abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37272098
ik vind het hoe langer hoe nepper..snap niet dat mensen zich zo druk maken om iets wat totaal geensceneerd is.
Bjorn speelt het wel geloofwaardig trouwens. Of zou ie iedere avond als Alana/Bianca thuiskomt en er weer tig mannen overheen zijn gegaan zo reageren?
"Ge kunt het niet eens 24 uur vol houden....24 uur!!",,, tja...
pi_37272331
Misschien zien hun haar werk echt gewoon zakelijk.
DUs sex voor geld is het geen probleem, maar sex icm verliefdheid/passie wat dan persoonlijker is is dan vreemdgaan.

Wordt alleen ongeloofwaardig omdat ze in een eerdere uitzending aangaf op een moment 3 maanden geen sex te hebben gehad
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:33:56 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37272389
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:24 schreef Apache4U het volgende:
ik vind het hoe langer hoe nepper..snap niet dat mensen zich zo druk maken om iets wat totaal geensceneerd is.
Bjorn speelt het wel geloofwaardig trouwens. Of zou ie iedere avond als Alana/Bianca thuiskomt en er weer tig mannen overheen zijn gegaan zo reageren?
"Ge kunt het niet eens 24 uur vol houden....24 uur!!",,, tja...

En dan wil ie er met Jan en Alleman over praten, maar dat mag niet van Alana
  dinsdag 25 april 2006 @ 10:59:42 #104
64338 fr0x
Directeur
pi_37273125
Schaamteloos , en dan nog voor tv ook, als je er zeker van wilt zijn dat iedereen je een hoer vindt, moet je zoiets doen hahaaa
peace, nd suck a !@$%
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:27:15 #105
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_37273882
Ik kreeg hetzelfde svensationele gevoel van plaatsvervangende schaamte als vorig jaar bij aflevering 1. Ik wilde niet kijken, maar ik móest.
Geweldig ook zoals Stephan aan het 'luisteren' was. Ik heb nog nooit iemand zo gedesinteresseerd verplicht zien luisteren als Stephan gister.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:45:16 #106
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_37274405
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:27 schreef dutchie het volgende:
Ik kreeg hetzelfde svensationele gevoel van plaatsvervangende schaamte als vorig jaar bij aflevering 1. Ik wilde niet kijken, maar ik móest.
Geweldig ook zoals Stephan aan het 'luisteren' was. Ik heb nog nooit iemand zo gedesinteresseerd verplicht zien luisteren als Stephan gister.
En lekker in z'n glas kijken, alsof daar de filosofische wijsheid ligt ,
ach die Stephan is natuurlijk ook geen groot wijsgeer, maar hij heeft wel stoere tattoos

Prachtig deed mij meteen denken aan een Chris Rock sketch, waarin hij uitlegt hoe je met een vrouw moet praten.
(veel termen laten vallen als: Aha, yeah, no way, for sure, i told ya that bitch was crazy)
Feyenoord!!! * Barça
pi_37274686
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef staticdata het volgende:
Misschien zien hun haar werk echt gewoon zakelijk.
DUs sex voor geld is het geen probleem, maar sex icm verliefdheid/passie wat dan persoonlijker is is dan vreemdgaan.

Wordt alleen ongeloofwaardig omdat ze in een eerdere uitzending aangaf op een moment 3 maanden geen sex te hebben gehad
Ik heb ook nergens gelezen dat bianca ook echt betaalde sex (als in neuken) deed. Wel pijpen en erotische massages. Dus dat kan toch, dat ze 3 maanden geen sex had gehad?

Ik vind trouwens die beelden van bianca en die gozer in dat zwembad helemaal niet zo overduidelijk... Het was ook zo kort, als ze echt aan het neuken waren hadden ze dat toch ook wel wat duidelijker kunnen laten zien. Misschien waren ze wel gewoon aan het dansen, of een beetje tegen elkaar aan aan het wrijven...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_37275181

Mijn grootste droom is…
Dat ik de rest van mijn leven alleen nog maar hoef te
genieten.

Mijn ideale partner heeft…
Een zeer sterke persoonlijkheid en heeft geen moeite
om keuzes te maken.

Mijn ideale partner mag zeker niet/geen…
Held in de keuken zijn. De keuken is mijn domein omdat ik koken zelf heerlijk vind om te doen. En doe dat dan toch het liefst alleen maar voor iemand.

Mijn ideale partner kan…
Mij heel erg aan het lachen maken en dus snel en glimlach op mijn mond krijgen. Ze moet ook een bepaalde gekheid bezitten die ik ook heb.

Met mijn ideale partner kan ik uren…
Op bed liggen. Lekker in elkaar verstrengeld, af en toe in slaap vallen, lekker knuffelen en seksen.

Ik ben zo trouw als…
Ik ben zoooo trouw als ik echt verliefd ben. Dat is echt genieten.

Mijn beste openingszin ooit was…
Eentje die mij een hele plezierige nacht opleverde maar waarvan ik echt niet meer weet hoe hij ging.

Heb het ook niet echt op openingszinnen. Is een beetje achterhaald.

Ik zakte door de grond toen … I
Ik zak niet door de grond. Ik vind dat iets met schaamte te maken heeft en ik schaam mij absoluut niet voor mijn daden. Ik sta altijd voor 100 % achter mijn daden.

Romantiek betekent voor mij…
Toch wel samen genieten. Het kan ook door de kleinste dingetje gebeuren. Zoals en kaartje op een hoofdkussen. Spontaan naar het strand voor een wandeling. Een paar lieve woordjes spontaan in haar oor fluisteren.
pi_37275216
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef tessie het volgende:
Ik vind trouwens die beelden van bianca en die gozer in dat zwembad helemaal niet zo overduidelijk... Het was ook zo kort, als ze echt aan het neuken waren hadden ze dat toch ook wel wat duidelijker kunnen laten zien. Misschien waren ze wel gewoon aan het dansen, of een beetje tegen elkaar aan aan het wrijven...
Zo vroeg op de avond? Dan hadden ze het moeten uitzenden om de normale tijd!

Ben jij Bianca ofzo aan het dansen.... beetje tegen elkaar aan het wrijven....

Als ik jou was zou ik zondag nog maar heel goed naar de herhaling kijken!!!
pi_37276018
woensdag komen er volgens mij vervolg beelden omdat ze dan gaat uitleggen dat ze niets meer weet van haar daden, dus krijg je automatisch flashbacks te zien.
pi_37277305
Kon ik vorig jaar ook zo om lachen met Sven.

Situatie: "Sven neukt alles wat los en vast zit op een avond."

Reactie Sven: "Ja het was wel moeilijk, maar er is niks gebeurd."
En dan met een hoofd alsof ie het echt geloofd.

Denk alleen dat het deze keer meer een "o heb ik dat gedaan joh? ik weet het niet meer, ik was ook zo bezopen he" wordt.
pi_37277953
wat dat betreft was kenny nog wel het meest geniaal met zn "definieer sex"
Too much is never enough!
pi_37278963
Ik vind het ergens toch wel een beetje sneu voor Bianca
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:16:48 #114
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_37278992
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Moja het volgende:
Waarom in hemelsnaam???
pi_37279141
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Zo vroeg op de avond? Dan hadden ze het moeten uitzenden om de normale tijd!

Ben jij Bianca ofzo aan het dansen.... beetje tegen elkaar aan het wrijven....

Als ik jou was zou ik zondag nog maar heel goed naar de herhaling kijken!!!
Haha ja joh, ik ben bianca
Ik vond het gewoon niet overduidelijk neuken. Het lijkt me niet zo vreemd als het de opzet van de programma makers is om de boel een beetje te misleiden..... Net zoals met die voorstukjes elke keer, denk je dat het een onwijs spannende uitzending gaat worden, en dan gebeurt er helemaal nix.
pi_37279238
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:16 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam???
Ik weet niet Het is bij haar dus alles of niets schijnbaar, ach het blijft natuurlijk een domme actie.
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:46:12 #117
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37279900
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef Moja het volgende:

[..]

Ik weet niet Het is bij haar dus alles of niets schijnbaar, ach het blijft natuurlijk een domme actie.
Mja, moeten dat soort mensen niet gewoon tegen zichzelf beschermd worden. Komt nogal labiel over allemaal.. Eerst zit ze de hele tijd in de stress over Bjorn dit Bjorn dat, oooh straks gaat ie vreemd, en ooh, dat meisje waarmee hij date is zo DUN..etc. etc.
En dan ligt ze een dag later zelf met een andere gast te sexen in het zwembad..

En dan nog helemaal buiten beschouwing gelaten dat haar 'beroep' allerminst braaf is , en de hele ophef dus zoiezo hypocriet is.. Ik zie het verschil niet voor Bjorn.. Of je vriendin nou voor haar beroep met een andere vent het bed in duikt, of dat in temptation island doet.. Het enige verschil is dat 't nu voor 't oog van de natie is... Wat opzich ook best wel beschamend is, natuurlijk. Maar in essentie is't zelfde.....
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:46:18 #118
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_37279903
Vage stinkhoer is 't... Schitterend....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_37280286
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:20 schreef tessie het volgende:

[..]

Haha ja joh, ik ben bianca
Ik vond het gewoon niet overduidelijk neuken. Het lijkt me niet zo vreemd als het de opzet van de programma makers is om de boel een beetje te misleiden..... Net zoals met die voorstukjes elke keer, denk je dat het een onwijs spannende uitzending gaat worden, en dan gebeurt er helemaal nix.
Nee je zag ze niet ingezoomd penetrerend in beeld ofzo, maar ik vond het toch wel overduidelijk
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:02:03 #120
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37280415
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:58 schreef Moja het volgende:

[..]

Nee je zag ze niet ingezoomd penetrerend in beeld ofzo, maar ik vond het toch wel overduidelijk
Hoe dan ook, het was iets wat een respectabele vrouw niet met een andere man doet als ze een vriend heeft.

Wat is het toch een heerlijk programma.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_37280524
Die lag gewoon te baffen en ze deed het ook zonder condoom dus die gast zal nu wel van ze gonorroe aant genezen zijn
JOHNNY HEITINGA
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:14:53 #122
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37280812
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:30 schreef Shirley het volgende:

[..]

Yuk! Edwin is een kwal. Zoals ik eerder omschreven las, echt zo'n gevalletje chromosomen tekort.
Dat zei ik ja.
pi_37281017
Bianca was toch alleen een erotisch maseusse ofzo? of mis ik nou wat
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:22:01 #124
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_37281029
ik heb echt in een scheur gelegen om de montage idd...

Zie je eerst de mannen 'wij hebben echt brave meiskes'

<cut>

èèèn een shaggende bianca

moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:25:40 #125
28167 matthijst
pi_37281152
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
Tsja, als je dat strippen-voor-de-webcam en masturbatiefilmpje op de vorige pagina gemist hebt, dan is ze alleen erotisch masseuse...
Volgens mij is 'erotisch masseuse' een vakterm voor hoertjes waarbij werkelijk alles toegestaan is ofzo :/
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:35:52 #126
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37281498
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef Moja het volgende:
Alleen maar??

Naah kom op zeg.. das gewoon een mooi woord voor...
Nouja, van dattem. (blijkt ook maar weer.. )
pi_37281635
een keer dat vertyfte programma gezien. alleen de opzet vind ik al ziek. maar schijn bedriegt, want niet alleen deelnemers worden belazerd, ook de kijker. idd gelezen dat deelnemers er niet geheel smetteloze beroepen op na houden.

maar van die bianca had ik toch echt niet zoiets verwacht. zij lijkt de onschuld zelve..
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:40:37 #128
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37281639
Wat Bianca betreft. Zelfs al zou zij erotisch masseuse zijn of zelfs prostituee (wat naar mijn weten niet zo is), vind ik persoonlijk dat je haar het recht op een relatietest niet mag ontnemen. Alsof hoeren geen relaties hebben. Sterker nog, de relaties van hoeren schijnen in het algemeen een stuk monogamer te zijn dan die van de meeste andere mensen. Als een hoer dus niet mee zou mogen doen aan Temptation Island, alleen maar omdat ze een hoer is (wat volgens mij wél een regel is bij de productie) dan vind ik dat eigenlijk pure discriminatie. Geef die hoer een kans!

(Uit

http://www.spitsnet.nl/ni(...)e_hoer_een_kans.html )

Geef die hoer een kans..
Ik vind het toch wel erg sneu worden voor haar, ook al is het haar eigen stomme schuld..
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:44:37 #129
28167 matthijst
pi_37281758
quote:
[b]Op dinsdag 25 april 2006 15:40
Ik vind het toch wel erg sneu worden voor haar, ook al is het haar eigen stomme schuld..
Die kop is inderdaad nasty...
Tanja Jess liep bij Giel datzelfde verhaal te blaten, over monogame hoeren
"Ja, ik laat me danwel 12x per dag penetreren in alle lichaamsholtes en, OK, er druipt soms nog een kwakkie uit me voordat je op me klimt, maar ik hou alleen van jou schatje"
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:52:00 #130
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_37281989
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:44 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tanja Jess liep bij Giel datzelfde verhaal te blaten, over monogame hoeren
Ach, zij heeft zich natuurlijk ook opgewerkt bij de televisie
Misschien heeft ze begrip
Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:58:15 #131
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37282165
Mja, lekker ranzig weer. Maar wat ik bedoelde te zeggen.. *Even de moralist uithangen * Natuurlijk vragen ze erom wanneer ze met zo'n programma meedoen, en je kan het ook normaal aanpakken, zoals sommige dames tot nu toe wel hebben gedaan, dus wat dat betreft heeft Bianca het dus echt zelf over zich heen geroepen..

Maar 't blijft een persoon.. Ik bedoel, ze werpt zichzelf volkomen vrijwillig op als mediapoppetje, met een bordje op haar hoofd van "demoniseer mij", maar wij, als publiek, zouden wij niet beter moeten weten dan daar gelijk voor te vallen .......... Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor.... Af en toe denk ik wel van:Gut gut gut, daar zit een bibberend bijna tranend mannetje/vrouwtje achter een filmpje met suggestieve beelden over zijn of haar partner, volkomen het slachtoffer van zijn eigen tekort aan chromosoompjes waardoor ze uberhaupt in dat prog zijn terecht gekomen, en dan komt er zon keiharde opmerking uit de mond van de presentator die elk laatste beetje zekerheid uit die koppies boort..

Dat is het enige wat mij -bij vlagen - tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
En het blijft best amusant om dit te kijken met een groep vrienden, en lekker commentaar te geven..

Maar toch.. Niemand anders hier last van?? Of ben ik echt zo overmoralistisch?
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:55:10 #132
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_37283895
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef Camplo het volgende:
Die lag gewoon te baffen en ze deed het ook zonder condoom dus die gast zal nu wel van ze gonorroe aant genezen zijn
Ik mag hopen dat alle deelnemers eerst een SOAtest moeten ondergaan.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_37284325
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:15 schreef Moja het volgende:
pi_37284463
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:40 schreef markiemark het volgende:
een keer dat vertyfte programma gezien. alleen de opzet vind ik al ziek. maar schijn bedriegt, want niet alleen deelnemers worden belazerd, ook de kijker. idd gelezen dat deelnemers er niet geheel smetteloze beroepen op na houden.

maar van die bianca had ik toch echt niet zoiets verwacht. zij lijkt de onschuld zelve..
Dat meen je niet? Ik had al gelijk verwacht dat Bianca vreemd zou gaan.... het wachten was op wanneer..... gisteren dus
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:14:09 #135
3767 Herald
Come get some
pi_37284533
ik zat net met Semxtex in de trein
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_37284648
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor.... Af en toe denk ik wel van:Gut gut gut, daar zit een bibberend bijna tranend mannetje/vrouwtje achter een filmpje met suggestieve beelden over zijn of haar partner, volkomen het slachtoffer van zijn eigen tekort aan chromosoompjes waardoor ze uberhaupt in dat prog zijn terecht gekomen, en dan komt er zon keiharde opmerking uit de mond van de presentator die elk laatste beetje zekerheid uit die koppies boort..

Dat is het enige wat mij -bij vlagen - tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
En het blijft best amusant om dit te kijken met een groep vrienden, en lekker commentaar te geven..

nee ik vind het heerlijk als de presentator dat doeet.... nog even nog meer in onzekerheid brengen. Dat is toch geweldig.....

En ook hier zeg ik: als ze hier niet tegen kunnen, dan hadden ze niet mee moeten doen. Ze zullen heus wel de voorgaande edities gekeken hebben, dus ze weten waar ze aan begonnen
pi_37284689
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef NiNi het volgende:

[..]

volgens mij is dat idd zo. Zoiets kan ik me herinneren van de vorige TI.... toen bleek 1 van de hoeren verleidsters achteraf toch soa te hebben? Gaby ofzo?
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:18:38 #138
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37284707
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:14 schreef Herald het volgende:
Was het nuttig of heb je de hele rit naar haar boezem gekeken?
pi_37284816
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef matthijst het volgende:

[..]

Tsja, als je dat strippen-voor-de-webcam en masturbatiefilmpje op de vorige pagina gemist hebt, dan is ze alleen erotisch masseuse...
Volgens mij is 'erotisch masseuse' een vakterm voor hoertjes waarbij werkelijk alles toegestaan is ofzo :/
Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....
pi_37284843
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef NiNi het volgende:

[..]

Ze kunnen allemaal toch zelf ook wel bedenken dat ze een condoom moeten gebruiken als ze vreemdgaan.....
pi_37284857
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef tessie het volgende:

[..]

Ze doet wel meer dan masseren volgens mij, maar kheb nog nergens kunnen vinden dat ze ook neukt met haar klanten.....
wel klanten die beheren dat ze het heel erg lekker doet
pi_37285209
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef tessie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de recensies eens, en ja, die dateren van voor TI:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57864&page=2
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:45:37 #143
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37285561
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

nee ik vind het heerlijk als de presentator dat doeet.... nog even nog meer in onzekerheid brengen. Dat is toch geweldig.....

En ook hier zeg ik: als ze hier niet tegen kunnen, dan hadden ze niet mee moeten doen. Ze zullen heus wel de voorgaande edities gekeken hebben, dus ze weten waar ze aan begonnen
Ja, ik denk ook wel degelijk "eigen schuld dikke bult" Dat is niet wat ik bedoel met mijn stukje.. Ik krijg er gewoon zon gevoel van van "Tjsa, zit ik hier nu werkelijk naar te kijken".. Ik geloof dat ik teveel met die knakkers meeleef!

Aan de andere kant ook weer heerlijke tv, dat zeker.
pi_37285669
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik krijg er gewoon zon gevoel van van "Tjsa, zit ik hier nu werkelijk naar te kijken".. Ik geloof dat ik teveel met die knakkers meeleef!
Dat denk ik ook dat je teveel meeleeft met die knakkers kneuzen....

Niet doen.... dan wordt hetnog leuker om naar te kijken
pi_37285822
Idd toch niet alleen erotische massages
pi_37286754
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Apache4U het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees de recensies eens, en ja, die dateren van voor TI:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=57864&page=2
Ooww, dat had ik idd de vorige keer dan niet goed gelezen.....
Maar goed, ik kan me toch wel voorstellen dat het voor haar vriend (en voor haarzelf natuurlijk ook) misschien anders is wanneer ze met een klant naar bed gaat voor geld, of wanneer ze gewoon met iemand naar bed gaat, voor de lekker zeg maar.
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:45:27 #147
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_37287363
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ook die presentatoren af en toe bij de kampvuurkuil.. Ik weet het niet hoor....
...Dat is het enige wat mij -bij vlagen - tegenstaat waneer ik ernaar kijk. Maargoed, sensatie = sensatie hé
Ja ik.
Ik irriteer mij er zelfs aan, omdat het té is.
"Wat heb je dan gezien?"
Ja Tanja, alsof jij dat niet weet.
"En wat denk/voel je dan?"
Wat denk je zelf?

Ik weet wel dat het het programma-opzet is, maar het is me té overdreven.
Alsof we naar een Frans taalprogramma van de Teleac aan het kijken zijn.
Eerst het filmpje in het geheel, dan in het geheel met ondertiteling, dan in stukjes geknipt en dat je moet meepraten.

Ik vond die Tanja Nee al niks, maar hier is ze wel heel doorzichtig. Zij zou beter op het manneneiland passen als verleidster.
(dan staat Andries waarschijnlijk voorop in de rij )

[ Bericht 2% gewijzigd door Rebbedebje op 25-04-2006 20:48:25 ]
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:00:16 #148
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_37287780
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:45 schreef Rebbedebje het volgende:

[..]

Ja ik.
Ik irriteer mij er zelfs aan, omdat het té is.
"Wat heb je dan gezien?"
Ja Tanja, alsof jij dat niet weet.
"En wat denk/voel je dan?"
Wat denk je zelf?

Ik weet wel dat het het programma-opzet is, maar het is me té overdreven.
Alsof we naar een Frans taalprogramma van de Teleac aan het kijken zijn.
Eerst het filmpje in het geheel, dan in het geheel met ondertiteling, dan in stukjes geknipt en dat je moet meepraten.

Ik vond die Tanja Nee als niks, maar hier is ze wel heel doorzichtig. Zij zou beter op het manneneiland passen als verleidster.
(dan staat Andries waarschijnlijk voorop in de rij )
Mja, dat "wat heb je gezien", terwijl het hele groepje + presentator net al meegekeken hebben.. Maarja, das de opzet, bla bla bla.
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:29:11 #149
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_37288807
quote:
Zeg dan wat
Waarom zeggen al die Fokkers niks?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_37289886
quote:
Heb je nog mazzel dat je niet opgepakt bent voor terrorisme
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')