Waarom?quote:
hij rolt zich om in zijn graf.quote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef LSDsmurf het volgende:
Wel grappig hoe fabrikanten ché nog steeds kapitalistisch uitbuiten![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
hij rolt zich om in zijn graf holte onder de landingsbaan.
het wachten is nu op het leren pilotenjack met che erop....quote:
Zijn vrij vergelijkbare landen. Beiden bezet geweest door Amerika die er zijn troep heeft achtergelaten. Cuba doet het ondanks de boycot van Amerika nog aardig goed. Het constant aan de macht blijven van Fidel (+uitvloeisels) daargelaten.quote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Waarom?
Vergelijk Cuba met de VS. Kan ik ook zeggen.
Beste bijdrage aan dit topic imo.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, zet er dan een foto van mij op
[afbeelding]
Rory ftw
Gelukkig is hij inmiddels al behoorlijk weggerot, ik weet trouwens niet of hij wel netjes begraven is.quote:
Haiti is al onafhankelijk sinds 1804, na Franse overwinning.quote:Op maandag 24 april 2006 20:01 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zijn vrij vergelijkbare landen. Beiden bezet geweest door Amerika die er zijn troep heeft achtergelaten.
ja hij heeft 1 vd grootste grafstenen allertijdenquote:Op maandag 24 april 2006 20:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij inmiddels al behoorlijk weggerot, ik weet trouwens niet of hij wel netjes begraven is.
Je weet zeker niet wie Che was?quote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Camplo het volgende:
100 euri V&D duur?
De libertarier in je avatar kijkt bedenkelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef Parttime_pacifist het volgende:
De Lenin versie vind ik erger, Geld verdienen op Lenin! Is er dan niks meer heilig!!
Wikipedia voor je dan:quote:Op maandag 24 april 2006 20:14 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Haiti is al onafhankelijk sinds 1804, na Franse overwinning.
Dat artikel klopt al niet, ik zal het even aangeven. De eerste president is Toussaint L'Ouverture.quote:Op maandag 24 april 2006 20:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Wikipedia voor je dan:
Additionally, the U.S.-controlled government created an American-trained National Army which in future decades would be said to commit many atrocities against its own people. The occupation began dissolving in the late 1920's and ended with complete American troop withdrawal in 1934.
The Americans left Haiti in the hands of the mulatto minority, but in 1946 Dumarsais Estimé became the country's first black president. His efforts at reform sparked disorders and a coup in 1950, followed by renewed dictatorship.
Ja, open er 1quote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Chénever
HaChé
Ik voel een paint topic aankomen om deze man en de kleding waar hij op staat voorgoed de nek te snoeren
en paint dan gelijk ff hoe je iemand de nek snoert, ben wel benieuwd hoe dat werktquote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef Maisnon het volgende:
Chénever
HaChé
Ik voel een paint topic aankomen om deze man en de kleding waar hij op staat voorgoed de nek te snoeren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |