Nee, da's http://www.msnikkicash.comquote:
Het is ook heel sufquote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
Mijn neefje van negen liet mij gisteren toevallig Habbo Hotel zien en zelfs hij vond het al te kinderachtig.
nou en, het gaat om het ideequote:Op maandag 24 april 2006 21:15 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet echt iets gemist hoor..
quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef longinus het volgende:
Volgen mij is het een vent die zich voordoet als vrouw en hoopt op een foto van TS (zijn vriend) zijn edele delen.
quote:
Het zal ook noooooit gebeuren dat iemand wat foto's van een website trekt, en die vervolgens post als foto's van zichzelfquote:Op maandag 24 april 2006 23:04 schreef Nies het volgende:
![]()
Dit was overduidelijk een 30+ vrouw ...
Die heupen zijn over het algemeen moeilijk te faken![]()
Geloof van niet. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen want ik denk niet dat ze dat mij gaan vertellen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef Mojave het volgende:
hebben ze al wel geneuckt?
tja misschien is zijn moeder al wel 50quote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Minotarumon het volgende:
ik vind het iig niet normaal. Ben zelf ook 18 en moet er niet aan denken om met iemand te nuecken die ouder is dan mn tienermoeder
waarom heb jij überhaupt de milf van een vriend van je in je msn staan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Geloof van niet. Maar kan ik niet met zekerheid zeggen want ik denk niet dat ze dat mij gaan vertellen.
Je moeder kan dus nog net?quote:Op maandag 24 april 2006 21:18 schreef Minotarumon het volgende:
ik vind het iig niet normaal. Ben zelf ook 18 en moet er niet aan denken om met iemand te nuecken die ouder is dan mn moeder
quote:Op maandag 24 april 2006 23:08 schreef Mojave het volgende:
hebben ze al wel geneuckt?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Carrièrevrouw neemt jong neukertje dat ze overlaadt met dure cadeautjes.
Het toppunt van emancipatie zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |