Dat ging per ongeluk. Edit er eens gauw in gaarne.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:56 schreef Renesite het volgende:
Kijk, achter zulk moet een s!!!
Jajaquote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat ging per ongeluk. Edit er een gauw in gaarne.
Omdat appel.quote:
Christiaan loopt achterquote:
vandaarquote:
klopt, ik heb dat ding net een weekje dus is voor mij ook nog ff aftasten hoe precies alles werkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:53 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
nofi, maar met dat ding kun je VEEL mooiere foto's maken! Ik maak met mijn 350D met kitlens nog mooiere. Je zit toch niet op automodus te schieten hè?!
Ik ben gewoon old school, Frits.quote:
O, dan is het goedquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef Daklem het volgende:
[..]
klopt, ik heb dat ding net een weekje dus is voor mij ook nog ff aftasten hoe precies alles werkt.ook mijn eerste camera die manueel bedien, dus ik ben allang blij dat ik er wat fotos uit krijg
En nee, ik schiet niet op automatisch modus.
ROT OP MET JE FRITSquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben gewoon old school, Frits.
waar is je 14.gif plaatje gebleven?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef 14.gif het volgende:
hoi
ik wilde het net zeggenquote:
Nee, Frits.quote:
thuis, nu is het tijd om defqon te propageren..quote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Daklem het volgende:
[..]
waar is je 14.gif plaatje gebleven?
Sorry Marly, ik zal het niet meer doenquote:
mooi feestjequote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef 14.gif het volgende:
[..]
thuis, nu is het tijd om defqon te propageren..
slijmbalquote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Sorry Marly, ik zal het niet meer doen.
NO WAI!quote:
Ik ben old school, Freddiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Blaxje het volgende:
Kutchristiaan, het is "De Pub". Snap dat dan.
Maak jij dan voortaan het topic aan. Loekiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Blaxje het volgende:
Kutchristiaan, het is "De Pub". Snap dat dan.
ik krijg het tenminste wél voor elkaarquote:
gaat ie Freddie zeggenquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben old school, Freddie.
Vrouwen krijgen alles voorelkaar met die 2 bulten.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik krijg het tenminste wél voor elkaar
Opbokken of ik knal ow d'r uutquote:Op woensdag 26 april 2006 17:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik ben old school, Freddie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |