zooo ja jezus wat een wijf zeg! Arme Bjornquote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Shit, die Bianca kan liegen! Zolang er maar geen sex is, is het oke...
Mischien heeft sex in het Vlaamse woordenboek een andere betekenis.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef _Boo_ het volgende:
Shit, die Bianca kan liegen! Zolang er maar geen sex is, is het oke...
Ze heeft het idee ik zie geen camera, dus ze zijn er niet whahahahahaaquote:Omg Bianca... ja zolang we geen seks hebben is het goed.... WAT was dat dan, op het bed?![]()
![]()
Ezeltje prikquote:Op woensdag 26 april 2006 21:34 schreef Andoire het volgende:
Whoeiiiiii![]()
Omg Bianca... ja zolang we geen seks hebben is het goed.... WAT was dat dan, op het bed?![]()
![]()
Dan zou de mannelijke bevolking van deze wereld in Belgie wonenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien heeft sex in het Vlaamse woordenboek een andere betekenis.![]()
Dat irriteert mij ook het meeste. Hoe kan ze met d'r gore hoofd zo pissig worden terwijl ze zelf allang weet dat de relatie voorbij is.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef izzypizzy het volgende:
whahahahahahahah wat kan bianca liegen zeg!!!!![]()
en nog het lef om boos te worden om de beelden van bjorn!!![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef arneaux het volgende:
Vind t trouwens niet gek dat ze hadden afgesproken niet over hun priveleven te praten.
Hij had een 'natte vinger gehaald' (wat een uitdrukkingquote:Op woensdag 26 april 2006 21:37 schreef -Jean- het volgende:
die jongen was bij liesbeth dacht ik toch in haar grotje geweest
en die andries zei al game over dus je weet genoeglol
echt he?!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:38 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Dat irriteert mij ook het meeste. Hoe kan ze met d'r gore hoofd zo pissig worden terwijl ze zelf allang weet dat de relatie voorbij is.
Die Mathieu deugt van geen kanten idd.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef izzypizzy het volgende:
ik hoop wel dat cheyenne en kevin bij elkaar blijven hoor...die zijn lief samen...![]()
alleen hopen dat die k*t mathieu t niet verpest...![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:44 schreef EgelPrik het volgende:
Bianca lijkt me behoorlijk zwakbegaafd. Heb wel te doen met die Bjorn als hij die beelden gaat zien....
Man, wat is die Mieke een vreselijk dom wijf. Als ik Len was, zou ik haar keihard dumpen.
Verleidster Liesbeth vind ik zooo fake. Met dat irritante trilstemmetje, en maar doen alsof ze zo lief is, terwijl het gewoon een achterbakse feeks is.
Als ze iets met Bjorn zou krijgen, zou ze hem volgens mij meteen na het programma weer dumpen; het lijkt haar om de aandacht en de verovering te gaan.
Net als Mieke is ze gewoon aandachtsgeil, en kan het niet uitstaan als ze een vent niet meteen kan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |