Of hij is een uber mensch.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef LedZep het volgende:
Als je zulke schouders:
[afbeelding]
in je gym tegenkomt, dan heeft ie gejuiced
Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ben ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef ivosnivo het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wat gebeurt er met je botten als je breder wordt? Je botten worden niet langer neem ik aan. Of als je Coleman bv hebt, die heeft zulke mega dikke traps en lange nek. Drukken zijn traps zijn schouders naar beneden ofzo? Zodat er meer ruimte ontstaat?
Mja, volgens mij is het onmogelijk dat je botten langer worden ofzo. Ik denk dat je lichaam uit elkaar getrokken wordt, en dat er dus ergens een grotere opening komt bij je ribben (omdat ze meer naar buiten gaan staan).quote:Op donderdag 27 april 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ben ook wel benieuwd.![]()
het menselijk lichaam is er niet op voorzien om zo gespierd te worden, ronnie's beendergestel is juist hetzelfde dan dat van jou en mijquote:Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef ivosnivo het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wat gebeurt er met je botten als je breder wordt? Je botten worden niet langer neem ik aan. Of als je Coleman bv hebt, die heeft zulke mega dikke traps en lange nek. Drukken zijn traps zijn schouders naar beneden ofzo? Zodat er meer ruimte ontstaat?
Dat lijkt me onmogelijk, want je schouders worden toch breder, en die zitten toch niet vast aan spieren? Ja misschien wel vast aan spieren maar ook aan een bot.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
het menselijk lichaam is er niet op voorzien om zo gespierd te worden, ronnie's beendergestel is juist hetzelfde dan dat van jou en mij![]()
Dat gaat niet lukken, ik kan ze wel opsturen via de post. De meesten komen van een MMA (mixed martial arts) site af. En daar moet je je inloggen (max aantal users is al in gebruik), en je mag de link niet posten in forums anders gaat de site weer down.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Tommy__ het volgende:
hej ivosnivo, zou je die links van die torrents van ronnie eens willen doorgeven plz?![]()
Uhm, wat wil je hiermee zeggen? Wat is het antwoord op de vraagquote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Tommy__ het volgende:
en over die voorgaande "schijt je niet meer als je meer eet - discussie":
glucose wordt bij verbruik omgezet naar 6 CO2 + 6 H2O, water en lucht dus, alle moleculen worden verbruikt en daarom is het zo efficient.
"trage suikers" zijn gewoon lange ketens van koolhydraden, die worden omgezet naar glucose, dat duurt een tijdje, waardoor het langer duurt om ze op te nemen - in tegestelling tot druivesuiker dat gewoon pure glucose is en dus niet moet worden omgezet waardoor het snel kan worden gebruikt. het kan zelfs voorkomen dat tijdens het sporten en het gebruik van dextrose (= druivesuiker = glucose), de glucose wordt omgezet naar een product waarvan je krampen krijgt.
Dat is tijdens je kuur en dat ondervang door voor ja nakuur of tijdens je kuur HCH in te zetten wat min of meer dezelfde werking als LH heeft (je GnRH --> LH --> Test. productie gaat on cycle namelijk plat) waardoor de atrophie van de testikels keurig ondervangen wordt.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:48 schreef Dacide het volgende:
en de testikels... die krimpen ook behoorlijk zeggen ze.
Eiwitten haal ik zelf altijd bij Hercules fitness. En dan die van Sport Nutrition Int. Hele goede eiwitten voor een goede prijs.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Weet er iemand nog een site waar je goedkope eiwitten kunt kopen? Op hercules fitness verkopen ze geen wrist wraps, ik ben er 1 kwijt geraakt.
sinds wanneer is bot flexibel?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk, want je schouders worden toch breder, en die zitten toch niet vast aan spieren? Ja misschien wel vast aan spieren maar ook aan een bot.
[..]
Dat gaat niet lukken, ik kan ze wel opsturen via de post. De meesten komen van een MMA (mixed martial arts) site af. En daar moet je je inloggen (max aantal users is al in gebruik), en je mag de link niet posten in forums anders gaat de site weer down.
Eh waaruit zouden volgens jou dan de schouders bestaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk, want je schouders worden toch breder, en die zitten toch niet vast aan spieren? Ja misschien wel vast aan spieren maar ook aan een bot.
Vind ik nog netjes, kuiten + buik in 15 minquote:Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Mr.J het volgende:
Vandaag trouwens 15 minuutjes getraint.
Had dinsdag nl. zowel quads als hamstrings gedaan zodat er voor vandaag alleen kuiten en buik overbleef. Toch daarvoor maar naar de gym gegaan.
ik denk dat die botten gewoon groter zijn... niet uit elkaar getrokken denk ik, dat zou dan ook beweren dat grotere mensen zwakkere botten hebben en meer beentjes ed breken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:14 schreef ivosnivo het volgende:
Schouderblad en schouderkom, je hebt toch smalle mensen en brede mensen. Volgens mij hebben brede mensen bredere schouders, ofwel zijn die botten meer uit elkaar getrokken toch?
Omega 3 Visolie 360 * 1000 mg 40,00 euroquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:14 schreef ivosnivo het volgende:
Kwam nog een leuke link tegen:
http://www.fonteine.com/laagsteprijzen.html
idd, de stang komt net voorbij m'n neus, het schilt geen cm denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef Semargofni het volgende:
Bij die oefening wel opletten dat je de stang niet vrolijk tegen je kin aan zwiepert.
Dat denk ik dus ook...gewoon grotere, bredere botten. Heb ik zelf ook, alleen zie je dat niet omdat ik nogal lang ben (en mijn lengte mijn breedte overruled).quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:51 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik denk dat die botten gewoon groter zijn... niet uit elkaar getrokken denk ik, dat zou dan ook beweren dat grotere mensen zwakkere botten hebben en meer beentjes ed breken?
hmmm lekker hoor 50 kg tegen je bakkes, dan krijg je zo'n soort hoofdquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef Semargofni het volgende:
Bij die oefening wel opletten dat je de stang niet vrolijk tegen je kin aan zwiepert.
pussyquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
hmmm lekker hoor 50 kg tegen je bakkes, dan krijg je zo'n soort hoofd, met 'n pleistertje op je bakkes...
Halve liter voor 5 euro, en hoe krijg je in godsnaam die rommel weg. Maak je er zelf capsules van?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:15 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
Omega 3 Visolie 360 * 1000 mg 40,00 euro![]()
ik koop een fles van een halve liter voor 5 euro![]()
[..]
idd, de stang komt net voorbij m'n neus, het schilt geen cm denk ik![]()
Ik zit te twijfelen of ik nu 3 kg moet afvallen, of eerst meer massa moet kweken in me kuiten, en me meer moet gaan richten op me symetrie. Beetje puntjes op de i zetten, ik hoop dat het niet al te moeilijk word om alles bij te houden en me vet% rond de 9 te houden zonder te jojoën.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
Ik vreet nog een maandje door en ga dan wat cardio doen. Extreem veel vet hoeft er toch niet af.
met een soeplepelquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Halve liter voor 5 euro, en hoe krijg je in godsnaam die rommel weg. Maak je er zelf capsules van?
My god, ik heb nooit in me leven vis gegeten, en zie dat ook niet gebeuren. Laat staan die rommel puur weg te drinken (ook al is het maar een theelepeltje). Maar ik verneem ik toch niks van in de 2 maanden dat ik het gebruik, dus ik stop er maar mee denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
met een soeplepelen voor 50 euro heb ik dat er wel voor over
![]()
Dam...da's waar....en dat is een onderdeel wat ik al een hele tijd aan het uitstellen ben.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
het is meer het feit dat je de hele tijd gewichten bij aan het kopen bent en dat kost je een fortuin.
Door slijtage zal je liggen wat meer kalk aanmaken in je botten, ze worden dus wat steviger, en wat breeder. Langer zullen ze niet worden, tenzij je ze express gaat uitrekken....quote:Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef ivosnivo het volgende:
Dit lees ik ook steeds, dus best goed idee om je grootouders, als je die hebt, mee te nemen naar de gym en ze flink te laten curlen, pressen en squatten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:12 schreef Haijo het volgende:
Door slijtage zal je liggen wat meer kalk aanmaken in je botten, ze worden dus wat steviger, en wat breeder. Langer zullen ze niet worden, tenzij je ze express gaat uitrekken....
Krachttraining is sowieo voor bijna iedereen aan te raden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:27 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Dit lees ik ook steeds, dus best goed idee om je grootouders, als je die hebt, mee te nemen naar de gym en ze flink te laten curlen, pressen en squatten.
Creatine wordt dan omgezet naar creatini (het afval product van creatine), dus ik zou het niet van te voren mengen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
Een vraag:
Is het erg als ik mijn creatine + glutamine ongeveer 1,5uur voor het innemen al meng met vruchtendrank thuis en dat dan na de training opdrink?
Of moet ik het perse mengen na de training en gelijk opdrinken?
Dank!!
ps: Net weer begonnen met trainen maar toch nog 110kg met bankdrukkenhad veel minder verwacht!
das ook alweer achterhaalt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Creatine wordt dan omgezet naar creatini (het afval product van creatine), dus ik zou het niet van te voren mengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |