Met El Ché kijk je dan nog tenminste tegen een Latin Lover-slash-moordenaar aan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, zet er dan een foto van mij op
mee eens zijnde...quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
ik vind het vooral achterlijk dat 99% van de mensen met ché op hun trui/shirt/pet/jas/button niet eens weten wie hij nou eigenlijk is....
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
ik vind het vooral achterlijk dat 99% van de mensen met ché op hun trui/shirt/pet/jas/button niet eens weten wie hij nou eigenlijk is....
Tja zelfde als ik hiervoor zei. CCCP. Veel denken dat dat het kledingmerk is ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
Vrijheidsstrijder was die kerel toch ? Cuba geloof ikquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Jongens, de nieuwe trend van volgend jaar:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
Vetquote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
Walgelijk inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 19:36 schreef Markster het volgende:
Ja die foto, hou op man, die zie je echt teveel gewoon. Net zo kansloos als met een shirt met CCCP lopen, arghh
daar is google voor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
Whehehehe!quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef immortalsean het volgende:
dat stelletje nep communisten zou ik wel eens willen zien als ze onder che's bewind/terreur zouden leven.
En massakillerquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijder was die kerel toch ? Cuba geloof ik
quote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Zyggie het volgende:
Mensen die communistische landen verheerlijken.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Zyggie het volgende:
Mensen die communistische landen verheerlijken.![]()
Viva la revolución.quote:
Voor wat hoort watquote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
Bij zijn vrijheidstrijd heeft hij een hoop mensen "opgeofferd" voor een revolutie.
Zuls een suppertoffe vent is het dus niet.
ondankbaar schepsel, dankzij hem kun je nu blazers kopen met zijn opdruk op er opquote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
Bij zijn vrijheidstrijd heeft hij een hoop mensen "opgeofferd" voor een revolutie.
Idealen en opofferingen, hij zelf stierf ook voor z'n idealen. Nu moet hij zeker niet te erg verheerlijkt worden want een heilige was het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijder moordenaar was die kerel toch ? Cuba geloof ik
Als hij zijn zin had gehad hadden we nu blij geweest met een dak boven ons hoofd en af en toe droog brood.quote:Op maandag 24 april 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ondankbaar schepsel, dankzij hem kun je nu blazers kopen met zijn opdruk op er op
Cuba verruilde de ene dictatuur voor de andere. Van de regen in de drup.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
schoudervullingquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Tafkahs het volgende:
post die blazer eens, zit er schoudervulling in enzo?
Maar die eerste vonden wij (het Westen) lievquote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Cuba verruilde de ene dictatuur voor de andere. Van de regen in de drup.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij zijn zin had gehad hadden we nu blij geweest met een dak boven ons hoofd en af en toe droog brood.![]()
Vergelijk Cuba met Haiti.quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Cuba verruilde de ene dictatuur voor de andere. Van de regen in de drup.
Je begrijpt het verschil in idealen wel hoop ik?quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Markster het volgende:
Maar ojee als je een fascistisch plaatje hebt
V&D was het.quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
schoudervulling![]()
mensen die che afbeeldingen dragen zonder te weten wie en wat che was![]()
c & a![]()
En het verschil in methodes??quote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil in idealen wel hoop ik?
ik zie het.... voind al een beetje te hip vd c&aquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
ondankbaar schepsel, dankzij hem kun je nu blazers kopen met zijn opdruk op er op
C&A pakt een trend 5 jaar later pas op.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het.... voind al een beetje te hip vd c&a![]()
Ja natuurlijk maar het resulteert allemaal in hetzelfdequote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil in idealen wel hoop ik?
Waarom?quote:
hij rolt zich om in zijn graf.quote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef LSDsmurf het volgende:
Wel grappig hoe fabrikanten ché nog steeds kapitalistisch uitbuiten![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hij rolt zich om in zijn graf holte onder de landingsbaan.
het wachten is nu op het leren pilotenjack met che erop....quote:
Zijn vrij vergelijkbare landen. Beiden bezet geweest door Amerika die er zijn troep heeft achtergelaten. Cuba doet het ondanks de boycot van Amerika nog aardig goed. Het constant aan de macht blijven van Fidel (+uitvloeisels) daargelaten.quote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Waarom?
Vergelijk Cuba met de VS. Kan ik ook zeggen.
Beste bijdrage aan dit topic imo.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, zet er dan een foto van mij op
[afbeelding]
Rory ftw
Gelukkig is hij inmiddels al behoorlijk weggerot, ik weet trouwens niet of hij wel netjes begraven is.quote:
Haiti is al onafhankelijk sinds 1804, na Franse overwinning.quote:Op maandag 24 april 2006 20:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zijn vrij vergelijkbare landen. Beiden bezet geweest door Amerika die er zijn troep heeft achtergelaten.
ja hij heeft 1 vd grootste grafstenen allertijdenquote:Op maandag 24 april 2006 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij inmiddels al behoorlijk weggerot, ik weet trouwens niet of hij wel netjes begraven is.
Je weet zeker niet wie Che was?quote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Camplo het volgende:
100 euri V&D duur?
De libertarier in je avatar kijkt bedenkelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef Parttime_pacifist het volgende:
De Lenin versie vind ik erger, Geld verdienen op Lenin! Is er dan niks meer heilig!!
Wikipedia voor je dan:quote:Op maandag 24 april 2006 20:14 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Haiti is al onafhankelijk sinds 1804, na Franse overwinning.
Dat artikel klopt al niet, ik zal het even aangeven. De eerste president is Toussaint L'Ouverture.quote:Op maandag 24 april 2006 20:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wikipedia voor je dan:
Additionally, the U.S.-controlled government created an American-trained National Army which in future decades would be said to commit many atrocities against its own people. The occupation began dissolving in the late 1920's and ended with complete American troop withdrawal in 1934.
The Americans left Haiti in the hands of the mulatto minority, but in 1946 Dumarsais Estimé became the country's first black president. His efforts at reform sparked disorders and a coup in 1950, followed by renewed dictatorship.
Ja, open er 1quote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Chénever
HaChé
Ik voel een paint topic aankomen om deze man en de kleding waar hij op staat voorgoed de nek te snoeren
en paint dan gelijk ff hoe je iemand de nek snoert, ben wel benieuwd hoe dat werktquote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Chénever
HaChé
Ik voel een paint topic aankomen om deze man en de kleding waar hij op staat voorgoed de nek te snoeren
Ohja, de mond snoerenquote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
en paint dan gelijk ff hoe je iemand de nek snoert, ben wel benieuwd hoe dat werkt![]()
speciaal voor jouquote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
en paint dan gelijk ff hoe je iemand de nek snoert, ben wel benieuwd hoe dat werkt![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 24 april 2006 20:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
speciaal voor jou
[afbeelding]
"ché de nek gesnoerd"
ik ben geen geschiedenisfreak, maar k weet wel dat die gast een ongelooflijk medogenloze moordenaar was....quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Je weet er dus geen hol vanaf en neemt alleen maar meningen over van anderen?quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ben geen geschiedenisfreak, maar k weet wel dat die gast een ongelooflijk medogenloze moordenaar was....
hij mag dan wel het volk van cuba bevrijd hebben... maar of ze t er nou zoveel beter door kregen?![]()
nee, ik weet dat die gast geen toffe peer was... terwijl al die "hippe" mensen denken dat hij vet lief was.....quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je weet er dus geen hol vanaf en neemt alleen maar meningen over van anderen?![]()
Ach ja, hij heeft wat lui neergeknalt, maar zijn standvastigheid aan een ideaal (wat ook voor die fusileermania heeft gezorgd) is wel een groot voorbeeld voor veel mensen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, ik weet dat die gast geen toffe peer was... terwijl al die "hippe" mensen denken dat hij vet lief was.....
en ik loop niet graag met afbeeldingen van moordenaars op mijn shirt.. dat was mijn mening meer![]()
.. We hebben het over de geschiedenis na de onafhankelijkheid waar inderdaad Toussaint L'Ouverture de eerste president was.quote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat artikel klopt al niet, ik zal het even aangeven. De eerste president is Toussaint L'Ouverture.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef PeZu het volgende:
mensen die denken dat alles wat op wikipedia staat klopt
is geheel niet grappig bedoeld maar ook wikkipedioa bevat fouten....quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Zyggie het volgende:
[..]
.. We hebben het over de geschiedenis na de onafhankelijkheid waar inderdaad Toussaint L'Ouverture de eerste president was.
[..]
Ha-ha.
Ja en dat weet ik.quote:Op maandag 24 april 2006 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geheel niet grappig bedoeld maar ook wikipedia bevat fouten....
briljant idee!!!quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar, Che kleding zou ik sowieso niet kopen zoeen gaar hoofd, waarom zetten ze deze prachtige man er niet op ?
[afbeelding]
een hendig sjiek T-shirt uit de Fok!shopquote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar, Che kleding zou ik sowieso niet kopen zoeen gaar hoofd, waarom zetten ze deze prachtige man er niet op ?
[afbeelding]
Hendig sjiek idee:quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
boh gek zoeen hendig sjieke jas moet ik ook lollleromfg!@!!quote:
speciaal voor jou:quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
tja, het blijft wel maikuuul...quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef Markster het volgende:
Jammer dat die kop zo extreem lelijk is.
Ik lach.quote:
op naar de penaltyslip!!!quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
tja, het blijft wel maikuuul...
...nee ik zal wel ff eentje maken met normale kop.
edit: alsjeblieft:
[afbeelding]
En nou alsof-ie 'm zelf aanheeftquote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan vond ik de abstracte mooier.quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:
je slaat de maikuuul op zijn kopquote:Op maandag 24 april 2006 22:53 schreef Markster het volgende:
Dat vervaagt die rotsmoel tenminste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |