Ja oke.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan hem op de naam van je moeder of vader zet, maar voor dat jij er dan op mag rijden dienen ze wel een aanvullende polis te moeten betalen. En die is even duur als dat je het zelf aanvraagt
Daarnaast kun je het beter op je eigen naam doen, want met het kenteken ga je op jouw naam no-claim opbouwen.
Je leent hem toch niet echt, dus wat doe je moeilijkquote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar wat als ik hem echt leen?
Lekker antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 1 mei 2006 15:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je leent hem toch niet echt, dus wat doe je moeilijk![]()
Dan rij je alsnog onverzekerd rond, en is de kans groot dat je tot je 88e vakken mag vullen in het geval dat je iemand gehandicapt rijd.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ja oke.
Maar wat als ik hem echt leen?
logisch nadenken.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Zuen het volgende:
Moet nog tot 30 mei wachten voor ik mijn theorie-examen kan doen. Kan iemand mij iets aanraden om het examen goed te doen? Een boek of site ofzo.
Wat voor soort vragen komen er vooral voor? Ik hoop vooral over verkeersregels want daar ben ik volgens mij nog redelijk goed inquote:
Gewoon langs gaan, half uurtje voor het examen en op de reservelijst. (wel weten waarneer examens worden afgenomen)quote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Zuen het volgende:
Moet nog tot 30 mei wachten voor ik mijn theorie-examen kan doen. Kan iemand mij iets aanraden om het examen goed te doen? Een boek of site ofzo.
van alles...quote:Op maandag 1 mei 2006 15:49 schreef Zuen het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen komen er vooral voor? Ik hoop vooral over verkeersregels want daar ben ik volgens mij nog redelijk goed in![]()
* Diemietuhriej 18 mei opgaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:36 schreef Zuen het volgende:
Bel even of het geld daar binnen is, dan kun je tenminste gaan rijdenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:17 schreef Alvilon het volgende:
ik nog niet =\
Kreeg de brief voor de verlenging pas afgelopen donderdag, terwijl de brief gedateerd was op 1 April..
Geld is al overgemaakt, maar nog geen papieren, prutsers daarzo![]()
Gaaf, heb je het nu ook een verkorte verzekering?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:17 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ben gewoon naar Univé gegaan, kreeg alles gelijk mee![]()
Schurenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:11 schreef Geqxon het volgende:
Wow, heb je hem soms gespoten?
Wrong. Je bent alleen onverzekerd wanneer de gene waar de scooter op staat verzekerd ouder dan jou is. Als je pa bijvoorbeeld je scooter leent en iemand aanrijdt is hij gewoon verzekerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 15:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan rij je alsnog onverzekerd rond, en is de kans groot dat je tot je 88e vakken mag vullen in het geval dat je iemand gehandicapt rijd.
Tenzij je dus rondrijd met een verzekering van iemand uit dezelfde regio, van dezelfde leeftijd en dus ongeveer dezelfde polis.
pics als ie klaar isquote:Op maandag 1 mei 2006 19:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik duik weer de schuur in om een ice houder te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |