En als we beiden geslaagd zijn gaan we een keer saampjes bierenquote:

Wat staat er tegenover?quote:

Weet je wat nog lolliger is?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef B_BOY het volgende:
30 euro kleding schiet ook inet egt op. en ja ik heb wel geld een paar honderd eurie maarja ben aant sparen voor me vakanties.

3 shirtjes en een ondergoed setje. is toch beter dan niksquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef B_BOY het volgende:
30 euro kleding schiet ook inet egt op. en ja ik heb wel geld een paar honderd eurie maarja ben aant sparen voor me vakanties.

quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef VASND het volgende:
[..]
En als we beiden geslaagd zijn gaan we een keer saampjes bieren![]()

Hoi.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:17 schreef Daklem het volgende:
wie woont er nou voor zijn zin thuis? niemand tog? :$

hoe kan je nouweer geen tijd hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat nog lolliger is?
kinderbijslag krijgen maar er geen TIJD voor te hebben

Zuiplap!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef saaw het volgende:
* saaw] had eigenlijk ook geen geld maar onverwachts toch ineens 50 euro. meteen maar uitgegeven[30 euro kleding en 20 euro bier
![]()

quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
goed plan
en als we niet geslaagd zijn ook
Geen tijd voor kinderen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet je wat nog lolliger is?
kinderbijslag krijgen maar er geen TIJD voor te hebben

idd. Ik was ook om 3 uur al weer thuis, was na school ff gegaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe kan je nouweer geen tijd hebben
ik heb vanmiddag in een half uur mijn inkopen gedaan. dus hooguit een uur. dat heb je toch altijd wel ergens over

Neequote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef saaw het volgende:
[..]
hoe kan je nouweer geen tijd hebben
ik heb vanmiddag in een half uur mijn inkopen gedaan. dus hooguit een uur. dat heb je toch altijd wel ergens over

há grappenmaker. Je zegt geen tijd te hebben, maar stiekem heb je gewoon geen zinquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee
Om 6 uur winkels dicht.
Half 5 vrij.
Ouders eten graag om half 6naja, ik schuif wel aan en ga dan lekker huiswerk maken en dan is het weer 7 uur
Echt, het is gewoon het punt dat ik 15 min moet om fietsen tegenwoordigen ik ben iemand die gewoon niet een shopfreak is
![]()

Jensen!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
Komt er vanavond iets leuks op tv?

Ownee, toch niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef kanaiken het volgende:
Mijn bureau staat in de hens!!

quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef kanaiken het volgende:

gelukkig kan je nog gewoon typen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef kanaiken het volgende:

Het is woensdagquote:Op woensdag 26 april 2006 19:26 schreef Casparovvv het volgende:
Komt er vanavond iets leuks op tv?

quote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
gelukkig kan je nog gewoon typen.

Ik kan het nooit zo vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:27 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
há grappenmaker. Je zegt geen tijd te hebben, maar stiekem heb je gewoon geen zin![]()

Als een goed lama betaamdquote:

hoi.quote:

Sorryquote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef Daklem het volgende:
[..]
Geen grapjes over maken ja! is niet funny![]()
![]()

Navond.quote:

Mijn oma gaat vrijdag nasi voor ons maken in de wokquote:

ja dat is waarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan het nooit zo vinden.
Men zegt H&M!
Als ik daar ben en ik zie een wachtrij van 30min voor de pashokjes heb ik het wel weer gehad![]()

Op een of andere manier las ik 'mijn nazi-oma is geniaal'.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Mijn oma gaat vrijdag nasi voor ons maken in de wok![]()
De nasi van oma is geniaal. Zij is Indonesisch enzo![]()

Nasi is okquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]

Mijn pasvorm is nogal diversquote:Op woensdag 26 april 2006 19:31 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat is waar
maar na 2 keer h&m weet je welke maat je moet hebben en hoef je amper nog te passen
ik heb daar ALTIJD 34 of XS, nooit passen
alleen broeken pas ik, maar die koop ik daar toch niet

Wij hebben ook altijd van die lekkere nasi, roerbak mixje enzoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:30 schreef Casparovvv het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 26 april 2006 19:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Op een of andere manier las ik 'mijn nazi-oma is geniaal'.![]()
![]()

Ja sinds mijn pa is overleden aan een bureaubrand, kan ik om dit grapje niet meer lachen.quote:

Skottelbraai is het toverwoordquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef saaw het volgende:
ik heb trouwens een mini-wokje gekocht voor mee op vakantietoch nog wokken op de camping

dr zit een typo in je verhaaltje.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef saaw het volgende:
ik heb trouwens een mini-wokje gekocht voor mee op vakantietoch nog wokken op de camping

En als ik het doe over brandende stoelen?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja sinds mijn pa is overleden aan een bureaubrand, kan ik om dit grapje niet meer lachen.![]()

"vers nasi vlees 5.95/pond"quote:

Dat vind ik prima, zolang de rest er ook mee eensch isquote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En als ik het doe over brandende stoelen?

Bizar en akelig tegelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ja sinds mijn pa is overleden aan een bureaubrand, kan ik om dit grapje niet meer lachen.![]()

Koken op campings, vind ik altijd zo'n geklooi.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef saaw het volgende:

ik doe niet zo aan rokjesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:33 schreef Daklem het volgende:
[..]
dr zit een typo in je verhaaltje.
Wokje = Rokje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |