quote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Andoire het volgende:
Waren Bianca en die gast nou serieus aan het sexen in het zwembad?? OMG![]()
Ja, je krijgt toch verdomme medelijden met Björn en z'n libidoquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Camplo het volgende:
WAT EEN HOER!
Bianca maakt dr status waar omfg, zag dr kezen in de pool.
Wat een schijnheil, ik had die gedumpt en elk wijf geneukt, als ze zo durft te praten en eerste de beste avond zo los zou komen en meteen maar losneukt.kotswijf
Nou echt wel gezien de bewegingen hoorquote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
Die Bianca leek mij zo'n type dat niet gauw los komt, maar geef haar drank en naakte mannen.. en zie het resultaat.
Maar of ze nou echt sex hadden was niet zo goed te zien..
Precies, het was echt overduidelijk (alleen dát lieten ze vrij kort zien... best vreemd).quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef J-net het volgende:
[..]
Nou echt wel gezien de bewegingen hoor![]()
godzijdank hielden ze het kort!quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Andoire het volgende:
Precies, het was echt overduidelijk (alleen dát lieten ze vrij kort zien... best vreemd).
quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef _Boo_ het volgende:
Er bekroop mij een gevoel bij die beelden in het zwembad, ik voel mij niet GOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEDD.
jazeker welquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef J-net het volgende:
[..]
Nou echt wel gezien de bewegingen hoor![]()
Heldere analyse.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Cairon het volgende:
[...]
Ondertussen denkt Bianca dat Stefan echt naar haar luistert. Maar dat is niet bepaald een schok, Bianca denkt ook dat allerlei huishoudelijke voorwerpen naar haar luisteren, van een aantal is ze zelfs overtuigd dat ze terug praten. De diep filosofische gesprekken die Bianca met haar blender heeft zullen menigeen hier versteld doen staan.
Er is echt iets misgegaan tijdens de zwangerschap, ik weet het nu zeker. Haar moeder is van een trap gevallen, heeft een heel assortiment Bizon lijm gesnoven, heeft iedere experimentele drug geprobeerd die er te krijgen was in het tijdperk van de disco, ze heeft in ieder geval iets gedaan dat de ontwikkeling van dat zieke kind in haar baarmoeder zo n de weg heeft gezeten dat het nu nog een overduidelijk geval van mongoloīde hopeloosheid is.
[...]
"TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef J-net het volgende:
Ik hoop echt voor Bjorn dat ie ook lekker losgaat. Dit is dus de tweede keer dat ze m dit flikt.... tijd voor revanche!!!!!
die gast is niet triest... die gast doet precies waarom hij uitgenodigd is om mee te doen aan TIquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef _Boo_ het volgende:
Gatver wat een snol. Die gast is trouwens ook triest; ze was straalbezopen waar hij misbruik van maakt EN ze heeft een vriend.
Indeed, Bianca doet me een beetje kennen aan die andere mismaakte figuur van vorig jaar: Kennyquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
lijkt het nu maar zo of is deze editie opgezet om de heren eens in een gunstig daglicht te stellen. Voor het eerst sinds jaren worden de mannen eens in een positief licht gezet.
Vorig jaar, en het jaar daarvoor met de kast-homo Carl, waren de heren per definitie de boosdoeners. Die vuile honden die kropen al op de eerste de beste zeug die te kennen gaf dat ze het plafond eens goed wilde inspecteren.
Dit jaar hebben ze de rollen omgedraaid lijkt wel.
Dat zeg ik, triest.quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die gast is niet triest... die gast doet precies waarom hij uitgenodigd is om mee te doen aan TI![]()
Matthieu: "Hmmmm smaakt een beetje als zoute vis... waar ken ik die smaak toch van"quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef J-net het volgende:
En ik zei nog tegen mn schoonzusje,,,, je zal degene zijn die morgen denkt ik ga lekker ff zwemmen![]()
hij is wel 1 van de leukste vrijgezellen.... en dan paalt hij zo'n zeugquote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef Neverstop het volgende:
DIe Stephen! Die smoel! Die tong! Die knipoog! Ik zou 'm platstampen.
En nu gooit hij dat blondje eens ff goed over de knie. Zal Bianca leren.quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"
Kenny: "definieer sex..."quote:Op maandag 24 april 2006 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Indeed, Bianca doet me een beetje kennen aan die andere mismaakte figuur van vorig jaar: Kenny.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
"TIIIEN DOAGEEE!!! GE HOUDT HET NIET EENS TIEN DOAGE VOL!"
Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.quote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Is er dan helemaal niemand hier op Fok! die zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft opgegeven voor dit programma en ons van allerlei inside info kan voorzien?
quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.
Rowena natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, Liesbeth is dus ook 'zeer intiem' geweest met die middelmatige Edwin. Met wie zou An3s nu los gaan?
En wie staat er nu te wachten op 8 uitgewoonde vrijgezelle dames?quote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Cairon het volgende:
Ik wil volgend jaar best meedoen...
... maar ik geloof dat er een aantal dingen daarvoor in de weg liggen, behalve het feit dat ik nog ergens iets van eigenwaarde heb...
Ik heb geen relatie maar no way dat ik me verlaag tot het niveau van zo'n verleider... kansloosquote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij allemaal goede relaties die we niet graag overhoop gooien.
Heel even .. er wel aan gedacht,maar net zo snel weer bedachtquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Neverstop het volgende:
Is er dan helemaal niemand hier op Fok! die zich in een vlaag van verstandsverbijstering heeft opgegeven voor dit programma en ons van allerlei inside info kan voorzien?
Dat viel mij ook al op. Terwijl een aantal vrouwen zich compleet laat gaan, zijn de mannen, ook met drank op, heel bewust en rationeel met het spel bezig.quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Cairon het volgende:
lijkt het nu maar zo of is deze editie opgezet om de heren eens in een gunstig daglicht te stellen. Voor het eerst sinds jaren worden de mannen eens in een positief licht gezet.
nee joh, dat moeten ze bewaren voor het eindinterview en hem daar dan pas mee confronteren... heeft ie zich voor niets ingehouden, da's veel leukerquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Maar goed, Liesbeth is dus ook 'zeer intiem' geweest met die middelmatige Edwin. Met wie zou An3s nu los gaan?
Ik ben geen liefhebber van visquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef Camplo het volgende:
En wie staat er nu te wachten op 8 uitgewoonde vrijgezelle dames?![]()
Jah die komt wel doorquote:Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Cairon het volgende:
... ik denk niet dat de hint doorkomt ...
Ja sick shit. En je wordt gepromoot bij webcambabes via hyvesquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Cairon het volgende:
hyves klinkt als de Engelse benaming voor een bepaalde SOA... hoe opvallend dat zo veel van die grietjes daar een armzalig profiel hebben.
Rowena lekker?quote:Op maandag 24 april 2006 22:08 schreef Ace1 het volgende:
Ik vind Rowena wel een lekker geil sletje! Ik heb het vandaag gemist... ik kijk zondag alle 2 de eps wel
En vinger/handafdrukken van Andries op d'r reetquote:
Ik weet wat je bedoelt, hij is de enige met wie ik medelijde heb in dit programma. Vooral omdat het zo frustrerend traag gaat, hij ziet het gewoon gebeuren en kan geen vinger uitsteken.quote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Die Bianca.. Heel erg goedkoop hoor dit
Ben ik nou de enige die het echt moeilijk vind om toe te zien dat de vriend van Cheyenne (even zijn naam kwijt) haar langzaam aan het kwijtraken is aan Mathieu?? Ik weet dat het de bedoeling van dit programma is, maar bij hen vind ik het zo tragisch..
*nafief meisje is*
Damn, wat een triest kind. Ze heeft niet 1 fotootje van zichzelf op dat profiel, nee ze plaatst gelijk 8 temptation foto's van zichzelf in bikini.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Annelies-G het volgende:
Link = weg
en daar ben je dan nog twee keer gelinkt aan ook....quote:Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Damn, wat een triest kind. Ze heeft niet 1 fotootje van zichzelf op dat profiel, nee ze plaatst gelijk 8 temptation foto's van zichzelf in bikini.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Annelies-G het volgende:
Mooie Lelijke Bianca met haar grote borsten is namelijk zeer bekend in kringen van hoerenlopers. En dat al zeker drie jaar!
t.h.e.quote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef Annelies-G het volgende:
BIANCA UIT TEMPTATION ISLAND: HOERTJE DAT TOT ALES BEREID IS!
Voorspel was redelijk (zoenen kon beter), pzc (pijpen zonder condoom, red) was wel lekker en kon zelfs t.h.e.!!
WHAHAHAHAquote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Neverstop het volgende:
Ik kan verdomme niet wachten op het volgende kampvuur van die mannen.
Bjorn: "Tien dagen! Bruwumrhruwharrrrrrgrrrbraaah!!!" *STAMP*STAMP*STAMP*
volgens mij zelfs vanachtereeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
misschien gebruikt ze dat wel als smoes....quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef ruby het volgende:
Ik weet niet of Bianca aan het seksen was hoor in het zwembad. Het zag er naar uit dat ze stond te watertrappelen ofzo.![]()
Yuk! Edwin is een kwal. Zoals ik eerder omschreven las, echt zo'n gevalletje chromosomen tekort.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef RemCOW het volgende:
Ik zag Edwin trouwens afgelopen vrijdag op het station in Groningen. Wie raakt mij aan?!!
quote:Ondertussen denkt Bianca dat Stefan echt naar haar luistert. Maar dat is niet bepaald een schok, Bianca denkt ook dat allerlei huishoudelijke voorwerpen naar haar luisteren, van een aantal is ze zelfs overtuigd dat ze terug praten. De diep filosofische gesprekken die Bianca met haar blender heeft zullen menigeen hier versteld doen staan.
Tot het eindje?quote:
Als je laat weten hoe dan valt er wel een uitzending te ritselenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:26 schreef Kletz het volgende:
is het ergens op het net nog te zien die uitzending van gister?
Heb het gemist!
Anders moet ik wachten tot zondag :S
(op uitzendinggemist.nl staat niks)
Ja, de schande.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:27 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kijk echt met stijgende verbazing naar Liesbeth en Mieke, je zou eerder denken dat zij de partners van Bjorn en Len zijn, wat een achterlijk gedrag!
Daar kun je omheen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
En ze had trouwens wel gewoon dr bikinibroekje nog aan!
Vind ik ook, ik vond het zo'n lief stelletjequote:Op maandag 24 april 2006 22:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Die Bianca.. Heel erg goedkoop hoor dit
Ben ik nou de enige die het echt moeilijk vind om toe te zien dat de vriend van Cheyenne (even zijn naam kwijt) haar langzaam aan het kwijtraken is aan Mathieu?? Ik weet dat het de bedoeling van dit programma is, maar bij hen vind ik het zo tragisch..
*nafief meisje is*
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:24 schreef Apache4U het volgende:
ik vind het hoe langer hoe nepper..snap niet dat mensen zich zo druk maken om iets wat totaal geensceneerd is.
Bjorn speelt het wel geloofwaardig trouwens. Of zou ie iedere avond als Alana/Bianca thuiskomt en er weer tig mannen overheen zijn gegaan zo reageren?
"Ge kunt het niet eens 24 uur vol houden....24 uur!!",,, tja...
En lekker in z'n glas kijken, alsof daar de filosofische wijsheid ligtquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef dutchie het volgende:
Ik kreeg hetzelfde svensationele gevoel van plaatsvervangende schaamte als vorig jaar bij aflevering 1. Ik wilde niet kijken, maar ik mķest.
Geweldig ook zoals Stephan aan het 'luisteren' was. Ik heb nog nooit iemand zo gedesinteresseerd verplicht zien luisteren als Stephan gister.
Ik heb ook nergens gelezen dat bianca ook echt betaalde sex (als in neuken) deed. Wel pijpen en erotische massages. Dus dat kan toch, dat ze 3 maanden geen sex had gehad?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:
Misschien zien hun haar werk echt gewoon zakelijk.
DUs sex voor geld is het geen probleem, maar sex icm verliefdheid/passie wat dan persoonlijker is is dan vreemdgaan.
Wordt alleen ongeloofwaardig omdat ze in een eerdere uitzending aangaf op een moment 3 maanden geen sex te hebben gehad
Zo vroeg op de avond? Dan hadden ze het moeten uitzenden om de normale tijd!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef tessie het volgende:
Ik vind trouwens die beelden van bianca en die gozer in dat zwembad helemaal niet zo overduidelijk... Het was ook zo kort, als ze echt aan het neuken waren hadden ze dat toch ook wel wat duidelijker kunnen laten zien. Misschien waren ze wel gewoon aan het dansen, of een beetje tegen elkaar aan aan het wrijven...
Waarom in hemelsnaam???quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Moja het volgende:
Ik vind het ergens toch wel een beetje sneu voor Bianca![]()
Haha ja joh, ik ben biancaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo vroeg op de avond? Dan hadden ze het moeten uitzenden om de normale tijd!
Ben jij Bianca ofzoaan het dansen.... beetje tegen elkaar aan het wrijven....
Als ik jou was zou ik zondag nog maar heel goed naar de herhaling kijken!!!
Ik weet nietquote:
Mja, moeten dat soort mensen niet gewoon tegen zichzelf beschermd worden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef Moja het volgende:
[..]
Ik weet nietHet is bij haar dus alles of niets schijnbaar, ach het blijft natuurlijk een domme actie.
Nee je zag ze niet ingezoomd penetrerend in beeld ofzo, maar ik vond het toch wel overduidelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:20 schreef tessie het volgende:
[..]
Haha ja joh, ik ben bianca![]()
Ik vond het gewoon niet overduidelijk neuken. Het lijkt me niet zo vreemd als het de opzet van de programma makers is om de boel een beetje te misleiden..... Net zoals met die voorstukjes elke keer, denk je dat het een onwijs spannende uitzending gaat worden, en dan gebeurt er helemaal nix.
Hoe dan ook, het was iets wat een respectabele vrouw niet met een andere man doet als ze een vriend heeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:58 schreef Moja het volgende:
[..]
Nee je zag ze niet ingezoomd penetrerend in beeld ofzo, maar ik vond het toch wel overduidelijk![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Yuk! Edwin is een kwal. Zoals ik eerder omschreven las, echt zo'n gevalletje chromosomen tekort.
Tsja, als je dat strippen-voor-de-webcam en masturbatiefilmpje op de vorige pagina gemist hebt, dan is ze alleen erotisch masseuse...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
Bianca was toch alleen een erotisch maseusse ofzo? of mis ik nou wat![]()
Alleen maar??quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
Bianca was toch alleen een erotisch maseusse ofzo? of mis ik nou wat![]()
Die kop is inderdaad nasty...quote:[b]Op dinsdag 25 april 2006 15:40
Ik vind het toch wel erg sneu worden voor haar, ook al is het haar eigen stomme schuld..
Ach, zij heeft zich natuurlijk ook opgewerkt bij de televisiequote:Op dinsdag 25 april 2006 15:44 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tanja Jess liep bij Giel datzelfde verhaal te blaten, over monogame hoeren![]()
Ik mag hopen dat alle deelnemers eerst een SOAtest moeten ondergaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef Camplo het volgende:
Die lag gewoon te baffen en ze deed het ook zonder condoom dus die gast zal nu wel van ze gonorroe aant genezen zijn
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Moja het volgende:
Ik vind het ergens toch wel een beetje sneu voor Bianca![]()
Dat meen je niet? Ik had al gelijk verwacht dat Bianca vreemd zou gaan.... het wachten was op wanneer..... gisteren dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef markiemark het volgende:
een keer dat vertyfte programma gezien. alleen de opzet vind ik al ziek. maar schijn bedriegt, want niet alleen deelnemers worden belazerd, ook de kijker. idd gelezen dat deelnemers er niet geheel smetteloze beroepen op na houden.
maar van die bianca had ik toch echt niet zoiets verwacht. zij lijkt de onschuld zelve..
nee ik vind het heerlijk als de presentator dat doeet.... nog even nog meer in onzekerheid brengen. Dat is toch geweldig.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor.... Af en toe denk ik wel van:Gut gut gut, daar zit een bibberend bijna tranend mannetje/vrouwtje achter een filmpje met suggestieve beelden over zijn of haar partner, volkomen het slachtoffer van zijn eigen tekort aan chromosoompjes waardoor ze uberhaupt in dat prog zijn terecht gekomen, en dan komt er zon keiharde opmerking uit de mond van de presentator die elk laatste beetje zekerheid uit die koppies boort..![]()
Dat is het enige wat mij -bij vlagen- tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
En het blijft best amusant om dit te kijken met een groep vrienden, en lekker commentaar te geven..
Maar toch.. Niemand anders hier last van?? Of ben ik echt zo overmoralistisch?![]()
volgens mij is dat idd zo. Zoiets kan ik me herinneren van de vorige TI.... toen bleek 1 van de hoeren verleidsters achteraf toch soa te hebben? Gaby ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat alle deelnemers eerst een SOAtest moeten ondergaan.
Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Tsja, als je dat strippen-voor-de-webcam en masturbatiefilmpje op de vorige pagina gemist hebt, dan is ze alleen erotisch masseuse...
Volgens mij is 'erotisch masseuse' een vakterm voor hoertjes waarbij werkelijk alles toegestaan is ofzo :/
Ze kunnen allemaal toch zelf ook wel bedenken dat ze een condoom moeten gebruiken als ze vreemdgaan.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat alle deelnemers eerst een SOAtest moeten ondergaan.
wel klanten die beheren dat ze het heel erg lekker doetquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....
Ik zou zeggen, lees de recensies eens, en ja, die dateren van voor TI:quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....
Ja, ik denk ook wel degelijk "eigen schuld dikke bult"quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee ik vind het heerlijk als de presentator dat doeet.... nog even nog meer in onzekerheid brengen. Dat is toch geweldig.....![]()
En ook hier zeg ik: als ze hier niet tegen kunnen, dan hadden ze niet mee moeten doen. Ze zullen heus wel de voorgaande edities gekeken hebben, dus ze weten waar ze aan begonnen![]()
Dat denk ik ook dat je teveel meeleeft met die knakkers kneuzen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik krijg er gewoon zon gevoel van van "Tjsa, zit ik hier nu werkelijk naar te kijken".. Ik geloof dat ik teveel met die knakkers meeleef!![]()
Ooww, dat had ik idd de vorige keer dan niet goed gelezen.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees de recensies eens, en ja, die dateren van voor TI:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57864&page=2
Ja ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor....
...Dat is het enige wat mij -bij vlagen- tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
Maar toch.. Niemand anders hier last van?? Of ben ik echt zo overmoralistisch?![]()
Mja, dat "wat heb je gezien", terwijl het hele groepje + presentator net al meegekeken hebben..quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:45 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ja ik.![]()
Ik irriteer mij er zelfs aan, omdat het té is.
"Wat heb je dan gezien?"
Ja Tanja, alsof jij dat niet weet.![]()
"En wat denk/voel je dan?"
Wat denk je zelf?![]()
Ik weet wel dat het het programma-opzet is, maar het is me té overdreven.
Alsof we naar een Frans taalprogramma van de Teleac aan het kijken zijn.
Eerst het filmpje in het geheel, dan in het geheel met ondertiteling, dan in stukjes geknipt en dat je moet meepraten.
Ik vond die Tanja Nee als niks, maar hier is ze wel heel doorzichtig. Zij zou beter op het manneneiland passen als verleidster.![]()
(dan staat Andries waarschijnlijk voorop in de rij)
Zeg dan watquote:
Heb je nog mazzel dat je niet opgepakt bent voor terrorismequote:
tss dat meisje dat naast je zat had me luid én duidelijk Semtex horen zeggen. Daarbij was je zo druk bezig met een boekje lezen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef SEMTEX het volgende:
Zeg dan wat
Waarom zeggen al die Fokkers niks?
Ik was ook moequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Herald het volgende:
[..]
tss dat meisje dat naast je zat had me luid én duidelijk Semtex horen zeggen. Daarbij was je zo druk bezig met een boekje lezen.
heb het niet gezien.. omdat het niet mijn ding is, toch ben ik benieuwd... vertel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik had al gelijk verwacht dat Bianca vreemd zou gaan.... het wachten was op wanneer..... gisteren dus![]()
![]()
Sorry.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Copycat het volgende:
Ter info:
In overleg is besloten dat er geen links naar het camfilmpje van Bianca mogen worden geplaatst.
het was wel een leuk filmpje hoor CC...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Copycat het volgende:
Ter info:
In overleg is besloten dat er geen links naar het camfilmpje van Bianca mogen worden geplaatst.
We hebben het dan ook moeten bekijken om een sluitend oordeel te vellenquote:
jullie zijn niet te benijden...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben het dan ook moeten bekijken om een sluitend oordeel te vellen.
voor droogneuken maakte ze rare bewegingen met r hoofd....quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zelfs in een zwembad kun je droogneuken.. we hebben geen close ups gezien, alleen wat bewegingen, dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat Bianca echt heeft lopen sexen. Het zou me niks verbazen als ze het wel heeft gedaan, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Komt dat stukje van 'tien doagehh!' trouwens niet pas in de laatste aflevering, als ze elkaar weer zien? Dat duurt dus nog wel effeAl zal ie bij het volgende kampvuur ook wel flink pissig worden
idd, tijdens op en neer gaande bewegingen dr hoofd naar achteren doen, al "geil" kijkend. duidelijk genoegquote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef lange_Daan het volgende:
[..]
voor droogneuken maakte ze rare bewegingen met r hoofd....
Hij zei toch ook dat ze erg intiem zijn geweest.... zag je die tong niet van hem toen hij dat zei.... ze heeft het gewoon gedaan. klaar.punt.uit.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zelfs in een zwembad kun je droogneuken.. we hebben geen close ups gezien, alleen wat bewegingen, dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat Bianca echt heeft lopen sexen. Het zou me niks verbazen als ze het wel heeft gedaan, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Komt dat stukje van 'tien doagehh!' trouwens niet pas in de laatste aflevering, als ze elkaar weer zien? Dat duurt dus nog wel effeAl zal ie bij het volgende kampvuur ook wel flink pissig worden
tja met dat 'geil' kijken heeft ze mooi kunnen oefenen in die filmpjes van dr, maar of ze daar echt geil was..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:44 schreef The6thgate het volgende:
[..]
idd, tijdens op en neer gaande bewegingen dr hoofd naar achteren doen, al "geil" kijkend. duidelijk genoeg
Neh volgens mij waren ze nu "hop paardje hop" aan het spelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ok ik ben ook overtuigdEn ze gaat 'm zo effe uitgebreid rukken, zag ik dat nou goed??
zoiets dacht ik ook te zienquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ok ik ben ook overtuigdEn ze gaat 'm zo effe uitgebreid rukken, zag ik dat nou goed??
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Neh volgens mij waren ze nu "hop paardje hop" aan het spelen.
En dat geluidje er bijquote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Neverstop het volgende:
"afgewerkt"
Toch knap dat ze in die eeuwige zeik serenade nog 10 seconden schokkende beelden hebben kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef The6thgate het volgende:
wat zie die bianca er weer uit zeg. dacht dat het niet erger kon...
wel lullige beelden voor die vriendin van len vond ik, lekker suggestief weer
lepogen?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Neverstop het volgende:
Jaaa Andries, lepogen worden het helemaal in de zomer van 2006.
Jaa, haha.quote:Jaloerer?
zooo ja jezus wat een wijf zeg! Arme Bjornquote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Shit, die Bianca kan liegen! Zolang er maar geen sex is, is het oke...
Mischien heeft sex in het Vlaamse woordenboek een andere betekenis.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Shit, die Bianca kan liegen! Zolang er maar geen sex is, is het oke...
Ze heeft het idee ik zie geen camera, dus ze zijn er niet whahahahahaaquote:Omg Bianca... ja zolang we geen seks hebben is het goed.... WAT was dat dan, op het bed?![]()
![]()
Ezeltje prikquote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Andoire het volgende:
Whoeiiiiii![]()
Omg Bianca... ja zolang we geen seks hebben is het goed.... WAT was dat dan, op het bed?![]()
![]()
Dan zou de mannelijke bevolking van deze wereld in Belgie wonenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien heeft sex in het Vlaamse woordenboek een andere betekenis.![]()
Dat irriteert mij ook het meeste. Hoe kan ze met d'r gore hoofd zo pissig worden terwijl ze zelf allang weet dat de relatie voorbij is.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef izzypizzy het volgende:
whahahahahahahah wat kan bianca liegen zeg!!!!![]()
en nog het lef om boos te worden om de beelden van bjorn!!![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Vind t trouwens niet gek dat ze hadden afgesproken niet over hun priveleven te praten.
Hij had een 'natte vinger gehaald' (wat een uitdrukkingquote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef -Jean- het volgende:
die jongen was bij liesbeth dacht ik toch in haar grotje geweest
en die andries zei al game over dus je weet genoeglol
echt he?!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook het meeste. Hoe kan ze met d'r gore hoofd zo pissig worden terwijl ze zelf allang weet dat de relatie voorbij is.
Die Mathieu deugt van geen kanten idd.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef izzypizzy het volgende:
ik hoop wel dat cheyenne en kevin bij elkaar blijven hoor...die zijn lief samen...![]()
alleen hopen dat die k*t mathieu t niet verpest...![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef EgelPrik het volgende:
Bianca lijkt me behoorlijk zwakbegaafd. Heb wel te doen met die Bjorn als hij die beelden gaat zien....
Man, wat is die Mieke een vreselijk dom wijf. Als ik Len was, zou ik haar keihard dumpen.
Verleidster Liesbeth vind ik zooo fake. Met dat irritante trilstemmetje, en maar doen alsof ze zo lief is, terwijl het gewoon een achterbakse feeks is.
Als ze iets met Bjorn zou krijgen, zou ze hem volgens mij meteen na het programma weer dumpen; het lijkt haar om de aandacht en de verovering te gaan.
Net als Mieke is ze gewoon aandachtsgeil, en kan het niet uitstaan als ze een vent niet meteen kan krijgen.
Ja of onder het mom van de camera zie ik niet dus zien zij mij nietquote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef BrokenToe het volgende:
Oeeeeeeeeeeee ik voel mij nie goeeeeeeeeeeeeeeeeeee heeft zwaar een paal tot zich genomenEn d'r idd keihard over liegen. Onder 't mom van "als ik 't zelf ontken is 't ook niet zo"
![]()
Whehe cool
Dit vroeg ik me ook af.. Serieus.. Die Bianca spoort niet!! Gewoon keiharde sex hebben, MET CAMERAS OM HAAR HEEN, en dan , voor het oog natie, die achter die camera's zaten nb, doen alsof het niet gebeurd is... En om het compleet te maken dan ook nog eens boos worden om de beelden van Bjorn, waarop hij de billen van een meisje aanraakte?!?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:02 schreef Poeke het volgende:
Zijn er meer mensen die denken dat Bianca (en Bjorn) niet gewoon is ingehuurd om het programma een beetje up te spicenKan me niet voorstellen dat er niemand van Veronica een goede backround-check heeft gedaan. (wellicht misschien wel eerst wat eigen ervaring heeft opgedaan
)
Echt he! Hoe meer ik lees en zie, vind ik het echt té verdacht.. Dat gezever over "dat ze één keer vreemd was gegaan met bjorn's beste vriend"quote:Op woensdag 26 april 2006 22:18 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dit vroeg ik me ook af.. Serieus.. Die Bianca spoort niet!! Gewoon keiharde sex hebben, MET CAMERAS OM HAAR HEEN, en dan , voor het oog natie, die achter die camera's zaten nb, doen alsof het niet gebeurd is... En om het compleet te maken dan ook nog eens boos worden om de beelden van Bjorn, waarop hij de billen van een meisje aanraakte?!?![]()
Ongelooflijk.
Bianca loog dat ze had gepaald. Ze noemde t zelf knuffelen. Dat was de aflevering eik wel zo een beetje.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft een korte samenvatting voor me van de aflevering?
of ze zijn gewoon vrienden geblevenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Ceren het volgende:
Toen Giel op het laatste zei , doe de goeten aan Liesbeth zei hij " ja zal ik doen " dus die zijn nog bij elkaar
Die heeft iedereen nu wel 10 keer gezien.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:40 schreef Ceren het volgende:
http://www.zattevrienden.(...)nd_de_verboden_fotos
hier weet je genoeg , en iedere donderdag heeft ze gangbangen
minstensquote:Op woensdag 26 april 2006 22:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die heeft iedereen nu wel 10 keer gezien.
Ik heb de aflevering niet kunnen zien, dus zal het met de herhaling zondag moeten doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:38 schreef Ceren het volgende:
Toen Giel op het laatste zei , doe de goeten aan Liesbeth zei hij " ja zal ik doen " dus die zijn nog bij elkaar
maar die heeft dan weer een "relatie" met verleidster Mieke...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering niet kunnen zien, dus zal het met de herhaling zondag moeten doen.
Liesbeth is wel in dezelfde kroeg gaan werken als Edwin dus of die relatie met An3s nog in orde is ??
Dat heb ik nou ook.. Wat doen die 2 daar?!?! Ik zie Kevin echt helemaal niet vreemdgaan, Cheyenne is twijfelgevalletje, dat ligt maar net aan de tactieken van Mister Matthieu denk ik.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:36 schreef EgelPrik het volgende:
Ik begrijp niet dat Cheyenne en Kevin aan dit programma meedoen; ze hebben beiden zoiets puurs en liefs, ik vind ze helemaal niet in dit ranzige gedoe passen.
alsof je bij de geboorte al weet dat je dochter een hoer wordtquote:Op donderdag 27 april 2006 11:08 schreef matthijst het volgende:
Al krijgt ze betaald, dan nog is het topvermaak; dat wijf spoort sowieso niet dus ik vind het mooi om naar te kijken...
Grote vraag is of het wel echt haar moeder is die langskomt, of dat dat een actrice is.
En als het haar moeder is, wat moet je met zo'n hoerige kutdochter? Die had ze toch meteen moeten afstaan ter adoptie? Of aborteren, maar die Belgen waren destijds zeker nog niet zover dat ze geestelijke achterstand al bij de foetus konden ontdekken
Nee, wel dat ze geestelijk een beetje achter looptquote:Op donderdag 27 april 2006 11:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
alsof je bij de geboorte al weet dat je dochter een hoer wordt![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:05 schreef DuchessX het volgende:
Voor de zoveelste keer: Geen links plaatsen naar dat webcamfilmpje!
Mee eensch.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Het maakt het allemaal wel minder sappig, nu blijkt dat bianca escortgirl is... en ik vond het juist zo lekker sappig en echt niet kunnen! Neemt niet weg dat Bianca gewoon een psycho is. Of ze is wel een erg goed acteur die ook gelijk het uiterlijk van haar karakter aanneemt.
Hele aflevering ook goed?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:36 schreef Messenga het volgende:
Wie heeft een korte samenvatting voor me van de aflevering?
Die beelden kreeg hij dus ook te zien,dat kon je zien aan de stukjes over aankomende weekquote:Op donderdag 27 april 2006 14:53 schreef Camplo het volgende:
Trouwens, die Bianca omfg. Zo'n nepwijf heb ik nog nooit gezien. Duidelijk dat ze als rijkste persoon naar huis gaat, neem niet aan dat Stephan gratis mag, maar iemand die zonder blikken of blozen kan liegen dat slaat alles.
Ach bewijst eens te meer dat hoertjes NERGENS verstand van hebben behalve van dikke palen, want die camera's was ze glad vergeten. Hoop dat Bjorn die beelden te zien krijgt, die hoer uit z'n huis dondert en verder gaat met Liesbeth. Zo'n schijnheilig wijf wordt je gewoon beroerd van
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:
Die Andries is die van Big Brother?
of was dat al opgemerkt?![]()
Nee, hoe vaak moet IK het nou nog zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:01 schreef jpg97 het volgende:
Die Andries is die van Big Brother?
of was dat al opgemerkt?![]()
quote:Deze meid is voor alles in zoals Dokter-spelletje, Nursing, SM, Lesbische show ... en natuurlijk ook een héél onspannende ero-massage. Een echte verleidster dus. Via de klantencontacten van Alana kwamen we er ook achter dat ze haar werk ook nog eens onveilig uitvoert, wat een vakvrouw," valt te lezen op whitelinefirm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |