Dus elke keer als ik een gezelligheidsfoto's plaats in de SC mag ik een linkje plaatsen in het kritieken topic?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit is precies de bedoeling!
De gezelligheidssnapshots die verder geen fotografische waarde hebben mogen in de slowchat.Zo houd je het gezellige gebabbel en de fotografische kritieken gescheiden, en daar was heel erg behoefte aan. De kritieken sneeuwden onder door het gebabbel.
Het Grote "Je Had Erbij Moeten Zijn" Topicquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dit is precies de bedoeling!
De gezelligheidssnapshots die verder geen fotografische waarde hebben mogen in de slowchat.Zo houd je het gezellige gebabbel en de fotografische kritieken gescheiden, en daar was heel erg behoefte aan. De kritieken sneeuwden onder door het gebabbel.
Of ga lekker naar buiten; tis prachtig weerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou weet je, zoek het gewoon uit, ik post lekker wat ik wil, waar ik wil
Om ff niet nog verder in dat topic off-topic te gaan....quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:58 schreef Kleintje het volgende:
Nee, ik ben op het moment heel erg aan het spelen met diafragma en sluitertijden. Omdat het gewon beter te zien is met de digitale dan met analoog. En omdat ik nu precies kan zien welke instellingen ik had.
Ik vraag veel, omdat ik veel hoor en veel wil weten. Maar ik probeer echt nog niet alles.
Moet wel zeggen dat dit 'gezeur' me een stuk minder enthousiast maakt om hier foto's te plaatsen en raad te vragen...
Feedback is eigenlijk voor communicatie van users naar crew en omgekeerd, maar op FOT is die lijn nooit erg strak gehouden. Ik ben het wel eens met wat je post, en omdat het ook voor andere users (in verleden, heden en toekomst) geldt laat ik hem lekker staan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
@modjes, als t niet hier gemogen had, stamp t dan maar terug naar t verbetertopic
Ja idd, dit is de eerste post die in DAT topic off-topic is.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Simpelveld - foto's en kritieken - deel 2
Kunnen we dit topic opschonen zodat een en ander weer fijn ontopic kan![]()
WHZquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ja idd, dit is de eerste post die in DAT topic off-topic is.
Het was je goed recht om het te melden. Mischien moeten we eens gaan denken om door de mods/organisatoren een apart topic daar voor te onderhouden.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WHZ![]()
![]()
als ik had geweten dat dit het resultaat zou zijn, had ik het niet gedaan
Zeg dat eens tegen Re, Puckzz en Kleintjequote:Op donderdag 11 mei 2006 14:55 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Het was je goed recht om het te melden.
Nee, het moest gemeld worden. Dat je van de mods dat nergens anders kan doen is niet jouw fout, je bent slechts de boodschapper van slecht nieuws, dat vind ik een fout van Subhuman (en volgens hem ook van RonaldV maar daar heb ik persoonlijk mijn niet gefundeerde twijfels over).quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
WHZ![]()
![]()
als ik had geweten dat dit het resultaat zou zijn, had ik het niet gedaan
quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Re, Puckzz en KleintjeHet is maar goed dat Flash achter een ISDN-lijntje zit met 40 gebruikers anders was die ook nog ff komen zeiken
![]()
dat kan wel wezen, en er had zeker ook een topic moeten zijn waar mensen gewoon konden kletsen etcquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:11 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Jij mag wel een mededeling doen waarin (door de treinlui) beschuldigingen worden gegeven en men mag dan niet om uitleg vragen of ook hun zegje doen?![]()
Ben ik het niet mee eens. Er had dus een topic moeten zijn waar men hun zegje daarover had mogen doen.
men wat een kleuter reactie van je zeg...:rquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dat eens tegen Re, Puckzz en KleintjeHet is maar goed dat Flash achter een ISDN-lijntje zit met 40 gebruikers anders was die ook nog ff komen zeiken
![]()
had ik beter mijn mond kunnen houden over wat er met mijn vriend was voorgevallen over het biertje? ik wilde juist wat twijfels wegnemen (ALS dat het 'incident' was want daar heb ik nog steeds mijn twijfels over, en ALS dat zo was vind ik ze behoorlijk hypocriet bezig daar) door te vertellen wat er was gebeurd.quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |