vwoquote:
eh.. mis ik iets?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee Iv, ik ben vandaag kudtirritant.![]()
Ik merk hetquote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef Blaxje het volgende:
Let op, ik doe Messenga na in de volgende post.
Instrument, D examen voorbereidingquote:
Speel je in een schoolbandje?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Instrument, D examen voorbereiding [afbeelding]
D examen?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:35 schreef VASND het volgende:
[..]
Instrument, D examen voorbereiding [afbeelding]
Hoi Thomasquote:Op woensdag 26 april 2006 17:55 schreef B_BOY het volgende:
hello.
Hemelse combinatiequote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef B_BOY het volgende:
hoi chrissy, ik ga denk gelijk weer weg man. muziek maken. en schijten.
Iddquote:
Foto's van klerenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:33 schreef saaw het volgende:
* saaw heeft vandaag kleren gekocht en in het zonnetje bier gedronken
thnxquote:
Ik vind die gestipte ook heel tof, maar die linkse ook.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
[..]
thnx![]()
ik ben vooral fan van de gestipte
en heb ondergoed gekochtmaar dat ga ik niet posten. tis wel heel leuk iig
die is heel mooi licht groenigquote:Op woensdag 26 april 2006 18:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind die gestipte ook heel tof, maar die linkse ook.![]()
en ja, dat tweede is begrijpelijk.![]()
Die banaangele muur is trouwens meesterlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:41 schreef saaw het volgende:
[..]
die is heel mooi licht groenig
* saaw loves groen
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die banaangele muur is trouwens meesterlijk.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:47 schreef saaw het volgende:
[..]heb ook 2 rode en een blauwe muur
ga binnenkort verhuizen, dan 1 groene, 1 gele met oranje vlakken, en het plafond zwart/wit-geblokt
dat is iig het plan
wat?quote:
Vind het tof dat je zo kleurrijk bent daarmee. Ik ben daarin bijna het tegenovergestelde. Witquote:Op woensdag 26 april 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
wat?
valt best mee, is iig minder gekleurd dan ik nu heb
ben al bezig om de eettafel te verfen, zwarte hoogglans
voor de rest van de spullen gaan we al onze shit bij elkaar gooien en dan voor de rest wat we nodig hebben naar de xenos. zo'n prachtige winkel is dat
ik hou niet van witquote:Op woensdag 26 april 2006 18:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vind het tof dat je zo kleurrijk bent daarmee. Ik ben daarin bijna het tegenovergestelde. Wit(in kleren niet overigens)
quote:
zij heeft een andere, die heb ik ook maar is gekrompen in de wasquote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef VASND het volgende:
Zo'n stippelshirtje heeft Snop volgens mij ook.
quote:
fantastisch genoeg voor een 4? dat moest je toch halen of niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:06 schreef VASND het volgende:![]()
.
Best goed, al ging mn her letterkunde niet zo fantastisch en heb ik gigantische ruzie met mn ouders gehad vandaag.
Je zit al op kamers maar doet nog wel school? hoe dat zo?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:08 schreef saaw het volgende:
[..]
![]()
[..]
fantastisch genoeg voor een 4? dat moest je toch halen of niet?
hoezo ruzie met paps en mams?
* saaw is zo blij dat ze niet meer bij ouders woont
Dan zou ik het toch niet vragen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
VASND weet je nou nog niet hoe hetmet saaw zit?
*lurktquote:Op woensdag 26 april 2006 19:12 schreef B_BOY het volgende:
VASND weet je nou nog niet hoe hetmet saaw zit?
fotows.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft vandaag kleding gekocht en in het zonnetje bier gedronken
Ah, op die fiets.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:15 schreef saaw het volgende:
oke nog 1 keer
mijn paps en mams wonen in amsterdam, net buiten de stad. daar heb ik nog mn oude slaapkamer en kom er af en toe
ik woon met vrienden en vriendje in de stad, waar ik ook op school zit
over 2 maanden verhuis ik met vriendlief naar utrcht, waa rik volgend jaar ga studeren
ben ze nu ff uploaden.quote:
reizen valt mee hoor, is 10 minuutjes fietsenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Omdat je niet wilde reizen of gewoon geen zin had in thuiswonen?
Ook al. *Jaloers is*quote:Op woensdag 26 april 2006 19:14 schreef Casparovvv het volgende:
* Casparovvv heeft vandaag kleding gekocht en in het zonnetje bier gedronken
Ik hoop met je mee..quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef saaw het volgende:
[..]
reizen valt mee hoor, is 10 minuutjes fietsen
gewoon geen zin in thuiswonen
probleem is dat ik niet uitgeschreven ben daar en dus geen uitwonende stufi krijg
en als ik niet slaag dit jaar schrijven mn ouders, die naar leiden verhuizen over een maand, me daar in, en krijg ik alsnog geen stufi, en dan red ik het niet. dus nog een reden om te MOETEN slagen
wij gaan gewoon allebei slagenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee..
Gewoon lekker slagen, ga ik ook doen (proberen).
Je slaagt wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:18 schreef saaw het volgende:
[..]
reizen valt mee hoor, is 10 minuutjes fietsen
gewoon geen zin in thuiswonen
probleem is dat ik niet uitgeschreven ben daar en dus geen uitwonende stufi krijg
en als ik niet slaag dit jaar schrijven mn ouders, die naar leiden verhuizen over een maand, me daar in, en krijg ik alsnog geen stufi, en dan red ik het niet. dus nog een reden om te MOETEN slagen
* Blaxje vaart in hetzelfde bootje...quote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY wil heel graag nieuwe kleren maar heeft eigenlijk geen geld.
* Casparovvv heeft zelfs geld overquote:Op woensdag 26 april 2006 19:19 schreef B_BOY het volgende:
* B_BOY wil heel graag nieuwe kleren maar heeft eigenlijk geen geld.
wil je er vanaf?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:20 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv heeft zelfs geld over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |