Ik zou zeggen geneer je niet en deel ze met onsquote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef classpc het volgende:
Die vrouw heeft mij via msn ook nog foto's gestuurd waarin ze alleen haar ondergoed aan heeft.
Weet niet of dat wel zo netjes is.quote:Op maandag 24 april 2006 19:33 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geneer je niet en deel ze met ons
gelukkig zou zij nooit gebruik maken van zijn naïviteitquote:Op maandag 24 april 2006 19:33 schreef Insomaniac het volgende:
hij zou makkelijk misbruik kunnen maken van haar gulheid.
Ze betaalt er anders genoeg voor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:
[..]
gelukkig zou zij nooit gebruik maken van zijn naïviteit![]()
Nou... zag het er nog een beetje toonbaar uit dan?quote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef classpc het volgende:
Die vrouw heeft mij via msn ook nog foto's gestuurd waarin ze alleen haar ondergoed aan heeft.
C cup, en een strak lichaam.quote:Op maandag 24 april 2006 19:38 schreef Nies het volgende:
[..]
Nou... zag het er nog een beetje toonbaar uit dan?![]()
Netjes, netjes, komop zeg, we zitten op internet; daar hoeft het er niet altijd netjes aan toe te gaanquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo netjes is.
En als die vriend erachter komt, ben ik nog niet jarig.
Het feit dat je de vraag stelt duidt er vast al op dat je het niet normaal vindt...quote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef classpc het volgende:
..., in hoeverre is zoiets nou normaal?
O sorry, is een chatsite voor kinderen van 7 tot 14 ongeveer. Als je ouder bent mag je er ook wel komen, maar die vind je er weinig.quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef heiden6 het volgende:
Hij is haar hoer, zoals al gezegd, blijkbaar vinden ze dat beiden prima. Laat ze lekker. Al is een internetrelatie wel zonde, een beetje triest ook wel.
En je hebt het over het Habbo Hotel alsof dat heel bekend is, maar ik heb geen idee waar het ligt.
Ah, dus ze zat daar samen met haar dochter of heeft wel heel dringend aandacht (en een viriele minnaar) nodig.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
O sorry, is een chatsite voor kinderen van 7 tot 14 ongeveer. Als je ouder bent mag je er ook wel komen, maar die vind je er weinig.
En wat is nu het probleem dan?quote:
Behalve een 18 jarige puber en een 43 jarige milf....quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
O sorry, is een chatsite voor kinderen van 7 tot 14 ongeveer. Als je ouder bent mag je er ook wel komen, maar die vind je er weinig.
sorry hoorquote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef classpc het volgende:
Een vriend van me heeft sinds begin vorig jaar een internetrelatie met een vrouw die hij via Habbo Hotel kent.
Een milf dusquote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bent idd nog lang niet jarig. Over 10 maanden pas.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo netjes is.
En als die vriend erachter komt, ben ik nog niet jarig.
quote:Geboortedatum: 1988-02-06
Zeg Hagrid, we zijn hier niet op Hogwarts he.quote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef cYbErTiM het volgende:
zijn ze dit echt?
nou dan zit die knakker toch niet verkeerd. Ken wel meer gassies van vroegah die het 'leerden' op een 'ouwe fiets'. Je leert er vaak best wat van. Die vrouwen leggen het vaak goed uit hoe je een meisje mot behandelen, handig voor als die is iemand van ze eigen leeftijd date.
Ze dringen het me op.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom zit je zo te wroeten in het priveleven van je vrienden?
Dit zijn de enige foto's die ik van haar heb.quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef pierce het volgende:
Heb je nog meer foto's?
Met deze twee kunnen we natuurlijk geen goed oordeel vellen.
Nou ik weet het wel.quote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze dringen het me op.
Telkens wanneer hij bij me is, zit hij met haar te bellen.
En ik heb een eerlijk gesprek met haar gehad, waarin ze dat allemaal toegaf.
Paar dagen geleden stuurde ze pas die foto's. Weet niet waarom, want ik heb er niet om gevraagd.
het lijkt me idd vrij duidelijkquote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef pierce het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel.
Als een vrouw je in een keer dit soort foto's gaat sturen weet ik wel hoe laat het is!!![]()
![]()
Heb geen foto's van d'r hoofd.quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef stFz het volgende:
grote tieten zeg, maar nu willen we dr hoofd wel eens zien!
Enneh.. Hoe jong zocht ze ze eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Nee, da's http://www.msnikkicash.comquote:
Het is ook heel sufquote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn neefje van negen liet mij gisteren toevallig Habbo Hotel zien en zelfs hij vond het al te kinderachtig.
nou en, het gaat om het ideequote:Op maandag 24 april 2006 21:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet echt iets gemist hoor..
quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Volgen mij is het een vent die zich voordoet als vrouw en hoopt op een foto van TS (zijn vriend) zijn edele delen.
quote:
Het zal ook noooooit gebeuren dat iemand wat foto's van een website trekt, en die vervolgens post als foto's van zichzelfquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Nies het volgende:
![]()
Dit was overduidelijk een 30+ vrouw ...
Die heupen zijn over het algemeen moeilijk te faken![]()
Geloof van niet. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen want ik denk niet dat ze dat mij gaan vertellen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef Mojave het volgende:
hebben ze al wel geneuckt?
tja misschien is zijn moeder al wel 50quote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Minotarumon het volgende:
ik vind het iig niet normaal. Ben zelf ook 18 en moet er niet aan denken om met iemand te nuecken die ouder is dan mn tienermoeder
waarom heb jij überhaupt de milf van een vriend van je in je msn staan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Geloof van niet. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen want ik denk niet dat ze dat mij gaan vertellen.
Je moeder kan dus nog net?quote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Minotarumon het volgende:
ik vind het iig niet normaal. Ben zelf ook 18 en moet er niet aan denken om met iemand te nuecken die ouder is dan mn moeder
quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef Mojave het volgende:
hebben ze al wel geneuckt?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Carrièrevrouw neemt jong neukertje dat ze overlaadt met dure cadeautjes.
Het toppunt van emancipatie zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |