Ow my de 2de is geniaal, dit is echt minimalistischquote:Op maandag 8 mei 2006 14:17 schreef martijn877 het volgende:
Twee pogingen tot het minimale![]()
[afbeelding]
Nee, je moet 'm opsturen, preciese regels en uitleg staan hier: Fotowedstrijd Mei 2006 [Centraal Topic]quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:28 schreef neandertaler het volgende:
Als ik hier een foto post doet deze dan ook automatisch mee? Of moet ik die nog ergens aanmelden?
1 eend opeten, de ander schieten.... dan heb je eerder minimalisme denk /vind ik...quote:
Erg fraaiquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb zojuist mijn inzending ge-emaild.
ik post hem hier ook even, dit is mijn visie op minimalisme:
[afbeelding]
goed gevondenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:51 schreef prupke het volgende:
foto van mijn bankafschrift...dat valt ook onder minimalisme nietwaar?![]()
Mooie foto in ieder gevalquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:29 schreef Esto het volgende:
Minimalistisch:
[afbeelding]
Zo ie zo nog wel meer ideetjes, morgen maar eens wat meer uitproberen.
Hoe heb je dat gedaan? Hij doet mij nogal gephotoshopt aan.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
[afbeelding]
iso 1600, onderaardse gang en korte belichtingstijd zodat de muren van de gang niet zichtbaar zijn. In PS alleen een crop en resize gedaan.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:27 schreef Ynske het volgende:
Prup, ik vind m echt helemaal![]()
vroem_nl, lueukhoe heb je dat voor mekaar gekregen?
Ben ik dus niet de enige die daar over denkt. Ik zou dat ook wel eens willen weten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Hij doet mij nogal gephotoshopt aan.
het enige da tik me in kan denkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die daar over denkt. Ik zou dat ook wel eens willen weten.
Dat zou best wel eens kunnen , nu je het zegtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
het enige da tik me in kan denken
een eiken tafel, met een velletje papier waarvan je de hoek een stukje rondgerold hebt met een pen.
Spannend! Ik ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt, Puckzz staat namelijk meestal wel garant voor goede wedstrijdfoto's!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net in mijn lunchpauze wat fotookes gemaakt. Straks ff bewerken, ik hoop dat ze wat geworden zijn
reserveerd alvast 3e plek voor Puckzzzquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:30 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Spannend! Ik ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt, Puckzz staat namelijk meestal wel garant voor goede wedstrijdfoto's!
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:30 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Spannend! Ik ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt, Puckzz staat namelijk meestal wel garant voor goede wedstrijdfoto's!
ja hoe heet zo'n nummer nog maar weer??? IBN? ISBN??? weetikveelquote:
ISBNquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja hoe heet zo'n nummer nog maar weer??? IBN? ISBN??? weetikveel
je snapt wat ik bedoel daar gaat het om
Ja nu kan ik niet meer editen he? dan moeten jullie je quotes editen enzo....en slaan al deze posts nergens meer op. Maar ik zat in de buurtquote:
hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:09 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan? Hij doet mij nogal gephotoshopt aan.
haha zie jou post nu pas, maar inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
het enige da tik me in kan denken
een eiken tafel, met een velletje papier waarvan je de hoek een stukje rondgerold hebt met een pen.
Hoe is dit minimalistisch?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:00 schreef Emme-r-tje het volgende:
Mijn eerste poging deze maand...
Geen bewerking uitgevoerd (behalve het zwarte randje)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |