Ja, dank je.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef Isabeau het volgende:
Je bent briljant
Drie is genoegquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Drie is weinig.
Dank U welquote:
Ben je boos?quote:
Zie je ook al dubbel?quote:
Nee, slechts ongeduldig.quote:
Niet meer, toch ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zie je ook al dubbel?
Het mogen er toch wel meer dan drie zijn.... dan zit ik in elk geval safe.
Dat is dan jammer... doe ik namelijk toch!quote:
Recalcitrant kreng dat ik ben...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is dan jammer... doe ik namelijk toch!
Dat moet nog blijken LV...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef LordVoldemort het volgende:
Goed topic, dit.
Andere hobby zoeken.quote:
Hoe durf je???quote:
Daar ga je een hele kluif aan krijgen Isa...quote:
jazeker, dacht ik.quote:
Oh, dan nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jamaar... ik wil helemaal niet winnen, ik hou niet van competitie...![]()
Je doet maarquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zal ik dan maar gewoon verder mijn eigenwijze gang gaan?
Helaas Buupje, ik volg hooguit mezelf en dat wil ook al vaak niet lukken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Het Bupatihisme, word volgeling van Bupatih!
Doe lekker mee.
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Doe lekker mee.
Jammer zeg, A-E.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Helaas Buupje, ik volg hooguit mezelf en dat wil ook al vaak niet lukken...
gefeliciteerd hoi hoiquote:
ik zei tochquote:
Tof topic, hee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Doe lekker mee.
AR, verlos mij!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
vier is veel beter
Jij spel breekt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
vier is veel beter
Hey AR!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef Automatic_Rock het volgende:
vier is veel beter
Slotje? Waar dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Isa ik wil nu een slotje!
Hij breekt spelquote:
Is dat beter?quote:
DaMart, ik hier.quote:
Ik ken Isabeauquote:
Zij is Hoogevener.quote:
En ik ook.quote:
Tegen wie wat waar?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:35 schreef LordVoldemort het volgende:
Alter-Ego werkt tegen.
Jij kent mij?quote:
Kan zijn, Bupatih.quote:
Ken ik jou?quote:
Soms dan hè.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
dit stomme gedoe?
Kijk eens rechtsquote:
Die is douchenquote:
Creatief met taalquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wiez'n ideewas diteigenlijk?
Zal ik hier ook maar een slotje op zetten dan??quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
dit stomme gedoe?
Isabeau, wie anders?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oe, wat spannendquote:
Twas jouw idee!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bedankt hoor, topicverneukerquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik hier ook maar een slotje op zetten dan??
Ga eens ontopic.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik hier ook maar een slotje op zetten dan??
Was ik nietquote:
met de Fok!kersquote:
Ik ben luiquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ook zoiets...
Vraag ik heel lief aan Isa of ze er een slotje op wil doen...En wie doet het?
Nou? Nou?
Jij bentquote:
Je bentquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal nog eens door de modder kruipen...
Nee, dat klopt.quote:
AR kruipt graagquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zal nog eens door de modder kruipen...
Ik ken jouquote:
Waar woon je?quote:
Het kan sneller...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:43 schreef LordVoldemort het volgende:
'tGaat wel snel.
Hoogeveen, onze connectie.quote:
'tSchiet niet op!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:43 schreef LordVoldemort het volgende:
'tGaat wel snel.
Dat is alles.quote:
N'schut en Meppelquote:
Is niet Hoogeveenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
N'schut en Meppel
* Isabeau juli ziekenhuis Meppelquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
N'schut en Meppel
Ik dacht al...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet douchen!
Wat let je?!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet douchen!
Wel de gemeentequote:
Jij speelt valsquote:
Ik weet hetquote:
Wees dan gewoon net als ik recalcitrant, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef LordVoldemort het volgende:
Verveelt snel inderdaad.
Ja, ik wil. ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei net een aantal dingen tegen m'n lief met drie woordjes
Dat kan natuurlijk niet.
Het wordt een beetje Bordewijk met drie woorden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nouja, ik bedoel, niet dat ik nou zoveel te vertellen heb hoor...
maar meestal wel net iets meer dan drie woorden.
Zeg maar meisje hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond dames en heren!
quote:
Nou weet ik niet wie of wat Bordewijk is....quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het wordt een beetje Bordewijk met drie woorden.
Goedenavond, meisjequote:
We hebben elkaar eigenlijk in Breda bij Breda Barst ontmoetquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voor die gelegenheid zou ik de moeite nemen om naar het hoge noorden te rijden.
Ik moest wel, ik werd gedwongen.quote:
Kleine meisjes zijn OK! Want grote meizen torenen boven mij uit, en dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ben tenslotte maar een luttele 1.63 meter.![]()
Nou dan, pest me dan niet zo. Ik werd er triestig van en een triestige Sven wil je niet meemakenquote:
Wij zijn ook een keer bij jou in de buurt geweest, in Hengelo was dat meen ik, daar hebben we toen met zijn 5en in een bed geslapen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben elkaar eigenlijk in Breda bij Breda Barst ontmoetEn toen bij jou geslapen
Nou ja, ik bij Jip, maar dat was ook goed gezelschap
Jaja, Noorscheschut is ook Hoogeveen![]()
Och èrme!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest wel, ik werd gedwongen.
Meisjes zijn pas echt groot als ze boven mij uittornen... dan zijn ze namelijk langer dan 1 meter 95quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleine meisjes zijn OK! Want grote meizen torenen boven mij uit, en dat wil ik niet.
Ik kijk wel naar je op...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kleine meisjes zijn OK! Want grote meizen torenen boven mij uit, en dat wil ik niet.
Ik was dat helemaal vergetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wij zijn ook een keer bij jou in de buurt geweest, in Hengelo was dat meen ik, daar hebben we toen met zijn 5en in een bed geslapen...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar je op...
mag jij op mij neerkijken
Maar ik wil helemaal geen triestige Sven...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Nou dan, pest me dan niet zo. Ik werd er triestig van en een triestige Sven wil je niet meemaken!
Ja die keer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was dat helemaal vergeten
Maar dat was bij Wousje thuis.
Ja, hoi, Brabander meldt zich.quote:
Heb je inkijk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik kijk wel naar je op...
mag jij op mij neerkijken
De helft van de TTK'ers was toch Brabants?quote:
Nou, dan begrijpen wij elkaarquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen triestige Sven...
Ja, en ik was de andere helftquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De helft van de TTK'ers was toch Brabants?
Ik heb zo ongelofelijk veel maffe dingen meegemaakt, dat ik dit al weer was vergetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ja die keer!
Zulke dingen vergeet ik dan weer nooit he.
Voetbal?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik ga TV kijken!
Wat erg voor ze...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De helft van de TTK'ers was toch Brabants?
We hebben elkaar nog vele malen vaker gemeet.... de 1e keer was in Wageningen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo ongelofelijk veel maffe dingen meegemaakt, dat ik dit al weer was vergeten
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
We hebben elkaar nog vele malen vaker gemeet.... de 1e keer was in Wageningen.
Dan meet je misschien nog wel meer dan ik... de enige die ik zo af en toe meet is Do2.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat wist ik nog wel
Alleen meet ik tegenwoordig heel erg selectief. (lees: niet zo vaak meer)
Ik meet ook wel eens andere mensen. Met een meetlatquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
De enige die ik regelmaat meet, ben ik zelf.
Met een meetlat tegen de muur welteverstaan.
Ohw en AR heb ik ook een keer gemeet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Laat AR het maar niet lezen, wordt ie jaloers
Dat zou betekenen dat we een BBC-marathon gaan houden... ik kijk nooit naar de BBC...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Is correct Nederlands trouwens niet gewoon BBC'en?
Bupatih zoekt het wel even voor je uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Is correct Nederlands trouwens niet gewoon BBC'en?
Tha_Erik had ook gezegd dat hij ging komen... alleen toen kon hij de betreffende post niet meer vinden, en wist hij dat hij in het ootje was genomen door me...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
We gaan BBQ'en bij AR thuisHij heeft er zelfs mee ingestemd
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al keiveel FOK!kers gemeet. Op 1 dag, twee meets!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
R&P?
Is is weer bezig met d'r knopjes
Daar komt ie niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
We gaan BBQ'en bij AR thuisHij heeft er zelfs mee ingestemd
Is is Isa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
R&P?
Is is weer bezig met d'r knopjes
Ligt die tuin verder weg of dichterbij, vanaf de Zandvoortse kust gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar komt ie niet meer onderuit.
En als ie terug mocht krabbelen... dan heb ik nog wel een tuin beschikbaar.
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet aan FC meets omdat het altijd van die stompzinnige zuipmeets zijn.
Welnee, ik heb z'n adres en die tuin komen we vast wel inquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar komt ie niet meer onderuit.
En als ie terug mocht krabbelen... dan heb ik nog wel een tuin beschikbaar.
Ben ik niet echt het type voorquote:
Zo ver strekt mijn kennis niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt die tuin verder weg of dichterbij, vanaf de Zandvoortse kust gezien?
Nemen we trouwens nog spuitbussen met verf mee dan? het is immers een TTK-meet, dus ergens zullen we een groot kunstwerk op zijn muren moeten maken!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik heb z'n adres en die tuin komen we vast wel in
Volgens mij is er geen regel voor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih zoekt het wel even voor je uit.
Zo te zien welquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
is dit slowchat?
Je kennis verstrekken is okéquote:
Dat is dus slechts een kwestie van datum prikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, ik heb z'n adres en die tuin komen we vast wel in
Nee hoor, we bespreken hier de allegorische neo-classistische denkwijze van Leonardo da Vinci ten tijde van de herrijzenis van de Madonna van de Santa di Morgo in het boek '17 eeuwen Italiaanse meesterwerken volgens Rembrandt'quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
is dit slowchat?
Mits gratis.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kennis verstrekken is oké!
Zulks interessante uiteenzettingen mocht ik nog nimmer aanschouwen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, we bespreken hier de allegorische neo-classistische denkwijze van Leonardo da Vinci ten tijde van de herrijzenis van de Madonna van de Santa di Morgo in het boek '17 eeuwen Italiaanse meesterwerken volgens Rembrandt'
Ik kan niet tussen begin juli en half augustusquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Dat is dus slechts een kwestie van datum prikken.
Oeh lekker!quote:
Vond jij het ook zo eng daar in het donkere depressieve hol dat ze R&P noemenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh was jij het! Ik dacht echt dat ik gek werd.
Lijkt me dat een in weekend wel zou moeten lukken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet tussen begin juli en half augustusTenzij we een weekend prikken.
Ik heb ooit eens topic naar MED geschopt, daar bleef het bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oeh lekker!
Maar eh, ik blunder wat af als mod, maar dan mag je blijkbaar toch heel lang blijven.
Een soort eerbied voor de bejaarden![]()
Zeker, Barry.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
Het gaat wel erg snel hier, Frits!
Volgens mij wordt mijn vraag over het hoofd gezien...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nemen we trouwens nog spuitbussen met verf mee dan? het is immers een TTK-meet, dus ergens zullen we een groot kunstwerk op zijn muren moeten maken!
Is het niet, Freddie?quote:
Vanzelfsprekend!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij wordt mijn vraag over het hoofd gezien...![]()
Daar was ik nog niet eens aan het zoeken, want het topic stond nog niet in MyAt. En dan schrik je wel even. Als je helemaal niet meer weet waar je het moet zoekenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo eng daar in het donkere depressieve hol dat ze R&P noemen?
Ik heb wel eens een DnD topic vol roddels en adresgegevens naar een ander forum getraptquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ooit eens topic naar MED geschopt, daar bleef het bij.
Ik heb op een eigen forum eens twee verkeerde topics gemerged... zie die dan maar weer eens te scheidenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens topic naar MED geschopt, daar bleef het bij.
DnD?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een DnD topic vol roddels en adresgegevens naar een ander forum getrapt![]()
Het DnD forum. Deze: http://forum.fok.nl/forum/80quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
DnD?
"Gniffelen" heet zulks,quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel eens een slotje op een topic gezet.
*zenuwachtig lacht als een schoolmeisje*
Ok, dan is het goed!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik als antwoord op je vraag he... voor als je dat niet doorhebt.
joh, wat stoer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel eens een slotje op een topic gezet.
*zenuwachtig lacht als een schoolmeisje*
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het DnD forum. Deze: http://forum.fok.nl/forum/80
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, meiske.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet eens aan het zoeken, want het topic stond nog niet in MyAt. En dan schrik je wel even. Als je helemaal niet meer weet waar je het moet zoeken![]()
Ik vind anders een plafond wel lekker origineelquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed!
Welke muur zullen we nemen? Een binnenmuur of buitenmuur? Mij lijkt een buitenmuur wel handig... dan kan iedereen het zien!
Jouw avatar altijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, meiske.
*aai over bol geeft*.
Dungeons en Dragonsquote:
Dungeons and Dragonsquote:
Speelt men op FOK! hier Dungeons and Dragons? Da's toch zo een kaartspel?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dungeons and DragonsVoor de èchte nerds
DaMart niet Doenquote:
Een binnen -en een buitenmuur, dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed!
Welke muur zullen we nemen? Een binnenmuur of buitenmuur? Mij lijkt een buitenmuur wel handig... dan kan iedereen het zien!
Nee! Dat doen vieze, oude mannetjes bij het zien van schoolmeisjes!quote:
Boepiequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarvoor moet je Bupatih bedanken!
Kaartspel? Nee, dat is Magic the Gathering.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Speelt men op FOK! hier Dungeons and Dragons? Da's toch zo een kaartspel?
We kunnen natuurlijk ook gewoon elke muur en plafond doen. Hoeven we ook niet te kiezen. En als je het de 'geef-AR's-huis-graffiti-tijdens-de-BBQ-meet' noemt, durf ik te wedden dat half Fok! komt helpen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind anders een plafond wel lekker origineel
In dat topic dus!quote:
Hee, in dat topic dus he, rekelquote:
Op internet? En speel jij het ook?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaartspel? Nee, dat is Magic the Gathering.
DnD is een roleplaygame. Geen kaartspel.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In dat topic dus!Klik! Op de link! En aanbid me!
GMTAquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, in dat topic dus he, rekel!
Ik zal je morgen aldaar adoreren. Nu geen zin inquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In dat topic dus!Klik! Op de link! En aanbid me!
Het is je vergeven, mijn zoon.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zal je morgen aldaar adoreren. Nu geen zin in.
Eh, nee, we spelen niet op internet. We spelen bij elkaar thuis, ongeveer 1x per 6 weken of zo een heel weekend. We kletsen onlinequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Op internet? En speel jij het ook?.
Ach joh, het is een kleine moeite toch.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik zal je morgen aldaar adoreren. Nu geen zin in.
Dungeon is Engels voor kerker... een dragon, nou ja, dat kan een synoniem zijn voor een mannelijk geslachtsorgaan...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaartspel? Nee, dat is Magic the Gathering.
DnD is een roleplaygame. Geen kaartspel.
sssshhhhtquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef DaMart het volgende:
Dungeon is Engels voor kerker... een dragon, nou ja, dat kan een synoniem zijn voor een mannelijk geslachtsorgaan...
Dus DnD is eigenlijk de hardcore versie van het Keldertje!
Dus behalve de subfora in de index zijn er nog een heleboel verborgen topics?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Het was eerst CrewDnD, maar toen ging de helft van de groep de crew uit en kregen we een eigen forum.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus behalve de subfora in de index zijn er nog een heleboel verborgen topics?
Een 'heleboel' weet ik niet hoor. Maar er is een hele lijst met forumnummers waarvan ik van een groot deel ook niet weet wat erachter zit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
Uhm.... als iemand daar inspiratie voor heeft?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef Svensational het volgende:
DaMart, wanneer krijg ik eigenlijk mijn eigen Fokke en Fokke?
Feedbackquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
De Illuminati, Isa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een 'heleboel' weet ik niet hoor. Maar er is een hele lijst met forumnummers waarvan ik van een groot deel ook niet weet wat erachter zit.
Oh, maar daar kan ik ook in natuurlijk. Ik bedoelde de andere geheime nummers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
De Illuminati, Isa.
Daar is een heel topic over geweestquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe Fok er uitziet door de ogen van een mod. (Screenshotje bedoel ik dus)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Die scene in Donnie Darko met op de achtergrond Tears For Fears. Ik krijg er elke keer weer kippenvel van.
Heb je een link? Jij vindt de nieuwe zoekfunctie toch zo leuk?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar is een heel topic over geweestOok door de ogen van een FA en van een Admin en zo.
Het is wel de versie van die kerel... ik heb zijn cd, maar weet z'n naam niet meer... oh ja Michael Andrews. Denk ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef LordVoldemort het volgende:
Die scene in Donnie Darko met op de achtergrond Tears For Fears. Ik krijg er elke keer weer kippenvel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |