Als ik die knakker nog eens een keer tegenkom, zal ik hem wel even verder uithoren.quote:# Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !
Helaas heb ik dat ook gezien jaquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:41 schreef hannekethemaster het volgende:
Trouwens, de Verleiders zijn Prutsers
beetje cheape hoeren die ze nu hebben ingezet... die Andries zat echt IN die kont van Rowena![]()
Yepquote:Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef -Wonderchild- het volgende:
Andries, die heeft toch in Big Brother 2 ofzo gezeten? Of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:52 schreef missbuzz het volgende:
Hier die links van
http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=purebeauty
Rosanna die van mission inpossible houd ahummmm nackt met wie ze kan nacken voor de
gasten die gaan kijken let op foto donker jongen met rood shirtje en daarbij staat
challa 2005 in blauw letters. volgens mij is die al aardig ver heen. Schijnt trouwens
dat --Pipo de Clown-- eruit gaat vliegen volgende week. en --Jody Bernal-- gaat dreamdate met anderies.
en link miss mavis
http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=missmav&x=8&y=6
geef kevin gisteren helemaal gelijk dit was geen temptation dat gelebber geil (verleid)
_ je op die manier een man. en dat andries het zo tof vind tja wat zullen we zeggen
eens een puber altijd een puber wordt toch eens volwassen gozer.
Ja, mevrouw.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
Zou je dan wel de spoilers willen editen, Duiveltja.
Nou vind het maar een trut..gaan wij mee doen next timequote:Op zondag 16 april 2006 00:09 schreef Camplo het volgende:
Morgen weer kijken jah
Die Bianca wat een 'figuur'. Alleen maar jengelen en spijt hebben.
WOAAAAAAAAH ze liepen hand in hand. Gut o Gut
Neequote:Op zondag 16 april 2006 00:12 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou vind het maar een trut..gaan wij mee doen next time??
Arrogante kwal jah, schitterend hoe ie geflashed werd door Rebecca Loosquote:Op zondag 16 april 2006 00:14 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
haha niet eens..
Maar ontopic: Vind die Andries ook best irritant..
ach joh, één-derde zal toch wel reclame zijnquote:Op zondag 16 april 2006 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga vanavond de herhalingen kijken.... maar shit wat komt dat laat zeg! Van 23:00 - 1:00 uur!
Ja vind het allemaal maar een stel tut hola'squote:Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef Moja het volgende:
Die verleidster Mieke is ook een beetje een mutsEerst heel bitchy en quasi stoer tegen Lisette vermelden dat ze Len wel eventjes afpakt, en dan zelf in tranen uitbarsten omdat hij een avond geen aandacht voor haar heeft
![]()
wtf ze kent die gozer pas 3 dagen ofzo![]()
Haha! Ja daar zat ik me ook al aan te irriteren! Vond ik trouwens van al die wijven! Eerst lopen ze zo arrogant te doen bij de vriendinnen van die gozers, en nou komen er een paar sletten en zijn ze ineens allemaal depressief en ongelukkig enzow...quote:Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef Moja het volgende:
Die verleidster Mieke is ook een beetje een mutsEerst heel bitchy en quasi stoer tegen Lisette vermelden dat ze Len wel eventjes afpakt, en dan zelf in tranen uitbarsten omdat hij een avond geen aandacht voor haar heeft
![]()
wtf ze kent die gozer pas 3 dagen ofzo![]()
Dat was wel gaaf. Duidelijke rivaliteit, maar stijlvol en openlijk.quote:Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
"kennelijk echt niet zo exclusief" -wahah, wat een secreet, geweldig!-
Ik vond het vaak iets té. Die Mieke deed het dus wel stijlvol, maar die Evy..... Wat die allemaal zei over Cheyenne, achter haar rug om.... té grof gewoon. Hou ik niet van.quote:Vrouwennijd![]()
Mja, ik kan er wel naar kijken.![]()
Mja, ergens heb je wel gelijk, van mij had het op bepaalde puntjes ook subtieler gekund. Volgens mij zeiden ze op een gegeven moment dat Cheyenna erg lelijk was etc. Nouja, ten eerste niet waar en ten tweede gewoon een super flauwe lage tactiek. Maja, alles voor de kijkcijfers..quote:Op maandag 17 april 2006 15:25 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat was wel gaaf. Duidelijke rivaliteit, maar stijlvol en openlijk.
[..]
Ik vond het vaak iets té. Die Mieke deed het dus wel stijlvol, maar die Evy..... Wat die allemaal zei over Cheyenne, achter haar rug om.... té grof gewoon. Hou ik niet van.![]()
![]()
En hoe die meiden Rebecca Loos afkraakten. Dat doe je gewoon niet vind ik. Niet voor een tv programma, zonder dat diegene erbij is. Rebecca kan zich immers niet verweren. Al verwijt ik het met name Veronica, dat ze al dat afkraken gewoon uitzenden.
Het maakt het allemaal vrij hard en desperaat, terwijl het veel stijlvoller, subtieler en verleidelijker had gekund. Zo vond ik de Australische TI, maar ook de 1e Belgisch-Nederlandse versie, veel meer klasse uitstralen.
Voorlopig blijft het ook voor mij nog een geinig programma om naar te kijken, een guilty pleasure. Maar als het zo blijft haak ik denk wel af.quote:Op maandag 17 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mja, ergens heb je wel gelijk, van mij had het op bepaalde puntjes ook subtieler gekund. Volgens mij zeiden ze op een gegeven moment dat Cheyenna erg lelijk was etc. Nouja, ten eerste niet waar en ten tweede gewoon een super flauwe lage tactiek. Maja, alles voor de kijkcijfers..![]()
En dat meisje waar Andries mee ging naaktzwemmen; ik vind haar echt ongelooflijk goedkoop..Ze hadden misschien toch een ietwat (want ik begrijp ook wel dat er misschien niet heel veel meer te verkrijgen is voor een programma als dit) meer ehm.. minder easy dames kunnen uitkiezen, want dan zou het idd een stuk 'verleidelijker' kunnen zijn.
Maja, als comfort crap tv tussen tentamens leren door kijkt het nog altijd goed weg.
Vorige jaren kwamen het toch ook niet zo vroeg als dit jaarquote:Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef CcCcCharmed het volgende:
hm misschien een beetje, maar iedereen heeft zijn eigen mening ergens over.
Ik vind ook wel dat het later op de avond moet, niet dat je veel bloot ziet maar toch! Wel een leuk programma trouwens, en die Len...jammmm. Die bianca is wel een beetje een muts
Daar waar pipo de clown en jody bernal staat, staan in de bovenste link naar het topic waar het vandaan komt, wel de echte namenquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
Uit het gesloten topic: Temptation rosanna en mavis
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |