onzin, wou je zeggen dat je over 3 jaar nog op een brommer rond rijd?quote:Op zondag 30 april 2006 15:31 schreef Geqxon het volgende:
Mooi forum, ben druk aan het lezen. Thanks!
Kwam ook dit tegen:
http://www.rollerbank.nl/rijbewijs/bromfietsrijbewijs.php?k=405
Daar gaan weer 30 euro's uit mijn portomonee richting de regering
juah, t ligt eraan of je dan nog op een brompony wil rondboeken, ik ga dan liever op de motorquote:Op zondag 30 april 2006 15:43 schreef Geqxon het volgende:
Wil je zeggen dat je brommer kunt rijden op een autorijbewijs? Momenteel heb je dan toch alsnog een certificaat nodig, en in het toekomstgeval een stempel in je rijbewijs.
steven koelewijn ookquote:Op zondag 30 april 2006 16:41 schreef XoReP het volgende:
Leertouwer is volgens mij de enigste brommerzaak die op maandag open isOp woensdag zijn ze dan wel weer dicht
70 is meer motorquote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef junkiesietze het volgende:
t begint verdacht veel op een motor topic te lijken onderhand.. het is toch een scooter/brommer topic?
en dat is toch echt 50cc (of 70)
quote:Op zondag 30 april 2006 21:10 schreef Ayaxola het volgende:
Ben net in iets van 20 minuten nog even heen en weer gereden naar Leusden![]()
Daxjes zijn brommersquote:Op zondag 30 april 2006 21:00 schreef junkiesietze het volgende:
t begint verdacht veel op een motor topic te lijken onderhand.. het is toch een scooter/brommer topic?
en dat is toch echt 50cc (of 70)
Nee, echt midden in Leusden, bij het winkelcentrum. Ik ging best hard, en eigenlijk nergens voor een stoplicht gewachtquote:Op zondag 30 april 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe je goed
Maar naar de grens van Leusden of echt echt midden leusden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |