Feedback is eigenlijk voor communicatie van users naar crew en omgekeerd, maar op FOT is die lijn nooit erg strak gehouden. Ik ben het wel eens met wat je post, en omdat het ook voor andere users (in verleden, heden en toekomst) geldt laat ik hem lekker staan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
@modjes, als t niet hier gemogen had, stamp t dan maar terug naar t verbetertopic
Ja idd, dit is de eerste post die in DAT topic off-topic is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 2
Kunnen we dit topic opschonen zodat een en ander weer fijn ontopic kan![]()
WHZquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja idd, dit is de eerste post die in DAT topic off-topic is.
Het was je goed recht om het te melden. Mischien moeten we eens gaan denken om door de mods/organisatoren een apart topic daar voor te onderhouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WHZ![]()
![]()
als ik had geweten dat dit het resultaat zou zijn, had ik het niet gedaan
Zeg dat eens tegen Re, Puckzz en Kleintjequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het was je goed recht om het te melden.
Nee, het moest gemeld worden. Dat je van de mods dat nergens anders kan doen is niet jouw fout, je bent slechts de boodschapper van slecht nieuws, dat vind ik een fout van Subhuman (en volgens hem ook van RonaldV maar daar heb ik persoonlijk mijn niet gefundeerde twijfels over).quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
WHZ![]()
![]()
als ik had geweten dat dit het resultaat zou zijn, had ik het niet gedaan
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Re, Puckzz en KleintjeHet is maar goed dat Flash achter een ISDN-lijntje zit met 40 gebruikers anders was die ook nog ff komen zeiken
![]()
dat kan wel wezen, en er had zeker ook een topic moeten zijn waar mensen gewoon konden kletsen etcquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Jij mag wel een mededeling doen waarin (door de treinlui) beschuldigingen worden gegeven en men mag dan niet om uitleg vragen of ook hun zegje doen?![]()
Ben ik het niet mee eens. Er had dus een topic moeten zijn waar men hun zegje daarover had mogen doen.
men wat een kleuter reactie van je zeg...:rquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Re, Puckzz en KleintjeHet is maar goed dat Flash achter een ISDN-lijntje zit met 40 gebruikers anders was die ook nog ff komen zeiken
![]()
had ik beter mijn mond kunnen houden over wat er met mijn vriend was voorgevallen over het biertje? ik wilde juist wat twijfels wegnemen (ALS dat het 'incident' was want daar heb ik nog steeds mijn twijfels over, en ALS dat zo was vind ik ze behoorlijk hypocriet bezig daar) door te vertellen wat er was gebeurd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
ga ff vertellen wie wel en niet iets mag zeggen ofzoquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan wel wezen, en er had zeker ook een topic moeten zijn waar mensen gewoon konden kletsen etc
maar of jij (en anderen die er niet geweest zijn) je ermee moet gaan bemoeien?
overigens niet kwaad bedoeld
neequote:Op donderdag 11 mei 2006 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
Maarja zoek het allemaal uit lekker hier
is lekker johquote:
je bent wel lekker bezig he, heb je nog wel plezier in je werk hier als moderator? Zomaar ff een discussie beeindigen omdat het je niet aanstaat, dat is je users niet echt respecteren toch.... maar ok je neemt het achter de schermen omdat het wat transparanter moet blijkbaar...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:43 schreef Subhuman het volgende:
Slowchat in [FOT - SC] Met nieuwe camera's en andere vragen
Ik vind het heel terecht dat PdeHoog opmerkt dat sommige mensen zich niet aan de regels hebben gehouden. Iedereen was daar te gast, en dan heb je je te gedragen naar de regels van je gastheer. Dat sommigen zich daar blijkbaar niet aan hebben gehouden, maar dan ook dit achteraf afdoen als gezeur en gezever van de mensen van de spoorlijn vind ik totaal not done. Zo gedraag je je niet tegenover andere mensen.
Aangezien ik helemaal geen zin heb in de baggerstroom die dit heeft veroorzaakt is dit bij deze einde discussie. We zullen proberen te achterhalen wat er precies gebeurd is en dit eventueel met diegenen persoonlijk opnemen. Ik wil in dit topic geen enkele post over wat er gebeurd is op de meet meer zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |