dank jequote:
nog niet. Veel zijn er ook nog niet bekend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:09 schreef Nashje het volgende:
Is er al een overzichtje van nieuwe shirts in de eredivisie van volgend seizoen?
quote:Quick nieuwe shirtsponsor AZ
Volgend seizoen speelt AZ niet meer in de huidige Umbro-tricots. In plaats daarvan zal Quick de shirts van de Alkmaarders mogen ontwerpen. De Alkmaarders vonden Umbro niet langer passen bij de uitstaling van de club.
Jarenlang preek Umbro op de shirts, maar de clubleiding is van mening dat Umbro niet langer origineel is aangezien Willem II, Roda JC, SC Heerenveen, FC Groningen en FC Twente al met dit merk spelen. Quick was slechts bij twee clubs hoofdsponsor. De twee clubs, NAC Breda en Vitesse, kiezen echter voor een nieuwe sponsor. Zo spelen de Bredanaren volgend seizoen met, jawel, Umbro op de borst terwijl Vitesse in zee gaat met het relatief onbekende Italiaanse Legea.
Hij staat gewoon op de website van Leicester Cityquote:Op woensdag 26 april 2006 13:11 schreef Zjakkie het volgende:
Die van JJB heb ik inderdaad, maar daar kon ik geen plaatje van vinden
Mn pa was met de business club van Sparta op stap in Leicester, en daar heeft ie dat shirt voor me gekocht
quote:Op woensdag 26 april 2006 17:00 schreef Samcali het volgende:
Ik heb o.a.
En dan nog 52 shirts van VVV Venlo![]()
Spaar je alleen gedragen shirts?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:30 schreef Samcali het volgende:
Ik heb heel veel contact met andere verzamelaars over de hele wereld, vandaar. Ken helaas geen spelers persoonlijk, dat zou het verzamelen misschien wel makkelijker maken![]()
Van VVV verzamel ik alles, van andere clubs alleen gedragen shirts inderdaad. Ik zoek er nog eentje van MVV, dat is de enige Limburgse club waar ik er nog geen van heb. Dus als je nog suggesties hebt waar ik die kan kopen Afunados....quote:Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Spaar je alleen gedragen shirts?
Gedragen? Denk dat dat moeilijk wordt, of je zal eens moeten bellen met MVV. Misschien kan je iets regelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:44 schreef Samcali het volgende:
[..]
Van VVV verzamel ik alles, van andere clubs alleen gedragen shirts inderdaad. Ik zoek er nog eentje van MVV, dat is de enige Limburgse club waar ik er nog geen van heb. Dus als je nog suggesties hebt waar ik die kan kopen Afunados....![]()
Dat zijn toch nooit de normale verkoopprijzen?quote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef MaRiB het volgende:
Denk dat ik voor het WK nog ff een Argentinie shirt van www.shirtsophetnet.be koop.. weet alleen nog niet met welke naam, Messi of Riquelme
Ik denk dat ik ook een argentinie shirt wil, alleen de maten op deze site staan me niet aan. Heb jij hier al vaker besteld en hoe bevalt het en welke maat bestel jij? Ik denk nml. dat xl een beetje te groot valt en M te klein...quote:Op zondag 30 april 2006 16:05 schreef MaRiB het volgende:
Denk dat ik voor het WK nog ff een Argentinie shirt van www.shirtsophetnet.be koop.. weet alleen nog niet met welke naam, Messi of Riquelme
quote:Op zondag 30 april 2006 19:11 schreef DANILXL het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook een argentinie shirt wil, alleen de maten op deze site staan me niet aan. Heb jij hier al vaker besteld en hoe bevalt het en welke maat bestel jij? Ik denk nml. dat xl een beetje te groot valt en M te klein...
Nee, het zijn volgens mij identieke replica's uit azie. Met alles precies nagemaakt tot op het puntje precies...maar dus niet het origineelquote:Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef Silverado het volgende:
oeps dubbelpost ;')
[..]
Dat zijn toch nooit de normale verkoopprijzen?![]()
dat viel mij ook al direct opquote:Op zondag 30 april 2006 19:29 schreef taart het volgende:
Dat schild van het NL shirt is ook wit ipv lichtblauw op die site...
ik ga die witte halenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:37 schreef DANILXL het volgende:
Hoe vinden jullie trouwens die vesten van het Nl elftal ik vind ze zeker wel mooi, miss nog wel mooier dan het shirt zelf. Vooral die witte
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
kijk bij de FAQ van de betreffende site!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef The_Gunman het volgende:
maar heb geen iban gekregen
Vragen, had ik ook niet meteenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef The_Gunman het volgende:
maar heb geen iban gekregen
uksoccershop, wist niet dat het replica was, maar verder gewoon goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:34 schreef DANILXL het volgende:
waar had je hem gekocht dan??
true, maar ik vond het uitshirt iets meer hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |