Ah, dus ze zat daar samen met haar dochter of heeft wel heel dringend aandacht (en een viriele minnaar) nodig.quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
O sorry, is een chatsite voor kinderen van 7 tot 14 ongeveer. Als je ouder bent mag je er ook wel komen, maar die vind je er weinig.
En wat is nu het probleem dan?quote:
Behalve een 18 jarige puber en een 43 jarige milf....quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
O sorry, is een chatsite voor kinderen van 7 tot 14 ongeveer. Als je ouder bent mag je er ook wel komen, maar die vind je er weinig.
sorry hoorquote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef classpc het volgende:
Een vriend van me heeft sinds begin vorig jaar een internetrelatie met een vrouw die hij via Habbo Hotel kent.
Een milf dusquote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bent idd nog lang niet jarig. Over 10 maanden pas.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo netjes is.
En als die vriend erachter komt, ben ik nog niet jarig.
quote:Geboortedatum: 1988-02-06
Zeg Hagrid, we zijn hier niet op Hogwarts he.quote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef cYbErTiM het volgende:
zijn ze dit echt?
nou dan zit die knakker toch niet verkeerd. Ken wel meer gassies van vroegah die het 'leerden' op een 'ouwe fiets'. Je leert er vaak best wat van. Die vrouwen leggen het vaak goed uit hoe je een meisje mot behandelen, handig voor als die is iemand van ze eigen leeftijd date.
Ze dringen het me op.quote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef gronk het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom zit je zo te wroeten in het priveleven van je vrienden?
Dit zijn de enige foto's die ik van haar heb.quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef pierce het volgende:
Heb je nog meer foto's?
Met deze twee kunnen we natuurlijk geen goed oordeel vellen.
Nou ik weet het wel.quote:Op maandag 24 april 2006 19:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Ze dringen het me op.
Telkens wanneer hij bij me is, zit hij met haar te bellen.
En ik heb een eerlijk gesprek met haar gehad, waarin ze dat allemaal toegaf.
Paar dagen geleden stuurde ze pas die foto's. Weet niet waarom, want ik heb er niet om gevraagd.
het lijkt me idd vrij duidelijkquote:Op maandag 24 april 2006 19:57 schreef pierce het volgende:
[..]
Nou ik weet het wel.
Als een vrouw je in een keer dit soort foto's gaat sturen weet ik wel hoe laat het is!!![]()
![]()
Heb geen foto's van d'r hoofd.quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef stFz het volgende:
grote tieten zeg, maar nu willen we dr hoofd wel eens zien!
Enneh.. Hoe jong zocht ze ze eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |