tss dat meisje dat naast je zat had me luid én duidelijk Semtex horen zeggen. Daarbij was je zo druk bezig met een boekje lezen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef SEMTEX het volgende:
Zeg dan wat
Waarom zeggen al die Fokkers niks?
Ik was ook moequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Herald het volgende:
[..]
tss dat meisje dat naast je zat had me luid én duidelijk Semtex horen zeggen. Daarbij was je zo druk bezig met een boekje lezen.
heb het niet gezien.. omdat het niet mijn ding is, toch ben ik benieuwd... vertel!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik had al gelijk verwacht dat Bianca vreemd zou gaan.... het wachten was op wanneer..... gisteren dus![]()
![]()
Sorry.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Copycat het volgende:
Ter info:
In overleg is besloten dat er geen links naar het camfilmpje van Bianca mogen worden geplaatst.
het was wel een leuk filmpje hoor CC...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:40 schreef Copycat het volgende:
Ter info:
In overleg is besloten dat er geen links naar het camfilmpje van Bianca mogen worden geplaatst.
We hebben het dan ook moeten bekijken om een sluitend oordeel te vellenquote:
jullie zijn niet te benijden...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben het dan ook moeten bekijken om een sluitend oordeel te vellen.
voor droogneuken maakte ze rare bewegingen met r hoofd....quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zelfs in een zwembad kun je droogneuken.. we hebben geen close ups gezien, alleen wat bewegingen, dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat Bianca echt heeft lopen sexen. Het zou me niks verbazen als ze het wel heeft gedaan, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Komt dat stukje van 'tien doagehh!' trouwens niet pas in de laatste aflevering, als ze elkaar weer zien? Dat duurt dus nog wel effeAl zal ie bij het volgende kampvuur ook wel flink pissig worden
idd, tijdens op en neer gaande bewegingen dr hoofd naar achteren doen, al "geil" kijkend. duidelijk genoegquote:Op woensdag 26 april 2006 18:04 schreef lange_Daan het volgende:
[..]
voor droogneuken maakte ze rare bewegingen met r hoofd....
Hij zei toch ook dat ze erg intiem zijn geweest.... zag je die tong niet van hem toen hij dat zei.... ze heeft het gewoon gedaan. klaar.punt.uit.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zelfs in een zwembad kun je droogneuken.. we hebben geen close ups gezien, alleen wat bewegingen, dat hoeft echt niet meteen te betekenen dat Bianca echt heeft lopen sexen. Het zou me niks verbazen als ze het wel heeft gedaan, maar ik heb nog geen bewijs gezien.
Komt dat stukje van 'tien doagehh!' trouwens niet pas in de laatste aflevering, als ze elkaar weer zien? Dat duurt dus nog wel effeAl zal ie bij het volgende kampvuur ook wel flink pissig worden
tja met dat 'geil' kijken heeft ze mooi kunnen oefenen in die filmpjes van dr, maar of ze daar echt geil was..quote:Op woensdag 26 april 2006 18:44 schreef The6thgate het volgende:
[..]
idd, tijdens op en neer gaande bewegingen dr hoofd naar achteren doen, al "geil" kijkend. duidelijk genoeg
Neh volgens mij waren ze nu "hop paardje hop" aan het spelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ok ik ben ook overtuigdEn ze gaat 'm zo effe uitgebreid rukken, zag ik dat nou goed??
zoiets dacht ik ook te zienquote:Op woensdag 26 april 2006 20:45 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ok ik ben ook overtuigdEn ze gaat 'm zo effe uitgebreid rukken, zag ik dat nou goed??
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Neh volgens mij waren ze nu "hop paardje hop" aan het spelen.
En dat geluidje er bijquote:Op woensdag 26 april 2006 21:09 schreef Neverstop het volgende:
"afgewerkt"
Toch knap dat ze in die eeuwige zeik serenade nog 10 seconden schokkende beelden hebben kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef The6thgate het volgende:
wat zie die bianca er weer uit zeg. dacht dat het niet erger kon...
wel lullige beelden voor die vriendin van len vond ik, lekker suggestief weer
lepogen?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Neverstop het volgende:
Jaaa Andries, lepogen worden het helemaal in de zomer van 2006.
Jaa, haha.quote:Jaloerer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |