abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36965414
Vier koppels reizen af naar Thailand, het prachtige eiland Phuket, en worden er zestien dagen lang van elkaar gescheiden voor alweer een keiharde relatietest. De vier vrouwen verblijven op het exotische White Beach Resort in het gezelschap van 8 stoere vrijgezellen die er alles aan zullen doen om de vrouwen het vuur aan de schenen te leggen. De vier heren strijken neer in het luxueuze Treetops, in het gezelschap van 8 bloeidmooie gewillige dames.

De Koppels:

Liesbeth & Andries

Ze hebben elkaar ontmoet in een kroeg en na nog geen half jaar verliet Liesbeth de hoofdstad om bij Andries te gaan wonen. Ze verhuisde naar Drachten en inmiddels zijn ze al ruim twee jaar bij elkaar. Ze hebben beiden een keer tegen elkaar gelogen in het begin van hun relatie en toen dat uitkwam, was er sprake van een vertrouwensbreuk. Inmiddels gaat het al een hele poos heel goed tussen hen. Als ze hun relatie een cijfer geven, waarderen ze die beiden met een acht. Ze doen mee aan Temptation Island, omdat ze willen testen of deze acht wel echt hun relatie waard is.

Len & Lisette

Len woont in Voorburg en Lisette in Utrecht. Beiden zijn nog student, maar ze werken wel parttime in een kledingwinkel. Ze hebben elkaar een jaar geleden ontmoet tijdens het uitgaan. De liefde tussen deze jonkies is dus nog erg pril. Tot grote ergernis van Len heeft Lisette nog bijna wekelijks contact met haar ex-vriend. Lisette wil aan Len bewijzen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat haar liefde voor hem oprecht is.

Cheyenne & Kevin

Cheyenne en kevin zijn al ruim 6 jaar samen. Kevind (25) werkt als buschauffeur bij de lijn. Cheyenne (20) studeert Psychologie in Antwerpen. Kevin en Cheyenne, het eerste Belgische koppel, willen in deze 16 dagen testen of ze daadwerkelijk verliefd zijn, of dat hij relatie louter gebaseerd is op de gewoonte. Ze hebben elkaar nog nooit langer dan een week moeten missen, dus Temptation Island wordt een zware beproeving!

Bianca & Björn

Bianca en Björn zijn meer dan 2 jaar samen. Bianca maakte enige tijd geleden een misstap; Björn wil door hun deelname testen of ze nu wel trouw kan blijven. En ook zij wil weten of hij de ware is. Bianca is te verleiden door mannen met uitstraling en een zacht karakter, Björn valt op zachtaardige vrouwen met een mooi lichaam.

Maar, zonder verleiders geen Temptation!
De Verleiders

gewaagde opkomst van de vrouwen

De vrouwen

De mannen

Presentatie is in handen van Tanja Jess en Hans Otten

Elke maandag en woensdagavond om 20.30 op Veronica. Op zondag worden beide afleveringen herhaald.

Met dank aan de_Warme_Bakker voor de OP

Vorige deel; Temptation Island Seizoen 5: #2: Met Huilerd Bianca.

Meest opmerkelijke feiten uit het vorige deel;
  • Bianca werkt als erotisch masseuse! !
  • Kugari_Ken schrijft nog altijd fantastische beschouwingen!
  • "Verleidsters" Gaby en Rowena zijn terug (Hebben beiden met Sven in TI4 grommeld)
  • De vrijgezelle mannen krijgen concurrentie van Tim de Pril, die in seizoen 2 meedeed samen met zijn vriendin Katrien.
  • Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !

Game on! .
  • Echte liefde!
    En ik zag dat het goed was.
      vrijdag 14 april 2006 @ 21:30:53 #2
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_36966237
    Mooie OP, Inso .

Game on, inderdaad .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_36970143
    Trouwens, de Verleiders zijn Prutsers

beetje cheape hoeren die ze nu hebben ingezet... die Andries zat echt IN die kont van Rowena
    pi_36970286
    quote:
    # Katrien ging vreemd met Ralph en die Ralph heeft een fake-relatie met Gordon gehad. !
    Als ik die knakker nog eens een keer tegenkom, zal ik hem wel even verder uithoren.
      zaterdag 15 april 2006 @ 00:26:56 #5
    139602 -Wonderchild-
    It's a miracle~!
    pi_36971389
    Andries, die heeft toch in Big Brother 2 ofzo gezeten? Of ligt dat aan mij?
    pi_36971846
    quote:
    Op vrijdag 14 april 2006 23:41 schreef hannekethemaster het volgende:
    Trouwens, de Verleiders zijn Prutsers

beetje cheape hoeren die ze nu hebben ingezet... die Andries zat echt IN die kont van Rowena
    Helaas heb ik dat ook gezien ja
    #geen
    pi_36971855
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 00:26 schreef -Wonderchild- het volgende:
    Andries, die heeft toch in Big Brother 2 ofzo gezeten? Of ligt dat aan mij?
    Yep
    #geen
    pi_36974710
    Jammer van die goedkope sletjes die er nu bij zijn gekomen...
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazķn Alianza Lima Corazķn para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_36988240
    Blijft een leuk programma om te zien. Wat ik dan niet begrijp - maargoed, ik zit dan ook niet dagelijks met 16 gewillige mooie vrouwen om me heen - is dat Andries niet even doorziet dat die Rowena niet zoveel voorstelt... Dat juist dat de grootste snol is van allemaal. Maargoed, ik zit er niet
    pi_36990249
    Uit het gesloten topic: Temptation rosanna en mavis
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 20:52 schreef missbuzz het volgende:
    Hier die links van
    http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=purebeauty
    Rosanna die van mission inpossible houd ahummmm nackt met wie ze kan nacken voor de
    gasten die gaan kijken let op foto donker jongen met rood shirtje en daarbij staat
    challa 2005 in blauw letters. volgens mij is die al aardig ver heen. Schijnt trouwens
    dat --Pipo de Clown-- eruit gaat vliegen volgende week. en --Jody Bernal-- gaat dreamdate met anderies.

en link miss mavis
    http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?user=missmav&x=8&y=6

geef kevin gisteren helemaal gelijk dit was geen temptation dat gelebber geil (verleid)
    _ je op die manier een man. en dat andries het zo tof vind tja wat zullen we zeggen
    eens een puber altijd een puber wordt toch eens volwassen gozer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Duiveltja op 16-04-2006 00:05:34 (Namen van spoiler gewijzigd.) ]
    pi_36992731
    Zou je dan wel de spoilers willen editen, Duiveltja.
    Echte liefde!
      zaterdag 15 april 2006 @ 23:42:04 #12
    108558 Messenga
    goeiendag wat een geheel!
    pi_36993676
    Maandag weer.
    pi_36994273
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
    Zou je dan wel de spoilers willen editen, Duiveltja.
    Ja, mevrouw.
    pi_36994294
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:05 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ja, mevrouw.
    ende !!!
    Echte liefde!
    pi_36994371
    Morgen weer kijken jah
    Die Bianca wat een 'figuur'. Alleen maar jengelen en spijt hebben.
    WOAAAAAAAAH ze liepen hand in hand. Gut o Gut
    JOHNNY HEITINGA
    pi_36994463
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:09 schreef Camplo het volgende:
    Morgen weer kijken jah
    Die Bianca wat een 'figuur'. Alleen maar jengelen en spijt hebben.
    WOAAAAAAAAH ze liepen hand in hand. Gut o Gut
    Nou vind het maar een trut..gaan wij mee doen next time ??
    Salsa Espaņola
    pi_36994484
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:12 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

Nou vind het maar een trut..gaan wij mee doen next time ??
    Nee
    JOHNNY HEITINGA
    pi_36994512
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:13 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee
    haha niet eens..

Maar ontopic: Vind die Andries ook best irritant..
    Salsa Espaņola
    pi_36994533
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 00:14 schreef Salsagirl het volgende:

[..]

haha niet eens..

Maar ontopic: Vind die Andries ook best irritant..
    Arrogante kwal jah, schitterend hoe ie geflashed werd door Rebecca Loos
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37001311
    ik ga vanavond de herhalingen kijken.... maar shit wat komt dat laat zeg! Van 23:00 - 1:00 uur!
    pi_37001869
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
    ik ga vanavond de herhalingen kijken.... maar shit wat komt dat laat zeg! Van 23:00 - 1:00 uur!
    ach joh, één-derde zal toch wel reclame zijn
    pi_37002509
    Die verleidster Mieke is ook een beetje een muts Eerst heel bitchy en quasi stoer tegen Lisette vermelden dat ze Len wel eventjes afpakt, en dan zelf in tranen uitbarsten omdat hij een avond geen aandacht voor haar heeft

wtf ze kent die gozer pas 3 dagen ofzo
    pi_37016508
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef Moja het volgende:
    Die verleidster Mieke is ook een beetje een muts Eerst heel bitchy en quasi stoer tegen Lisette vermelden dat ze Len wel eventjes afpakt, en dan zelf in tranen uitbarsten omdat hij een avond geen aandacht voor haar heeft

Ja vind het allemaal maar een stel tut hola's
    Salsa Espaņola
    pi_37017652
    Die Rosanne

Keihard een bambostok inbrengen
    Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
    pi_37021415
    Kzit nu te kijke, Gaby terug
    pi_37025621
    zo gisteren gekeken pas..... ging wel snel om die 2 uur.....

Ik vind Bianca nog steeds een doos... wat een zielig hoopje mens zeg

Andries en Len Ik vind ze echt wel leuk, doen lekker mee en gaan niet net zoals Kevin en Bjorn zitten janken......

Cheyenne gaat wel vreemd denk ik en Liesbeth ook.....
    pi_37028658
    quote:
    Op zondag 16 april 2006 12:52 schreef Moja het volgende:

Haha! Ja daar zat ik me ook al aan te irriteren! Vond ik trouwens van al die wijven! Eerst lopen ze zo arrogant te doen bij de vriendinnen van die gozers, en nou komen er een paar sletten en zijn ze ineens allemaal depressief en ongelukkig enzow...
    Ben wel benieuwd wie er vreemd zal gaan hoor!!
    ...and together we'll stand on the threshold of a dream[
      maandag 17 april 2006 @ 12:31:51 #28
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37028696
    Die Andries komt me zooo bekend voor.. Is dat niet die gast die met Kelly van Big Brother had gezoend?? (Vast oud nieuws maar ik heb het gister voor het eerst gezien eigenlijk.. )

Anyway, geweldig die confrontatie van de verleiders met de partners.. Ze laten zich echt opnaaien, wetend dat het allemaal een spelletje is. (Al zou ik waarschijnlijk van binnen ook wel koken van woede als 1 of andere bimbo mij doodleuk kwam vertellen dat ze mijn vriendje een body-to-body massage had gegeven, en dat ik "kennelijk echt niet zo exclusief" -wahah, wat een secreet, geweldig!- was..)

Vrouwennijd
    Mja, ik kan er wel naar kijken.

Al haalt die Bianca me wel het bloed onder de nagels vandaan met haar gedrag zeg..
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
    pi_37033494
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 12:31 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    "kennelijk echt niet zo exclusief" -wahah, wat een secreet, geweldig!-
    Dat was wel gaaf. Duidelijke rivaliteit, maar stijlvol en openlijk.
    quote:
    Vrouwennijd
    Mja, ik kan er wel naar kijken.
    Ik vond het vaak iets té. Die Mieke deed het dus wel stijlvol, maar die Evy..... Wat die allemaal zei over Cheyenne, achter haar rug om.... té grof gewoon. Hou ik niet van.

En hoe die meiden Rebecca Loos afkraakten. Dat doe je gewoon niet vind ik. Niet voor een tv programma, zonder dat diegene erbij is. Rebecca kan zich immers niet verweren. Al verwijt ik het met name Veronica, dat ze al dat afkraken gewoon uitzenden.

Het maakt het allemaal vrij hard en desperaat, terwijl het veel stijlvoller, subtieler en verleidelijker had gekund. Zo vond ik de Australische TI, maar ook de 1e Belgisch-Nederlandse versie, veel meer klasse uitstralen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bagheera op 17-04-2006 15:32:39 ]
      maandag 17 april 2006 @ 15:58:55 #30
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37034202
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 15:25 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Dat was wel gaaf. Duidelijke rivaliteit, maar stijlvol en openlijk.
    [..]

Ik vond het vaak iets té. Die Mieke deed het dus wel stijlvol, maar die Evy..... Wat die allemaal zei over Cheyenne, achter haar rug om.... té grof gewoon. Hou ik niet van.

En hoe die meiden Rebecca Loos afkraakten. Dat doe je gewoon niet vind ik. Niet voor een tv programma, zonder dat diegene erbij is. Rebecca kan zich immers niet verweren. Al verwijt ik het met name Veronica, dat ze al dat afkraken gewoon uitzenden.

Het maakt het allemaal vrij hard en desperaat, terwijl het veel stijlvoller, subtieler en verleidelijker had gekund. Zo vond ik de Australische TI, maar ook de 1e Belgisch-Nederlandse versie, veel meer klasse uitstralen.
    Mja, ergens heb je wel gelijk, van mij had het op bepaalde puntjes ook subtieler gekund. Volgens mij zeiden ze op een gegeven moment dat Cheyenna erg lelijk was etc. Nouja, ten eerste niet waar en ten tweede gewoon een super flauwe lage tactiek. Maja, alles voor de kijkcijfers..

En dat meisje waar Andries mee ging naaktzwemmen; ik vind haar echt ongelooflijk goedkoop.. Ze hadden misschien toch een ietwat (want ik begrijp ook wel dat er misschien niet heel veel meer te verkrijgen is voor een programma als dit) meer ehm.. minder easy dames kunnen uitkiezen, want dan zou het idd een stuk 'verleidelijker' kunnen zijn.

Maja, als comfort crap tv tussen tentamens leren door kijkt het nog altijd goed weg.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
    pi_37035006
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
    Mja, ergens heb je wel gelijk, van mij had het op bepaalde puntjes ook subtieler gekund. Volgens mij zeiden ze op een gegeven moment dat Cheyenna erg lelijk was etc. Nouja, ten eerste niet waar en ten tweede gewoon een super flauwe lage tactiek. Maja, alles voor de kijkcijfers..

En dat meisje waar Andries mee ging naaktzwemmen; ik vind haar echt ongelooflijk goedkoop.. Ze hadden misschien toch een ietwat (want ik begrijp ook wel dat er misschien niet heel veel meer te verkrijgen is voor een programma als dit) meer ehm.. minder easy dames kunnen uitkiezen, want dan zou het idd een stuk 'verleidelijker' kunnen zijn.

Maja, als comfort crap tv tussen tentamens leren door kijkt het nog altijd goed weg.
    Voorlopig blijft het ook voor mij nog een geinig programma om naar te kijken, een guilty pleasure. Maar als het zo blijft haak ik denk wel af.

Idd, niet alleen de hardheid, ook het dellerige van de meiden stoot me af. Het zijn geen verleidsters, ze begrijpen niet dat het nog een beetje spannend moet zijn voor de mannen, dat je het langzaam moet opbouwen.

Jezelf te grabbel gooien is NIET verleidelijk.

Zowel het dellerige als de hardheid maakt het 'laag'. Nogal vreemd voor een feestelijke lustrumuitzending, waar Veronica zelf zo trots op lijkt te zijn...

Misschien moeten ze de uitzendtijd verplaatsen naar later op de avond, zodat de kans kleiner wordt dat jonge meisjes hiernaar gaan kijken en die meiden gaan zien als cool enzo, en het gedrag gaan kopieren. Net zoals ze de sluts in rapvideo's cool vinden. Of ben ik nu ouderwets?

[ Bericht 2% gewijzigd door Bagheera op 17-04-2006 16:43:00 ]
    pi_37037379
    hm misschien een beetje, maar iedereen heeft zijn eigen mening ergens over.
    Ik vind ook wel dat het later op de avond moet, niet dat je veel bloot ziet maar toch! Wel een leuk programma trouwens, en die Len...jammmm. Die bianca is wel een beetje een muts
    B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
    ~met dank aan Trancethrust
    pi_37037620
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 17:49 schreef CcCcCharmed het volgende:
    hm misschien een beetje, maar iedereen heeft zijn eigen mening ergens over.
    Ik vind ook wel dat het later op de avond moet, niet dat je veel bloot ziet maar toch! Wel een leuk programma trouwens, en die Len...jammmm. Die bianca is wel een beetje een muts
    Vorige jaren kwamen het toch ook niet zo vroeg als dit jaar
    sig verwijderd door FA
    pi_37040657
    Nou, heb toch niks beters te doen, dus dalijk om half 9 toch maar weer kijken en lekker mensen afzeiken
    #geen
      maandag 17 april 2006 @ 20:14:04 #35
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37041093
    quote:
    Op zaterdag 15 april 2006 21:09 schreef Duiveltja het volgende:
    Uit het gesloten topic: Temptation rosanna en mavis
    [..]
    Daar waar pipo de clown en jody bernal staat, staan in de bovenste link naar het topic waar het vandaan komt, wel de echte namen
    Misschien kun je die ook wel weghalen ....
    pi_37041521
    Len
    Bianca
      maandag 17 april 2006 @ 20:37:27 #37
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042057
    Ik ben benieuwd hoe ze gaan doen;
    of acht willekeurige vrijgezellen weg
    of de acht eerste of de acht tweede groep
      maandag 17 april 2006 @ 20:38:38 #38
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042091
    En toch blijkt uit de vooruitblikken dat Bianca vreemd zal gaan. Of is TI ons aan het foppen...
    want ze slaat Bjorn tenslotte in den kloten
      maandag 17 april 2006 @ 20:40:48 #39
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042169
    Oei, dikke steek onder de gordel...
    "Gij hebt je als een hoer gedragen"
    pi_37042195
    Roxanne hoerrrrr.
      maandag 17 april 2006 @ 20:41:31 #41
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042201
    Had ze nou papieren zakdoekjes in dr bikini?
      maandag 17 april 2006 @ 20:42:23 #42
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37042229
    ~sterf Bob STERF!
    Hunger I want it so bad I can taste it.
    it drives me mad to see it wasted,
    when I need it so bad that it's burning me.
    I'm hungry!
      maandag 17 april 2006 @ 20:42:56 #43
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042252
    Ik vind Mattheu echt een loser...
      maandag 17 april 2006 @ 20:43:20 #44
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042266
    Liggen ze nou samen in bed?
      maandag 17 april 2006 @ 20:44:01 #45
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042294
    Die neuspiercing bij Chayenne overheerst erg... Die is veel te groot voor dr neus
      maandag 17 april 2006 @ 20:52:00 #46
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042561
    Die Joke is wel heel erg lelijk...
      maandag 17 april 2006 @ 20:53:15 #47
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042608
    Ik hoop dat er acht verschillende vrijgezellen weggaan.
      maandag 17 april 2006 @ 20:54:42 #48
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042662
    Bob is overigens ook erg lelijk. Mét Coupe Soleil.
      maandag 17 april 2006 @ 20:57:24 #49
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042773
    Ik snap het niet...
    De deelnemers hebben toch een temptation? Niet de verleiders?
    Hoe kan cheyenne nou zijn temptation zijn?
    Het moet toch zo zijn dat hij haar temptation is?
      maandag 17 april 2006 @ 20:58:59 #50
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37042841
    Len heeft echt een blik van: ik moet binnenkort mijn zaad lozen
    pi_37042852
    Rowena weet natuurlijk wel hoe je een kerel moet verleiden
    pi_37042875
    Who let the nonnen out
      maandag 17 april 2006 @ 21:07:13 #53
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37043193
    Ik begin me nu echt te ergeren aan die neuspiercing...

Ik vind wel grappig als mensen gaan doen alsof de naam van de ander niet weten...
    "die mattheu of zoiets" dat zegt meestal wel genoeg... dan zijn ze jaloers!
      maandag 17 april 2006 @ 21:08:59 #54
    144324 Vossel
    Geen Mossel
    pi_37043266
    Kan je niet je eigen prive topic openen zodat je in je eentje tegen jezelf kan slowchatten?
    Vossel zeg ik je!
      maandag 17 april 2006 @ 21:09:55 #55
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37043305
    Zo wek je wel een verkeerde indruk.
    Totaal de context niet laten zien en alleen laten zien dat ze met die gozer in hetzelfde bed zit.
    Nu denkt Len: dan ga ik ook vreemd.
    Heb je gelijk de poppen aan het dansen!
    pi_37043406
    Andries gaat dood
    pi_37043523
    Haha die reclame van Yessir
    pi_37043601
    Ligt het aan mij, of is het dit seizoen saaier dan vorig jaar? Ik heb nog niemand voor de bijl zien gaan, in tegenstelling tot Kenny, Terrence en die Belg.
      maandag 17 april 2006 @ 21:18:43 #59
    102582 Asics
    Asics HIGH !!!
    pi_37043691
    het wordt idd tijd dat Bianca los gaat
    Asics neemt de tijd.
    Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
    pi_37043820
    Dat toontje van die Andries ook altijd he... altijd de popiejopie
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 17 april 2006 @ 21:22:52 #61
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37043878
    Dr is hopelijk wel een verschil tussen
    1. Lijfelijk met je partner
    2. Lijfelijk zijn met vreemden

Tltijk overigens alsof die Edwin alleen op dat bed ligt.
    pi_37043956
    Andries gaat bedrogen worden hie ha ho
    Andries gaat bedrogen worden hie ha ho

Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
    pi_37044140
    Björn gaat janken?
      maandag 17 april 2006 @ 21:29:47 #64
    12734 amaranta
    Alles Dasty!
    pi_37044196
    Wat een saai aflevering.
      maandag 17 april 2006 @ 21:53:14 #65
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37045199
    De lente is begonnen, de hormonen gieren door het lijf, en Temptation Island brengt het beest in ons naar boven. Ik voel de walging en haat borrelen. Zal Bianca weer in tranen uitbarsten zonder enige geldige reden, zal Len zijn ingevallen kippenborstje weer triomfantelijk aan ons tonen en denken dat hij gewild en gewenst is, zullen Gaby en Rowena het op magische wijze droog houden?

Len vertelt met een grijns op zijn gezicht over de vorige avond. Andries steekt een soortgelijk verhaal af voor de camera, zijn vingers zullen ongetwijfeld nog nageuren van de vorige avond. Dit zijn twee stoere mannen. Beelden van perfectie waar de gemiddelde Nederlandse man naar moet streven. Hun fysieke voorkomen is imposant en zowaar goddelijk, hun mentale eigenschappen bestaan uit een vlijmscherp vernuft, een rappe tong, en grenzeloze eerlijkheid.

Liesbeth is weer in haar schulp gekropen, als een puritein prinsesje ontwaakt zij in haar hemelbedje, maar waar is onze harige held? Niet bevreesd kijkers want daar is onze ridder op het witte paard, in een subtiele flits zien we hem op het bed van Liesbeth zitten, arme Liesbeth. Smaak heeft het schrale grietje niet, al is Edwin toch weer een stap vooruit vergeleken met Andries, maar om nou te zeggen dat het een compliment is? Het is kiezen tussen spetterpoep en spetterpoep met klontjes.

Mijn god, Bianca moet weer eens met die verlepte koeienkop van haar in beeld verschijnen, maar Veronica belooft ons dat het armzalig labiele wicht van haar troon zal vallen, met dezelfde teaser die we nu al een kleine veertien keer hebben gezien. De regie denkt dat wij net zo achterlijk zijn als de deelnemers, maar in tegenstelling tot een Licht zoals Bianca hebben wij wel een aandachtsspanne van meer dan 15 minuten.

De vrijgezelle dames katten onderling wat af. Heerlijk om te zien hoe deze dames zich druk maken over de moraliteit van het gedrag onderling. Het hoogste woord is al gevallen. Met een beschuldigend goed onderhouden vingertje word er iemand voor hoer uitgemaakt.

Sweet mother of Jesus… BOB!
    Bob sterf, sterf, sterf jij verlepte aandachtsgeile lelijke manhoer! Verdwijn van mijn scherm! Waarom moet Veronica telkens weer in hun bestand graven om zwakbegaafde figuren te vinden voor dit programma? Lager dan Bob kun je echt niet zinken. Te dom om een fatsoenlijke carričre in showbizzland te ontwikkelen, te lelijk om Veronica’s Lekkerste te winnen, maar te arrogant en achtergesteld om te beseffen dat zijn inhoudsloze hongerige leven echt niets voorstelt. Persoonlijk zit ik te twijfelen wat een triestere carričremove is… MTV’s Dismissed, Veronica’s Lekkerste, of een tweede keer via de achterdeur Temptation Island binnenglippen om je vorige record van 1 miezerige dag te kunnen overtreffen.

Bob is een parasiet. Een ziekelijke bloedzuiger die er alles aan doet om maar in het beeld te komen. Een soort van misvormde uit te maten gegroeide teek die zich heeft vastgezogen aan de bloedeloze arm van het reality-tv wereldje.

Mathieu is trots op zichzelf. Hij voelt zich een echte man, want hij heeft Cheyenne van haar geloof weten te brengen. Dat Cheyenne zich van haar stuk laat brengen door een sentimentele brief geeft al aan dat het niet een van de meest scherpe spijkers is.

Bianca… mijn geest begint afgestompt te raken. Iedere keer als die heilloze heks in beeld komt en haar muil opentrekt dan sterft een stukje van mijn ziel af.

Bjorn… heeft Bjorn iets van een persoonlijkheid? Niet echt, de onthulling dat hij misschien wel vreemd zal gaan is dan ook een vrij serieuze kwestie van non-nieuws. Bjorn bestaat alleen omdat hij op de tiende of elfde dag tekeer kan gaan tijdens het kampvuur, een moment dat bijna wel tegen MOET vallen, omdat het programma er zo gods-ongenadig veel moeite voor doet om het maar spectaculair in beeld te brengen.

Er moet gevochten worden om op het eiland te blijven. Helaas is het geen gevecht op leven en dood en komen er geen scherpe voorwerpen of flessen batterijzuur aan te pas. Dromen zullen dromen blijven wat dat betreft.

Na de date verwelkomen de mannen hen in stijl, en met stijl bedoelen we een trieste wanhoopspoging waar het kindje Jezus van moet huilen.

De heren zingen een liedje… de heren mogen zich nooit voortplanten.

De heren denken dat ze de dames kippenvel hebben bezorgd met hun serenade… inderdaad kippenvel… en de glazen trillen drie weken naderhand nog na.

Zoals Jerney zou zeggen met haar karakteristieke grafstem…
    “Je hebt lekkere tieten, maar zingen kan je niet”

Terwijl de heren hun gouden strotjes laten gelden katten de vrijgezelle dames er weer vrolijk op los. Alsof die leeghoofdige barbies echt recht van miepen hebben. Ach zelfbedrog schijnt een van de mooiste vormen van bedrog te zijn, en als dat het geval is, dan is deze groep met jongedames permanent omringd met een zachtroze waas.

Ze denken dat ze gewild zijn, ze denken dat ze verliefd zijn, maar dames, leer het nou eens, neem een voorbeeld aan Moeder Hoerigste, jullie zitten op dat eiland met slechts 1 doel, om zo snel mogelijk met je benen in je nek op het bed te belanden, smekend om verse salami. Je hoort niet verliefd te worden, je hoort geen traantjes te laten, je bent daar niet om te knutselen en breien, je bent niet op dat eiland om je intellectuele capaciteiten uit te breiden, je bent niet op het eiland om een betekenisvolle relatie te beginnen. Wanneer leren die graftakken het nou eens!?

Len moet diep van binnen een sentimenteel traantje laten bij de brief van Lieske of Mieke of hoe het lege wicht ook moge heten, de rest van de wereld boeit het waarschijnlijk geen hol wat die VMBO’er op papier heeft gekalkt.

Len, alsjeblieft, burkas zijn gemaakt voor mensen zoals jij! Een romantisch moment in het bubbelbad is als een giftige vlek op mijn beeldscherm als Len in zijn te strakke zwembroekje in het water stapt.

Kampvuur! Heerlijk, misschien eindelijk iets van actie, want tot dusver is het nogal een tamme aflevering.

Verdomme meneer de presentator! Stel toch geen logische vragen aan die jongens! Die capaciteit tot logisch denken, oorzaak en gevolg, die bezitten ze niet.

Kevin… geen schokkende beelden, geen schokkende reactie.

Len… geen schokkende beelden, maar ach, Ieltje zal voornamelijk zoeken naar een reden om eindelijk eens toe te happen of om zijn eigen grenzen te verleggen, en dan kan hij nog zo redelijk en beheerst zich voor de camera uiten, de leugenachtige drab hangt in zijn mondhoeken, Len is op zoek naar een excuus maar hij kan het moeilijk vinden, dus met iets van tegenzin probeert hij een zwakke glimlach op zijn gezicht te toveren. Zijn plannen verlopen niet zoals hij had gehoopt.

Bjorn… harde woorden van de labiele koningin, ik begin steeds minder in Bjorn als mens te zien, hij is nog altijd samen met Bianca… een relatie, zakelijk of persoonlijk, met Bianca is alsof je het teken van de Zwarte dood met je draagt.

Andries… suggestieve beelden. Hij houdt zich sterk.

Wederom tonen de mannen aan dat ze geen ballen in hun zak hebben hangen, maar pudding. Al dat geneuzel over emoties en gevoelens, dat is niets voor Temptation Island, en het staat in schril contrast met hun kutsnuffelende gedrag tijdens een van de met drank overladen feestjes in en om het zwembad.

En terwijl de immer gevoelige Andries zich afzondert op zijn kamer, denkt Harige Harry vanavond weer een berengezellige schilferknuffel te kunnen geven aan Liesbeth.

De heren laten nogmaals zien hoe debiel ze werkelijk zijn door het meest ongelukkige gesprek aan te knopen met Cheyenne in een wanhopige poging te ontdekken of ze na morgen hun bruine kleurtje bij kunnen werken op het strand van dat subtropische zwemparadijs. Het is tenenkrommend debiel om ze zo te zien hakkelen en stamelen. Als dit is wat die mongoloīde anabolenslikkers als subtiel omschrijven dan is het ernstig gesteld met de wereld van morgen.

Het is een niet al te enerverende editie van Temptation Island tot dusver. Een beetje timide, tam, met maar 1 punt waar we naar toe worden geleid. Er zijn geen vonken, alleen wat dronken gegniffel en wat gedweep met brieven. Zelfs met professionals wil deze editie niet echt van de grond komen.
    I'm hungry!
      maandag 17 april 2006 @ 21:54:01 #66
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37045228
    Hoewel ik geen fan ben van Rosanna, vond ik het wel overdreven hoe Mieke en Liesbeth naar haar toe reageerden. Dat ze zich gedroeg als een hoer en dat Mieke even niet met haar hoefde te praten. Stelletje hypocriete kutwijven. Ze zijn gewoon strontjaloers op die nieuwe lading goedkope "verleidsters" en daarom moeten ze hun frustratie even afreageren op een ander.
    En Liesbeth, wat heeft ze nou altijd op haar hoofd? Het lijkt verdomme wel een pruik. Nep Twiggy.

En ja hoor, Bianca moest weer zielig mokkend op haar kamertje zitten. Of ze gaat nu actief meedoen of ze moeten haar (en Björn dan ook) die serie uitgooien en dit koppel zo snel mogelijk vervangen door een nieuw koppel. Ik ben haar pruillip meer dan zat.
    Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
      maandag 17 april 2006 @ 21:55:52 #67
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37045302
    Trouwens, ik vind het wel leuk dat er 2 kampen zijn ontstaan tussen de verleid(st)ers. Beetje bitch fight onderling kan geen kwaad. Levert weer leuke ordi tv op.
      maandag 17 april 2006 @ 22:05:52 #68
    143790 Boda
    No guts, no glory
    pi_37045663
    Cairon, ik kijk iedere keer weer uit naar je treffende beschrijving van de afleveringen!
      maandag 17 april 2006 @ 22:21:08 #69
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37046223
    als er nou iets zou gebeuren dat spannend was, dan had ik misschien eens echt iets om over te schrijven. Maar ik merk dat Bianca steeds minder beeld-tijd krijgt, en dat alles nogal vooruit word geduwd.

Vorig jaar hebben ze de fout gemaakt om mensen zonder wilskracht erin te stoppen, dus dit jaar valt altijd tegen, omdat we geen duffe mongool genaamd Kenny hebben.
    I'm hungry!
    pi_37046739
    Ik vind Len wel
      maandag 17 april 2006 @ 22:41:22 #71
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37047101
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 21:08 schreef Vossel het volgende:
    Kan je niet je eigen prive topic openen zodat je in je eentje tegen jezelf kan slowchatten?
    Dat dus.

De onbenulligste stukken uit deze grotendeels monoloog zijn dan ook verdwenen.

On topic ... ik ben het vergeten te kijken .
    pi_37047330
    Bianca is maar een snolletje imho. Hoop dat die Bjorn haar laat vallen als een baksteen. Hoe ze praat over het verleden en hoe ze hier doet makes no sense to me.
    JOHNNY HEITINGA
    pi_37047396
    Vond wel grappig dat Andries eens stil viel..
    Salsa Espaņola
      maandag 17 april 2006 @ 23:13:50 #74
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_37048343
    Ik vond dat "Who let the nonnen out" echt onmetelijk triest.
    Saaie aflevering, had beter mn tentamen kunnen leren..
    pi_37053370
    Vond het wel een vermakelijke aflevering, alleen die nieuwe hoeren vrijgezellen zijn wel erg euh..
      dinsdag 18 april 2006 @ 09:14:44 #76
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_37054127
    er moeten veel meer foto's in dit topic komen..
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
    pi_37054285
    kan die kop van bianca niet meer zien. ze heeft echt van die nietzeggende ogen en een lelijke scheve mond...bah
    Too much is never enough!
      dinsdag 18 april 2006 @ 09:45:28 #78
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_37054557
    iemand enig idee waar Rebecca Loos gister was ??
    pi_37054604
    volgens mij was dat maar een eenmalige actie en komt ze niet meer
      dinsdag 18 april 2006 @ 09:51:01 #80
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37054644
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 09:48 schreef MissX het volgende:
    volgens mij was dat maar een eenmalige actie en komt ze niet meer
    Zo had ik het ook begrepen. Bliksembezoekje van anderhalf tot twee dagen en toen weer pleite. Deze vrouw is drukbezet .
      dinsdag 18 april 2006 @ 10:19:06 #81
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_37055128
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 09:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo had ik het ook begrepen. Bliksembezoekje van anderhalf tot twee dagen en toen weer pleite. Deze vrouw is drukbezet .
    Ze moet op nog meer plekken de slet uithangen
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 18 april 2006 @ 10:22:02 #82
    521 ruby
    Hell yeah!
    pi_37055177
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Salsagirl het volgende:
    Vond wel grappig dat Andries eens stil viel..
    Ja, terwijl ie zelf bij Rowena bijna in haar hol zat te poeren in het zwembad. Maar ja, dat is natuurlijk alleen maar "fun".
    pi_37059872
    quote:
    Op maandag 17 april 2006 22:41 schreef Copycat het volgende:
    On topic ... ik ben het vergeten te kijken .
    Je hebt weinig gemist en de samenvatting van Cairon zegt eigenlijk wel genoeg: een feestje bij het herenzwembad waar (zelfs) ik met plaatsvervangende schaamte naar heb zitten kijken vanwege het hoge lesbische porno-gehalte (overigens zonder enig aanwijsbaar resultaat), verschillende beelden van Bianca wiens gezichtsuitdrukking standaard staat ingesteld op een soort verwilderde sjacherijnigheid (zeer benieuwd of dat verandert wanneer haar ware sletterige kant boven komt en ze zich keihard laat nemen door minstens twee vrijgezelle heren tegelijkertijd) en wiens stem ik inmiddels niet meer kan aanhoren en verder een aantal vrijgezelle dames dat ineens de heilige maagd Maria gaat uithangen nu er een nieuwe lading hoeren is gearriveerd.

Kortom: wanneer wordt er nou eindelijk weer eens geneukt, GDVRDMM!!!!
      dinsdag 18 april 2006 @ 13:34:35 #84
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37060001
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:

Je hebt weinig gemist en de samenvatting van Cairon zegt eigenlijk wel genoeg: een feestje bij het herenzwembad waar (zelfs) ik met plaatsvervangende schaamte naar heb zitten kijken vanwege het hoge lesbische porno-gehalte (overigens zonder enig aanwijsbaar resultaat),
    Laat me raden: übersloerie Ramonie speelde hierin een hoofdrol?
    pi_37060195
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 13:34 schreef Copycat het volgende:
    Laat me raden: übersloerie Ramonie speelde hierin een hoofdrol?
    Er buitelde zoveel vrouwen in bikini's over elkaar heen terwijl hun tongen in elkaar verstrengeld zaten dat ik de draad een beetje kwijtraakte.
    Het enige amusante (en tevens ook té ranzige) beeld dat me bijstaat is dat van Rowena die een wedstrijdje vingerzitten deed op Andries zijn handen... Komisch, maar tegelijkertijd ook brrrrr....
    pi_37067463
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 13:41 schreef Mokster het volgende:

[..]

Er buitelde zoveel vrouwen in bikini's over elkaar heen terwijl hun tongen in elkaar verstrengeld zaten dat ik de draad een beetje kwijtraakte.
    Het enige amusante (en tevens ook té ranzige) beeld dat me bijstaat is dat van Rowena die een wedstrijdje vingerzitten deed op Andries zijn handen... Komisch, maar tegelijkertijd ook brrrrr....
    was dat gister
    dat was toch vorige week
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_37068022
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 17:39 schreef Beach het volgende:

[..]

was dat gister
    dat was toch vorige week
    Ach shit. Ik heb gisteren een heleboel afleveringen achter elkaar zitten kijken omdat ik zondagavond in slaap viel. En het zou heel goed kunnen dat ik ze door elkaar heb gehaald. Excuus!
    pi_37068223
    Of dat is nu standaard
    Elke keer met Len in bad.
    fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
    pi_37068749
    gister waren er wel telkens terugblikken op die avond en zag je nog een x of 3 Andries grijpgrage handjes in Rowena der doos pouren, brrr.
      dinsdag 18 april 2006 @ 18:59:46 #90
    16874 creno
    born this way
    pi_37070088
    ik heb het gemist gisteren, maar is die lekkere Tim nog in beeld geweest ?
    <a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
    fanserie voor en door fans van WIDM
      dinsdag 18 april 2006 @ 19:01:17 #91
    982 Cairon
    More than meets the Eye
    pi_37070153
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 18:59 schreef creno het volgende:
    ik heb het gemist gisteren, maar is die lekkere Tim nog in beeld geweest ?
    Jah! Oh mijn god hij was zo lekker. zonder shirtje in het zonnetje, met die lekkere strakke boxer van hem aan.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    I'm hungry!
      dinsdag 18 april 2006 @ 19:45:33 #92
    131551 arneaux
    Een Collector's item.
    pi_37071911
    Buiten het feit dat de afleveringen tot nu toe enkel werden opgeleukt door het herhaaldelijk in beeld brengen van "ik voeeel mij nie goooeehoooeed", ben ik benieuwd wat het orginele nummer is van wat de mannen voor de vrouwen zongen..
    Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
    Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
    Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
      dinsdag 18 april 2006 @ 19:59:24 #93
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37072532
    Ik fietste vandaag redelijk nietsvermoedend door een sloopbuurt in Helmond om foto's te maken en aldaar trof ik een nieuw pand aan waar een kapper zich in had gevestigd. Kappers hebben altijd van die geinige zwart/witfoto's met haarmodellen erop. En ook deze:

En wie herkennen wij daarin? Juist, de uberbitch uit TI .
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_37073194
    Is het heel erg om te zeggen dat ik haar best wel heel erg mooi vind ?

Haar karakter en verdere optreden in TI in het midden gelaten zie ik echt wel waarom mannen op haar vallen hoor
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    Amsterdam ... zo slecht nog niet
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
      dinsdag 18 april 2006 @ 20:20:12 #95
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37073447
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 20:13 schreef Angelcakes het volgende:
    Is het heel erg om te zeggen dat ik haar best wel heel erg mooi vind ?

Haar karakter en verdere optreden in TI in het midden gelaten zie ik echt wel waarom mannen op haar vallen hoor
    ik vind 't ook een heel mooi meisje.

Heeft ze zich in de laatste (door mij gemiste) aflevering zo naar gedragen dan? In de vorige aflevering ergerde ik me alleen wat aan haar gesim toen de nieuwe verleidsters kwamen. maar Mieke spande toch wel de kroon, toen .
    pi_37073859
    quote:
    Op dinsdag 18 april 2006 20:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

ik vind 't ook een heel mooi meisje.

Heeft ze zich in de laatste (door mij gemiste) aflevering zo naar gedragen dan? In de vorige aflevering ergerde ik me alleen wat aan haar gesim toen de nieuwe verleidsters kwamen. maar Mieke spande toch wel de kroon, toen .
    ach .. ze heeft zich niet echt misdragen ofzo, ik erger me gewoon aan het feit dat ze denkt dat dinges ( ik ben ff zijn naam vergeten, die blonde die bij Bianca hoort ) haar toebehoort... oftewel, dat simmen zet door zeg maar

en wat Mieke betreft heb je wel gelijk ja, ik geloof dat ze Rosanna een hoer noemde in de afgelopen aflevering en dat alleen maar omdat ze deed wat ze verondersteld wordt te doen: mannen verleiden. Kom op zeg, die doen tenminste hun best !
    “The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
    TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
      dinsdag 18 april 2006 @ 20:31:27 #97
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_37073929
    Dit meisje noemde Rosanna ook een hoer hoor
    Terwijl ze voor exact hetzelfde doel in dat programma zijn.
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
    pi_37074060
    ja ... waarschijnlijk kunnen ze het niet velen dat er mensen zijn die wat directer op het doel af gaan
    pi_37076016
    Gevonden.

Hmm.. heb 't gemist.
    Nu ga ik maar voor zondag, beide afl. achter elkaar.
      woensdag 19 april 2006 @ 11:16:59 #100
    92655 Ferdi81
    omdat............
    pi_37090086
    vanavond weer, kan haast niet wachten toch vind ik dat Gaby een erg grote haak/joden neus heeft

gister was rowena trouwens bij shownieus, gingen ze haar huis laten zien, ze had trouwens een grote poster met 2 blote vrouwen op haar kamertje hangen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')