Jemig, stond er soms een mooi blond meisje op je te wachtenquote:Op zondag 30 april 2006 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Nee, echt midden in Leusden, bij het winkelcentrum. Ik ging best hard, en eigenlijk nergens voor een stoplicht gewacht![]()
Nee, donker haarquote:Op zondag 30 april 2006 21:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jemig, stond er soms een mooi blond meisje op je te wachten
Ik merk van mezelf ook dat ik best vaak door rij als het stoplicht nét op rood springt. Dat gaat met het kenteken helaas wat minder worden
Ik wist wel dat er een zo'n soort rede achter zatquote:
Neuh, dat viel wel meequote:Op zondag 30 april 2006 22:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een zo'n soort rede achter zat
En was ze zo onaantrekkelijk dat je maar snel weer naar huis bent gereden?
hahahquote:
Whehequote:Op zondag 30 april 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
[..]
hahah
net blik op de weg zitte kijken ging over brommer, zit er zo'n gast op een rs 110vroegtie of tie een wheelie mocht maken bij het weg rijden
![]()
![]()
wat is er erg aan het weer dan?? hier is het gewoon droog enzo... godver nu dus niet meerquote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef XoReP het volgende:
Kut moet die van me Aerox nog regelen alleen wilk nie met me Dax met dit weer rijden dus dan maar de onverzekerde scooter-sjonnie voor 15min max uithangen...
Niks, gewoon nieuwe verzekering aanvragen.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nog niet mijn brommer laten schouwen enzo. En het is nu 1 mei. En nu?
Ohja ,het is gewoon dat je dan niet mag rijden ofzo?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Niks, gewoon nieuwe verzekering aanvragen.
Je bent dan niet verzekerd, want alleen de verzekerde + iedereen ouder is verzekerd.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ohja ,het is gewoon dat je dan niet mag rijden ofzo?
En waarom zou je nou niet de verzekering om de naam van je ouders kunnen laten doen?
Scheelt behoorlijk in de kosten.
Ja, maar ik leen hem?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:12 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Je bent dan niet verzekerd, want alleen de verzekerde + iedereen ouder is verzekerd.
Afrader als je auto's wil gaan bashen dus![]()
niet doen.quote:
Damnquote:Op maandag 1 mei 2006 12:19 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
niet doen.
daar trappen ze niet in (ervaring) (gelukkig niet zelf ondervonden maar een maat van me wel)
verzekerd tegen letselschade maar niet tegen blikquote:Op maandag 1 mei 2006 12:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Damn![]()
En stel ik leen hem echt van een vriend/moeder?
damn ik had echt precies het zeflde ideequote:Op maandag 1 mei 2006 11:48 schreef junkiesietze het volgende:
jep geel met rode letters heeft me vriendin achterop der scooter zitten...
mijn kenteken moet er vandaag op... en ik ga vanmiddag dit er voor maken:
[afbeelding]
soort ice spadbord effect :p
Je kan hem op de naam van je moeder of vader zet, maar voor dat jij er dan op mag rijden dienen ze wel een aanvullende polis te moeten betalen. En die is even duur als dat je het zelf aanvraagtquote:Op maandag 1 mei 2006 12:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ohja ,het is gewoon dat je dan niet mag rijden ofzo?
En waarom zou je nou niet de verzekering om de naam van je ouders kunnen laten doen?
Scheelt behoorlijk in de kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |