abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37460840
quote:
Op maandag 1 mei 2006 17:57 schreef petre86 het volgende:
thema voor de volgende fotowedstrijd.. is dat een idee om een modellenschoot als onderwerp te nemen?
Hoe bedoel je dat? Moet iedereen dan aanwezig zijn bij die shoot ofzo?
quote:
een drieluik van 1 model van 1 shoot.. en dat dan de winnaars van april, samen met de winnaars van mei dan voor juni een onderwerp aandragen...?
Waarom zo ingewikkeld? Nu gaat het toch prima?
pi_37464213
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Moet iedereen dan aanwezig zijn bij die shoot ofzo?
[..]

Waarom zo ingewikkeld? Nu gaat het toch prima?
'een modellenshoot' niet 1
gewoon een foto van een model.. en misschien een drieluik zodat je wat meer kan laten zien..
3 foto's van een model, tijdens dezelfde sessie.. kan iedereen aan meedoen, niet echt technisch..
in het kader van meimaand-modellenmaand leek me het een leuk idee
dag
  maandag 1 mei 2006 @ 20:01:47 #63
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37464222
Een hele tijd geleden is er al zoiets geopperd bij een dierentuinmeet (meen ik). Het idee is wel leuk; geef iedereen hetzelfde onderwerp en kijk wie er de orgineelste/leukste/mooiste foto uit kan halen. Dat betekent echter wel dat je niet met de wedstrijd mee mag doen als je niet naar de meet bent geweest en dat sluit naar mijn mening teveel mensen uit om het een bruikbaar onderwerp te maken.

Je kan een idee als deze natuurlijk wel aan de meet zelf koppelen, voor iedereen die er geweest is achteraf een 'miniwedstrijdje' te houden. (Ook dat is al eens een keer geprobeerd bij een portretmeet ergens in 2004, iedereen kon zijn top3 inzenden en daar kon op gestemd worden. Hoe dat afgelopen is weet ik trouwens niet )

Of bedoel je dat iedereen zijn eigen modelshoot kan houden met een model die je zelf kiest en dat je daar een drieluik van moet maken?
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  maandag 1 mei 2006 @ 20:13:05 #64
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_37464595
Ah, ik lees het al

Het is inderdaad wel een leuk idee, maar ik wil het kiezen van een nieuw onderwerp voor de volgende maand er wel graag inhouden eigenlijk. Gooi het idee eens in het discussietopic vanavond, misschien dat een van de drie winnaars het net zo'n leuk idee vindt en het instuurt
Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_37464597
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:01 schreef Offy het volgende:
Een hele tijd geleden is er al zoiets geopperd bij een dierentuinmeet (meen ik). Het idee is wel leuk; geef iedereen hetzelfde onderwerp en kijk wie er de orgineelste/leukste/mooiste foto uit kan halen. Dat betekent echter wel dat je niet met de wedstrijd mee mag doen als je niet naar de meet bent geweest en dat sluit naar mijn mening teveel mensen uit om het een bruikbaar onderwerp te maken.

Je kan een idee als deze natuurlijk wel aan de meet zelf koppelen, voor iedereen die er geweest is achteraf een 'miniwedstrijdje' te houden. (Ook dat is al eens een keer geprobeerd bij een portretmeet ergens in 2004, iedereen kon zijn top3 inzenden en daar kon op gestemd worden. Hoe dat afgelopen is weet ik trouwens niet )

Of bedoel je dat iedereen zijn eigen modelshoot kan houden met een model die je zelf kiest en dat je daar een drieluik van moet maken?
kan beide.. je kan foto's van de meet gebruiken òf zelf een shoot organiseren..
zo sluit je niemand uit, maar geef je wel mensen de kans om met de resultaten van de meets iets te doen..
dag
pi_37465137
quote:
Luister, ik ga het beestje gewoon bij zijn naam noemen.
Dan zal ik dat ook ff doen
quote:
. Heb het idee dat dit me erg aangerekend wordt want sinds die tijd kan ik weinig goeds meer doen in de ogen van BB en Prupke..
Ik denk dat je spoken ziet meid. Waarom moet ik jouw iets aanrekenen? En weinig goeds doen in mijn ogen? Omdat ik een opmerking heb gemaakt over een quote die jij niet duidelijk formuleerd?
quote:
Nadeel vind ik dat BB en Prupke wel erg politiek correct zijn gaan doen. Bruine armen zijn misschien wel mooi. Rare is dat ze vinden dat ze buiten Fot wel tekeer mogen gaan. Want bij US zijn ze zelf ook niet al te netjes. Klonen uit de kast halen en foto's posten. En zodra iemand post die nog net geen 18 is dan weten ze niet hoe hard ze moeten gillen. Tuurlijk er moeten regels zijn, maar denk dat je het ook normaal kenbaar kan maken.
Dat ik politiek correct doe heb ik al vermeld waarom dat ik dat doe. Dat jij dat niet kan waarderen daar kan ik niets aan doen. En verder kan je even het verschil tussen BB en mij maken als je wil. Ik kom al zeker ander halve maand niet meer in US.(als het niet langer is) Dus ik roep daar helemaal niets. Alvast bedankt.
quote:
Ik vind het jammer want volgens mij kon ik het altijd goed met jullie vinden.
Ik zou niet weten wat er veranderd is? Jij bent een tijdje afwezig geweest. Lekker op vakantie dus..

quote:
Ik weet niet wat het is. Ik weet wel dat ik weer te recht voor mijn raap ben. Als ik me irriteer dan smijt ik het eruit, maar daarna is het ook over bij mij.
Ik irriteer me ook wel eens net als elk gezond mens. En ook ik gooi er wel eens iets uit.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 1 mei 2006 @ 20:37:42 #67
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37465519
Nu... De meiden zijn eruit..
Kunnen we eindelijk weer met zijn allen aan de stamtafel hangen en kletsen..

Dit hoofdstuk mag in het archief van mij... *knuffeld Prupke en Kleintje*
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  maandag 1 mei 2006 @ 20:39:19 #68
3744 Kleintje
op en top!
pi_37465579
Prupke, jij noemt het spoken, maar het is mijn gevoel. Sindsdien klinkt alles wat er mijn kant op komt door jou en BB erg bot.

Ik wil best verschil maken tussen jou en BB maar dan moeten jullie dat zelf ook blijven doen.
Hier: FOT SC - met nog een week te gaan..... geef ik een reactie op jou. Jij geeft een reactie terug, daarop komt RonaldV.
Daarna zegt BB: zolang het niet is ge qoute snapt niemand dat.

nu klinkt het voor mij naar woorden van haar.

Dus probeer zelf ook duidelijk te zijn en een gesprek af te maken en niet je wederhelft het af te laten maken.

Ben maar 1 week op vakantie geweest. Verder de pestsfeer hier vermeden. Was inderdaad minder frequent aanwezig, maar was er wel gewoon hoor.

Maar goed, denk dat het duidelijk is. Gewoon streep eronder en weer normaal doen. Ik zal proberen me niet te storen aan jullie politiek correcte gedrag. Het is altijd goed om modjes wat te helpen, maar een beetje minder correct zou gezelliger zijn.

Kroelkussmakenzo... weer vriendjes.
Mocht je er toch nog wat over kwijt willen, je hebt mijn mailadres...
pi_37465795
quote:
Op maandag 1 mei 2006 20:39 schreef Kleintje het volgende:
Prupke, jij noemt het spoken, maar het is mijn gevoel. Sindsdien klinkt alles wat er mijn kant op komt door jou en BB erg bot.

Ik wil best verschil maken tussen jou en BB maar dan moeten jullie dat zelf ook blijven doen.
Hier: FOT SC - met nog een week te gaan..... geef ik een reactie op jou. Jij geeft een reactie terug, daarop komt RonaldV.
Daarna zegt BB: zolang het niet is ge qoute snapt niemand dat.

nu klinkt het voor mij naar woorden van haar.

Dus probeer zelf ook duidelijk te zijn en een gesprek af te maken en niet je wederhelft het af te laten maken.

Ben maar 1 week op vakantie geweest. Verder de pestsfeer hier vermeden. Was inderdaad minder frequent aanwezig, maar was er wel gewoon hoor.

Maar goed, denk dat het duidelijk is. Gewoon streep eronder en weer normaal doen. Ik zal proberen me niet te storen aan jullie politiek correcte gedrag. Het is altijd goed om modjes wat te helpen, maar een beetje minder correct zou gezelliger zijn.

Kroelkussmakenzo... weer vriendjes.
Mocht je er toch nog wat over kwijt willen, je hebt mijn mailadres...
zometeen kroelen enz eerst ff nog wat kwijt willen

ik ben niet verandwoordelijk wat BB typt.
Ik vind het ook wel eens irri als hij dat doet maar ja ik kan daar niets aan doen.
Zal ik wat minder politiek correct doen en jij een beetje meer? Dan is iedereen happy.

Mooi geregeld klaar nu en geen gezeik meer.
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 1 mei 2006 @ 21:19:24 #70
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_37467000
Tis dan geen echt nuttige toevoeging maar:

* CocaColaLight de vredespijp rond laat gaan
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 1 mei 2006 @ 23:25:10 #71
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37472730
quote:
Op maandag 1 mei 2006 21:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Tis dan geen echt nuttige toevoeging maar:

* CocaColaLight de vredespijp rond laat gaan
Tof....
*Neemt een ferme haal... Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:30:25 #72
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37475130
quote:
Op maandag 1 mei 2006 23:25 schreef HMaster-II het volgende:

[..]
Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat was vast geen tabak.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 2 mei 2006 @ 00:38:20 #73
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37475338
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:30 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat was vast geen tabak.
Happy-shag en ook een beetje veel.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 09:56:33 #74
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37479409
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 00:38 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Happy-shag en ook een beetje veel.

ik noemde het altijd Giechelkruid
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 mei 2006 @ 08:07:36 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37501936
Zie hier [Testcase] (Semi-)-Avedons de ondergang van fot
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 3 mei 2006 @ 08:43:06 #76
79550 Ymke
your ghost
pi_37502267
Ik plaatst er geen foto minder om hoor . Pas als ik fotos maak die mijn broodwinning kunnen zijn ga ik er eens over nadenken
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_37503207
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:07 schreef Ynske het volgende:
Zie hier [Testcase] (Semi-)-Avedons de ondergang van fot
Dan snapt men ook meteen dat ik GEEN foto's op fok publiceer, het is een idioot beleid dat je je foto's vogelvrij maakt als ze op fok staan. Ik vind terecht datie het weg heeft gehaald.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_37503712
Waar staat dat precies over die copyrights?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 3 mei 2006 @ 10:08:38 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37503727
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:07 schreef Elefes het volgende:
Copyright foto's en Fok policy deeltje 2

en in de policy
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:14:30 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37503858
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:07 schreef Elefes het volgende:
het ligt genuanceerder allemaal dat wel, gewoon foto's embossen met copyrights en ze kunnen er verder weinig mee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_37504061
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:14 schreef Re het volgende:

[..]

het ligt genuanceerder allemaal dat wel, gewoon foto's embossen met copyrights en ze kunnen er verder weinig mee
Dat is nou net een sortement van je eigen foto's minder mooi maken, om maar een policy te omzeilen. Ik vind foto's er echt niet uitzien met zo'n (C) markering oid. Foto's met tekst moeten alleen bestaan als die tekst functioneel is, zoals in een advertentie ofzo, anders moet je er gewoon niks opzetten.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  woensdag 3 mei 2006 @ 10:28:55 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_37504194
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 10:23 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Dat is nou net een sortement van je eigen foto's minder mooi maken, om maar een policy te omzeilen. Ik vind foto's er echt niet uitzien met zo'n (C) markering oid. Foto's met tekst moeten alleen bestaan als die tekst functioneel is, zoals in een advertentie ofzo, anders moet je er gewoon niks opzetten.
ik heb 2 sets , hier plaats ik ze met logo op mijn site staan ze dan zonder logo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_37504934
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:43 schreef Ymke het volgende:
Ik plaatst er geen foto minder om hoor . Pas als ik fotos maak die mijn broodwinning kunnen zijn ga ik er eens over nadenken
Hmm....ik ben het met je eens voor de verandering
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:02:00 #84
3744 Kleintje
op en top!
pi_37505037
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 08:43 schreef Ymke het volgende:
Denk dat het ook te maken heeft met het model wat op een foto staat bij modelfotografie.
Zit die erop te wachten dat de foto hier vogelvrij is???
pi_37505724
Als het model een user hier is, geldt dan weer regel 1?
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:35:17 #86
3744 Kleintje
op en top!
pi_37506065
Denk dat het ook aan de serie foto's ligt.
Sommige foto's wil je gewoon niet vogelvrij verklaren...
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:11:28 #87
79550 Ymke
your ghost
pi_37507149
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:02 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Denk dat het ook te maken heeft met het model wat op een foto staat bij modelfotografie.
Zit die erop te wachten dat de foto hier vogelvrij is???
Als ik fotos van modellen maak , zou ik dat zeker met hem/haar overleggen. Wil diegene dat niet , dan komt er geen foto van hem/haar hier op fok te staan . Zo simpel is het
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:11:59 #88
79550 Ymke
your ghost
pi_37507153
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
Dan hou je die toch prive?
pi_37507466
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:35 schreef Kleintje het volgende:
die zet je hoe dan ook niet op het web.

Danny heeft daar wel een puntje (in de discussie in FB): over foto's die je op het web zet, heb je hoe dan ook maar heel weinig controle. Hooguit een beetje jammer dat ie dat als excuus gebruikt voor een wel erg gemakzuchtige opstelling.

En los daarvan, het copyright blijft natuurlijk hoe dan ook bij de fotograaf.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 mei 2006 @ 18:01:26 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_37551002
voor in de agenda
21 mei
de eerste redbull flugtag
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')