Me pa in de bochtquote:Op maandag 1 mei 2006 17:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bel even of het geld daar binnen is, dan kun je tenminste gaan rijden
Thanksquote:Op maandag 1 mei 2006 20:02 schreef mister_dog het volgende:
net kabelboom vervangen morgen krijg ik me blok en dan inelkaar zetten...
@ Zuen: www.richardvaneck.nl rechtsboven op theorie en dan op cursist en dan op inloggen dan onder bromfiets die examens doen (y) werkt prima
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets zocht ik dus precies..
Had 12 fouten van de 50 vragen, moet dus nog ff oefenen![]()
wow ja idd, kan me niet herinneren dat ik ooit meer als 7 fout heb gehaald op een of andere testquote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Zuen het volgende:
[..]
Thanks. Zoiets zocht ik dus precies..
Had 12 fouten van de 50 vragen, moet dus nog ff oefenen![]()
scheer je weg uit dit topic gladiool!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:51 schreef iDex het volgende:
Heeej leuk, een brommert topic, ik stap altijd met anita op haar sita.
Ik had 18 fout zonder ook maar 1 boek gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:14 schreef Geqxon het volgende:
12 fout
Ga eens heel snel naar de bieb om een boek te halen
moet je trots op zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had 18 fout zonder ook maar 1 boek gelezen te hebben![]()
Om de vrouw van het CBR maar te quoten:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:29 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik had 18 fout zonder ook maar 1 boek gelezen te hebben![]()
quote:Je bent dan zelfs op de fiets een gevaar!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om de vrouw van het CBR maar te quoten:
[..]
Logisch dat ze niks deden, want op hun geëikte teller reed je gewoon 30 manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik haalde net een klpd auto in, niks speciaals, maar ik reed 96 op mijn teller(tzr)en dat was binnen de bebouwde kom![]()
Dan heb je wel lef, hahaha!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik haalde net een klpd auto in, niks speciaals, maar ik reed 96 op mijn teller(tzr)en dat was binnen de bebouwde kom![]()
Dan ging je op jouw tomos teller dus rond de 70?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:21 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Logisch dat ze niks deden, want op hun geëikte teller reed je gewoon 30 man
Nee man, 130. Die tomos tellers kun je voor geen meter vertrouwenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan ging je op jouw tomos teller dus rond de 70?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |