Met El Ché kijk je dan nog tenminste tegen een Latin Lover-slash-moordenaar aan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, zet er dan een foto van mij op
mee eens zijnde...quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
ik vind het vooral achterlijk dat 99% van de mensen met ché op hun trui/shirt/pet/jas/button niet eens weten wie hij nou eigenlijk is....
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
ik vind het vooral achterlijk dat 99% van de mensen met ché op hun trui/shirt/pet/jas/button niet eens weten wie hij nou eigenlijk is....
Tja zelfde als ik hiervoor zei. CCCP. Veel denken dat dat het kledingmerk is ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
Vrijheidsstrijder was die kerel toch ? Cuba geloof ikquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Jongens, de nieuwe trend van volgend jaar:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
Vetquote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
Walgelijk inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 19:36 schreef Markster het volgende:
Ja die foto, hou op man, die zie je echt teveel gewoon. Net zo kansloos als met een shirt met CCCP lopen, arghh
daar is google voor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
Whehehehe!quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef immortalsean het volgende:
dat stelletje nep communisten zou ik wel eens willen zien als ze onder che's bewind/terreur zouden leven.
En massakillerquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijder was die kerel toch ? Cuba geloof ik
quote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Zyggie het volgende:
Mensen die communistische landen verheerlijken.![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef Zyggie het volgende:
Mensen die communistische landen verheerlijken.![]()
Viva la revolución.quote:
Voor wat hoort watquote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
Bij zijn vrijheidstrijd heeft hij een hoop mensen "opgeofferd" voor een revolutie.
Zuls een suppertoffe vent is het dus niet.
ondankbaar schepsel, dankzij hem kun je nu blazers kopen met zijn opdruk op er opquote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
Bij zijn vrijheidstrijd heeft hij een hoop mensen "opgeofferd" voor een revolutie.
Idealen en opofferingen, hij zelf stierf ook voor z'n idealen. Nu moet hij zeker niet te erg verheerlijkt worden want een heilige was het niet.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijder moordenaar was die kerel toch ? Cuba geloof ik
Als hij zijn zin had gehad hadden we nu blij geweest met een dak boven ons hoofd en af en toe droog brood.quote:Op maandag 24 april 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ondankbaar schepsel, dankzij hem kun je nu blazers kopen met zijn opdruk op er op
Cuba verruilde de ene dictatuur voor de andere. Van de regen in de drup.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef AffenStrudel het volgende:
schoudervullingquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Tafkahs het volgende:
post die blazer eens, zit er schoudervulling in enzo?
Maar die eerste vonden wij (het Westen) lievquote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Cuba verruilde de ene dictatuur voor de andere. Van de regen in de drup.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als hij zijn zin had gehad hadden we nu blij geweest met een dak boven ons hoofd en af en toe droog brood.![]()
Vergelijk Cuba met Haiti.quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Cuba verruilde de ene dictatuur voor de andere. Van de regen in de drup.
Je begrijpt het verschil in idealen wel hoop ik?quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Markster het volgende:
Maar ojee als je een fascistisch plaatje hebt
V&D was het.quote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
schoudervulling![]()
mensen die che afbeeldingen dragen zonder te weten wie en wat che was![]()
c & a![]()
En het verschil in methodes??quote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil in idealen wel hoop ik?
ik zie het.... voind al een beetje te hip vd c&aquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 19:47 schreef Tafkahs het volgende:
ondankbaar schepsel, dankzij hem kun je nu blazers kopen met zijn opdruk op er op
C&A pakt een trend 5 jaar later pas op.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie het.... voind al een beetje te hip vd c&a![]()
Ja natuurlijk maar het resulteert allemaal in hetzelfdequote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je begrijpt het verschil in idealen wel hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |