De TT zegt 'heel veel woorden'... zoveel zie ik er daar niet hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Present.
Kijk nog eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
De TT zegt 'heel veel woorden'... zoveel zie ik er daar niet hoor
Humor.quote:Niemand wenst andijvie in een vaas te stoppen. Gewoonlijk stopt men andijvie in de mond.
Huh? Oh...ik dacht dat je Mad World bedoelde. Introductie? Heb ik dan twee keer gemist. Hmmm...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef LordVoldemort het volgende:
Zeg, ik ben toch niet gek.
Eén scène, twee lange shots, in totaal drie minuten, introductie van bijna alle belangrijke personage's. Met Head Over Heals van Tears For Fears op de achtergrond.
Kippenvel
Hahaha, die is leuk ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Deze is ook erg leuk: Kijkje achter de schermen
Vroegah
Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gevonden!
Bupa ís ook tof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
Sorry Sven, maar Bupa was even inspirerender voor Fokke & Fok!ke
Fokke & Fok!ke #5
Kom er dan weer bij, dan is traagheid iig gegarandeerd hier.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze topics gaan echt te snel in mijn afwezigheid.
Oe! Ik word werd dubbel gequote in 1 post.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Bupa ís ook tof.. Het zij je vergeven
!
Ja, dat was niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe! Ik word dubbel gequote in 1 post
Dan moet je maar niet weggaan om zulke onbenullige dingen zoals teevee-kijken te gaan doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze topics gaan echt te snel in mijn afwezigheid.
Daar ben ik al lang en breed achterquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom er dan weer bij, dan is traagheid iig gegarandeerd hier.
Hé, niet zo doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet weggaan om zulke onbenullige dingen zoals teevee-kijken te gaan doen.![]()
Lach maar. One day I'll rule the world!quote:
Dat is een stuk beter. Maar nu vind ik je niet lief meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, en nu allemaal opeens niet meer posten, stelletje huichelaars.
-edit-
Uitzonderingen daar gelaten
Niet meer liefquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter. Maar nu vind ik je niet lief meer![]()
Ja, je bent was een lieve jongen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet meer lief![]()
.
Maar, je vond me dus lief?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Jij moet vaker komen, Erik. Ik had nu tenminste even tijd voor andere dingen.
Beide!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Komt het door de port die ik op heb, of is dit gewoon een vreemde zin?
Er is niks vreemd aan hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er juist een hekel aan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oei, ik ben echt een zwakkeling, een push-over, een watje als iemand me aanvalt met complimenten.
Mijn vrouwelijke collega had van de week ook al zo'n rare opmerking trouwens. Ze heeft een grote transparante box, waar ze lunchartikelen in bewaard.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om je te complimenteren, wyccie.quote:
Verdien ik dat niet dan? Nou????quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om je te complimenteren, wyccie.
Of zou het aan Erik liggen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ligt het nou aan mij, of was het net in het vorige topic drukker?
Bupa is weg he... zijn andijvie even aan het uitlaten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ligt het nou aan mij, of was het net in het vorige topic drukker?
Jawel, maar iets verdienen en iets ook daadwerkelijk krijgen gaat niet altijd samen. Anders had ik er nu heel anders bij gezetenquote:
Kan ie die maar beter meteen in het bos aan een boom vastbinden...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bupa is weg he... zijn andijvie even aan het uitlaten.
Zolang ik in de buurt ben, is daar weinig kans op...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, geen stilte, ik wil het níet hebben.
Leg eens uit danquote:
Wat had je willen krijgen dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, maar iets verdienen en iets ook daadwerkelijk krijgen gaat niet altijd samen. Anders had ik er nu heel anders bij gezeten.
Wat geld, goede cijfers, een perfect uiterlijk, succes....quote:
Zal ik dan maar beginnen met ondervragen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik heb dat op, want als ikin de buurt ben is het meestal erg stil. Tenzij ik ondervraagd word, dan is het alles behalve stil.
Zaterdag is R_ON er weer, Erik!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, maar ik heb dat op, want als ikin de buurt ben is het meestal erg stil. Tenzij ik ondervraagd word, dan is het alles behalve stil.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Jij moet vaker komen, Erik. Ik had nu tenminste even tijd voor andere dingen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is niet met woorden te beschrijven. Je moet het voelen, je moet het in je opnemen.
Jeetje.... een perfect uiterlijk? Wie vind jij nou eigenlijk een perfect uiterlijk hebben?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat geld, goede cijfers, een perfect uiterlijk, succes....
Dequote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zal ik dan maar beginnen met ondervragen?
Offe... wil je voor de verandering eens de rollen omdraaien, dat jij de vragen stelt?
Niemand, maar eentje dient de eerste te zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jeetje.... een perfect uiterlijk? Wie vind jij nou eigenlijk een perfect uiterlijk hebben?
Mwah...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Delaat mijn ongenoegen van die hele gebeurtenis niet genoeg blijken
?
Alles kan altijd beter. Perfectie is dan ook een nobel streven, maar zal altijd een utopie blijven!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niemand, maar eentje dient de eerste te zijn.
Dat staat vast.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mwah...
RunderslashON heeft zijn ban, dat maakt je ongenoegen toch tot ene genoegen....
Dromen mag altijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alles kan altijd beter. Perfectie is dan ook een nobel streven, maar zal altijd een utopie blijven!
Hou dat gevoel vast.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben rijk! Ik voel me, op dit moment, rijk!
En hoe krijg je dat dan voor elkaar?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik ben rijk! Ik voel me, op dit moment, rijk!
Ik heb liever veel geld, dan een perfect uiterlijk eigenlijk.
Het geld dat ze niet besteedt aan plastische chirurgie op een spaarrekening zettenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Werken en studeren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Je slaat een stapje over....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het geld dat ze niet besteedt aan plastische chirurgie op een spaarrekening zetten![]()
Dat is meer van toepassing bij de Amerikanen, denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het geld dat ze niet besteedt aan plastische chirurgie op een spaarrekening zetten![]()
Probleem nummer 1quote:
Je bedoelt huisgenoten op de rommelmarkt verkopen aanstaande zaterdag, om het te besparen geld te krijgen?quote:
Als dat jouw manier van inkomen vergaren is, prima!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt huisgenoten op de rommelmarkt verkopen aanstaande zaterdag, om het te besparen geld te krijgen?
Zolang je de zilver-met-een-goud-randje-kleurige centen maar hebt zit het wel goedquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik voel me rijk, zonder een rooie rotcent te hebben...
Die ook niet... in geld uitgedrukt ben ik een arme sloeber.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang je de zilver-met-een-goud-randje-kleurige centen maar hebt zit het wel goed.
Ik heb geen huisgenoten, dus kan ik toch niks anders dan een slaaf van de maatschappij zijn, en werken voor mijn geld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als dat jouw manier van inkomen vergaren is, prima!![]()
Wat heb je dan? Goudstaven? Diamaten? Een belangrijk medicijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die ook niet... in geld uitgedrukt ben ik een arme sloeber.
Het is dat mijn huisgenoten me te dierbaar zijn, anders mocht je die verkopen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen huisgenoten, dus kan ik toch niks anders dan een slaaf van de maatschappij zijn, en werken voor mijn geld.
Geld alleen maakt toch niet gelukkig! Al kan het wel behoorlijk helpen als je wat geld hebt!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bepaalde verdiensten leveren wel wat op, ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Huisgenoten verkopen? Leveren die tegenwoordig nog wat op dan?
Ik ben jaaaaren een arme sloeber geweest. Sinds een paar maanden sta ik niet meer in de minquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. En als verkopen niet lukt, kun je ze natuurlijk ook gaan verhuren!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Huisgenoten verkopen? Leveren die tegenwoordig nog wat op dan?
Niets van dat alles in materiele zin...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Goudstaven? Diamaten? Een belangrijk medicijn?
Erik! Wat zeg je nou???quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bepaalde verdiensten leveren wel wat op, ja.
Geldquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niets van dat alles in materiele zin...
Ik heb het vermogen tot creatief zijn, ik heb een fantastische zoon, ik heb de liefste kater van de hele wereld... wat meer wil een mens nog...
Het maakt het leven wat minder zorgeloos en zodanig aangenamer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geld alleen maakt toch niet gelukkig! Al kan het wel behoorlijk helpen als je wat geld hebt!
Volgens mij probeert hij te zeggen dat je je huisgenoten altijd bij een draaiorgel met een centenbakje rond kunt laten lopen!quote:
Zeg dan gewoon mannetjeskat. Ik dacht weer vreemde dingen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
de liefste kater van de hele wereld
Dit:quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bepaalde verdiensten leveren wel wat op, ja.
In de min staan doe ik ook (niet meer), dat alleen al geeft me een rijk gevoel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben jaaaaren een arme sloeber geweest. Sinds een paar maanden sta ik niet meer in de min![]()
Oooowww. Als een aapjequote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij te zeggen dat je je huisgenoten altijd bij een draaiorgel met een centenbakje rond kunt laten lopen!
Dat zeker! Daarom zei ik ook dat geld alleen niet gelukkig maakt. Er zijn zoveel bijkomende factoren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het maakt het leven wat minder zorgeloos en zodanig aangenamer.
Zover ben ik nog niet, maar wat niet is, kan nog komen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geld.
Zo te lezen heb je het goed voor elkaar![]()
![]()
Correctie: aapjes als huisgenoten...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Aapjes als huisdier.
* Tha_Erik afkeurend kijkt...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon mannetjeskat. Ik dacht weer vreemde dingen.![]()
Ik heb een studentenkrediet, mag 900 rood staan. Dus elke keer als ik iets kocht, was het niet van mijn eigen geld. Dat voelt een beetje vreemd, voelde me er een beetje schuldig over. Na een paar jaar wen je daar aan. Maar het is heel fijn als je dan nu weer iets kunt kopen met je eigen geld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In de min staan doe ik ook (niet meer), dat alleen al geeft me een rijk gevoel.
Die was daar toch al immuun voor?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Dat soort katers laat ik aan Do2 over.
Het valt dan ook niet altijd mee he, om gelukkig te zijn...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeker! Daarom zei ik ook dat geld alleen niet gelukkig maakt. Er zijn zoveel bijkomende factoren.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Katten vind ik eng. Ze zijn me te slim en volgens mij komt er een tijd dat ze de mensheid uitroeien. Ik denk door heel ijzig te staren, zoals katten dat zo goed kunnen... *ril*...
Daarom heb ik er bewust voor gekozen om geen limiet te mogen hebben, wel zo veilig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een studentenkrediet, mag 900 rood staan. Dus elke keer als ik iets kocht, was het niet van mijn eigen geld. Dat voelt een beetje vreemd, voelde me er een beetje schuldig over. Na een paar jaar wen je daar aan. Maar het is heel fijn als je dan nu weer iets kunt kopen met je eigen geld.
Nee... financieel hoef ik me gen zorgen te maken... alleen zijn er wat aanvullende voorwaarden niet vervuld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt dan ook niet altijd mee he, om gelukkig te zijn...
Jij hebt ze door...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Katten vind ik eng. Ze zijn me te slim en volgens mij komt er een tijd dat ze de mensheid uitroeien. Ik denk door heel ijzig te staren, zoals katten dat zo goed kunnen... *ril*...
Ik zou het liefst een redelijk goed uiterlijk hebben en redelijk rijk zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou liever een perfect uiterlijk hebben dan stinkend rijk zijn.
Katten zijn lief!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn middelmaat is eigenlijk te grootquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:44 schreef Claudia_x het volgende:
Middelmaat.
Als er schoonheid is komt de rijkdom vaak vanzelf.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
Alles op zijn tijd moet je maar denken... geduld wordt rijkelijk beloond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... financieel hoef ik me gen zorgen te maken... alleen zijn er wat aanvullende voorwaarden niet vervuld.
Ik moest wel, anders kon ik niet studerenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daarom heb ik er bewust voor gekozen om geen limiet te mogen hebben, wel zo veilig.
Beiden zou ik eerlijk gezegd niet willen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef Claudia_x het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik niet voor de studie koos...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moest wel, anders kon ik niet studeren![]()
Tschüß!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ga jullie trouwens weer verlaten! Het is de hoogste tijd om naar bed te gaan, en ik wil eerst nog even mijn boek uitlezen... tot morgen!
Je bent gelijk gaan werken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nu weet ik weer waarom ik niet voor de studie koos...
Nou... je hebt er exemplaren tussenzitten hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan veel zeggen, maar eigenlijk is niemand de middelmaat. Helemaal niemand.
Ik dacht lang dat ik wel redelijk tot de middelmaat behoorde, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou... je hebt er exemplaren tussenzitten hoor...
Ik heb een studieschuld én ik stond heel erg roodquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:49 schreef Claudia_x het volgende:
Je kunt ook een studieschuld hebben zonder rood te staan, hoor.![]()
Ik dacht juist dat ik uniek was, maar ik ben gewoon zoals iedereen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht lang dat ik wel redelijk tot de middelmaat behoorde, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet zo is.
En met die gedachte ga ik jullie verlaten om mijn nestje op te zoeken.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:52 schreef LXIV het volgende:
Stel nu dat je aan het begin van je leven zou staan, en je zou 100 "credits" mogen verdelen over verschillende eigenschappen of voorwaarden:
20 Intelligentie
25 Schoonheid
20 Gezondheid
15 Rijkdom (in een rijk nest geboren worden)
20 Sociale vaardigheden
Hoe zouden jullie het verdelen? 20 is gemiddeld.
Welterusten DaMart!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Welterusten DaMart
[..]
Je bent gelijk gaan werken?
"TS begint" gaat in dit geval niet opquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
Wat ik ga doen, verklap ik op het laatst!
Ah, da's dan weer heel wat anders. Je was een jonge moeder. Nog steeds dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat ook niet... alhoewel, ook wel... maar in eerste instantie heb ik me de afgelopen jaren op de opvoeding van Jip gericht.. tot nu zo'n beetje. Nu is hij groot genoeg om het ook overdag zonder mij te redden en ga ik weer fulltime werken.
mijn studieplannen heb ik vorig jaar laten varen... het is het me niet waard om zoveel geld en tijd te gaan investeren in iets wat ik uiteindelijk ook zelf hoop te kunnen bereiken.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
Ah, da's dan weer heel wat anders. Je was een jonge moeder. Nog steeds dus
Dat dus!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef wyccie het volgende:
En aan sommige studies heb je helemaal niks, dus daar mis je weinig aan.
Oh, maar wat heb je dan in die tussentijd gedaan? Ik dacht dat je na je middelbare school moeder werd. (Als je daar niks over wilt vertellen, moet je dat zeggen hoor)quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef ALTER-EGO het volgende:Valt wel mee hoor, ik was 28 toen ik moeder werd en dat is nu al zo'n twaalfeneenhalfjaar geleden.
Voordat ik moeder werd, heb ik altijd gewerkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, maar wat heb je dan in die tussentijd gedaan? Ik dacht dat je na je middelbare school moeder werd. (Als je daar niks over wilt vertellen, moet je dat zeggen hoor)
Haha, je hebt nog gelijk ook. Alhoewel... misschien heeft hij die sociale vaardigheden wel, maar hij kan ze nauwelijks gebruiken. En hij is ook wel rijk, denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:06 schreef LXIV het volgende:
Claudia wordt de vrouwelijke Stephen Hawkings
Een openhartige bekentenis over mijn seksuele fantasiën. Ik had opeens ontzettende behoefte die met jullie te delen.quote:
De vraag is natuurlijk wél of genialiteit je echt gelukkig maakt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:09 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, als je geen sociale vaardigheden hebt, doet je goede uiterlijk er toch al niet meer toe. Rijkdom is relevant in zoverre je in een redelijk land als Nederland geboren wordt, maar als je geniaal bent, kom je d'r ook wel. En wat gezondheid betreft: liever kort en heftig leven dan lang en middelmatig.
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een openhartige bekentenis over mijn seksuele fantasiën. Ik had opeens ontzettende behoefte die met jullie te delen.
Gelukkig kon ik het net op tijd weer verwijderen!![]()
Sterker nog, in het algemeen correleren de genoemde factoren ook nog eens!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig is het geen kwestie van punten verdelen en is het in ieder geval in theorie mogelijk het allemaal te hebben.
Ah, maar dan heb je dus wel bewust gekozen om te gaan werken en niet te studeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voordat ik moeder werd, heb ik altijd gewerkt.
Voor het hoogste geluk is intelligentie een noodzakelijke voorwaarde.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
De vraag is natuurlijk wél of genialiteit je echt gelukkig maakt.
Volmaakte schoonheid, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:12 schreef LXIV het volgende:
Maar als jullie, de dames, mochten kiezen tussen volmaakte schoonheid en een lekker wijf zijn, wat twee héél verschillende zaken zijn, wat zouden julie dán kiezen?
De gelukkigste mensen die ik ken zijn de mongooltjes die vlakbij mijn huis wonen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor het hoogste geluk is intelligentie een noodzakelijke voorwaarde.
Ik vind 'intelligentie' veiliger dan 'genialiteit'. Bij dat laatste heb ik dan weer een negatieve associatie; gekke professor, eenzaamheid, sociaal incapabel... maar het zijn maar associaties. Ik zou veel liever 'gewoon' heel intelligent willen zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wél of genialiteit je echt gelukkig maakt.
Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
De gelukkigste mensen die ik ken zijn de mongooltjes die vlakbij mijn huis wonen.
Dat is niet mijn definitie van 'het hoogste geluk'.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
De gelukkigste mensen die ik ken zijn de mongooltjes die vlakbij mijn huis wonen.
Drie.quote:Naar mijn idee veroorzaakt een werkelijk hoge intelligentie vaak eenzaamheid. Hoeveel mensen ken je waarmee je écht kunt praten over wat je bezielt?
Waarom zou iemand liever het tweede kiezen?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:12 schreef LXIV het volgende:
Maar als jullie, de dames, mochten kiezen tussen volmaakte schoonheid en een lekker wijf zijn, wat twee héél verschillende zaken zijn, wat zouden julie dán kiezen?
Nou ja, je zou het kunnen zien als een keuze tussen intellectuele en zinnelijke bevrediging. Er zit een groot verschil tussen iemand die je bewondert en iemand waar je op geilt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom zou iemand liever het tweede kiezen?
Ja, poeh. Intelligentie, dat is toch weer middelmaat. Daar heb je weinig last van. Heel intelligent is natuurlijk wel fijn, je kunt een goede baan krijgen, legt makkelijk sociale contacten, hebt jezelf onder controle. Als je te-le-vi-sie gaat kijken wordt het al weer wat moeilijker.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind 'intelligentie' veiliger dan 'genialiteit'. Bij dat laatste heb ik dan weer een negatieve associatie; gekke professor, eenzaamheid, sociaal incapabel... maar het zijn maar associaties. Ik zou veel liever 'gewoon' heel intelligent willen zijn.
Om in de smaak te vallen bij de andere kunne natuurlijk!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom zou iemand liever het tweede kiezen?
Als het over zelfverwezelijking gaat niet nee. Dat klopt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is niet mijn definitie van 'het hoogste geluk'.
[..]
Drie.
Met iemand die volmaakte schoonheid bezit kun je dezelfde dingen doen als met een lekker wijf.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, je zou het kunnen zien als een keuze tussen intellectuele en zinnelijke bevrediging. Er zit een groot verschil tussen iemand die je bewondert en iemand waar je op geilt.
Ik had niet verwacht dat je dat zomaar zou begrijpen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef LXIV het volgende:
Als het over zelfverwezelijking gaat niet nee. Dat klopt.
En dat kan met volmaakte schoonheid niet?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Om in de smaak te vallen bij de andere kunne natuurlijk!
Met een minder mooie vrouw ook. Zelfs met een lelijke!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Met iemand die volmaakte schoonheid bezit kun je dezelfde dingen doen als met een lekker wijf.
Een vrouw die "Fountainhead" zo een geweldig boek vindt, had het niet anders kunnen bedoelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je dat zomaar zou begrijpen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:24 schreef LXIV het volgende:
Een vrouw die "Fountainhead" zo een geweldig boek vindt, had het niet anders kunnen bedoelen.
DO2, ik heb ongeveer 2 seconden over dat postje nagedacht. 20 is gemiddeld, meer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik vind het toch lastig, hoor.
Het zou prettig zijn als je er een meetlat naast kon leggen.
Want betekent een waarde van '0 gezondheid' niet dat je ter plekke dood neervalt?
En '0 schoonheid' . Ben je dan zo lelijk dat je alleen 's nachts over straat kan?
Of, in het geval van intelligentie,
dat je niet eens zelf je broek aan kan trekken, omdat dat nu eenmaal te ingewikkeld is?
En 5? Wat betekent 5?
Betekent dat, in het geval van gezondheid,
dat je de rest van je leven zonder benen in een rolstoel zit?
Of dat ademen een moeizaam proces is? Of?
En 10? En 30? En 80?
Precies, dus waar hebben we het over? Zelfs de lelijkste vrouwen worden wel eens geneukt, om het maar eens heel plat te zeggen. Daar hoef je echt geen lekker wijf voor te zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Met een minder mooie vrouw ook. Zelfs met een lelijke!
In dat geval is het voor Claudia nu Game over, sorry Claudia.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Want betekent een waarde van '0 gezondheid' niet dat je ter plekke dood neervalt?
Het kan toch ook allebei? Intelligente mensen zijn niet per definitie ongeil (of hoe zeg je datquote:Op woensdag 26 april 2006 00:28 schreef Claudia_x het volgende:
Geilt hij op je, dan had je liever dat hij je intellect bewonderde.
frigidequote:Op woensdag 26 april 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het kan toch ook allebei? Intelligente mensen zijn niet per definitie ongeil (of hoe zeg je dat).
Nee, ik bedoelde meer afstotelijk eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
Dat is trouwens niet wat je bedoeld. "sexueel onaantrekkelijk" bedoel ik.
Ik heb het hierboven al gezegd, maar dan andersom dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga hem niet inkoppen.
Ja, daar kan ik niets mee.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
DO2, ik heb ongeveer 2 seconden over dat postje nagedacht. 20 is gemiddeld, meer niet.
Maar dan ben je dus doohood!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Doe dan maar 100 op sociale vaardigheid. Dan kan ik alles en iedereen naar mijn hand zetten.
Ik ben een kutwijf en heel koppig.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef LXIV het volgende:
Overigens denk ik dat karakter en doorzettingsvermogen uiteindelijk de beslissende factoren zijn.
Hee, je beseft toch wel dat je niet dood mag gaan hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar die staan er niet tussen!
Nooit?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, je beseft toch wel dat je niet dood mag gaan hè?
Ja, omdat ik het zeg.
Het eeuwige leven wens ik me niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het eeuwige leven. Dat is pas een reden om zelfmoord te plegen.
Een paar posts eerder heb je ook al een fout gemaakt, maar ik heb me ingehouden.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:40 schreef LXIV het volgende:
Met een 'd', want het succes ís verzekerd, en verzekert niet!
Nee, echt niet! Ik dacht gewoon aan gehakt.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En dat zeg je met het besef dat het woensdag is, he...
Als jij er bent let ik er altijd extra op!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een paar posts eerder heb je ook al een fout gemaakt, maar ik heb me ingehouden.
Vind je mij ook een kutwijf?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als jij er bent let ik er altijd extra op!
Woensdag gehaktdag.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, echt niet! Ik dacht gewoon aan gehakt.
Je bent niet bang voor me?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee hoor! Hoe kom je erbij?
Je houdt me scherp, dat is alles.![]()
Echt fysieke pijn zelden.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
Auw!
Hebben jullie dat ook wel eens, dat wanneer je een muziekje hoort, het gewoon pijn doet omdat het zo mooi is?
Is sex wel sex dan? Of is het seks? En wat is precies het verschil tussen die twee?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent niet bang voor me?Ik ben maar 3 turven hoog hoor. (Eigenlijk weet ik helemaal niet hoe hoog dat is).
En sexueel is in goed Nederlands eigenlijk seksueel.
Ja, echt fysiek, alsof iemand je hart even dichtknijpt.. Ik heb dat ook wel eens bij films. Vooral van die liefdesdrama's.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Echt fysieke pijn zelden.
Waar luisterde je naar?
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarbij, als iemand wyccie écht pijn wil doen,
zou ie haar niet uitmaken voor kutwijf, maar kudwijf.
Seks. Dit is Nederlands. Sex is engels.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is sex wel sex dan? Of is het seks? En wat is precies het verschil tussen die twee?
Dan heb ik hét dus altijd fout gedaan!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Seks. Dit is Nederlands. Sex is engels.
Onlangs heb ik nog Mahlers "Lied von der Erde" gedownloaded, op advies van een FOK!-topic. Dat vond ik goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Heeft iemand nog downloadtips?
Ik ben toch niet aan het monochatten hè?
Hihihi, ik zag het wel!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
'geslachtsgemeenschap'
Zie je wel, je vindt me ook al een kudwijfquote:Op woensdag 26 april 2006 00:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ga je nu zelfs zeuren over typo's?
Voor alle zaken die enigzins schaamte op kunnen wekken hebben we hele lijsten met uitdrukkingen. Daar is ook een woord voor dat me nu niet te binnen schiet (niet 'pejoratief', maar voor het verschijnsel)quote:Op woensdag 26 april 2006 00:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar dat zal ook wel de reden zijn waarom we er zoveel verschillende uitdrukkingen voor hebben.
Denk je niet?
Vrijen heeft mijn voorkeur.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Seksen? Nee!
Vrijen? Nee!
Neuken? Nee!
Rampetampen? Nee!
Copuleren? Nee!
Wippen? Ja, lekker!
Toch niet levensmoe!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik begin moe te worden...
Ik ben te lui om dat op te zoeken.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:58 schreef LXIV het volgende:
'pejoratief'
Niet kunnen vrijen met Do2?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:01 schreef LXIV het volgende:
Wyccie, het is onze lotsbestemming!
Neem een aspirientje, en misschien wil LX je het nog een keer vragen.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zou een treurige zaak zijn.
Het was een algemene opmerking over welke uitdrukking mijn voorkeur had. Geen verzoek hoor!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neem een aspirientje, en misschien wil LX je het nog een keer vragen.
Ooooooohquote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking over welke uitdrukking mijn voorkeur had. Geen verzoek hoor!![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is iig na-apen. Toch?
Hoezo?quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik ben weer eens te laat, he. Story of my life.
Maar ik weet nog steeds niet wat het is.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef LXIV het volgende:
Pejoratief. Dat woord is vanavond al eerder gevallen!
Volgens mij is er geen logische uitleg. Opeens besloot men dat er een koppelteken moet staan in plaats van een trema. Heb ik gehoord.quote:Ik ga ook voor na-apen. Volgens mij is dat conform de nieuwe spelling.
wyccie, leg eens uit!
quote:
Die knipoog brengt mij dusdanig in verwarring dat ik geen antwoord meer durf te geven.quote:
Kijk eens wat hoger!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die knipoog brengt mij dusdanig in verwarring dat ik geen antwoord meer durf te geven.
Een uitdrukking met een negatieve bijbetekenis.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik weet nog steeds niet wat het is.
[..]
Nee, ik had iets ge-edit.quote:
Aha! Weer wat geleerd. En nog on topic ookquote:Op woensdag 26 april 2006 01:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een uitdrukking met een negatieve bijbetekenis.
Je kunt bijvoorbeeld in plaats van na-apen ook imiteren gebruiken. Dat is neutraal.
Het tegenovergestelde van een eufemisme, zeg maar!
Gelukkig. Dan kan ik ook te bed!quote:Op woensdag 26 april 2006 01:26 schreef wyccie het volgende:
Maar Brabanders praten wel raar.
Ik ga nu toch ook maar écht slapen, ik begin ook al hoofdpijn te krijgen.
Welterusten LX
Maar jij was er welquote:Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, 't gaat hard.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, een tijdje, maar toen niet meer. En het ging gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |