De TT zegt 'heel veel woorden'... zoveel zie ik er daar niet hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
Present.
Kijk nog eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
De TT zegt 'heel veel woorden'... zoveel zie ik er daar niet hoor
Humor.quote:Niemand wenst andijvie in een vaas te stoppen. Gewoonlijk stopt men andijvie in de mond.
Huh? Oh...ik dacht dat je Mad World bedoelde. Introductie? Heb ik dan twee keer gemist. Hmmm...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef LordVoldemort het volgende:
Zeg, ik ben toch niet gek.
Eén scène, twee lange shots, in totaal drie minuten, introductie van bijna alle belangrijke personage's. Met Head Over Heals van Tears For Fears op de achtergrond.
Kippenvel
Hahaha, die is leuk ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:48 schreef Isabeau het volgende:
Deze is ook erg leuk: Kijkje achter de schermen
Vroegah
Gelukkig welquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gevonden!
Bupa ís ook tof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
Sorry Sven, maar Bupa was even inspirerender voor Fokke & Fok!ke
Fokke & Fok!ke #5
Kom er dan weer bij, dan is traagheid iig gegarandeerd hier.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze topics gaan echt te snel in mijn afwezigheid.
Oe! Ik word werd dubbel gequote in 1 post.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Bupa ís ook tof.. Het zij je vergeven
!
Ja, dat was niet helemaal de bedoelingquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oe! Ik word dubbel gequote in 1 post
Dan moet je maar niet weggaan om zulke onbenullige dingen zoals teevee-kijken te gaan doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Deze topics gaan echt te snel in mijn afwezigheid.
Daar ben ik al lang en breed achterquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kom er dan weer bij, dan is traagheid iig gegarandeerd hier.
Hé, niet zo doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet weggaan om zulke onbenullige dingen zoals teevee-kijken te gaan doen.![]()
Lach maar. One day I'll rule the world!quote:
Dat is een stuk beter. Maar nu vind ik je niet lief meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, en nu allemaal opeens niet meer posten, stelletje huichelaars.
-edit-
Uitzonderingen daar gelaten
Niet meer liefquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is een stuk beter. Maar nu vind ik je niet lief meer![]()
Ja, je bent was een lieve jongen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet meer lief![]()
.
Maar, je vond me dus lief?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
Jij moet vaker komen, Erik. Ik had nu tenminste even tijd voor andere dingen.
Beide!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Komt het door de port die ik op heb, of is dit gewoon een vreemde zin?
Er is niks vreemd aan hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb er juist een hekel aan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Oei, ik ben echt een zwakkeling, een push-over, een watje als iemand me aanvalt met complimenten.
Mijn vrouwelijke collega had van de week ook al zo'n rare opmerking trouwens. Ze heeft een grote transparante box, waar ze lunchartikelen in bewaard.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om je te complimenteren, wyccie.quote:
Verdien ik dat niet dan? Nou????quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om je te complimenteren, wyccie.
Of zou het aan Erik liggen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ligt het nou aan mij, of was het net in het vorige topic drukker?
Bupa is weg he... zijn andijvie even aan het uitlaten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ligt het nou aan mij, of was het net in het vorige topic drukker?
Jawel, maar iets verdienen en iets ook daadwerkelijk krijgen gaat niet altijd samen. Anders had ik er nu heel anders bij gezetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |