abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 21:35:58 #1
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_37258865
Vier koppels reizen af naar Thailand, het prachtige eiland Phuket, en worden er zestien dagen lang van elkaar gescheiden voor alweer een keiharde relatietest. De vier vrouwen verblijven op het exotische White Beach Resort in het gezelschap van 8 stoere vrijgezellen die er alles aan zullen doen om de vrouwen het vuur aan de schenen te leggen. De vier heren strijken neer in het luxueuze Treetops, in het gezelschap van 8 bloeidmooie gewillige dames.

De Koppels:

Liesbeth & Andries

Ze hebben elkaar ontmoet in een kroeg en na nog geen half jaar verliet Liesbeth de hoofdstad om bij Andries te gaan wonen. Ze verhuisde naar Drachten en inmiddels zijn ze al ruim twee jaar bij elkaar. Ze hebben beiden een keer tegen elkaar gelogen in het begin van hun relatie en toen dat uitkwam, was er sprake van een vertrouwensbreuk. Inmiddels gaat het al een hele poos heel goed tussen hen. Als ze hun relatie een cijfer geven, waarderen ze die beiden met een acht. Ze doen mee aan Temptation Island, omdat ze willen testen of deze acht wel echt hun relatie waard is.

Len & Lisette

Len woont in Voorburg en Lisette in Utrecht. Beiden zijn nog student, maar ze werken wel parttime in een kledingwinkel. Ze hebben elkaar een jaar geleden ontmoet tijdens het uitgaan. De liefde tussen deze jonkies is dus nog erg pril. Tot grote ergernis van Len heeft Lisette nog bijna wekelijks contact met haar ex-vriend. Lisette wil aan Len bewijzen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat haar liefde voor hem oprecht is.

Cheyenne & Kevin

Cheyenne en kevin zijn al ruim 6 jaar samen. Kevind (25) werkt als buschauffeur bij de lijn. Cheyenne (20) studeert Psychologie in Antwerpen. Kevin en Cheyenne, het eerste Belgische koppel, willen in deze 16 dagen testen of ze daadwerkelijk verliefd zijn, of dat hij relatie louter gebaseerd is op de gewoonte. Ze hebben elkaar nog nooit langer dan een week moeten missen, dus Temptation Island wordt een zware beproeving!

Bianca & Björn

Bianca en Björn zijn meer dan 2 jaar samen. Bianca maakte enige tijd geleden een misstap; Björn wil door hun deelname testen of ze nu wel trouw kan blijven. En ook zij wil weten of hij de ware is. Bianca is te verleiden door mannen met uitstraling en een zacht karakter, Björn valt op zachtaardige vrouwen met een mooi lichaam.

Maar, zonder verleiders geen Temptation!
De Verleiders

gewaagde opkomst van de vrouwen

De vrouwen

De mannen

Presentatie is in handen van Tanja Jess en Hans Otten

Elke maandag en woensdagavond om 20.30 op Veronica. Op zondag worden beide afleveringen herhaald.

Met dank aan de_Warme_Bakker voor de OP

Vorige deel; Temptation Island V #3; Invasie der sletten!

Meest opmerkelijke feiten uit het vorige deel;
  • Bianca werkt als erotisch masseuse! !
  • Kugari_Ken schrijft nog altijd fantastische beschouwingen!
  • "Verleidsters" Gaby en Rowena zijn terug (Hebben beiden met Sven in TI4 grommeld)
  • De vrijgezelle mannen krijgen concurrentie van Tim de Pril, die in seizoen 2 meedeed samen met zijn vriendin Katrien.
  • Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !

Game on! .
  •   maandag 24 april 2006 @ 21:36:33 #2
    131889 Ladylicious
    Want more? Good luck.
    pi_37258889
    Naaasty
    Therapy has taught me that nothing is my fault.
    pi_37258896
    Waren Bianca en die gast nou serieus aan het sexen in het zwembad?? OMG
    Что было, то прошло..
    pi_37258905
    WAT EEN HOER!
    Bianca maakt dr status waar omfg, zag dr kezen in de pool.
    Wat een schijnheil, ik had die gedumpt en elk wijf geneukt, als ze zo durft te praten en eerste de beste avond zo los zou komen en meteen maar losneukt. kotswijf
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 21:37:31 #5
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_37258942
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Andoire het volgende:
    Waren Bianca en die gast nou serieus aan het sexen in het zwembad?? OMG
    de hoer
    Feyenoord!!! * Barįa
    pi_37258970
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

de hoer
    Ja
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 21:38:54 #7
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37259005
    Die Bianca leek mij zo'n type dat niet gauw los komt, maar geef haar drank en naakte mannen.. en zie het resultaat.

Maar of ze nou echt sex hadden was niet zo goed te zien..
      maandag 24 april 2006 @ 21:39:16 #8
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37259022
    Yeeeaaahhhh real temptation

en Biance maar janken om dr vriendje en ze miste m zooowww.

Ja en ze dacht werkelijk dat er geen camera was...
    'we zijn closer geworden' ja dieper kon ie niet geile h**r
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
      maandag 24 april 2006 @ 21:39:36 #9
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37259039
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
    WAT EEN HOER!
    Bianca maakt dr status waar omfg, zag dr kezen in de pool.
    Wat een schijnheil, ik had die gedumpt en elk wijf geneukt, als ze zo durft te praten en eerste de beste avond zo los zou komen en meteen maar losneukt. kotswijf
    Ja, je krijgt toch verdomme medelijden met Björn en z'n libido
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      maandag 24 april 2006 @ 21:39:38 #10
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37259041
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
    Die Bianca leek mij zo'n type dat niet gauw los komt, maar geef haar drank en naakte mannen.. en zie het resultaat.

Maar of ze nou echt sex hadden was niet zo goed te zien..
    Nou echt wel gezien de bewegingen hoor
      maandag 24 april 2006 @ 21:40:19 #11
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259072
    Veronica heeft me veel beloofd voor vanavond. Een aflevering vol zonde en verderf, en eindelijk zien we die labiele koe van haar sokkel af donderen. Wie weet, misschien roert Andries nog even in Rowena’s poepfabriek, en zoekt Liesbeth naar die bijzondere moedervlek in de vorm van Jezus in het borsthaar van Edwin, maar eigenlijk boeit niemand dat, niet dat ik het mensen kwalijk kan nemen, ik kan het ook niet opbrengen om iets van interesse op te wekken wat betreft Andries en Liesbeth, het koppel dat allebei teert op de persoonlijkheid van een dode foetus.

Bianca, kindje alsjeblieft, raap je gezicht bij elkaar, zet het in de goede volgorde, en verdwijn van mijn beeldscherm. Ik kan die schijnheilige meuk die er uit je mismaakte muil komt gedropen niet meer verdragen. Je kunt nog zo hard janken om de beelden die je gezien hebt, maar het doet je echt niet veel goed. Nu alles op internet te zien is, zowel uitwendig als inwendig, droog en sappig, is ieder beeld waarop jij zogenaamd gechoqueerd bent als een walgelijke lintworm die door mijn ingewanden zich een weg naar buiten probeert te kronkelen.

Cheyenne is overigens tien jaar jonger geworden, het arme kind is weer helemaal terug naar haar periode als onzekere bakvis.

Lisette, ik moet eerlijk toegeven dat ik het arme wicht zo goed als vergeten was, maar blijkbaar bestaat ze nog steeds. Ik vroeg me al bijna af wat Len deed op dat eiland.

“Laten we beginnen met Lisette, we gunnen je twee seconden beeld en geluid om je date te kiezen, als je ons maar plechtig belooft dat je terug kruipt onder die grote steen waar je het grootste gedeelte van het programma hebt doorgebracht.”

Len moet kleding aan. Mijn ogen branden iedere keer als ik dat figuur in minder dan een winterjas over het beeld zie paraderen. Het is een zielige nietsnut, een mislukking. Hij is niet irritant genoeg om echt een hekel aan te krijgen, maar hij is vervelend genoeg om je aan hem te storen. Een verarmde versie van Jan uit Temptation Island 1 en een soort van wannabe Wouter uit Temptation Island 4 of 3.

Onze bakvis begint ondertussen al te glibberen bij de aanrakingen van Gladde Rikkie. Het is te hopen dat Gladde Rikkie wel een gevulde balzak heeft, want dat is niet het geval bij Kevin. Gladde Rikkie en zijn Glimmende Voorhoofd maken indruk op Cheyenne.

De dames laten hun tieten zien, en Bjorn filosofeert over hoe het zou zijn om die korstige afgeknauwde rubberen gevallen van de Temptation dellen in zijn mond te hebben. Ik moest een beetje in mijn mond overgeven toen onze goede vriend dat de camera toe vertrouwde.

Andries laat tijdens de wedstrijd weer eens blijken hoe verschrikkelijk irritant hij wel niet is. Acteren kan de arme knul niet, iedere zin die hij over zijn lippen krijgt is het resultaat van een slecht scenario en een gebrek aan overtuiging. Acteren is overduidelijk een serieus vak, een vak en een talent dat Andries overduidelijk niet beheerst.

Harige Harry laat zien dat hij eigenlijk geen haar beter is dan Andries, met dat walgelijke gedweep van hem. Liesbeth beschikt niet over de intelligentie om in te zien dat het gewoon de standaard drab is die een man op een goedgelovige vrouw kan afsteken.

“Nee schatje, ik heb echt geen ballen meer, het is pudding, pap, een fijngemalen moesje, ik beloof het je.”

Ondertussen denkt Bianca dat Stefan echt naar haar luistert. Maar dat is niet bepaald een schok, Bianca denkt ook dat allerlei huishoudelijke voorwerpen naar haar luisteren, van een aantal is ze zelfs overtuigd dat ze terug praten. De diep filosofische gesprekken die Bianca met haar blender heeft zullen menigeen hier versteld doen staan.

Er is echt iets misgegaan tijdens de zwangerschap, ik weet het nu zeker. Haar moeder is van een trap gevallen, heeft een heel assortiment Bizon lijm gesnoven, heeft iedere experimentele drug geprobeerd die er te krijgen was in het tijdperk van de disco, ze heeft in ieder geval iets gedaan dat de ontwikkeling van dat zieke kind in haar baarmoeder zo n de weg heeft gezeten dat het nu nog een overduidelijk geval van mongoloīde hopeloosheid is.

EINDELIJK!

Het moment waar we al acht afleveringen op hebben gewacht. Eindelijk gaat het dan eens goed mis en valt die schijnheilige trol van haar manisch depressieve troontje! En ook Liesbeth gaat roemloos ten onder, maar Liesbeth zorgt niet voor boeiende televisie, dus terwijl zij in zee de roemrijke vleesridder aan het bereiden is, is alle aandacht op die misselijkmakende feeks gevestigd.

Nee wacht, helaas… we gaan eerst naar het kampvuur van de heren, uitstel van het onvermijdelijke.

Len krijgt milde beelden van Dinges te zien. Weer geen goede reden om los te gaan, denkt het schrale ventje bij zichzelf, en hij baalt, nu moet hij zijn handjes nog langer thuishouden. Wacht even, wat is dat bullshit verhaaltje dat hij afsteekt tegen de presentator? Ik hoop dat we vrienden kunnen worden? Mijn god, Len heeft een zieke geest, een verknipte zieke perverse geest! Ik kan slechts speculeren over de achterliggende gedachte achter dat verhaaltje, en het beloofd niets goeds, louter angstaanjagend sinistere motieven. Ik vertrouw die Len voor zover ik hem kan gooien.

Kevin krijgt milde beelden te zien van Gladde Rikkie en zijn Glimmende Voorhoofd, en hij zal er niet wakker van liggen, hij doet er nogal laconiek over, maar we verwachten ook niet anders van deze Man van Moraal.

Andries krijgt milde beelden te zien, of niet, maar wie boeit het nog? Ergens zal het me een glimlach en een goed gevoel geven als Andries bedrogen wordt, maar dat zal moeten wachten tot het volgende kampvuur, tot die tijd kan hij nog in heel wat visfabrieken pulken en porren.

Bjorn krijgt ook weer milde beelden te zien, het is wachten op het volgende kampvuur.

Die labiele mongoloīde verlepte troela moet weer eens haar diaree spuwen tijdens het feest. Ik heb bakstenen gezien met meer integriteit. Zelfs dat rare mongooltje dat hier op de hoek van de straat staat, met een touwtje in zijn hand en die zijn middelvinger opsteekt naar automobilisten, is nog minder irritant dan dat lamme lelijke loeder.

Over loeders gesproken, de greppeldellen klagen over het feit dat een man trouw is aan zijn vriendin. Wat denken die afgelebberde snollen? Ik weet echt niet wat er in hen omgaat. Het is jullie taak om jullie visfabriek door Kapitein Iglo te laten bezoeken, maar het is de taak van de heren om hun visstick netjes in hun broek te houden. Als een man jullie links laat liggen, dan wil dat zeggen dat hij succesvol is, dat hij doet wat hij moet doen.

Liesbeth en Edwin maken sushi in zee.

Mijn god, die beelden van die debiele tang die haar eierstokken laat onderzoeken door de frikandel van dr. Stefan zullen mijn nachtmerries tot in de eeuwigheid najagen. Walgelijk, werkelijk waar, dit is de meest gruwelijk misselijkmakende televisie die ik ooit heb mogen zien. Van alle zieke shit die er in de wereld te vinden is, is Bianca die losgaat op Stefan een van de meest angstaanjagende zaken.

Terwijl ik de smaak van braaksel uit mijn mond probeer te spoelen, zal Bianca het chloor uit haar uitgelebberde flamoes persen, en als ik morgen een frisse teug adem neem, dan zal ik denken aan de arme ziel die op dat eiland de volgende ochtend een duik heeft genomen in dat ziekelijke mengsel van sekreet en zaad.

Ik verheug me nu al op volgende week.
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
    pi_37259076
    Gatver wat een snol. Die gast is trouwens ook triest; ze was straalbezopen waar hij misbruik van maakt EN ze heeft een vriend.
    pi_37259110
    Kijk zo de video af.
      maandag 24 april 2006 @ 21:40:59 #14
    83645 Andoire
    ... .. ...
    pi_37259120
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef J-net het volgende:

[..]

Precies, het was echt overduidelijk (alleen dát lieten ze vrij kort zien... best vreemd).
    Что было, то прошло..
    pi_37259161
    Bianca
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 24 april 2006 @ 21:41:56 #16
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259172
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Andoire het volgende:
    Precies, het was echt overduidelijk (alleen dát lieten ze vrij kort zien... best vreemd).
    godzijdank hielden ze het kort!
    I'm hungry!
    pi_37259195
    Jeetje die bianca is echt een hoer..
    En die Bjorn zich maar inhouden...Ben benieuwd als hij die beelden te zien krijgt
    Salsa Espaņola
    pi_37259273
    Er bekroop mij een gevoel bij die beelden in het zwembad, ik voel mij niet GOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEDD.
      maandag 24 april 2006 @ 21:43:40 #19
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37259279
    Ik hoop echt voor Bjorn dat ie ook lekker losgaat. Dit is dus de tweede keer dat ze m dit flikt.... tijd voor revanche!!!!!
    pi_37259288
    Zou Bjorn veel verdienen trouwens? Neem aan dat hij ook moet betalen als ie erover heen wil?
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 21:44:07 #21
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37259307
    En ik zei nog tegen mn schoonzusje,,,, je zal degene zijn die morgen denkt ik ga lekker ff zwemmen
      maandag 24 april 2006 @ 21:44:20 #22
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259318
    lijkt het nu maar zo of is deze editie opgezet om de heren eens in een gunstig daglicht te stellen. Voor het eerst sinds jaren worden de mannen eens in een positief licht gezet.

Vorig jaar, en het jaar daarvoor met de kast-homo Carl, waren de heren per definitie de boosdoeners. Die vuile honden die kropen al op de eerste de beste zeug die te kennen gaf dat ze het plafond eens goed wilde inspecteren.

Dit jaar hebben ze de rollen omgedraaid lijkt wel.
    I'm hungry!
    pi_37259322
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef _Boo_ het volgende:
    Er bekroop mij een gevoel bij die beelden in het zwembad, ik voel mij niet GOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEDD.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37259388
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef J-net het volgende:

[..]

jazeker wel

Als ze nu nog gaat ontkennen Wat een doos.....

EN de aflevering viel tegen.... behalve het einde
      maandag 24 april 2006 @ 21:46:13 #25
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37259420
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Cairon het volgende:

[...]

Ondertussen denkt Bianca dat Stefan echt naar haar luistert. Maar dat is niet bepaald een schok, Bianca denkt ook dat allerlei huishoudelijke voorwerpen naar haar luisteren, van een aantal is ze zelfs overtuigd dat ze terug praten. De diep filosofische gesprekken die Bianca met haar blender heeft zullen menigeen hier versteld doen staan.

Er is echt iets misgegaan tijdens de zwangerschap, ik weet het nu zeker. Haar moeder is van een trap gevallen, heeft een heel assortiment Bizon lijm gesnoven, heeft iedere experimentele drug geprobeerd die er te krijgen was in het tijdperk van de disco, ze heeft in ieder geval iets gedaan dat de ontwikkeling van dat zieke kind in haar baarmoeder zo n de weg heeft gezeten dat het nu nog een overduidelijk geval van mongoloīde hopeloosheid is.

[...]
    Heldere analyse.

Lijkt wel of Herald het geschreven heeft.
      maandag 24 april 2006 @ 21:46:24 #26
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37259437
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef J-net het volgende:
    Ik hoop echt voor Bjorn dat ie ook lekker losgaat. Dit is dus de tweede keer dat ze m dit flikt.... tijd voor revanche!!!!!
    "TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_37259455
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef _Boo_ het volgende:
    Gatver wat een snol. Die gast is trouwens ook triest; ze was straalbezopen waar hij misbruik van maakt EN ze heeft een vriend.
    die gast is niet triest... die gast doet precies waarom hij uitgenodigd is om mee te doen aan TI
    pi_37259475
    DIe Stephen! Die smoel! Die tong! Die knipoog! Ik zou 'm platstampen.
      maandag 24 april 2006 @ 21:47:22 #29
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37259486
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
    lijkt het nu maar zo of is deze editie opgezet om de heren eens in een gunstig daglicht te stellen. Voor het eerst sinds jaren worden de mannen eens in een positief licht gezet.

Vorig jaar, en het jaar daarvoor met de kast-homo Carl, waren de heren per definitie de boosdoeners. Die vuile honden die kropen al op de eerste de beste zeug die te kennen gaf dat ze het plafond eens goed wilde inspecteren.

Dit jaar hebben ze de rollen omgedraaid lijkt wel.
    Indeed, Bianca doet me een beetje kennen aan die andere mismaakte figuur van vorig jaar: Kenny .
    pi_37259513
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

die gast is niet triest... die gast doet precies waarom hij uitgenodigd is om mee te doen aan TI
    Dat zeg ik, triest.
      maandag 24 april 2006 @ 21:48:21 #31
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259526
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef J-net het volgende:
    En ik zei nog tegen mn schoonzusje,,,, je zal degene zijn die morgen denkt ik ga lekker ff zwemmen
    Matthieu: "Hmmmm smaakt een beetje als zoute vis... waar ken ik die smaak toch van"
    I'm hungry!
    pi_37259542
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Neverstop het volgende:
    DIe Stephen! Die smoel! Die tong! Die knipoog! Ik zou 'm platstampen.
    hij is wel 1 van de leukste vrijgezellen.... en dan paalt hij zo'n zeug
    pi_37259601
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En nu gooit hij dat blondje eens ff goed over de knie. Zal Bianca leren.
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 21:49:58 #34
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259606
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Indeed, Bianca doet me een beetje kennen aan die andere mismaakte figuur van vorig jaar: Kenny .
    Kenny: "definieer sex..."

joh Kenny, Licht van de Orient, Hemelse Potpouri, als jij met je gehaktstaaf in de visfabriek van Rowena hebt geroerd. dan heb je sex met die greppeldel gehad.
    I'm hungry!
      maandag 24 april 2006 @ 21:49:59 #35
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37259607
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

pi_37259616
    Is er dan helemaal niemand hier op Fok! die zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft opgegeven voor dit programma en ons van allerlei inside info kan voorzien?
    pi_37259660
    Bianca de slet!
    Back in business.
    pi_37259696
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Neverstop het volgende:
    Is er dan helemaal niemand hier op Fok! die zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft opgegeven voor dit programma en ons van allerlei inside info kan voorzien?
    Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37259715
    hench "de vlaag van verstandsverbijstering"
      maandag 24 april 2006 @ 21:52:27 #40
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259734
    Ik wil volgend jaar best meedoen...

... maar ik geloof dat er een aantal dingen daarvoor in de weg liggen, behalve het feit dat ik nog ergens iets van eigenwaarde heb...

I'm hungry!
      maandag 24 april 2006 @ 21:53:00 #41
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37259775
    Maar goed, Liesbeth is dus ook 'zeer intiem' geweest met die middelmatige Edwin. Met wie zou An3s nu los gaan?
    pi_37259778
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:

[..]

Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.
    IDD.....
    pi_37259793
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
    Maar goed, Liesbeth is dus ook 'zeer intiem' geweest met die middelmatige Edwin. Met wie zou An3s nu los gaan?
    Rowena natuurlijk
    pi_37259802
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Cairon het volgende:
    Ik wil volgend jaar best meedoen...

... maar ik geloof dat er een aantal dingen daarvoor in de weg liggen, behalve het feit dat ik nog ergens iets van eigenwaarde heb...

En wie staat er nu te wachten op 8 uitgewoonde vrijgezelle dames?
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37259810
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ik heb geen relatie maar no way dat ik me verlaag tot het niveau van zo'n verleider... kansloos
    pi_37259866
    Ik kan verdomme niet wachten op het volgende kampvuur van die mannen.

Bjorn: "Tien dagen! Bruwumrhruwharrrrrrgrrrbraaah!!!" *STAMP*STAMP*STAMP*
    pi_37259867
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Neverstop het volgende:
    Heel even .. er wel aan gedacht,maar net zo snel weer bedacht
    Nee mijn relatie is me te veel waard, om er op die manier barstjes in te laten krijgen
    Weet dat hij me wel trouw blijft ,maar die beelden die ze alleen al laten zien

Hij blijft me enige temptation..
    Salsa Espaņola
      maandag 24 april 2006 @ 21:54:55 #48
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37259883
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
    Dat viel mij ook al op. Terwijl een aantal vrouwen zich compleet laat gaan, zijn de mannen, ook met drank op, heel bewust en rationeel met het spel bezig.

Dat zal wel veranderen als Björn de beelden van Bianca ziet .
    Gęnant tot en met.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_37259898
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
    nee joh, dat moeten ze bewaren voor het eindinterview en hem daar dan pas mee confronteren... heeft ie zich voor niets ingehouden, da's veel leuker
    pi_37259908
    Dit is er trouwens ook 1 van TI

http://missmav.hyves.nl/

Alleen welke?

die donkere dan

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2006 21:56:17 ]
      maandag 24 april 2006 @ 21:55:40 #51
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37259912
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:

En wie staat er nu te wachten op 8 uitgewoonde vrijgezelle dames?
    Ik ben geen liefhebber van vis
    I'm hungry!
    pi_37260043
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik ben geen liefhebber van vis
    Hollandsche Nieuwe niks mis mee.
    En Makreel.
    Maar rotte vis
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37260088
    En verleidster Joyce

http://mainoumi.hyves.nl/

Of stonden deze al in het vorige topic?
      maandag 24 april 2006 @ 21:59:36 #54
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37260098
    ... ik denk niet dat de hint doorkomt ...

I'm hungry!
    pi_37260130
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
    ... ik denk niet dat de hint doorkomt ...

Jah die komt wel door , maar hoe ver mag je gaan in je ongenoegen uiten daarover
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 22:02:30 #56
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37260227
    Ivora zit er ook http://ivora.hyves.nl/
      maandag 24 april 2006 @ 22:04:33 #57
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37260335
    hyves klinkt als de Engelse benaming voor een bepaalde SOA... hoe opvallend dat zo veel van die grietjes daar een armzalig profiel hebben.
    I'm hungry!
    pi_37260383
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Cairon het volgende:
    hyves klinkt als de Engelse benaming voor een bepaalde SOA... hoe opvallend dat zo veel van die grietjes daar een armzalig profiel hebben.
    Ja sick shit. En je wordt gepromoot bij webcambabes via hyves
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 22:06:50 #59
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37260449
    is het echt boeiend welke TI-ers van toen en nu op Hyves zitten?
    pi_37260460
    In m'n opwinding ben ik eigenlijk vergeten te kijken naar wat er woensdag te zien is.

Heeft iemand dit wel onthouden?
    pi_37260554
    Ik vind Rowena wel een lekker geil sletje! Ik heb het vandaag gemist... ik kijk zondag alle 2 de eps wel
    pi_37260588
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef Ace1 het volgende:
    Ik vind Rowena wel een lekker geil sletje! Ik heb het vandaag gemist... ik kijk zondag alle 2 de eps wel
    Rowena lekker?
    Met dr scheve bek
    JOHNNY HEITINGA
      maandag 24 april 2006 @ 22:09:26 #63
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37260598
    Die Bianca.. Heel erg goedkoop hoor dit
    Ben ik nou de enige die het echt moeilijk vind om toe te zien dat de vriend van Cheyenne (even zijn naam kwijt) haar langzaam aan het kwijtraken is aan Mathieu?? Ik weet dat het de bedoeling van dit programma is, maar bij hen vind ik het zo tragisch..

*nafief meisje is*
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
    pi_37260624
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Camplo het volgende:

[..]

Rowena lekker?
    Met dr scheve bek
    En vinger/handafdrukken van Andries op d'r reet
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    Ben ik nou de enige die het echt moeilijk vind om toe te zien dat de vriend van Cheyenne (even zijn naam kwijt) haar langzaam aan het kwijtraken is aan Mathieu?? Ik weet dat het de bedoeling van dit programma is, maar bij hen vind ik het zo tragisch..

*nafief meisje is*
    Ik weet wat je bedoelt, hij is de enige met wie ik medelijde heb in dit programma. Vooral omdat het zo frustrerend traag gaat, hij ziet het gewoon gebeuren en kan geen vinger uitsteken.
    Hij zal het moeilijk krijgen als het omslaat in wat meer fysiek contact.
    pi_37260938
    Na overleg met FA's besloten dat deze niet geplaatst mag worden.

[ Bericht 44% gewijzigd door Copycat op 25-04-2006 16:59:07 ]
    Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
    pi_37261018
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
    Ivora zit er ook http://ivora.hyves.nl/
    Damn, wat een triest kind. Ze heeft niet 1 fotootje van zichzelf op dat profiel, nee ze plaatst gelijk 8 temptation foto's van zichzelf in bikini.
    pi_37261056
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Annelies-G het volgende:
    Link = weg
    die had ik nog niet gezien
    Is dat Bjorn die je op de achtergrond hoort praten? Hij klinkt wel hetzelfde

[ Bericht 16% gewijzigd door Copycat op 25-04-2006 16:59:31 ]
    pi_37261064
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Damn, wat een triest kind. Ze heeft niet 1 fotootje van zichzelf op dat profiel, nee ze plaatst gelijk 8 temptation foto's van zichzelf in bikini.
    en daar ben je dan nog twee keer gelinkt aan ook....
    pi_37261204
    BIANCA UIT TEMPTATION ISLAND: HOERTJE DAT TOT ALES BEREID IS!
    Veronica en haar Vlaamse partner in Temptation Island, waarvan de eerste aflevering van het vijfde seizoen dinsdag begint, wassen de handen in onschuld. De onthulling dat Bianca Mommen, die samen met haar vriend Bjorn haar relatie test in het programma, een professionele hoer is kwam voor Veronica als een donderslag bij heldere hemel. Alleen moet het waarheidsgehalte van de reactie van Veronica en VT4 met een korreltje zout genomen worden, want het begint er steeds meer op te lijken dat Bianca met opzet is uitgekozen om mee te doen.

Dat beide zenders niet zouden weten -of geweten zouden kunnen hebben- dat Bianca met de betaalde liefde haar brood verdiend is bijna onmogelijk. Mooie Bianca met haar grote borsten is namelijk zeer bekend in kringen van hoerenlopers. En dat al zeker drie jaar!

Op verschillende website staan lovende reacties over het meisje dat op seksgebied tot alles bereid lijkt te zijn. Zelfs seks zonder condoom behoort tot de mogelijkheden bij Bianca. En haar vriend Bjorn vindt het allemaal helemaal niet erg. Hij deelt mee in de opbrengsten van het pikante werk van zijn liefje en zou -in voorkomende gevallen- ook bereid zijn mee te doen, want als we de klaten van Bianca mogen geloven kent ze geen taboes...

"Deze vrouw werkte vroeger in Kontich, bij sauna de Lotus, sinds twee weken is ze actief in haar privé woonst, samen met haar ex collega Cloé...

Ik was een vaste bezoeker in haar vroegere werkplek te Kontich, en heb haar eergisteren privé opgezocht, dezelfde zeer goede service als voorheen gekregen d w z een uitstekende massage, boddy to boddy , lekker pijpen zc en echte GF experience, ik raad deze vriendion aan iedereen aan, ik weet wel dat ze heel druk bezet is en je dus vooraf moet reserveren.

Zij doet nu ook escort naar parenclubs en bij je thuis....En nee, ik ben niet haar gigolo, pooier of promotor, als het goed is dan mag het gezegd worden..."

Bianca mer 'vaste' partner BjornTemptation Islands’ Bianca heeft blijkbaar een naam hoog te houden in het hoerencircuit. En dat doet zij blijkbaar met verve, want het meisje dat op de website van Temptation Island zo braaf meldt dat zij onlangs ruzie met haar vriendje Bjorn heeft gehad vanwege een misstap, gaat dag in, dag uit vreemd. Ze lust pap van seks en wie betaalt kan van haar lichaam genieten!

En wat seks betreft gaat niets haar te ver. Haar klanten zijn dan ook uiterst gelukkig met haar en geven haar lovende recensies op gespecialiseerde sites, waar o.a. dit te lezen is over de vrouw met werknaam Alana, die haar relatie met Bjorn vanaf morgen gaat testen in Temptation Island.

"Deze meid is voor alles in zoals Dokter-spelletje, Nursing, SM, Lesbische show ... en natuurlijk ook een héél onspannende ero-massage. Een echte verleidster dus. Via de klantencontacten van Alana kwamen we er ook achter dat ze haar werk ook nog eens onveilig uitvoert, wat een vakvrouw," valt te lezen op whitelinefirm.

Een andere hoerenloper schrijft op hookers.nl , een soort consumentengids voor mannen die betaalde liefde zoeken prostituees beoordelen dat de borsten van Alana annex Bianca niet puur natuur zijn, maar dat de rest van de ‘behandeling’die zij geeft top is.

"Heren, ik vermoed dat ik een paar weken geleden ook langs 'Alana' ben gereden. Ik vind momenteel geen enkele link meer op het web dat m'n vermoeden kan bevestigen... Enfin, 't was wel eerder een 'girl next door'-type, met dien verstande dat het ééntje met flinke (nep)hooters is. Dus niet super knap, wel stevige body (veel sporten, vertelde ze me) en licht getint. Voorspel was redelijk (zoenen kon beter), pzc (pijpen zonder condoom, red) was wel lekker en kon zelfs t.h.e.!! Dus algemeen beschouwd was het m'n centjes waard..."

In de jacht op de kijkcijfers lijken Veronica en VT4 er bewust voor gekozen te hebben dat de kijkers zoveel mogelijk seks in Temptation Island te zien krijgen. Want niet alleen hoertje Bianca speelt een prominente rol in het programma, maar ook diplomatendochter Rebecca Loos, die via het bed van David Beckham een beroemdheid werd. Maar in tegenstelling tot Bianca gaat Rebecca niet all the way met de voor haar vreemde –en niet rijke- mannen die aan Temptation Island meedoen… Waar Loos stopt zou Bianca beginnen.

De ontmaskering van Bianca als hoertje lijkt zich nu echter tegen de zenders te gaan keren. Ook al omdat er geruchten gaan dat nog en van de deelneemsters aan Temptation Island het vak van de betaalde liefde zou beoefenen.

Bron: zijonline
    pi_37261259
    nou wil ik het volgende kampvuur van de mannen wel eens zien
    Too much is never enough!
    pi_37261318
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Annelies-G het volgende:
    Mooie Lelijke Bianca met haar grote borsten is namelijk zeer bekend in kringen van hoerenlopers. En dat al zeker drie jaar!
    pi_37261408
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Annelies-G het volgende:
    BIANCA UIT TEMPTATION ISLAND: HOERTJE DAT TOT ALES BEREID IS!

Voorspel was redelijk (zoenen kon beter), pzc (pijpen zonder condoom, red) was wel lekker en kon zelfs t.h.e.!!
    t.h.e.
    pi_37261436
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:26 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

t.h.e.
    geen idee......
      maandag 24 april 2006 @ 22:31:37 #74
    27026 xstatic1975
    No pain no gain
    pi_37261701
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Neverstop het volgende:
    Ik kan verdomme niet wachten op het volgende kampvuur van die mannen.

Bjorn: "Tien dagen! Bruwumrhruwharrrrrrgrrrbraaah!!!" *STAMP*STAMP*STAMP*
    WHAHAHAHA inderdaad

1 groot geacteerd zooitje bij elkaar dat TI, welke mafketel gaat zn relatie nou te grabbel gooien op tv, helemaal na alle vorige afleveringen gezien te hebben.

Maar jaaa, wel leuk om te zien

Ik hoop dat die Bjorn flink Liesbeth te grazen neemt als wraak op die goedkope hoer van een Bianca. (zogenaamde wraak dan gezien hun discutabele reputatie en het feit dat het een groot nepzooitje is)
      maandag 24 april 2006 @ 22:35:12 #75
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37261877
    Ik weet niet of Bianca aan het seksen was hoor in het zwembad. Het zag er naar uit dat ze stond te watertrappelen ofzo.
    Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
    pi_37261883
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:26 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

geen idee......
    volgens mij zelfs vanachtereeeeeeeeeeeeeeeeeee
    pi_37261971
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef ruby het volgende:
    Ik weet niet of Bianca aan het seksen was hoor in het zwembad. Het zag er naar uit dat ze stond te watertrappelen ofzo.
    misschien gebruikt ze dat wel als smoes....

maar... maar.... liefje..... ik was aan het watertrappelen
      maandag 24 april 2006 @ 22:44:27 #78
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37262341
    Wel vervelend voor Mieke dat ze niet de aandacht krijgt die ze wil van Len. Poor kid.
    pi_37262678
    ik hoop inderdaad dat bjorn dat grietje eens lekker uit gaat wonen. dat zaadvragende bekje moet nodig eens gevuld worden. die griet hangt de hele tijd om hem heen, die wil echt maar 1 ding... nou bjorn veel plezier, anders doe ik het wel voor je
    pi_37266093
    wow, dat ging opeens 180 graden om. Ze lieten zojuist een aankondiging zien voor woensdag... maarre... nog even en dat programma mag niet meer om half 9 worden uitgezonden. Maargoed, ik ben benieuwd wat er verder allemaal gebeurt.
      FOK!fossiel dinsdag 25 april 2006 @ 00:16:35 #81
    10 RemCOW
    SG Special power! :D
    pi_37266362
    Bianca... *ril*

Mare, Wet t-shirt contest, woei Dat mogen ze welke elke aflevering doen .

Ik zag Edwin trouwens afgelopen vrijdag op het station in Groningen. Wie raakt mij aan?!!
    Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
    Let's have fun ---- Life will suck soon enough
    Hattrick: 206761
    pi_37266808
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef RemCOW het volgende:

Ik zag Edwin trouwens afgelopen vrijdag op het station in Groningen. Wie raakt mij aan?!!
    Yuk! Edwin is een kwal. Zoals ik eerder omschreven las, echt zo'n gevalletje chromosomen tekort.
    Back in business.
    pi_37266907
    Aan het voorstukje voor woensdag te zien gaat Bianca iig weer verder waar ze gebleven was, Liesbeth gaat ontkennen..
    sig verwijderd door FA
      dinsdag 25 april 2006 @ 00:48:59 #84
    87044 MisterICE
    The Superstar Bum
    pi_37267233
    Vuig programma
    Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
      dinsdag 25 april 2006 @ 08:19:59 #85
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_37269617
    tvp
      dinsdag 25 april 2006 @ 08:27:37 #86
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_37269706
    Wat een ranzig wijf die Bianca. Ik kijk echt met stijgende verbazing naar Liesbeth en Mieke, je zou eerder denken dat zij de partners van Bjorn en Len zijn, wat een achterlijk gedrag!
    pi_37270293
    was dat van liesbeth wel een zoen eigenlijk? leek meer er op dat ze iets moesten doorgeven ofzo
    pi_37270331
    Jah dat kleine blondje ben dr naam ff kwijt. Met dat pottenkapsel.
    OMFG, hoe jaloers kan je doen roflmao. Die had niet aan de andere kant van het eiland moeten zitten dat weet ik wel
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37270492
    Cairon!
    quote:

Geniaal! !

Men, wat een feest weer gister! Volgens mij gaat het nu écht pas beginnen, want als Björn de beelden van Bianca ziet, gaat hij zeker zijn hoge libido in zeikverleidster Liesbeth pompen.
    Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      dinsdag 25 april 2006 @ 09:20:49 #90
    130803 Gripper
    Get a grip
    pi_37270502
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:26 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

t.h.e.
    Tot het eindje?
    Mijn foto's op Flickr!
    [b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
    Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
    pi_37270617
    is het ergens op het net nog te zien die uitzending van gister?

Heb het gemist!

Anders moet ik wachten tot zondag :S

(op uitzendinggemist.nl staat niks)
    Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
    Trek dan de conclusie en niet jezelf.
    pi_37270626
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 09:26 schreef Kletz het volgende:
    is het ergens op het net nog te zien die uitzending van gister?

Heb het gemist!

Anders moet ik wachten tot zondag :S

(op uitzendinggemist.nl staat niks)
    Als je laat weten hoe dan valt er wel een uitzending te ritselen
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37270762
    Ik heb hem ook gemist!!! Damn!
      dinsdag 25 april 2006 @ 09:44:25 #94
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_37271018
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef twentemeisje het volgende:
    Ik kijk echt met stijgende verbazing naar Liesbeth en Mieke, je zou eerder denken dat zij de partners van Bjorn en Len zijn, wat een achterlijk gedrag!
    Ja, de schande.
    Woensdag moet Len dr gewoon op dr plaats zetten zag je in het stukje.

Verder begin ik nu wel erg een regie-idee te krijgen.
    "Wat zijn onze vriendinnen saai"
    ---> zoefff naar de dronken dellen
    "bjorn, ik geef niet toe ik heb een vriendinnetje"
    ---> zoefff naar neukende Bianca.

En ze had trouwens wel gewoon dr bikinibroekje nog aan!
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
    pi_37271256
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef NiNi het volgende:

[..]

En ze had trouwens wel gewoon dr bikinibroekje nog aan!
    Daar kun je omheen. .
    pi_37271375
    De re-run van wanneer Bianca is vreemdgeweest in het zwembad, komt die a.s. zondag? Ik heb het helaas gemist!!!
    pi_37271388
    Verder komt Bianca qua uiterlijk het meeste overeen met een bloedhond natuurlijk.

dinsdag 25 april 2006 @ 10:01:01 #98
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_37271438
    hahahah ..stoer
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_37271497
    die beelden in dat zwembad zijn toch maar als 1 ding op te vatten, ze waren echt niet de golven in het zwembad al springend aan t opvangen hoor.......

wat een slet
    pi_37271627
    quote:
    Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:

*nafief meisje is*
    Vind ik ook, ik vond het zo'n lief stelletje
    pi_37272098
    ik vind het hoe langer hoe nepper..snap niet dat mensen zich zo druk maken om iets wat totaal geensceneerd is.
    Bjorn speelt het wel geloofwaardig trouwens. Of zou ie iedere avond als Alana/Bianca thuiskomt en er weer tig mannen overheen zijn gegaan zo reageren?
    "Ge kunt het niet eens 24 uur vol houden....24 uur!!",,, tja...
    pi_37272331
    Misschien zien hun haar werk echt gewoon zakelijk.
    DUs sex voor geld is het geen probleem, maar sex icm verliefdheid/passie wat dan persoonlijker is is dan vreemdgaan.

Wordt alleen ongeloofwaardig omdat ze in een eerdere uitzending aangaf op een moment 3 maanden geen sex te hebben gehad
      dinsdag 25 april 2006 @ 10:33:56 #103
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_37272389
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 10:24 schreef Apache4U het volgende:
    ik vind het hoe langer hoe nepper..snap niet dat mensen zich zo druk maken om iets wat totaal geensceneerd is.
    Bjorn speelt het wel geloofwaardig trouwens. Of zou ie iedere avond als Alana/Bianca thuiskomt en er weer tig mannen overheen zijn gegaan zo reageren?
    "Ge kunt het niet eens 24 uur vol houden....24 uur!!",,, tja...

En dan wil ie er met Jan en Alleman over praten, maar dat mag niet van Alana
      dinsdag 25 april 2006 @ 10:59:42 #104
    64338 fr0x
    Directeur
    pi_37273125
    Schaamteloos , en dan nog voor tv ook, als je er zeker van wilt zijn dat iedereen je een hoer vindt, moet je zoiets doen hahaaa
    peace, nd suck a !@$%
      dinsdag 25 april 2006 @ 11:27:15 #105
    1627 dutchie
    Eámanë Súrion
    pi_37273882
    Ik kreeg hetzelfde svensationele gevoel van plaatsvervangende schaamte als vorig jaar bij aflevering 1. Ik wilde niet kijken, maar ik mķest.
    Geweldig ook zoals Stephan aan het 'luisteren' was. Ik heb nog nooit iemand zo gedesinteresseerd verplicht zien luisteren als Stephan gister.
    Als je niet lacht, ben je dood.
      dinsdag 25 april 2006 @ 11:45:16 #106
    39256 Bonobo11
    pi_37274405
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef dutchie het volgende:
    Ik kreeg hetzelfde svensationele gevoel van plaatsvervangende schaamte als vorig jaar bij aflevering 1. Ik wilde niet kijken, maar ik mķest.
    Geweldig ook zoals Stephan aan het 'luisteren' was. Ik heb nog nooit iemand zo gedesinteresseerd verplicht zien luisteren als Stephan gister.
    En lekker in z'n glas kijken, alsof daar de filosofische wijsheid ligt ,
    ach die Stephan is natuurlijk ook geen groot wijsgeer, maar hij heeft wel stoere tattoos

Prachtig deed mij meteen denken aan een Chris Rock sketch, waarin hij uitlegt hoe je met een vrouw moet praten.
    (veel termen laten vallen als: Aha, yeah, no way, for sure, i told ya that bitch was crazy)
    Feyenoord!!! * Barįa
    pi_37274686
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:
    Misschien zien hun haar werk echt gewoon zakelijk.
    DUs sex voor geld is het geen probleem, maar sex icm verliefdheid/passie wat dan persoonlijker is is dan vreemdgaan.

Wordt alleen ongeloofwaardig omdat ze in een eerdere uitzending aangaf op een moment 3 maanden geen sex te hebben gehad
    Ik heb ook nergens gelezen dat bianca ook echt betaalde sex (als in neuken) deed. Wel pijpen en erotische massages. Dus dat kan toch, dat ze 3 maanden geen sex had gehad?

Ik vind trouwens die beelden van bianca en die gozer in dat zwembad helemaal niet zo overduidelijk... Het was ook zo kort, als ze echt aan het neuken waren hadden ze dat toch ook wel wat duidelijker kunnen laten zien. Misschien waren ze wel gewoon aan het dansen, of een beetje tegen elkaar aan aan het wrijven...
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
    pi_37275181

Mijn grootste droom is…
    Dat ik de rest van mijn leven alleen nog maar hoef te
    genieten.

Mijn ideale partner heeft…
    Een zeer sterke persoonlijkheid en heeft geen moeite
    om keuzes te maken.

Mijn ideale partner mag zeker niet/geen…
    Held in de keuken zijn. De keuken is mijn domein omdat ik koken zelf heerlijk vind om te doen. En doe dat dan toch het liefst alleen maar voor iemand.

Mijn ideale partner kan…
    Mij heel erg aan het lachen maken en dus snel en glimlach op mijn mond krijgen. Ze moet ook een bepaalde gekheid bezitten die ik ook heb.

Met mijn ideale partner kan ik uren…
    Op bed liggen. Lekker in elkaar verstrengeld, af en toe in slaap vallen, lekker knuffelen en seksen.

Ik ben zo trouw als…
    Ik ben zoooo trouw als ik echt verliefd ben. Dat is echt genieten.

Mijn beste openingszin ooit was…
    Eentje die mij een hele plezierige nacht opleverde maar waarvan ik echt niet meer weet hoe hij ging.

Heb het ook niet echt op openingszinnen. Is een beetje achterhaald.

Ik zakte door de grond toen … I
    Ik zak niet door de grond. Ik vind dat iets met schaamte te maken heeft en ik schaam mij absoluut niet voor mijn daden. Ik sta altijd voor 100 % achter mijn daden.

Romantiek betekent voor mij…
    Toch wel samen genieten. Het kan ook door de kleinste dingetje gebeuren. Zoals en kaartje op een hoofdkussen. Spontaan naar het strand voor een wandeling. Een paar lieve woordjes spontaan in haar oor fluisteren.
    pi_37275216
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef tessie het volgende:
    Ik vind trouwens die beelden van bianca en die gozer in dat zwembad helemaal niet zo overduidelijk... Het was ook zo kort, als ze echt aan het neuken waren hadden ze dat toch ook wel wat duidelijker kunnen laten zien. Misschien waren ze wel gewoon aan het dansen, of een beetje tegen elkaar aan aan het wrijven...
    Zo vroeg op de avond? Dan hadden ze het moeten uitzenden om de normale tijd!

Ben jij Bianca ofzo aan het dansen.... beetje tegen elkaar aan het wrijven....

Als ik jou was zou ik zondag nog maar heel goed naar de herhaling kijken!!!
    pi_37276018
    woensdag komen er volgens mij vervolg beelden omdat ze dan gaat uitleggen dat ze niets meer weet van haar daden, dus krijg je automatisch flashbacks te zien.
    pi_37277305
    Kon ik vorig jaar ook zo om lachen met Sven.

Situatie: "Sven neukt alles wat los en vast zit op een avond."

Reactie Sven: "Ja het was wel moeilijk, maar er is niks gebeurd."
    En dan met een hoofd alsof ie het echt geloofd.

Denk alleen dat het deze keer meer een "o heb ik dat gedaan joh? ik weet het niet meer, ik was ook zo bezopen he" wordt.
    pi_37277953
    wat dat betreft was kenny nog wel het meest geniaal met zn "definieer sex"
    pi_37278963
    Ik vind het ergens toch wel een beetje sneu voor Bianca
      dinsdag 25 april 2006 @ 14:16:48 #114
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_37278992
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Moja het volgende:
    Waarom in hemelsnaam???
    pi_37279141
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo vroeg op de avond? Dan hadden ze het moeten uitzenden om de normale tijd!

Ben jij Bianca ofzo aan het dansen.... beetje tegen elkaar aan het wrijven....

Als ik jou was zou ik zondag nog maar heel goed naar de herhaling kijken!!!
    Haha ja joh, ik ben bianca
    Ik vond het gewoon niet overduidelijk neuken. Het lijkt me niet zo vreemd als het de opzet van de programma makers is om de boel een beetje te misleiden..... Net zoals met die voorstukjes elke keer, denk je dat het een onwijs spannende uitzending gaat worden, en dan gebeurt er helemaal nix.
    pi_37279238
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam???
    Ik weet niet Het is bij haar dus alles of niets schijnbaar, ach het blijft natuurlijk een domme actie.
      dinsdag 25 april 2006 @ 14:46:12 #117
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37279900
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik weet niet Het is bij haar dus alles of niets schijnbaar, ach het blijft natuurlijk een domme actie.
    Mja, moeten dat soort mensen niet gewoon tegen zichzelf beschermd worden. Komt nogal labiel over allemaal.. Eerst zit ze de hele tijd in de stress over Bjorn dit Bjorn dat, oooh straks gaat ie vreemd, en ooh, dat meisje waarmee hij date is zo DUN..etc. etc.
    En dan ligt ze een dag later zelf met een andere gast te sexen in het zwembad..

En dan nog helemaal buiten beschouwing gelaten dat haar 'beroep' allerminst braaf is , en de hele ophef dus zoiezo hypocriet is.. Ik zie het verschil niet voor Bjorn.. Of je vriendin nou voor haar beroep met een andere vent het bed in duikt, of dat in temptation island doet.. Het enige verschil is dat 't nu voor 't oog van de natie is... Wat opzich ook best wel beschamend is, natuurlijk. Maar in essentie is't zelfde.....
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      dinsdag 25 april 2006 @ 14:46:18 #118
    28167 matthijst
    In a New York State of Mind
    pi_37279903
    Vage stinkhoer is 't... Schitterend....
    Haters everywhere but I don't really care.
    pi_37280286
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:20 schreef tessie het volgende:

[..]

Haha ja joh, ik ben bianca
    Ik vond het gewoon niet overduidelijk neuken. Het lijkt me niet zo vreemd als het de opzet van de programma makers is om de boel een beetje te misleiden..... Net zoals met die voorstukjes elke keer, denk je dat het een onwijs spannende uitzending gaat worden, en dan gebeurt er helemaal nix.
    Nee je zag ze niet ingezoomd penetrerend in beeld ofzo, maar ik vond het toch wel overduidelijk
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:02:03 #120
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37280415
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:58 schreef Moja het volgende:

[..]

Nee je zag ze niet ingezoomd penetrerend in beeld ofzo, maar ik vond het toch wel overduidelijk
    Hoe dan ook, het was iets wat een respectabele vrouw niet met een andere man doet als ze een vriend heeft.

Wat is het toch een heerlijk programma.
    pi_37280524
    Die lag gewoon te baffen en ze deed het ook zonder condoom dus die gast zal nu wel van ze gonorroe aant genezen zijn
    JOHNNY HEITINGA
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:53 #122
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37280812
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:

[..]

Yuk! Edwin is een kwal. Zoals ik eerder omschreven las, echt zo'n gevalletje chromosomen tekort.
    Dat zei ik ja.
    pi_37281017
    Bianca was toch alleen een erotisch maseusse ofzo? of mis ik nou wat
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:22:01 #124
    60852 beschuit
    wil weer verkiezingen
    pi_37281029
    ik heb echt in een scheur gelegen om de montage idd...

Zie je eerst de mannen 'wij hebben echt brave meiskes'

<cut>

čččn een shaggende bianca

moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
    www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:25:40 #125
    28167 matthijst
    pi_37281152
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
    Tsja, als je dat strippen-voor-de-webcam en masturbatiefilmpje op de vorige pagina gemist hebt, dan is ze alleen erotisch masseuse...
    Volgens mij is 'erotisch masseuse' een vakterm voor hoertjes waarbij werkelijk alles toegestaan is ofzo :/
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:35:52 #126
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37281498
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
    Alleen maar??

Naah kom op zeg.. das gewoon een mooi woord voor...
    Nouja, van dattem. (blijkt ook maar weer.. )
    pi_37281635
    een keer dat vertyfte programma gezien. alleen de opzet vind ik al ziek. maar schijn bedriegt, want niet alleen deelnemers worden belazerd, ook de kijker. idd gelezen dat deelnemers er niet geheel smetteloze beroepen op na houden.

maar van die bianca had ik toch echt niet zoiets verwacht. zij lijkt de onschuld zelve..
    Amsterdam, stad van hash en coke,
    Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
    En de mannen ook..
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:40:37 #128
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37281639
    Wat Bianca betreft. Zelfs al zou zij erotisch masseuse zijn of zelfs prostituee (wat naar mijn weten niet zo is), vind ik persoonlijk dat je haar het recht op een relatietest niet mag ontnemen. Alsof hoeren geen relaties hebben. Sterker nog, de relaties van hoeren schijnen in het algemeen een stuk monogamer te zijn dan die van de meeste andere mensen. Als een hoer dus niet mee zou mogen doen aan Temptation Island, alleen maar omdat ze een hoer is (wat volgens mij wél een regel is bij de productie) dan vind ik dat eigenlijk pure discriminatie. Geef die hoer een kans!

(Uit

http://www.spitsnet.nl/ni(...)e_hoer_een_kans.html )

Geef die hoer een kans..
    Ik vind het toch wel erg sneu worden voor haar, ook al is het haar eigen stomme schuld..
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:44:37 #129
    28167 matthijst
    pi_37281758
    quote:
    [b]Op dinsdag 25 april 2006 15:40
    Ik vind het toch wel erg sneu worden voor haar, ook al is het haar eigen stomme schuld..
    Die kop is inderdaad nasty...
    Tanja Jess liep bij Giel datzelfde verhaal te blaten, over monogame hoeren
    "Ja, ik laat me danwel 12x per dag penetreren in alle lichaamsholtes en, OK, er druipt soms nog een kwakkie uit me voordat je op me klimt, maar ik hou alleen van jou schatje"
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:52:00 #130
    39256 Bonobo11
    pi_37281989
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tanja Jess liep bij Giel datzelfde verhaal te blaten, over monogame hoeren
    Ach, zij heeft zich natuurlijk ook opgewerkt bij de televisie
    Misschien heeft ze begrip
    Feyenoord!!! * Barįa
      dinsdag 25 april 2006 @ 15:58:15 #131
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37282165
    Mja, lekker ranzig weer. Maar wat ik bedoelde te zeggen.. *Even de moralist uithangen * Natuurlijk vragen ze erom wanneer ze met zo'n programma meedoen, en je kan het ook normaal aanpakken, zoals sommige dames tot nu toe wel hebben gedaan, dus wat dat betreft heeft Bianca het dus echt zelf over zich heen geroepen..

Maar 't blijft een persoon.. Ik bedoel, ze werpt zichzelf volkomen vrijwillig op als mediapoppetje, met een bordje op haar hoofd van "demoniseer mij", maar wij, als publiek, zouden wij niet beter moeten weten dan daar gelijk voor te vallen .......... Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor.... Af en toe denk ik wel van:Gut gut gut, daar zit een bibberend bijna tranend mannetje/vrouwtje achter een filmpje met suggestieve beelden over zijn of haar partner, volkomen het slachtoffer van zijn eigen tekort aan chromosoompjes waardoor ze uberhaupt in dat prog zijn terecht gekomen, en dan komt er zon keiharde opmerking uit de mond van de presentator die elk laatste beetje zekerheid uit die koppies boort..

Dat is het enige wat mij -bij vlagen - tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
    En het blijft best amusant om dit te kijken met een groep vrienden, en lekker commentaar te geven..

Maar toch.. Niemand anders hier last van?? Of ben ik echt zo overmoralistisch?
      dinsdag 25 april 2006 @ 16:55:10 #132
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_37283895
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef Camplo het volgende:
    Die lag gewoon te baffen en ze deed het ook zonder condoom dus die gast zal nu wel van ze gonorroe aant genezen zijn
    Ik mag hopen dat alle deelnemers eerst een SOAtest moeten ondergaan.
    People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
    pi_37284325
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Moja het volgende:
    pi_37284463
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef markiemark het volgende:
    een keer dat vertyfte programma gezien. alleen de opzet vind ik al ziek. maar schijn bedriegt, want niet alleen deelnemers worden belazerd, ook de kijker. idd gelezen dat deelnemers er niet geheel smetteloze beroepen op na houden.

maar van die bianca had ik toch echt niet zoiets verwacht. zij lijkt de onschuld zelve..
    Dat meen je niet? Ik had al gelijk verwacht dat Bianca vreemd zou gaan.... het wachten was op wanneer..... gisteren dus
      dinsdag 25 april 2006 @ 17:14:09 #135
    3767 Herald
    Come get some
    pi_37284533
    ik zat net met Semxtex in de trein
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
    pi_37284648
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor.... Af en toe denk ik wel van:Gut gut gut, daar zit een bibberend bijna tranend mannetje/vrouwtje achter een filmpje met suggestieve beelden over zijn of haar partner, volkomen het slachtoffer van zijn eigen tekort aan chromosoompjes waardoor ze uberhaupt in dat prog zijn terecht gekomen, en dan komt er zon keiharde opmerking uit de mond van de presentator die elk laatste beetje zekerheid uit die koppies boort..

Dat is het enige wat mij -bij vlagen - tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
    En het blijft best amusant om dit te kijken met een groep vrienden, en lekker commentaar te geven..

nee ik vind het heerlijk als de presentator dat doeet.... nog even nog meer in onzekerheid brengen. Dat is toch geweldig.....

En ook hier zeg ik: als ze hier niet tegen kunnen, dan hadden ze niet mee moeten doen. Ze zullen heus wel de voorgaande edities gekeken hebben, dus ze weten waar ze aan begonnen
    pi_37284689
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef NiNi het volgende:

[..]

volgens mij is dat idd zo. Zoiets kan ik me herinneren van de vorige TI.... toen bleek 1 van de hoeren verleidsters achteraf toch soa te hebben? Gaby ofzo?
      dinsdag 25 april 2006 @ 17:18:38 #138
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37284707
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef Herald het volgende:
    Was het nuttig of heb je de hele rit naar haar boezem gekeken?
    pi_37284816
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tsja, als je dat strippen-voor-de-webcam en masturbatiefilmpje op de vorige pagina gemist hebt, dan is ze alleen erotisch masseuse...
    Volgens mij is 'erotisch masseuse' een vakterm voor hoertjes waarbij werkelijk alles toegestaan is ofzo :/
    Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....
    pi_37284843
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef NiNi het volgende:

[..]

Ze kunnen allemaal toch zelf ook wel bedenken dat ze een condoom moeten gebruiken als ze vreemdgaan.....
    pi_37284857
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef tessie het volgende:

[..]

Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....
    wel klanten die beheren dat ze het heel erg lekker doet
    pi_37285209
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de recensies eens, en ja, die dateren van voor TI:
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57864&page=2
      dinsdag 25 april 2006 @ 17:45:37 #143
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37285561
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee ik vind het heerlijk als de presentator dat doeet.... nog even nog meer in onzekerheid brengen. Dat is toch geweldig.....

En ook hier zeg ik: als ze hier niet tegen kunnen, dan hadden ze niet mee moeten doen. Ze zullen heus wel de voorgaande edities gekeken hebben, dus ze weten waar ze aan begonnen
    Ja, ik denk ook wel degelijk "eigen schuld dikke bult" Dat is niet wat ik bedoel met mijn stukje.. Ik krijg er gewoon zon gevoel van van "Tjsa, zit ik hier nu werkelijk naar te kijken".. Ik geloof dat ik teveel met die knakkers meeleef!

Aan de andere kant ook weer heerlijke tv, dat zeker.
    pi_37285669
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    Ik krijg er gewoon zon gevoel van van "Tjsa, zit ik hier nu werkelijk naar te kijken".. Ik geloof dat ik teveel met die knakkers meeleef!
    Dat denk ik ook dat je teveel meeleeft met die knakkers kneuzen....

Niet doen.... dan wordt hetnog leuker om naar te kijken
    pi_37285822
    Idd toch niet alleen erotische massages
    pi_37286754
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de recensies eens, en ja, die dateren van voor TI:
    http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57864&page=2
    Ooww, dat had ik idd de vorige keer dan niet goed gelezen.....
    Maar goed, ik kan me toch wel voorstellen dat het voor haar vriend (en voor haarzelf natuurlijk ook) misschien anders is wanneer ze met een klant naar bed gaat voor geld, of wanneer ze gewoon met iemand naar bed gaat, voor de lekker zeg maar.
      dinsdag 25 april 2006 @ 18:45:27 #147
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_37287363
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor....
    ...Dat is het enige wat mij -bij vlagen - tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
    Ja ik.
    Ik irriteer mij er zelfs aan, omdat het té is.
    "Wat heb je dan gezien?"
    Ja Tanja, alsof jij dat niet weet.
    "En wat denk/voel je dan?"
    Wat denk je zelf?

Ik weet wel dat het het programma-opzet is, maar het is me té overdreven.
    Alsof we naar een Frans taalprogramma van de Teleac aan het kijken zijn.
    Eerst het filmpje in het geheel, dan in het geheel met ondertiteling, dan in stukjes geknipt en dat je moet meepraten.

Ik vond die Tanja Nee al niks, maar hier is ze wel heel doorzichtig. Zij zou beter op het manneneiland passen als verleidster.
    (dan staat Andries waarschijnlijk voorop in de rij )

[ Bericht 2% gewijzigd door Rebbedebje op 25-04-2006 20:48:25 ]
    Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
    als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
    Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
      dinsdag 25 april 2006 @ 19:00:16 #148
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37287780
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 18:45 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Ja ik.
    Ik irriteer mij er zelfs aan, omdat het té is.
    "Wat heb je dan gezien?"
    Ja Tanja, alsof jij dat niet weet.
    "En wat denk/voel je dan?"
    Wat denk je zelf?

Ik weet wel dat het het programma-opzet is, maar het is me té overdreven.
    Alsof we naar een Frans taalprogramma van de Teleac aan het kijken zijn.
    Eerst het filmpje in het geheel, dan in het geheel met ondertiteling, dan in stukjes geknipt en dat je moet meepraten.

Ik vond die Tanja Nee als niks, maar hier is ze wel heel doorzichtig. Zij zou beter op het manneneiland passen als verleidster.
    (dan staat Andries waarschijnlijk voorop in de rij )
    Mja, dat "wat heb je gezien", terwijl het hele groepje + presentator net al meegekeken hebben.. Maarja, das de opzet, bla bla bla.
      dinsdag 25 april 2006 @ 19:29:11 #149
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37288807
    quote:
    Zeg dan wat
    Waarom zeggen al die Fokkers niks?
    pi_37289886
    quote:
    Heb je nog mazzel dat je niet opgepakt bent voor terrorisme
      dinsdag 25 april 2006 @ 20:09:17 #151
    3767 Herald
    Come get some
    pi_37290457
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef SEMTEX het volgende:
    Zeg dan wat
    Waarom zeggen al die Fokkers niks?
    tss dat meisje dat naast je zat had me luid én duidelijk Semtex horen zeggen. Daarbij was je zo druk bezig met een boekje lezen.
    *But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
      dinsdag 25 april 2006 @ 21:04:01 #152
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37292360
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Herald het volgende:

[..]

tss dat meisje dat naast je zat had me luid én duidelijk Semtex horen zeggen. Daarbij was je zo druk bezig met een boekje lezen.
    Ik was ook moe
      dinsdag 25 april 2006 @ 21:05:19 #153
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37292417
    Ik kwam laatst Sunchaser tegen in de trein.
      dinsdag 25 april 2006 @ 21:27:44 #154
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37293306
    Zou Bianca serieus gedacht hebben haar beroep te kunnen verzwijgen? Alsof men er niet achter zou komen uiteindelijk...

Maar goed, het levert wel weer voer op om te roddelen.
    pi_37293948
    Link = weg.

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 25-04-2006 23:39:14 ]
    pi_37298296
    haaaha nee misschien wilde bianca kijken of ze tussen al die verleiders in staat was een omscholingscursus te volgen.... tot preutse non!
    Resultaat: gezakt!
    ..::*Life is What You Make it!*::..
      dinsdag 25 april 2006 @ 23:40:43 #157
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37298656
    Ter info:
    In overleg is besloten dat er geen links naar het camfilmpje van Bianca mogen worden geplaatst.
    pi_37301118
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dat meen je niet? Ik had al gelijk verwacht dat Bianca vreemd zou gaan.... het wachten was op wanneer..... gisteren dus
    heb het niet gezien.. omdat het niet mijn ding is, toch ben ik benieuwd... vertel!
    Amsterdam, stad van hash en coke,
    Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
    En de mannen ook..
    pi_37302192
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Copycat het volgende:
    Ter info:
    In overleg is besloten dat er geen links naar het camfilmpje van Bianca mogen worden geplaatst.
    Sorry.....
      woensdag 26 april 2006 @ 09:44:48 #160
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_37303937
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Copycat het volgende:
    Ter info:
    het was wel een leuk filmpje hoor CC...
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      woensdag 26 april 2006 @ 11:18:55 #161
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37306195
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:44 schreef avotar het volgende:

het was wel een leuk filmpje hoor CC...
    We hebben het dan ook moeten bekijken om een sluitend oordeel te vellen .
      woensdag 26 april 2006 @ 12:12:16 #162
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_37307544
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

We hebben het dan ook moeten bekijken om een sluitend oordeel te vellen .
    jullie zijn niet te benijden...
    pi_37310051
    gelukkig is er vanavond weer een aflevering want hier is de roddelstof behoorlijk op zo te zien
    pi_37316893
    Vanavond weer
    pi_37316998
    Zelfs in een zwembad kun je droogneuken.. we hebben geen close ups gezien, alleen wat bewegingen, dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat Bianca echt heeft lopen sexen. Het zou me niks verbazen als ze het wel heeft gedaan, maar ik heb nog geen bewijs gezien.

Komt dat stukje van 'tien doagehh!' trouwens niet pas in de laatste aflevering, als ze elkaar weer zien? Dat duurt dus nog wel effe Al zal ie bij het volgende kampvuur ook wel flink pissig worden

[ Bericht 1% gewijzigd door ZwarteMagika op 26-04-2006 17:52:19 ]
    pi_37317065
    Klaar zit voor vanavond Ben benieuwd naar het selectieve geheugenverlies van Bianca en Liesbeth
    pi_37317431
    Er is dus al geneukt? Ik vergeet steeds te kijken.
    pi_37317905
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Zelfs in een zwembad kun je droogneuken.. we hebben geen close ups gezien, alleen wat bewegingen, dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat Bianca echt heeft lopen sexen. Het zou me niks verbazen als ze het wel heeft gedaan, maar ik heb nog geen bewijs gezien.

Komt dat stukje van 'tien doagehh!' trouwens niet pas in de laatste aflevering, als ze elkaar weer zien? Dat duurt dus nog wel effe Al zal ie bij het volgende kampvuur ook wel flink pissig worden
    voor droogneuken maakte ze rare bewegingen met r hoofd....
    maar idd, je kan t nooit met zekerheid zeggen
    ken je MewBie?
    pi_37317913
    Even opnemen vanavond. Er is immers ook voetbal
    pi_37318944
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef lange_Daan het volgende:

[..]

voor droogneuken maakte ze rare bewegingen met r hoofd....
    idd, tijdens op en neer gaande bewegingen dr hoofd naar achteren doen, al "geil" kijkend. duidelijk genoeg
    pi_37322152
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:

Hij zei toch ook dat ze erg intiem zijn geweest.... zag je die tong niet van hem toen hij dat zei.... ze heeft het gewoon gedaan. klaar.punt.uit.
    pi_37322828
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 18:44 schreef The6thgate het volgende:

[..]

idd, tijdens op en neer gaande bewegingen dr hoofd naar achteren doen, al "geil" kijkend. duidelijk genoeg
    tja met dat 'geil' kijken heeft ze mooi kunnen oefenen in die filmpjes van dr, maar of ze daar echt geil was..

maargoed, ik ga weer klaarzitten
    pi_37323118
    Nou het is dus duidelijk, ze heeft 100% zeker geneukt.

Wanneer krijgen we de reactie van bjorn? Maandag ?

Kunnen ze trouwens in het vervolg de belgische vrijgezellen achterwegen laten? Lopen alleen maar zo hard mogelijk te roepen dat ze geen hoer zijn en hangen binnen 5 minuten aan z'n knaap z'n kont aan.

Ben misselijker van die Liesbeth dan Bianca, die Edwin loopt r langzaam te verkrachten ofzo.

---------

Die Stephen met z'n tong.. *knip*
    En ze bewijzen weer even dat ze met z'n 8en 1 hele hersencel delen.

---------

Haha troost = sex. En nog steeds boos worden als je zelf al voor de bijl bent gegaan, te mooi.

------------

Ben ik de enige met een PC bij de TV ofzo ?

[ Bericht 23% gewijzigd door Neverstop op 26-04-2006 20:45:19 ]
    pi_37323412
    Ok ik ben ook overtuigd En ze gaat 'm zo effe uitgebreid rukken, zag ik dat nou goed??
      woensdag 26 april 2006 @ 20:46:05 #175
    27026 xstatic1975
    No pain no gain
    pi_37323440
    Vanavond ziet Bianca weer beelden van Bjorn.... en ze is boos...
    Gelukkig vind ze troost bij Stefan ... <flits> en hop ze wordt weer flink gepompt in het zwembad.
    Wat een hoer
    pi_37323455
    lol
    Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
    pi_37323477
    Bianca krijgt vast weer beelden te zien van Bjorn die hand in hand loopt
    pi_37323493
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
    Ok ik ben ook overtuigd En ze gaat 'm zo effe uitgebreid rukken, zag ik dat nou goed??
    Neh volgens mij waren ze nu "hop paardje hop" aan het spelen.
    pi_37323495
    helloooooooo ik meld me ook
    *Everything happens for a reason*
    pi_37323540
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
    zoiets dacht ik ook te zien
    pi_37323545
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Neh volgens mij waren ze nu "hop paardje hop" aan het spelen.
    pi_37323573
    Viel iemand ook het muziekje op onder de beelden van Bianca en Stefan in het zwembad? "we become one" van faithless? Subtiel..
    pi_37323612
    Zou Stefan moeten betalen als TI afgelopen is?
    Kan best een behoorlijke rekening worden dan..

----------

Jaaa Andries, lepogen worden het helemaal in de zomer van 2006.

-----------

Volgens mij krijgt Magika gelijk met de "hand in hand loop" beelden.

----------

Denk niet dat Edwin z'n vingers er nu nog in mag rammen, boer.

----------

Mieke... dom figuur, gedraag je zoals je pet.
    Ben blij met de ondertiteling ik zou in de situatie van Len echt bij god niet weten wat ze allemaal zegt.

--------------

Jaloerer?

------------

Ik moest gewoon hardop lachen door die kop van Bianca. "Een wat uitbundiger feestje".

[ Bericht 23% gewijzigd door Neverstop op 26-04-2006 21:07:44 ]
      woensdag 26 april 2006 @ 21:07:09 #184
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37324234
    Verschrikkelijk die Tanja Jess bij het kampvuur. De kleine beetjes hoop die de dames hebben, proberen weg te schoppen.
    pi_37324312
    "afgewerkt"
    "taak volbracht"
      FOK!fossiel woensdag 26 april 2006 @ 21:10:04 #186
    10 RemCOW
    pi_37324322
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Neverstop het volgende:
    "afgewerkt"
    En dat geluidje er bij
    pi_37324332
    bianca mist bjorn elke seconde?
    Ook toen Stephan met zn leuter in dr zat?
    pi_37324356
    "z'n pik eeuuhhh ogen.."

Volgens mij zit ie er gewoon weer in hoor, trouwens.
    pi_37324409
    Bianca wat vind je leuke eigenschappen van Stefan? Z'n karakter....
    pi_37324434
    wat zie die bianca er weer uit zeg. dacht dat het niet erger kon...
    wel lullige beelden voor die vriendin van len vond ik, lekker suggestief weer

die vrijgezelle mannen waren wel grappig trouwens. bij het ontbijt proosten op een goede tijd in het zwembad
    pi_37324467
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef The6thgate het volgende:
    wat zie die bianca er weer uit zeg. dacht dat het niet erger kon...
    wel lullige beelden voor die vriendin van len vond ik, lekker suggestief weer
    Toch knap dat ze in die eeuwige zeik serenade nog 10 seconden schokkende beelden hebben kunnen vinden.
      woensdag 26 april 2006 @ 21:17:36 #192
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_37324569
    Die stem van die (verleidster) Liesbeth, toen ze de reclame ingingen... het leek wel een robot.
    als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
    pi_37324578
    Die Mieke is echt irritant, ze wil echt niet snappen waarom ze daar zit. Mannen homo's noemen omdat ze je niet moeten is trouwens ook triest.
    pi_37324626
    Game on...
    En vast!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:20:56 #195
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_37324709
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Neverstop het volgende:
    Jaaa Andries, lepogen worden het helemaal in de zomer van 2006.
    lepogen?
    quote:
    Jaloerer?
    Jaa, haha.
    pi_37324712
    Ze noemt het knuffelen, hihi
      FOK!fossiel woensdag 26 april 2006 @ 21:20:58 #197
    10 RemCOW
    pi_37324713
    Geknuffeld
    pi_37324718
    geknuffeld???
    Wat een teringhoer zeg
    pi_37324720
    "Geknuffeld"

Leuk eufemisme
    En vast!
    pi_37324765
    Dat aandachtvragende sensatie hoofd van die Mieke, waar is de kotssmiley.
    pi_37324782
    De gespeelde kwijl druipt nog net niet uit Andries' mond...
    En vast!
    pi_37324823
    Mieke is zelf paranoia, zou ik zeggen
    En vast!
    pi_37324939
    Len, lieve jongen, ga is wat anders doen. Lol maken ofzo, ipv je druk maken om zo'n vreemd wijf.

----------

En als je het echt niet meer aankan, dan loop je gewoon 100 meter de zee in. Of niet Liesbeth.

--------------------

hahahaha, ik kom gewoon niet meer bij, draag mij maar weg. Bianca, freak die je bent!
      FOK!fossiel woensdag 26 april 2006 @ 21:31:15 #204
    10 RemCOW
    pi_37325152
    Hoppppaaaaa!!! Hahaha
    pi_37325168
    Mocht er nog enige twijfel zijn over het woord 'knuffelen', dan is het bij deze wel de wereld uitgeholpen zijn, denk ik
    En vast!
    pi_37325179
    Bianca probeert het niet eens meer stiekem te doen!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:32:18 #207
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37325198
    Zooowwww Bianca dit keer wel duidelijk wat je doet zeg maar
    pi_37325226
    Ik wou dat Bjorn terug in de tijd kon bellen om m het heugelijk nieuws te vertellen. Ik heb gewoon medelijde met die jongen, hoe hij zich zo loopt in te houden.

Zou bijna vergeten dat het allemaal doorgestoken kaart is en Bianca in het echte leven per dag 50 keer knuffelt.
      woensdag 26 april 2006 @ 21:32:58 #209
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37325228
    Wat een konijnen daar.
      FOK!fossiel woensdag 26 april 2006 @ 21:33:18 #210
    10 RemCOW
    pi_37325236
    Björn gaat Liesbeth dus echt wel alle hoeken laten zien van het eiland
    pi_37325247
    Yeah, right.
    En vast!
    pi_37325248
    Maandag! Maandag! Maandag!
    pi_37325251
    Shit, die Bianca kan liegen! Zolang er maar geen sex is, is het oke...
    pi_37325264
    ahhh die mannen
    pi_37325277
    Verheug me op het commentaar van Cairon.
    En vast!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:34:25 #216
    64338 fr0x
    Directeur
    pi_37325285
    hahaahaaa lekkerrr hoorr slettebill
    peace, nd suck a !@$%
      woensdag 26 april 2006 @ 21:34:31 #217
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37325291
    Bianca maar denken dat de camera's haar niet gesnapt hebben, ik zie geen camera dus ze zijn er niet
    Nou hopelijk gaat Bjorn hierna ook genieten.

Ik heb geen goed woord over voor Bianca, we hebben alleen geknuffeld.... tsssss
      woensdag 26 april 2006 @ 21:34:52 #218
    83645 Andoire
    ... .. ...
    pi_37325304
    Whoeiiiiii

Omg Bianca... ja zolang we geen seks hebben is het goed.... WAT was dat dan, op het bed?
    Что было, то прошло..
    pi_37325325
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
    zooo ja jezus wat een wijf zeg! Arme Bjorn
      woensdag 26 april 2006 @ 21:35:23 #220
    125633 Martijn_fijn
    I geni s'incontrano
    pi_37325326
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
    Mischien heeft sex in het Vlaamse woordenboek een andere betekenis.
    pi_37325364
    ALLLLLLLLLLEh was de definitie van sex he
      woensdag 26 april 2006 @ 21:36:41 #222
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_37325378
    Jezus mina, Bianca, echt heeel dramatisch hoor. Waar je kon kon twijfelen over t zwembad is t nu wel heeeel erg duidelijk.

Liesbed laat die kerel ook nog wel over zich heenklappen gok ik zo.
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
      woensdag 26 april 2006 @ 21:36:45 #223
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37325382
    quote:
    Omg Bianca... ja zolang we geen seks hebben is het goed.... WAT was dat dan, op het bed?
    Ze heeft het idee ik zie geen camera, dus ze zijn er niet whahahahahaa
    pi_37325384
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Andoire het volgende:
    Whoeiiiiii

Ezeltje prik
      woensdag 26 april 2006 @ 21:36:53 #225
    83645 Andoire
    ... .. ...
    pi_37325388
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Mischien heeft sex in het Vlaamse woordenboek een andere betekenis.
    Dan zou de mannelijke bevolking van deze wereld in Belgie wonen
    Tenminste, als je uitgaat van Biancas definitie van 'knuffelen'
    Что было, то прошло..
    pi_37325442
    die jongen was bij liesbeth dacht ik toch in haar grotje geweest
    en die andries zei al game over dus je weet genoeg lol
      woensdag 26 april 2006 @ 21:37:57 #227
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37325444
    whahahahahahahah wat kan bianca liegen zeg!!!!
    en nog het lef om boos te worden om de beelden van bjorn!!
    Oh yes i did!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:37:59 #228
    83645 Andoire
    ... .. ...
    pi_37325446
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:36 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ezeltje prik
    wheheh
    Что было, то прошло..
    pi_37325489
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef izzypizzy het volgende:
    whahahahahahahah wat kan bianca liegen zeg!!!!
    en nog het lef om boos te worden om de beelden van bjorn!!
    Dat irriteert mij ook het meeste. Hoe kan ze met d'r gore hoofd zo pissig worden terwijl ze zelf allang weet dat de relatie voorbij is.
      woensdag 26 april 2006 @ 21:39:15 #230
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_37325503
    Het mooiste van alles vind ik nog dat Bianca "boos" is op Bjorn, wantja, zn libido he. Vind t trouwens niet gek dat ze hadden afgesproken niet over hun priveleven te praten.
    pi_37325534
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
    Vind t trouwens niet gek dat ze hadden afgesproken niet over hun priveleven te praten.
    nu je het zegt
    pi_37325557
    Briljant!
    pi_37325586
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef -Jean- het volgende:
    die jongen was bij liesbeth dacht ik toch in haar grotje geweest
    en die andries zei al game over dus je weet genoeg lol
    Hij had een 'natte vinger gehaald' (wat een uitdrukking )
      woensdag 26 april 2006 @ 21:41:05 #234
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37325590
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef Neverstop het volgende:

[..]

Dat irriteert mij ook het meeste. Hoe kan ze met d'r gore hoofd zo pissig worden terwijl ze zelf allang weet dat de relatie voorbij is.
    echt he?!

IK KAN GEWOON NIET W8EN TOT MAANDAG!!!!!!!
    Oh yes i did!
    pi_37325608
    Nou, kan Bjorn dus ook lekker knuffelen met Liesbeth... beetje actie eindelijk. En die droge dozen van vriendinnetjes van die andere 3 kunnen ook wel wat flinke smeerbeurten gebruiken zeg. Gewoon volgooien dat spul en klappen met zn allen. En bij die mannen die Len nog wat minder preuts, en ook die vrijgezelle dames...die moeten die jongetjes eens lekker flink gaan opgeilen. dat lukte vorig jaar een stuk beter.
    pi_37325620
    Ik hoop echt dat Bjorn onwijs gaat "knuffelen" met Liesbeth
    en dan wil ik die kop van bianca zien
    wat een schijnheilige teringhoer is dat zeg
      woensdag 26 april 2006 @ 21:42:07 #237
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37325623
    Die Bianca spoort toch voor geen meter!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:43:20 #238
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37325698
    ik hoop wel dat cheyenne en kevin bij elkaar blijven hoor...die zijn lief samen...
    alleen hopen dat die k*t mathieu t niet verpest...
    Oh yes i did!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:44:24 #239
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_37325746
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef izzypizzy het volgende:
    ik hoop wel dat cheyenne en kevin bij elkaar blijven hoor...die zijn lief samen...
    alleen hopen dat die k*t mathieu t niet verpest...
    Die Mathieu deugt van geen kanten idd.
    pi_37325747
    Bianca lijkt me behoorlijk zwakbegaafd. Heb wel te doen met die Bjorn als hij die beelden gaat zien....

Man, wat is die Mieke een vreselijk dom wijf. Als ik Len was, zou ik haar keihard dumpen.

Verleidster Liesbeth vind ik zooo fake. Met dat irritante trilstemmetje, en maar doen alsof ze zo lief is, terwijl het gewoon een achterbakse feeks is.
    Als ze iets met Bjorn zou krijgen, zou ze hem volgens mij meteen na het programma weer dumpen; het lijkt haar om de aandacht en de verovering te gaan.
    Net als Mieke is ze gewoon aandachtsgeil, en kan het niet uitstaan als ze een vent niet meteen kan krijgen.
    pi_37325821
    Die harses van Bianca ook bij dat kampvuur, constant die rare grijns (maar d'r ogen blijven altijd even droevig staan )

Tanja op het laatst, 'bedankt voor jullie ... openhartigheid ..' geloof dat ze toen richting Bianca keek op zo'n manier van Ja vooral jij!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:45:51 #242
    51604 LaDyLuNa
    What will this lady be ?!
    pi_37325827
    Wat een aflevering weer! Die Bianca wat een h**r!!! En liegen!!! Ik hoop echt zo dat Bjorn zich nu ook uit gaat leven!
    [ @ night beautiful things happen :) ]
    pi_37325856
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef Neverstop het volgende:
    Maandag! Maandag! Maandag!
    Dan ben ik godverdomme op vakantie

Vermakelijk aflevering zal het worden
      woensdag 26 april 2006 @ 21:47:33 #244
    51604 LaDyLuNa
    pi_37325895
    Len en Lisette

Cheyenne en Kevin

De twee andere stellen mogen van mij doen wat ze willen
      woensdag 26 april 2006 @ 21:48:10 #245
    12079 koele
    The Koeler, the better
    pi_37325925
    zijn er nog mooie caps van de aflevering van vanavond?>
      woensdag 26 april 2006 @ 21:52:28 #246
    139146 izzypizzy
    o nee dat deed je niet!?
    pi_37326107
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef EgelPrik het volgende:
    Bianca lijkt me behoorlijk zwakbegaafd. Heb wel te doen met die Bjorn als hij die beelden gaat zien....

Man, wat is die Mieke een vreselijk dom wijf. Als ik Len was, zou ik haar keihard dumpen.

Verleidster Liesbeth vind ik zooo fake. Met dat irritante trilstemmetje, en maar doen alsof ze zo lief is, terwijl het gewoon een achterbakse feeks is.
    Als ze iets met Bjorn zou krijgen, zou ze hem volgens mij meteen na het programma weer dumpen; het lijkt haar om de aandacht en de verovering te gaan.
    Net als Mieke is ze gewoon aandachtsgeil, en kan het niet uitstaan als ze een vent niet meteen kan krijgen.
    Oh yes i did!
      woensdag 26 april 2006 @ 21:55:56 #247
    74506 Rebbedebje
    Bedrijfspsycholoog
    pi_37326279
    Die link die hier weggehaald is, waarop je Biancalana in actie kan zien...
    die is weggehaald met nu de tekst:
    "Op verzoek van Alana is deze film niet meer beschikbaar"
      woensdag 26 april 2006 @ 22:01:34 #248
    20100 NiNi
    Fabelhaft
    pi_37326490
    Heheheh, Bianca.

Len irrteeeeeeeeert me, brave Hein en die scheefbek van hem ook trouwens. Mieke is gewoon sneu.

EN Cheyenne en Mattheui zijn leuk samen. Weg met die gekke kevin met dat kleine witte gnomenlijfje. Hoe raar zag het er uit toen hij naast die grote Ivora liep.
      woensdag 26 april 2006 @ 22:02:56 #249
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_37326541
    Zijn er meer mensen die denken dat Bianca (en Bjorn) niet gewoon is ingehuurd om het programma een beetje up te spicen Kan me niet voorstellen dat er niemand van Veronica een goede backround-check heeft gedaan. (wellicht misschien wel eerst wat eigen ervaring heeft opgedaan )
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
    pi_37326686
    Dit meen je niet, Bianca wat doe je nou Dat doe je je vriend toch niet aan..lullig voor Bjorn
      woensdag 26 april 2006 @ 22:06:08 #251
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37326693
    Damn, dat Bianca een beetje weird was, werd al gauw duidelijk. Maar vanavond is me duidelijk geworden dat ze totaal niet spoort. Hoe kan dat wijf zo keihard liegen? Het had leuk geweest als Tanja haar had aangesproken op die beelden in het zwembad.. Maar wie weet, komt dat nog.

Mieke en Liesbeth zijn beiden zeer irritante wijven. Mieke denkt dat ze het recht heeft om Len te claimen, ze vergeet echter dat ze meedoet met een spel. Dus ze moet gewoon 'r vervelende kop houden met dat pruillipje van 'r en kutstem. Len vind ik ook niet helemaal kloppen ergens....maar goed.
    En Liesbeth vind ik een kapsonesmokkel die denkt dat ze god's gift is. Maar guess what, ze is het niet. Het is een scharminkel met een te groot kapsel.
    pi_37326935
    Oeeeeeeeeeeee ik voel mij nie goeeeeeeeeeeeeeeeeeee heeft zwaar een paal tot zich genomen En d'r idd keihard over liegen. Onder 't mom van "als ik 't zelf ontken is 't ook niet zo"

Whehe cool
    According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
      woensdag 26 april 2006 @ 22:16:44 #253
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_37327198
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef BrokenToe het volgende:
    Oeeeeeeeeeeee ik voel mij nie goeeeeeeeeeeeeeeeeeee heeft zwaar een paal tot zich genomen En d'r idd keihard over liegen. Onder 't mom van "als ik 't zelf ontken is 't ook niet zo"

Whehe cool
    Ja of onder het mom van de camera zie ik niet dus zien zij mij niet
    Halve kama sutra kwam voorbij en dan nog de vraag of die 3x2 seconden representatief zijn voor wat ze heel de nacht hebben gedaan

'Ja zolang er geen seks is dan is er toch nieks aan de hand' aldus een Bianca die denkt dat niemand iets weet
    pi_37327204
    Heeft iemand beelden van die neukactie, wil het nog eens zien.

Thx.
      woensdag 26 april 2006 @ 22:18:09 #255
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37327266
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Poeke het volgende:
    Zijn er meer mensen die denken dat Bianca (en Bjorn) niet gewoon is ingehuurd om het programma een beetje up te spicen Kan me niet voorstellen dat er niemand van Veronica een goede backround-check heeft gedaan. (wellicht misschien wel eerst wat eigen ervaring heeft opgedaan )
    Dit vroeg ik me ook af.. Serieus.. Die Bianca spoort niet!! Gewoon keiharde sex hebben, MET CAMERAS OM HAAR HEEN, en dan , voor het oog natie, die achter die camera's zaten nb, doen alsof het niet gebeurd is... En om het compleet te maken dan ook nog eens boos worden om de beelden van Bjorn, waarop hij de billen van een meisje aanraakte?!?

Ongelooflijk.
    pi_37327960
    http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=10424&roddels=51252
    Ze werkt als prostituee en houd van plassex
    pi_37327992
    het internet staat vol van Bianca
      woensdag 26 april 2006 @ 22:35:18 #258
    48646 Poeke
    Lief-heb-ster
    pi_37328062
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Dit vroeg ik me ook af.. Serieus.. Die Bianca spoort niet!! Gewoon keiharde sex hebben, MET CAMERAS OM HAAR HEEN, en dan , voor het oog natie, die achter die camera's zaten nb, doen alsof het niet gebeurd is... En om het compleet te maken dan ook nog eens boos worden om de beelden van Bjorn, waarop hij de billen van een meisje aanraakte?!?

Ongelooflijk.
    Echt he! Hoe meer ik lees en zie, vind ik het echt té verdacht.. Dat gezever over "dat ze één keer vreemd was gegaan met bjorn's beste vriend" Sorry maar er bekruipt me echt een gevoel dat dit fake is.

Daarintegen blijft het natuurlijk sappig tv En heb zo'n vermoeden dat het met Liesbeth wel echt is (Adries was de morgn na de eerste aflevering bij Giel op de radio en die wilde niet vertellen of hij en Liesbeth nog bij elkaar zijn
    Faber quisque fortunae suae.
    Uit Eindhoven
      woensdag 26 april 2006 @ 22:36:06 #259
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_37328099
    Wie heeft een korte samenvatting voor me van de aflevering?
    pi_37328187
    Toen Giel op het laatste zei , doe de goeten aan Liesbeth zei hij " ja zal ik doen " dus die zijn nog bij elkaar
    pi_37328275
    http://www.zattevrienden.(...)nd_de_verboden_fotos
    hier weet je genoeg , en iedere donderdag heeft ze gangbangen
      woensdag 26 april 2006 @ 22:41:38 #262
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_37328319
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:
    Bianca loog dat ze had gepaald. Ze noemde t zelf knuffelen. Dat was de aflevering eik wel zo een beetje.
    pi_37328335
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Ceren het volgende:
    Toen Giel op het laatste zei , doe de goeten aan Liesbeth zei hij " ja zal ik doen " dus die zijn nog bij elkaar
    of ze zijn gewoon vrienden gebleven
      woensdag 26 april 2006 @ 22:50:39 #264
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37328715
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:40 schreef Ceren het volgende:
    http://www.zattevrienden.(...)nd_de_verboden_fotos
    hier weet je genoeg , en iedere donderdag heeft ze gangbangen
    Die heeft iedereen nu wel 10 keer gezien.
      woensdag 26 april 2006 @ 22:53:01 #265
    12079 koele
    The Koeler, the better
    pi_37328812
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:50 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Die heeft iedereen nu wel 10 keer gezien.
    minstens
      woensdag 26 april 2006 @ 22:55:33 #266
    83645 Andoire
    ... .. ...
    pi_37328929
    Het staat zelfs op wikipedia

(of wist iedereen dat al )
    Что было, то прошло..
      woensdag 26 april 2006 @ 23:22:28 #267
    39256 Bonobo11
    pi_37329911
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Ceren het volgende:
    Ik heb de aflevering niet kunnen zien, dus zal het met de herhaling zondag moeten doen.
    Liesbeth is wel in dezelfde kroeg gaan werken als Edwin dus of die relatie met An3s nog in orde is ??
    Feyenoord!!! * Barįa
      woensdag 26 april 2006 @ 23:28:19 #268
    12079 koele
    The Koeler, the better
    pi_37330149
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik heb de aflevering niet kunnen zien, dus zal het met de herhaling zondag moeten doen.
    Liesbeth is wel in dezelfde kroeg gaan werken als Edwin dus of die relatie met An3s nog in orde is ??
    maar die heeft dan weer een "relatie" met verleidster Mieke...
    pi_37330428
    Ik begrijp niet dat Cheyenne en Kevin aan dit programma meedoen; ze hebben beiden zoiets puurs en liefs, ik vind ze helemaal niet in dit ranzige gedoe passen.

En waarom neemt niemand zo'n Bianca alias Anala tegen zichzelf in bescherming? Het is toch duidelijk dat er wat chromosomen missen? Je ziet steeds een vooruitblik dat haar moeder op het eiland komt. Die ziet er redelijk normaal uit. Zou ze weten van haar dochter's filmcarriere?
    pi_37330431
    Oh oh wat heb ik gelachen Die Bianca We hebben alleen geknuffeld, ach als het nu sex was, ik blijf nu wel ik moet het nog "afgewerkt" hebben, en dan meteen die beelden erachter aan!

Tanja Jess tegen Liesbeth: wat zou je erger vinden, dat Andries vreemd gaat of er over liegen? De leugen!!! Terwijl haar Edwin even een nat vingertje ( ) had gehaald.

En Mieke, Mieke Zelfs uber sletje Rowena zei het tegen Len: en je hebt al een vriendin!

Heerlijk genoten dus
    pi_37330734
    Ik moet toegeven dat ik die Rowena wel grappig vond overkomen vanavond!

Zo'n Bianca kan ik geen hekel aan hebben, vind haar eigenlijk alleen maar zielig.
    Zo'n Mieke en Liesbeth daarentegen.....brrr, wat een domme dozen...
    pi_37331696
    Wat een geweldig programma, donders wat een vermaak daaro .. whaha.. ik lach me hele tijd kapot

Keep it on .. kan niet wachten tot maandag duurt me veel te lang maar zal wel moeten
    Hattrick --&gt; Fc Kaat (508888) VI.364
      donderdag 27 april 2006 @ 00:19:16 #273
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37331742
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 23:36 schreef EgelPrik het volgende:
    Ik begrijp niet dat Cheyenne en Kevin aan dit programma meedoen; ze hebben beiden zoiets puurs en liefs, ik vind ze helemaal niet in dit ranzige gedoe passen.
    Dat heb ik nou ook.. Wat doen die 2 daar?!?! Ik zie Kevin echt helemaal niet vreemdgaan, Cheyenne is twijfelgevalletje, dat ligt maar net aan de tactieken van Mister Matthieu denk ik.
    pi_37332391
    Één ding over Bianca: Wat een KUTWIJF!!!

Zo dat moest er even uit
    #geen
    pi_37332811
    Voor de zoveelste keer: Geen links plaatsen naar dat webcamfilmpje!

[ Bericht 91% gewijzigd door Copycat op 27-04-2006 12:25:01 ]
    #geen
      donderdag 27 april 2006 @ 09:16:36 #276
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_37335880
    Precies, die Bianca is hartstikke nep, is gewoon een escortwijf ( al snap ik niet dat iemand haar bestelt )

Dus dit programma is zo ontzettend nep maar wel leuk om soms te zien
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_37335911
    tis ook iets te mooi in scene gezet hoe straks bjorn los moet gaan. valt allemaal net wat te goed op zn plaats....bjorn die vaak verkondigd zich in te moeten houden, bianca gaat voor de bijl en ondertussen hoor je bjorn al zeggen dat ie wel wat gaat doen als bianca de fout in gaat.

toch blijft het zo leuk om naar te kijken he
      donderdag 27 april 2006 @ 09:36:45 #278
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_37336301
    Bianca een hoertje..? Het zal wel maar hoe lelijk en degelijk is zij...Niet dat hoeren mooi zijn maar zij is echt qua uiterlijk te degelijk en te honderige ogen om een escort te zijn. Ze lijkt wel Suzanne Balk uit GTST
    fijn!
      donderdag 27 april 2006 @ 09:56:03 #279
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37336751
    Ik werd vanochtend wakker en dacht aan TI... Ja, het is triest zo vroeg in de ochtend, maar het kwam nou eenmaal in m'n gedachten op.
    Die sexscenes van Bianca, dat moet wel "toneel" zijn. Ze zal ongetwijfeld echt liggen te krikken, maar ik kan het gewoon niet geloven dat ze zich zo laat gaan in het oog van de camera. Van een zielig hoopje ellende verandert ze in een soort van "femme fatale". En waarschijnlijk is Stephan ook één of andere porno-acteur of iets van dien aard.

Maar ja, toch vind ik dit vermakelijke tv.
      donderdag 27 april 2006 @ 10:03:42 #280
    32015 suus21
    Andre rocks!
    pi_37336932
    ze zal ook wel betaald krijgen voor die neukscene...lijkt me niet dat ze dat uit vrije wil en gratis doet.
    fijn!
      donderdag 27 april 2006 @ 10:06:47 #281
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37336998
    Nee, dat kan haast niet. Tenzij ze zo enorm aandachtsgeil is dat het haar geen reet kan schelen.

En Veronica wist hier niets van af....ja daaaaag. Wij zijn gek zeker?!
    pi_37337098
    Valt me wel op dat die mannen het altijd fout doen in de ogen van de vrouwen, als ze helemaal losgaan zijn het onbetrouwbare honden en als ze zich netjes inhouden zijn het kansloze kneusjes die geen leven hebben
    pi_37337358
    Het maakt het allemaal wel minder sappig, nu blijkt dat bianca escortgirl is... en ik vond het juist zo lekker sappig en echt niet kunnen! Neemt niet weg dat Bianca gewoon een psycho is. Of ze is wel een erg goed acteur die ook gelijk het uiterlijk van haar karakter aanneemt.
    pi_37338294
    Het is ook wel een stukkie knip en plakwerk wat veronica natuurlijk doet. na die scene waarin bianca zich laat palen zie je dat ze in d'r bikini op het strand verteld hoe zijn denkt over seks.
    Dat is allang in een vna de eerste dagen gefilmt. Nu plakken ze het erin zodat het lijkt alsof ze glashard loopt te liegen. Echte berouw scene's hebben we nog niet gezien. mochten die er komen.

zo ook de teaser voor de volgende aflevering, waarin bjorn verder gaat met liesbeth. hij heeft dan de zooi gezien die bianca doet waardoor hij nu denkt van ja dan kan ik ook ervoor gaan.
    Dus het wordt toch mooi in elkaar gezet maar het blijft leuk om te zien
    pi_37338348
    Er was ook een shot waarin iemand bij het kampvuur iets zei over sex, waarna er werd geschakeld naar Bianca die verschrikt opkeek. Waarschijnlijk was dat n.a.v. een heel andere opmerking. Maar toch, op dat moment trap je erin!
    pi_37338488
    er zijn nu trouwens ook al een paar keer shots geweest van de moeder (?) van bianca die naar het eiland komt. waarom!? gaat ze zo instorten ofzo? lijkt me niet echt een nuttige toevoeging, anders dan het laten zien dat er niet iets mis is gegaan van dr moeders kant
      donderdag 27 april 2006 @ 11:07:16 #287
    51604 LaDyLuNa
    pi_37338492
    En Bjorn dan? Loopt ie zich expres zo in te houden om geloofwaardig over te komen ofzo? Als z'n vriendin een hoer is waarom zou hij dan niet flink van bil mogen gaan?
      donderdag 27 april 2006 @ 11:08:18 #288
    28167 matthijst
    pi_37338520
    Al krijgt ze betaald, dan nog is het topvermaak; dat wijf spoort sowieso niet dus ik vind het mooi om naar te kijken...

Grote vraag is of het wel echt haar moeder is die langskomt, of dat dat een actrice is.
    En als het haar moeder is, wat moet je met zo'n hoerige kutdochter? Die had ze toch meteen moeten afstaan ter adoptie? Of aborteren, maar die Belgen waren destijds zeker nog niet zover dat ze geestelijke achterstand al bij de foetus konden ontdekken
    pi_37338742
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 11:08 schreef matthijst het volgende:
    Al krijgt ze betaald, dan nog is het topvermaak; dat wijf spoort sowieso niet dus ik vind het mooi om naar te kijken...

Grote vraag is of het wel echt haar moeder is die langskomt, of dat dat een actrice is.
    En als het haar moeder is, wat moet je met zo'n hoerige kutdochter? Die had ze toch meteen moeten afstaan ter adoptie? Of aborteren, maar die Belgen waren destijds zeker nog niet zover dat ze geestelijke achterstand al bij de foetus konden ontdekken
    alsof je bij de geboorte al weet dat je dochter een hoer wordt
      donderdag 27 april 2006 @ 11:30:13 #290
    28167 matthijst
    pi_37339198
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:

[..]

alsof je bij de geboorte al weet dat je dochter een hoer wordt
    Nee, wel dat ze geestelijk een beetje achter loopt
    pi_37339991
    Pure nep dus. Ben benieuwd of die hoer nu 'plotseling' vervangen wordt door iemand anders.
      donderdag 27 april 2006 @ 12:05:03 #292
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37340246
    Waarom is het niet drie keer per week? Nu moet ik weer helemaal wachten tot maandag.
    pi_37343434
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 01:05 schreef DuchessX het volgende:
    Voor de zoveelste keer: Geen links plaatsen naar dat webcamfilmpje!
    Sowwy
    #geen
    pi_37343458
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
    Het maakt het allemaal wel minder sappig, nu blijkt dat bianca escortgirl is... en ik vond het juist zo lekker sappig en echt niet kunnen! Neemt niet weg dat Bianca gewoon een psycho is. Of ze is wel een erg goed acteur die ook gelijk het uiterlijk van haar karakter aanneemt.
    Mee eensch.
    #geen
    pi_37345323
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:
    Hele aflevering ook goed?
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37345383
    Trouwens, die Bianca omfg. Zo'n nepwijf heb ik nog nooit gezien. Duidelijk dat ze als rijkste persoon naar huis gaat, neem niet aan dat Stephan gratis mag, maar iemand die zonder blikken of blozen kan liegen dat slaat alles.

Ach bewijst eens te meer dat hoertjes NERGENS verstand van hebben behalve van dikke palen, want die camera's was ze glad vergeten. Hoop dat Bjorn die beelden te zien krijgt, die hoer uit z'n huis dondert en verder gaat met Liesbeth. Zo'n schijnheilig wijf wordt je gewoon beroerd van
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37346974
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 14:53 schreef Camplo het volgende:
    Trouwens, die Bianca omfg. Zo'n nepwijf heb ik nog nooit gezien. Duidelijk dat ze als rijkste persoon naar huis gaat, neem niet aan dat Stephan gratis mag, maar iemand die zonder blikken of blozen kan liegen dat slaat alles.

Ach bewijst eens te meer dat hoertjes NERGENS verstand van hebben behalve van dikke palen, want die camera's was ze glad vergeten. Hoop dat Bjorn die beelden te zien krijgt, die hoer uit z'n huis dondert en verder gaat met Liesbeth. Zo'n schijnheilig wijf wordt je gewoon beroerd van
    Die beelden kreeg hij dus ook te zien,dat kon je zien aan de stukjes over aankomende week

En blij was hij er niet mee..Net zoals Adries,die was zeker ook niet blij met zijn liesbeth
    Salsa Espaņola
      donderdag 27 april 2006 @ 17:01:08 #298
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_37349709
    Die Andries is die van Big Brother?

of was dat al opgemerkt?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_37349770
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:

of was dat al opgemerkt?
      donderdag 27 april 2006 @ 17:17:47 #300
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37350257
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:

of was dat al opgemerkt?
    Nee, hoe vaak moet IK het nou nog zeggen.
    Hij is niet van Big Brother. Hij lijkt op die gozer van Big Brother, en toevallig heeft hij de zelfde naam.
    En ja, jij bent de eerste die het opmerkt.
      donderdag 27 april 2006 @ 17:25:15 #301
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37350506
    Ik kan niet geloven dat Bianca met hem heeft geneukt.
    Ik bedoel, als hoer zou ze beter moeten weten!
    Alle hoeren neuken met condoom, toch?

Hoewel ik hier wel weer lees dat ze het normaal vind
    quote:
    Deze meid is voor alles in zoals Dokter-spelletje, Nursing, SM, Lesbische show ... en natuurlijk ook een héél onspannende ero-massage. Een echte verleidster dus. Via de klantencontacten van Alana kwamen we er ook achter dat ze haar werk ook nog eens onveilig uitvoert, wat een vakvrouw," valt te lezen op whitelinefirm.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')