Ik zou zeggen geneer je niet en deel ze met onsquote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef classpc het volgende:
Die vrouw heeft mij via msn ook nog foto's gestuurd waarin ze alleen haar ondergoed aan heeft.
Weet niet of dat wel zo netjes is.quote:Op maandag 24 april 2006 19:33 schreef DeltaHF het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geneer je niet en deel ze met ons
gelukkig zou zij nooit gebruik maken van zijn naïviteitquote:Op maandag 24 april 2006 19:33 schreef Insomaniac het volgende:
hij zou makkelijk misbruik kunnen maken van haar gulheid.
Ze betaalt er anders genoeg voor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Sosa het volgende:
[..]
gelukkig zou zij nooit gebruik maken van zijn naïviteit![]()
Nou... zag het er nog een beetje toonbaar uit dan?quote:Op maandag 24 april 2006 19:32 schreef classpc het volgende:
Die vrouw heeft mij via msn ook nog foto's gestuurd waarin ze alleen haar ondergoed aan heeft.
C cup, en een strak lichaam.quote:Op maandag 24 april 2006 19:38 schreef Nies het volgende:
[..]
Nou... zag het er nog een beetje toonbaar uit dan?![]()
Netjes, netjes, komop zeg, we zitten op internet; daar hoeft het er niet altijd netjes aan toe te gaanquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Weet niet of dat wel zo netjes is.
En als die vriend erachter komt, ben ik nog niet jarig.
Het feit dat je de vraag stelt duidt er vast al op dat je het niet normaal vindt...quote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef classpc het volgende:
..., in hoeverre is zoiets nou normaal?
O sorry, is een chatsite voor kinderen van 7 tot 14 ongeveer. Als je ouder bent mag je er ook wel komen, maar die vind je er weinig.quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef heiden6 het volgende:
Hij is haar hoer, zoals al gezegd, blijkbaar vinden ze dat beiden prima. Laat ze lekker. Al is een internetrelatie wel zonde, een beetje triest ook wel.
En je hebt het over het Habbo Hotel alsof dat heel bekend is, maar ik heb geen idee waar het ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |