scooter op staat verzekerd ouder dan jou is. Als je pa bijvoorbeeld je scooter leent en iemand aanrijdt is hij gewoon verzekerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan rij je alsnog onverzekerd rond, en is de kans groot dat je tot je 88e vakken mag vullen in het geval dat je iemand gehandicapt rijd.
Tenzij je dus rondrijd met een verzekering van iemand uit dezelfde regio, van dezelfde leeftijd en dus ongeveer dezelfde polis.
pics als ie klaar isquote:Op maandag 1 mei 2006 19:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik duik weer de schuur in om een ice houder te maken
Me pa in de bochtquote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bel even of het geld daar binnen is, dan kun je tenminste gaan rijden
Thanksquote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef mister_dog het volgende:
net kabelboom vervangen morgen krijg ik me blok en dan inelkaar zetten...
@ Zuen: www.richardvaneck.nl rechtsboven op theorie en dan op cursist en dan op inloggen dan onder bromfiets die examens doen (y) werkt prima
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets zocht ik dus precies..
Had 12 fouten van de 50 vragen, moet dus nog ff oefenen![]()
wow ja idd, kan me niet herinneren dat ik ooit meer als 7 fout heb gehaald op een of andere testquote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets zocht ik dus precies..
Had 12 fouten van de 50 vragen, moet dus nog ff oefenen![]()
scheer je weg uit dit topic gladiool!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:51 schreef iDex het volgende:
Heeej leuk, een brommert topic, ik stap altijd met anita op haar sita.
Ik had 18 fout zonder ook maar 1 boek gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
12 fout
Ga eens heel snel naar de bieb om een boek te halen
moet je trots op zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had 18 fout zonder ook maar 1 boek gelezen te hebben![]()
Om de vrouw van het CBR maar te quoten:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had 18 fout zonder ook maar 1 boek gelezen te hebben![]()
quote:Je bent dan zelfs op de fiets een gevaar!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om de vrouw van het CBR maar te quoten:
[..]
Logisch dat ze niks deden, want op hun geëikte teller reed je gewoon 30 manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik haalde net een klpd auto in, niks speciaals, maar ik reed 96 op mijn teller(tzr)en dat was binnen de bebouwde kom![]()
Dan heb je wel lef, hahaha!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik haalde net een klpd auto in, niks speciaals, maar ik reed 96 op mijn teller(tzr)en dat was binnen de bebouwde kom![]()
Dan ging je op jouw tomos teller dus rond de 70?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Logisch dat ze niks deden, want op hun geëikte teller reed je gewoon 30 man
Nee man, 130. Die tomos tellers kun je voor geen meter vertrouwenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan ging je op jouw tomos teller dus rond de 70?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |