Dat ging per ongeluk. Edit er eens gauw in gaarne.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:56 schreef Renesite het volgende:
Kijk, achter zulk moet een s!!!
Jajaquote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat ging per ongeluk. Edit er een gauw in gaarne.
Omdat appel.quote:
Christiaan loopt achterquote:
vandaarquote:
klopt, ik heb dat ding net een weekje dus is voor mij ook nog ff aftasten hoe precies alles werkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
nofi, maar met dat ding kun je VEEL mooiere foto's maken! Ik maak met mijn 350D met kitlens nog mooiere. Je zit toch niet op automodus te schieten hè?!
Ik ben gewoon old school, Frits.quote:
O, dan is het goedquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
klopt, ik heb dat ding net een weekje dus is voor mij ook nog ff aftasten hoe precies alles werkt.ook mijn eerste camera die manueel bedien, dus ik ben allang blij dat ik er wat fotos uit krijg
En nee, ik schiet niet op automatisch modus.
ROT OP MET JE FRITSquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon old school, Frits.
waar is je 14.gif plaatje gebleven?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef 14.gif het volgende:
hoi
ik wilde het net zeggenquote:
Nee, Frits.quote:
thuis, nu is het tijd om defqon te propageren..quote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
waar is je 14.gif plaatje gebleven?
Sorry Marly, ik zal het niet meer doenquote:
mooi feestjequote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
thuis, nu is het tijd om defqon te propageren..
slijmbalquote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry Marly, ik zal het niet meer doen.
NO WAI!quote:
Ik ben old school, Freddiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Blaxje het volgende:
Kutchristiaan, het is "De Pub". Snap dat dan.
Maak jij dan voortaan het topic aan. Loekiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Blaxje het volgende:
Kutchristiaan, het is "De Pub". Snap dat dan.
ik krijg het tenminste wél voor elkaarquote:
gaat ie Freddie zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben old school, Freddie.
Vrouwen krijgen alles voorelkaar met die 2 bulten.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik krijg het tenminste wél voor elkaar
Opbokken of ik knal ow d'r uutquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
hé, je mist ze zeker welquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen alles voorelkaar met die 2 bulten.![]()
![]()
Smakelijk eten Albertquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga eten, Axel.
*ja knikt* hoefde ik me iniedergeval een aantal dagen niet te vervelen.quote:
het is niet eerlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef Daklem het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen alles voorelkaar met die 2 bulten.![]()
![]()
Wat je zegt Beauquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:04 schreef Daklem het volgende:
[..]
*ja knikt* hoefde ik me iniedergeval een aantal dagen niet te vervelen.![]()
Tyf op.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
ja jullie mannen hebben het zo zwaarquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]die dingen zitten soms alleen maar in de weg hoor
is echt zo hoor, met turnen is het af en toe best pijnlijk en irritantquote:
jaquote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja jullie mannen hebben het zo zwaar
ik krijg toch bijna medelijdenquote:
toch wel jaquote:Op woensdag 26 april 2006 17:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat vrouwen die 2 bulten hebben![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat vrouwen die 2 bulten hebben![]()
Wat je zegt Kellyquote:
Ruilen?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:05 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
is echt zo hoor, met turnen is het af en toe best pijnlijk en irritant
nah, dat hoeft nou ook weer nietquote:
quote:
Ik heb 100 euro in de aanbiedingquote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nah, dat hoeft nou ook weer niet
een man met tietenIk zie david Beckham voor me
quote:
infra-roodborstje zit op dit forum.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
Ik moet een werkstuk over infrarood maken..
Echt amper iets van te vinden..
Iemand informatie liggen? (wiki enzo heb ik al...)
wikipedia?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
David is David niet, als hij niet veel geld uitgeeft.quote:
http://imagers.gsfc.nasa.gov/ems/infrared.htmlquote:Op woensdag 26 april 2006 17:07 schreef VASND het volgende:
Wiki heb ik dus al.. en er is nergens verder echt inhoudelijke info te vindenquote:
thx, maar die had ik al gezienquote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
http://imagers.gsfc.nasa.gov/ems/infrared.html
Doe het dan ergens anders over, sloeber.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:13 schreef VASND het volgende:
[..]
Wiki heb ik dus al.. en er is nergens verder echt inhoudelijke info te vinden.
Zelfs encyclopedieen niet.
Dan is er op deze manier al heel wat meer te vinden:quote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef VASND het volgende:
[..]
thx, maar die had ik al gezien.
Het moet meer gaan over infraroodspectroscopie dan infrarood zelf...
Mag niet, deel van profielwerkstukquote:Op woensdag 26 april 2006 17:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Doe het dan ergens anders over, sloeber.![]()
Ben ik blij dat ik de 2de fase heb overgeslagenquote:
vwoquote:
eh.. mis ik iets?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee Iv, ik ben vandaag kudtirritant.![]()
Ik merk hetquote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef Blaxje het volgende:
Let op, ik doe Messenga na in de volgende post.
Instrument, D examen voorbereidingquote:
Speel je in een schoolbandje?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Instrument, D examen voorbereiding [afbeelding]
D examen?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Instrument, D examen voorbereiding [afbeelding]
Hoi Thomasquote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef B_BOY het volgende:
hello.
Hemelse combinatiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef B_BOY het volgende:
hoi chrissy, ik ga denk gelijk weer weg man. muziek maken. en schijten.
Iddquote:
Foto's van klerenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
* saaw heeft vandaag kleren gekocht en in het zonnetje bier gedronken
thnxquote:
Ik vind die gestipte ook heel tof, maar die linkse ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
[..]
thnx![]()
ik ben vooral fan van de gestipte
en heb ondergoed gekochtmaar dat ga ik niet posten. tis wel heel leuk iig
die is heel mooi licht groenigquote:Op woensdag 26 april 2006 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind die gestipte ook heel tof, maar die linkse ook.![]()
en ja, dat tweede is begrijpelijk.![]()
Die banaangele muur is trouwens meesterlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
die is heel mooi licht groenig
* saaw loves groen
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die banaangele muur is trouwens meesterlijk.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
[..]heb ook 2 rode en een blauwe muur
ga binnenkort verhuizen, dan 1 groene, 1 gele met oranje vlakken, en het plafond zwart/wit-geblokt
dat is iig het plan
wat?quote:
Vind het tof dat je zo kleurrijk bent daarmee. Ik ben daarin bijna het tegenovergestelde. Witquote:Op woensdag 26 april 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wat?
valt best mee, is iig minder gekleurd dan ik nu heb
ben al bezig om de eettafel te verfen, zwarte hoogglans
voor de rest van de spullen gaan we al onze shit bij elkaar gooien en dan voor de rest wat we nodig hebben naar de xenos. zo'n prachtige winkel is dat
ik hou niet van witquote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vind het tof dat je zo kleurrijk bent daarmee. Ik ben daarin bijna het tegenovergestelde. Wit(in kleren niet overigens)
quote:
zij heeft een andere, die heb ik ook maar is gekrompen in de wasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef VASND het volgende:
Zo'n stippelshirtje heeft Snop volgens mij ook.
quote:
fantastisch genoeg voor een 4? dat moest je toch halen of niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef VASND het volgende:![]()
.
Best goed, al ging mn her letterkunde niet zo fantastisch en heb ik gigantische ruzie met mn ouders gehad vandaag.
Je zit al op kamers maar doet nog wel school? hoe dat zo?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
fantastisch genoeg voor een 4? dat moest je toch halen of niet?
hoezo ruzie met paps en mams?
* saaw is zo blij dat ze niet meer bij ouders woont
Dan zou ik het toch niet vragen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
VASND weet je nou nog niet hoe hetmet saaw zit?
*lurktquote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
VASND weet je nou nog niet hoe hetmet saaw zit?
fotows.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft vandaag kleding gekocht en in het zonnetje bier gedronken
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef saaw het volgende:
oke nog 1 keer
mijn paps en mams wonen in amsterdam, net buiten de stad. daar heb ik nog mn oude slaapkamer en kom er af en toe
ik woon met vrienden en vriendje in de stad, waar ik ook op school zit
over 2 maanden verhuis ik met vriendlief naar utrcht, waa rik volgend jaar ga studeren
ben ze nu ff uploaden.quote:
reizen valt mee hoor, is 10 minuutjes fietsenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Omdat je niet wilde reizen of gewoon geen zin had in thuiswonen?
Ook al. *Jaloers is*quote:Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft vandaag kleding gekocht en in het zonnetje bier gedronken
Ik hoop met je mee..quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef saaw het volgende:
[..]
reizen valt mee hoor, is 10 minuutjes fietsen
gewoon geen zin in thuiswonen
probleem is dat ik niet uitgeschreven ben daar en dus geen uitwonende stufi krijg
en als ik niet slaag dit jaar schrijven mn ouders, die naar leiden verhuizen over een maand, me daar in, en krijg ik alsnog geen stufi, en dan red ik het niet. dus nog een reden om te MOETEN slagen
wij gaan gewoon allebei slagenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee..
Gewoon lekker slagen, ga ik ook doen (proberen).
Je slaagt wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef saaw het volgende:
[..]
reizen valt mee hoor, is 10 minuutjes fietsen
gewoon geen zin in thuiswonen
probleem is dat ik niet uitgeschreven ben daar en dus geen uitwonende stufi krijg
en als ik niet slaag dit jaar schrijven mn ouders, die naar leiden verhuizen over een maand, me daar in, en krijg ik alsnog geen stufi, en dan red ik het niet. dus nog een reden om te MOETEN slagen
* Blaxje vaart in hetzelfde bootje...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY wil heel graag nieuwe kleren maar heeft eigenlijk geen geld.
* Casparovvv heeft zelfs geld overquote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY wil heel graag nieuwe kleren maar heeft eigenlijk geen geld.
wil je er vanaf?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft zelfs geld over
En als we beiden geslaagd zijn gaan we een keer saampjes bierenquote:
Wat staat er tegenover?quote:
Weet je wat nog lolliger is?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef B_BOY het volgende:
30 euro kleding schiet ook inet egt op. en ja ik heb wel geld een paar honderd eurie maarja ben aant sparen voor me vakanties.
3 shirtjes en een ondergoed setje. is toch beter dan niksquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef B_BOY het volgende:
30 euro kleding schiet ook inet egt op. en ja ik heb wel geld een paar honderd eurie maarja ben aant sparen voor me vakanties.
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef VASND het volgende:
[..]
En als we beiden geslaagd zijn gaan we een keer saampjes bieren![]()
Hoi.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:17 schreef Daklem het volgende:
wie woont er nou voor zijn zin thuis? niemand tog? :$
hoe kan je nouweer geen tijd hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat nog lolliger is?
kinderbijslag krijgen maar er geen TIJD voor te hebben
Zuiplap!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw] had eigenlijk ook geen geld maar onverwachts toch ineens 50 euro. meteen maar uitgegeven[30 euro kleding en 20 euro bier
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
goed plan
en als we niet geslaagd zijn ook
Geen tijd voor kinderen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat nog lolliger is?
kinderbijslag krijgen maar er geen TIJD voor te hebben
idd. Ik was ook om 3 uur al weer thuis, was na school ff gegaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe kan je nouweer geen tijd hebben
ik heb vanmiddag in een half uur mijn inkopen gedaan. dus hooguit een uur. dat heb je toch altijd wel ergens over
Neequote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe kan je nouweer geen tijd hebben
ik heb vanmiddag in een half uur mijn inkopen gedaan. dus hooguit een uur. dat heb je toch altijd wel ergens over
há grappenmaker. Je zegt geen tijd te hebben, maar stiekem heb je gewoon geen zinquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
Om 6 uur winkels dicht.
Half 5 vrij.
Ouders eten graag om half 6naja, ik schuif wel aan en ga dan lekker huiswerk maken en dan is het weer 7 uur
Echt, het is gewoon het punt dat ik 15 min moet om fietsen tegenwoordigen ik ben iemand die gewoon niet een shopfreak is
![]()
Jensen!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
Komt er vanavond iets leuks op tv?
Ownee, toch niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef kanaiken het volgende:
Mijn bureau staat in de hens!!
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef kanaiken het volgende:
gelukkig kan je nog gewoon typen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef kanaiken het volgende:
Het is woensdagquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
Komt er vanavond iets leuks op tv?
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gelukkig kan je nog gewoon typen.
Ik kan het nooit zo vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
há grappenmaker. Je zegt geen tijd te hebben, maar stiekem heb je gewoon geen zin![]()
Als een goed lama betaamdquote:
hoi.quote:
Sorryquote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Geen grapjes over maken ja! is niet funny![]()
![]()
Navond.quote:
Mijn oma gaat vrijdag nasi voor ons maken in de wokquote:
ja dat is waarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan het nooit zo vinden.
Men zegt H&M!
Als ik daar ben en ik zie een wachtrij van 30min voor de pashokjes heb ik het wel weer gehad![]()
Op een of andere manier las ik 'mijn nazi-oma is geniaal'.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn oma gaat vrijdag nasi voor ons maken in de wok![]()
De nasi van oma is geniaal. Zij is Indonesisch enzo![]()
Nasi is okquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn pasvorm is nogal diversquote:Op woensdag 26 april 2006 19:31 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is waar
maar na 2 keer h&m weet je welke maat je moet hebben en hoef je amper nog te passen
ik heb daar ALTIJD 34 of XS, nooit passen
alleen broeken pas ik, maar die koop ik daar toch niet
Wij hebben ook altijd van die lekkere nasi, roerbak mixje enzoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op een of andere manier las ik 'mijn nazi-oma is geniaal'.![]()
![]()
Ja sinds mijn pa is overleden aan een bureaubrand, kan ik om dit grapje niet meer lachen.quote:
Skottelbraai is het toverwoordquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef saaw het volgende:
ik heb trouwens een mini-wokje gekocht voor mee op vakantietoch nog wokken op de camping
dr zit een typo in je verhaaltje.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef saaw het volgende:
ik heb trouwens een mini-wokje gekocht voor mee op vakantietoch nog wokken op de camping
En als ik het doe over brandende stoelen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja sinds mijn pa is overleden aan een bureaubrand, kan ik om dit grapje niet meer lachen.![]()
"vers nasi vlees 5.95/pond"quote:
Dat vind ik prima, zolang de rest er ook mee eensch isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En als ik het doe over brandende stoelen?
Bizar en akelig tegelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja sinds mijn pa is overleden aan een bureaubrand, kan ik om dit grapje niet meer lachen.![]()
Koken op campings, vind ik altijd zo'n geklooi.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef saaw het volgende:
ik doe niet zo aan rokjesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
dr zit een typo in je verhaaltje.
Wokje = Rokje![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Koken op campings, vind ik altijd zo'n geklooi.
is het ookquote:Op woensdag 26 april 2006 19:34 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Koken op campings, vind ik altijd zo'n geklooi.
sstquote:
Ok. Bij deze check ik dat.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:34 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat vind ik prima, zolang de rest er ook mee eensch is![]()
Misschien komt het daar wel vandaanquote:
Mja, dit beeld staat me dus enigszins tegen.quote:
neuhquote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
dan is heel het woord fout geschreven![]()
Schoolkamp jaar 3quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mja, dit beeld staat me dus enigszins tegen.
vier hamburgers??quote:
Dat is waar. Met fatsoenlijk materiaal heb ik er ook niet zo veel op tegen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef saaw het volgende:
[..]
is het ookheerlijk
gelukkig heb ik een goeie brander op benzine, dat scheelt een hoop
Vier mensen he.quote:
En af en toe ontbrak er een soldaat. En die gevangen hun lippen maar aflikken.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Misschien komt het daar wel vandaanZe heeft namelijk 2 jaar in een Japans concentratiekamp gezeten.
Carmquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
HOI
Vind ik altijd wel tof, het smaakt ook nergens naar, maar het maken compenseert dat.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Mja, dit beeld staat me dus enigszins tegen.
NAVONDquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef carmiie het volgende:
HOI
dadaaquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef saaw het volgende:
mijn geweldige wokmaaltijd-voor-8 is klaar
we zijn met zn 5en, dus hopelijk wat over, niks zo lekker als restjes eten op je vrije dag
totzo![]()
Smakelijk etenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef saaw het volgende:
mijn geweldige wokmaaltijd-voor-8 is klaar
we zijn met zn 5en, dus hopelijk wat over, niks zo lekker als restjes eten op je vrije dag
totzo![]()
Correctie, de saus compenseert dat.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel tof, het smaakt ook nergens naar, maar het maken compenseert dat.
Curry, curry, curry, curry...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Correctie, de saus compenseert dat.
Ze is een reuze geil boerenkoolsletjequote:
Wij hebben nu dus eenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef Casparovvv het volgende:
Kamperen deed ik vroeger altijdWij hadden precies dezelfde gasbrander als op dat plaatje. Geniaal ding.
skottel gasbraaiquote:Op woensdag 26 april 2006 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij hebben nu dus een
[img]http://www.kohartog.nl/web-data/Componenten/skottel.gifp/img]
Je naam, hij staat me niet aanquote:
Geen idee. Doe nog maar een paar keer. Gewoon. Voor de zekerheid.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Curry, curry, curry, curry...
Did I mention curry?
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Je naam, hij staat me niet aan
Maar jij kan er ook nix aan doen dat je zo heet, je weet
quote:
Curryquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef VASND het volgende:
[..]
Curry, curry, curry, curry...
Did I mention curry?
opfuckenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef kanaiken het volgende:
Lalalala, ik ga morgenochtend naar Rhodos.
Ratten en ander gespuis zijn smerig, lelijk, dom en je betaalt notabene geld voor het onderhoud van deze vieze beesten.quote:
Barbeque!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ratten en ander gespuis zijn smerig, lelijk, dom en je betaalt notabene geld voor het onderhoud van deze vieze beesten.![]()
Dat zeg ik. Ik ga naar RHODOS.quote:
oehquote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef kanaiken het volgende:
Lalalala, ik ga morgenochtend naar Rhodos.
Nee, gewoon. Met ouders en zus.quote:
slotje!quote:
Tofquote:
JA ECHTquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 19:45 schreef Renesite het volgende:
Oh, sorry
Dankje. Inderdaad leuke invulling. Heb zelfs nog wat vakantiedagen. We komen de donderdag erna weer terug.quote:
Ik heb een ruime koffer. Maar ja, als we zulke reacties krijgen zit good'ol mensensmokkelen er ook niet meer in.quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef VASND het volgende:
"huh? de 300 kan zo snel toch niet gehaald zijn".
zeg.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb een ruime koffer. Maar ja, als we zulke reacties krijgen zit good'ol mensensmokkelen er ook niet meer in.
quote:
Waar ergens? Ik ga van de zomer naar Monacoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Renesite het volgende:
MAAR IK GA DRIEËNEENHALVE WEEK NAAR ZUID FRANKRIJK
W00Tquote:Op woensdag 26 april 2006 19:47 schreef Renesite het volgende:
MAAR IK GA DRIEËNEENHALVE WEEK NAAR ZUID FRANKRIJK
hehequote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik heb een ruime koffer. Maar ja, als we zulke reacties krijgen zit good'ol mensensmokkelen er ook niet meer in.
Privasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik ga van de zomer naar Monace![]()
Zou je mij niet meernemen dan.quote:
Niet als je zo tekeer gaat als ren. Beloof je je héél stil te houden?quote:
uiteraard, je zult me niet horen. (is je koffer eigenlijk luchtdicht...?)quote:Op woensdag 26 april 2006 19:49 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Niet als je zo tekeer gaat als ren. Beloof je je héél stil te houden?
Je wilt onderweg boven italië sterven?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
uiteraard, je zult me niet horen. (is je koffer eigenlijk luchtdicht...?)
enkele reis naar Rhodosquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Als hij dat nou wil.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt onderweg boven italië sterven?
Denk het niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef VASND het volgende:
[..]
nee.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
wel een unieke dood dan, er zijn niet veel mensen die onderweg naar Rhodos boven italie stervenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oke, geef me je DS met lampje en je hebt geen kind aan mequote:
Je kunt slechter sterven.quote:
De DS zit al in de koffer, en een lampje is niet nodig want het schermpje geeft licht. Kun je nog een beetje rondkijken in de koffer ook. Je bent dus van alle gemakken voorzien.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Oke, geef me je DS met lampje en je hebt geen kind aan me.
ssst!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je kunt slechter sterven.
Bijvoorbeeld door een bureaubrand.
Owja.quote:
Tof.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
De DS zit al in de koffer, en een lampje is niet nodig want het schermpje geeft licht. Kun je nog een beetje rondkijken in de koffer ook. Je bent dus van alle gemakken voorzien.
Niets is erger dan te sterven in een burka.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:52 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Je kunt slechter sterven.
Bijvoorbeeld door een bureaubrand.
Koffer van m'n pa, halve meter ernaast.quote:
Los van geslacht, locatie of geloof.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:53 schreef Daklem het volgende:
[..]
Niets is erger dan te sterven in een burka.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |