Ohja, de mond snoerenquote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
en paint dan gelijk ff hoe je iemand de nek snoert, ben wel benieuwd hoe dat werkt![]()
speciaal voor jouquote:Op maandag 24 april 2006 20:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
en paint dan gelijk ff hoe je iemand de nek snoert, ben wel benieuwd hoe dat werkt![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 24 april 2006 20:40 schreef immortalsean het volgende:
[..]
speciaal voor jou
[afbeelding]
"ché de nek gesnoerd"
ik ben geen geschiedenisfreak, maar k weet wel dat die gast een ongelooflijk medogenloze moordenaar was....quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
Je weet er dus geen hol vanaf en neemt alleen maar meningen over van anderen?quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik ben geen geschiedenisfreak, maar k weet wel dat die gast een ongelooflijk medogenloze moordenaar was....
hij mag dan wel het volk van cuba bevrijd hebben... maar of ze t er nou zoveel beter door kregen?![]()
nee, ik weet dat die gast geen toffe peer was... terwijl al die "hippe" mensen denken dat hij vet lief was.....quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je weet er dus geen hol vanaf en neemt alleen maar meningen over van anderen?![]()
Ach ja, hij heeft wat lui neergeknalt, maar zijn standvastigheid aan een ideaal (wat ook voor die fusileermania heeft gezorgd) is wel een groot voorbeeld voor veel mensen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, ik weet dat die gast geen toffe peer was... terwijl al die "hippe" mensen denken dat hij vet lief was.....
en ik loop niet graag met afbeeldingen van moordenaars op mijn shirt.. dat was mijn mening meer![]()
.. We hebben het over de geschiedenis na de onafhankelijkheid waar inderdaad Toussaint L'Ouverture de eerste president was.quote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat artikel klopt al niet, ik zal het even aangeven. De eerste president is Toussaint L'Ouverture.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef PeZu het volgende:
mensen die denken dat alles wat op wikipedia staat klopt
is geheel niet grappig bedoeld maar ook wikkipedioa bevat fouten....quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Zyggie het volgende:
[..]
.. We hebben het over de geschiedenis na de onafhankelijkheid waar inderdaad Toussaint L'Ouverture de eerste president was.
[..]
Ha-ha.
Ja en dat weet ik.quote:Op maandag 24 april 2006 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
is geheel niet grappig bedoeld maar ook wikipedia bevat fouten....
briljant idee!!!quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar, Che kleding zou ik sowieso niet kopen zoeen gaar hoofd, waarom zetten ze deze prachtige man er niet op ?
[afbeelding]
een hendig sjiek T-shirt uit de Fok!shopquote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar, Che kleding zou ik sowieso niet kopen zoeen gaar hoofd, waarom zetten ze deze prachtige man er niet op ?
[afbeelding]
Hendig sjiek idee:quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
boh gek zoeen hendig sjieke jas moet ik ook lollleromfg!@!!quote:
speciaal voor jou:quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
tja, het blijft wel maikuuul...quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef Markster het volgende:
Jammer dat die kop zo extreem lelijk is.
Ik lach.quote:
op naar de penaltyslip!!!quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
tja, het blijft wel maikuuul...
...nee ik zal wel ff eentje maken met normale kop.
edit: alsjeblieft:
[afbeelding]
En nou alsof-ie 'm zelf aanheeftquote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[afbeelding]
dan vond ik de abstracte mooier.quote:Op maandag 24 april 2006 22:35 schreef immortalsean het volgende:
[..]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |