abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36965414
Vier koppels reizen af naar Thailand, het prachtige eiland Phuket, en worden er zestien dagen lang van elkaar gescheiden voor alweer een keiharde relatietest. De vier vrouwen verblijven op het exotische White Beach Resort in het gezelschap van 8 stoere vrijgezellen die er alles aan zullen doen om de vrouwen het vuur aan de schenen te leggen. De vier heren strijken neer in het luxueuze Treetops, in het gezelschap van 8 bloeidmooie gewillige dames.

De Koppels:

Liesbeth & Andries

Ze hebben elkaar ontmoet in een kroeg en na nog geen half jaar verliet Liesbeth de hoofdstad om bij Andries te gaan wonen. Ze verhuisde naar Drachten en inmiddels zijn ze al ruim twee jaar bij elkaar. Ze hebben beiden een keer tegen elkaar gelogen in het begin van hun relatie en toen dat uitkwam, was er sprake van een vertrouwensbreuk. Inmiddels gaat het al een hele poos heel goed tussen hen. Als ze hun relatie een cijfer geven, waarderen ze die beiden met een acht. Ze doen mee aan Temptation Island, omdat ze willen testen of deze acht wel echt hun relatie waard is.

Len & Lisette

Len woont in Voorburg en Lisette in Utrecht. Beiden zijn nog student, maar ze werken wel parttime in een kledingwinkel. Ze hebben elkaar een jaar geleden ontmoet tijdens het uitgaan. De liefde tussen deze jonkies is dus nog erg pril. Tot grote ergernis van Len heeft Lisette nog bijna wekelijks contact met haar ex-vriend. Lisette wil aan Len bewijzen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat haar liefde voor hem oprecht is.

Cheyenne & Kevin

Cheyenne en kevin zijn al ruim 6 jaar samen. Kevind (25) werkt als buschauffeur bij de lijn. Cheyenne (20) studeert Psychologie in Antwerpen. Kevin en Cheyenne, het eerste Belgische koppel, willen in deze 16 dagen testen of ze daadwerkelijk verliefd zijn, of dat hij relatie louter gebaseerd is op de gewoonte. Ze hebben elkaar nog nooit langer dan een week moeten missen, dus Temptation Island wordt een zware beproeving!

Bianca & Björn

Bianca en Björn zijn meer dan 2 jaar samen. Bianca maakte enige tijd geleden een misstap; Björn wil door hun deelname testen of ze nu wel trouw kan blijven. En ook zij wil weten of hij de ware is. Bianca is te verleiden door mannen met uitstraling en een zacht karakter, Björn valt op zachtaardige vrouwen met een mooi lichaam.

Maar, zonder verleiders geen Temptation!
De Verleiders

gewaagde opkomst van de vrouwen

De vrouwen

De mannen

Presentatie is in handen van Tanja Jess en Hans Otten

Elke maandag en woensdagavond om 20.30 op Veronica. Op zondag worden beide afleveringen herhaald.

Met dank aan de_Warme_Bakker voor de OP

Vorige deel; Temptation Island Seizoen 5: #2: Met Huilerd Bianca.

Meest opmerkelijke feiten uit het vorige deel;
  • Bianca werkt als erotisch masseuse! !
  • Kugari_Ken schrijft nog altijd fantastische beschouwingen!
  • "Verleidsters" Gaby en Rowena zijn terug (Hebben beiden met Sven in TI4 grommeld)
  • De vrijgezelle mannen krijgen concurrentie van Tim de Pril, die in seizoen 2 meedeed samen met zijn vriendin Katrien.
  • Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !

Game on! .
  • Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      vrijdag 14 april 2006 @ 21:30:53 #2
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_36966237
    Mooie OP, Inso .

Game on, inderdaad .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_36970143
    Trouwens, de Verleiders zijn Prutsers

beetje cheape hoeren die ze nu hebben ingezet... die Andries zat echt IN die kont van Rowena
    pi_36970286
    quote:
    # Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !
    Als ik die knakker nog eens een keer tegenkom, zal ik hem wel even verder uithoren.
      zaterdag 15 april 2006 @ 00:26:56 #5
    139602 -Wonderchild-
    It's a miracle~!
    pi_36971389
    Andries, die heeft toch in Big Brother 2 ofzo gezeten? Of ligt dat aan mij?
    pi_36971846
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 23:41 schreef hannekethemaster het volgende:
    Trouwens, de Verleiders zijn Prutsers

beetje cheape hoeren die ze nu hebben ingezet... die Andries zat echt IN die kont van Rowena
    Helaas heb ik dat ook gezien ja
    #geen
    pi_36971855
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef -Wonderchild- het volgende:
    Andries, die heeft toch in Big Brother 2 ofzo gezeten? Of ligt dat aan mij?
    Yep
    #geen
    pi_36974710
    Jammer van die goedkope sletjes die er nu bij zijn gekomen...
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36988240
    Blijft een leuk programma om te zien. Wat ik dan niet begrijp - maargoed, ik zit dan ook niet dagelijks met 16 gewillige mooie vrouwen om me heen - is dat Andries niet even doorziet dat die Rowena niet zoveel voorstelt... Dat juist dat de grootste snol is van allemaal. Maargoed, ik zit er niet
    pi_36990249
    Uit het gesloten topic: Temptation rosanna en mavis
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:52 schreef missbuzz het volgende:
    Hier die links van
    http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=purebeauty
    Rosanna die van mission inpossible houd ahummmm nackt met wie ze kan nacken voor de
    gasten die gaan kijken let op foto donker jongen met rood shirtje en daarbij staat
    challa 2005 in blauw letters. volgens mij is die al aardig ver heen. Schijnt trouwens
    dat --Pipo de Clown-- eruit gaat vliegen volgende week. en --Jody Bernal-- gaat dreamdate met anderies.

en link miss mavis
    http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=missmav&x=8&y=6

geef kevin gisteren helemaal gelijk dit was geen temptation dat gelebber geil (verleid)
    _ je op die manier een man. en dat andries het zo tof vind tja wat zullen we zeggen
    eens een puber altijd een puber wordt toch eens volwassen gozer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duiveltja op 16-04-2006 00:05:34 (Namen van spoiler gewijzigd.) ]
    pi_36992731
    Zou je dan wel de spoilers willen editen, Duiveltja.
    Echte liefde!
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:42:04 #12
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_36993676
    Maandag weer.
    pi_36994273
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
    Zou je dan wel de spoilers willen editen, Duiveltja.
    Ja, mevrouw.
    pi_36994294
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, mevrouw.
    ende !!!
    Echte liefde!
    pi_36994371
    Morgen weer kijken jah
    Die Bianca wat een 'figuur'. Alleen maar jengelen en spijt hebben.
    WOAAAAAAAAH ze liepen hand in hand. Gut o Gut
    JOHNNY HEITINGA
    pi_36994463
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:09 schreef Camplo het volgende:
    Morgen weer kijken jah
    Die Bianca wat een 'figuur'. Alleen maar jengelen en spijt hebben.
    WOAAAAAAAAH ze liepen hand in hand. Gut o Gut
    Nou vind het maar een trut..gaan wij mee doen next time ??
    Salsa Española
    pi_36994484
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:12 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Nou vind het maar een trut..gaan wij mee doen next time ??
    Nee
    JOHNNY HEITINGA
    pi_36994512
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee
    haha niet eens..

Maar ontopic: Vind die Andries ook best irritant..
    Salsa Española
    pi_36994533
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:14 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

haha niet eens..

Maar ontopic: Vind die Andries ook best irritant..
    Arrogante kwal jah, schitterend hoe ie geflashed werd door Rebecca Loos
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37001311
    ik ga vanavond de herhalingen kijken.... maar shit wat komt dat laat zeg! Van 23:00 - 1:00 uur!
    pi_37001869
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
    ik ga vanavond de herhalingen kijken.... maar shit wat komt dat laat zeg! Van 23:00 - 1:00 uur!
    ach joh, één-derde zal toch wel reclame zijn
    pi_37002509
    Die verleidster Mieke is ook een beetje een muts Eerst heel bitchy en quasi stoer tegen Lisette vermelden dat ze Len wel eventjes afpakt, en dan zelf in tranen uitbarsten omdat hij een avond geen aandacht voor haar heeft

wtf ze kent die gozer pas 3 dagen ofzo
    pi_37016508
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef Moja het volgende:
    Die verleidster Mieke is ook een beetje een muts Eerst heel bitchy en quasi stoer tegen Lisette vermelden dat ze Len wel eventjes afpakt, en dan zelf in tranen uitbarsten omdat hij een avond geen aandacht voor haar heeft

wtf ze kent die gozer pas 3 dagen ofzo
    Ja vind het allemaal maar een stel tut hola's
    Salsa Española
    pi_37017652
    Die Rosanne

Keihard een bambostok inbrengen
    Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
    pi_37021415
    Kzit nu te kijke, Gaby terug
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: