abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 april 2006 @ 19:14:41 #121
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_37353985
quote:
Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef LedZep het volgende:
Als je zulke schouders:
[afbeelding]

in je gym tegenkomt, dan heeft ie gejuiced
Of hij is een uber mensch.

Pfft hele week niks kunnen doen door een astma aanval. Net borst ff gepakt, super licht met heel veel herhalingen. Voelde best puik eigenlijk.

Als iemand heel groot is en een heuptasje om heeft met insuline erin kun je er ook wel van uit gaan.

Weet er iemand nog een site waar je goedkope eiwitten kunt kopen? Op hercules fitness verkopen ze geen wrist wraps, ik ben er 1 kwijt geraakt.

[ Bericht 9% gewijzigd door ivosnivo op 27-04-2006 19:51:06 ]
pi_37355267
Sick, die foto, doen die schouders echt automatisch zo opgeblazen worden??

Vind die vent er overigens echt _niet_ uit zien, over te grote spieren is lelijk valt nog te twisten, maar dit is echt helemaal uit verhouding, en gore rare uitsteksel... Bleh
  donderdag 27 april 2006 @ 19:54:05 #123
140141 ivosnivo
pi_37355398
Misschien een hele domme vraag, maar wat gebeurt er met je botten als je breder wordt? Je botten worden niet langer neem ik aan. Of als je Coleman bv hebt, die heeft zulke mega dikke traps en lange nek. Drukken zijn traps zijn schouders naar beneden ofzo? Zodat er meer ruimte ontstaat?
pi_37355499
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:54 schreef ivosnivo het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar wat gebeurt er met je botten als je breder wordt? Je botten worden niet langer neem ik aan. Of als je Coleman bv hebt, die heeft zulke mega dikke traps en lange nek. Drukken zijn traps zijn schouders naar beneden ofzo? Zodat er meer ruimte ontstaat?
Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ben ook wel benieuwd.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:58:35 #125
140141 ivosnivo
pi_37355541
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:56 schreef LedZep het volgende:

[..]

Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ben ook wel benieuwd.
Mja, volgens mij is het onmogelijk dat je botten langer worden ofzo. Ik denk dat je lichaam uit elkaar getrokken wordt, en dat er dus ergens een grotere opening komt bij je ribben (omdat ze meer naar buiten gaan staan).
pi_37355899
quote:
het menselijk lichaam is er niet op voorzien om zo gespierd te worden, ronnie's beendergestel is juist hetzelfde dan dat van jou en mij

en over die voorgaande "schijt je niet meer als je meer eet - discussie":

glucose wordt bij verbruik omgezet naar 6 CO2 + 6 H2O, water en lucht dus, alle moleculen worden verbruikt en daarom is het zo efficient.

"trage suikers" zijn gewoon lange ketens van koolhydraden, die worden omgezet naar glucose, dat duurt een tijdje, waardoor het langer duurt om ze op te nemen - in tegestelling tot druivesuiker dat gewoon pure glucose is en dus niet moet worden omgezet waardoor het snel kan worden gebruikt. het kan zelfs voorkomen dat tijdens het sporten en het gebruik van dextrose (= druivesuiker = glucose), de glucose wordt omgezet naar een product waarvan je krampen krijgt.

(ik vermoed dat de meesten van jullie dit al wisten, maar gwn ter verduidelijking )

wat heb ik hier overgens een hoop butaanzuur onder m'n oxels zitten
balsporten :r
pi_37356984
hej ivosnivo, zou je die links van die torrents van ronnie eens willen doorgeven plz?
  donderdag 27 april 2006 @ 21:01:20 #128
140141 ivosnivo
pi_37357631
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

het menselijk lichaam is er niet op voorzien om zo gespierd te worden, ronnie's beendergestel is juist hetzelfde dan dat van jou en mij
Dat lijkt me onmogelijk, want je schouders worden toch breder, en die zitten toch niet vast aan spieren? Ja misschien wel vast aan spieren maar ook aan een bot.
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:41 schreef Tommy__ het volgende:
hej ivosnivo, zou je die links van die torrents van ronnie eens willen doorgeven plz?
Dat gaat niet lukken, ik kan ze wel opsturen via de post. De meesten komen van een MMA (mixed martial arts) site af. En daar moet je je inloggen (max aantal users is al in gebruik), en je mag de link niet posten in forums anders gaat de site weer down.
  donderdag 27 april 2006 @ 22:11:40 #129
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_37360009
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef Tommy__ het volgende:

en over die voorgaande "schijt je niet meer als je meer eet - discussie":

glucose wordt bij verbruik omgezet naar 6 CO2 + 6 H2O, water en lucht dus, alle moleculen worden verbruikt en daarom is het zo efficient.

"trage suikers" zijn gewoon lange ketens van koolhydraden, die worden omgezet naar glucose, dat duurt een tijdje, waardoor het langer duurt om ze op te nemen - in tegestelling tot druivesuiker dat gewoon pure glucose is en dus niet moet worden omgezet waardoor het snel kan worden gebruikt. het kan zelfs voorkomen dat tijdens het sporten en het gebruik van dextrose (= druivesuiker = glucose), de glucose wordt omgezet naar een product waarvan je krampen krijgt.
Uhm, wat wil je hiermee zeggen? Wat is het antwoord op de vraag
bb_koning.hyves.nl
  donderdag 27 april 2006 @ 22:12:02 #130
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_37360020
Vandaag trouwens 15 minuutjes getraint.

Had dinsdag nl. zowel quads als hamstrings gedaan zodat er voor vandaag alleen kuiten en buik overbleef. Toch daarvoor maar naar de gym gegaan.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 27 april 2006 @ 22:13:28 #131
19479 Mr.J
pi_37360071
quote:
Op donderdag 27 april 2006 18:48 schreef Dacide het volgende:
en de testikels... die krimpen ook behoorlijk zeggen ze.
Dat is tijdens je kuur en dat ondervang door voor ja nakuur of tijdens je kuur HCH in te zetten wat min of meer dezelfde werking als LH heeft (je GnRH --> LH --> Test. productie gaat on cycle namelijk plat) waardoor de atrophie van de testikels keurig ondervangen wordt.
  donderdag 27 april 2006 @ 22:18:24 #132
19479 Mr.J
pi_37360282
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:14 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Weet er iemand nog een site waar je goedkope eiwitten kunt kopen? Op hercules fitness verkopen ze geen wrist wraps, ik ben er 1 kwijt geraakt.
Eiwitten haal ik zelf altijd bij Hercules fitness. En dan die van Sport Nutrition Int. Hele goede eiwitten voor een goede prijs.

Wirst wraps: http://www.mdoubleyou.nl/ --> winkel --> bij product search: MDY Training invullen.
pi_37361581
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Dat lijkt me onmogelijk, want je schouders worden toch breder, en die zitten toch niet vast aan spieren? Ja misschien wel vast aan spieren maar ook aan een bot.
[..]

Dat gaat niet lukken, ik kan ze wel opsturen via de post. De meesten komen van een MMA (mixed martial arts) site af. En daar moet je je inloggen (max aantal users is al in gebruik), en je mag de link niet posten in forums anders gaat de site weer down.
sinds wanneer is bot flexibel?

kan je de links dan niet gewoon via email ofzo doorsturen?
pi_37361972
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Eh waaruit zouden volgens jou dan de schouders bestaan?
Als ik nog wat van mijn anatomie tijd heb overgehouden, bestaan de schouders uit een soort kruispunt van de clavicula, scapula en humerus (respectievelijk je sleutelbeen, schouderblad en bovenarm) en de spieren die daar omheen zitten, speciaal spierenkapsel (rotatorenkapsel) en bijvoorbeeld de mm. deltoideus.
  vrijdag 28 april 2006 @ 07:14:17 #135
140141 ivosnivo
pi_37367393
Schouderblad en schouderkom, je hebt toch smalle mensen en brede mensen. Volgens mij hebben brede mensen bredere schouders, ofwel zijn die botten meer uit elkaar getrokken toch?
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:12 schreef Mr.J het volgende:
Vandaag trouwens 15 minuutjes getraint.

Had dinsdag nl. zowel quads als hamstrings gedaan zodat er voor vandaag alleen kuiten en buik overbleef. Toch daarvoor maar naar de gym gegaan.
Vind ik nog netjes, kuiten + buik in 15 min

Kwam nog een leuke link tegen:
http://www.fonteine.com/laagsteprijzen.html

[ Bericht 10% gewijzigd door ivosnivo op 28-04-2006 10:31:28 ]
pi_37375423
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 07:14 schreef ivosnivo het volgende:
Schouderblad en schouderkom, je hebt toch smalle mensen en brede mensen. Volgens mij hebben brede mensen bredere schouders, ofwel zijn die botten meer uit elkaar getrokken toch?
ik denk dat die botten gewoon groter zijn... niet uit elkaar getrokken denk ik, dat zou dan ook beweren dat grotere mensen zwakkere botten hebben en meer beentjes ed breken?

Vandaag trouwens voor 't eerst de military press staand gedaan, dat is echt
Zittend is echt veel kutter.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37375625
Bij die oefening wel opletten dat je de stang niet vrolijk tegen je kin aan zwiepert .
pi_37378043
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 07:14 schreef ivosnivo het volgende:

Kwam nog een leuke link tegen:
http://www.fonteine.com/laagsteprijzen.html
Omega 3 Visolie 360 * 1000 mg 40,00 euro

ik koop een fles van een halve liter voor 5 euro
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef Semargofni het volgende:
Bij die oefening wel opletten dat je de stang niet vrolijk tegen je kin aan zwiepert .
idd, de stang komt net voorbij m'n neus, het schilt geen cm denk ik
pi_37379373
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:51 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

ik denk dat die botten gewoon groter zijn... niet uit elkaar getrokken denk ik, dat zou dan ook beweren dat grotere mensen zwakkere botten hebben en meer beentjes ed breken?
Dat denk ik dus ook...gewoon grotere, bredere botten. Heb ik zelf ook, alleen zie je dat niet omdat ik nogal lang ben (en mijn lengte mijn breedte overruled).
pi_37380737
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:57 schreef Semargofni het volgende:
hmmm lekker hoor 50 kg tegen je bakkes, dan krijg je zo'n soort hoofd , met 'n pleistertje op je bakkes...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_37384405
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:36 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

hmmm lekker hoor 50 kg tegen je bakkes, dan krijg je zo'n soort hoofd , met 'n pleistertje op je bakkes...
pussy
pi_37384698
Mijn gewicht zit nu weer boven de 80 kg
pi_37385619
sow, lekker HARD getrained deze week, mijn fysiek is op een week enorm vooruitgegaan(komt mede omdat ik ervoor 2 weke rust had genomen denk ik)

Hoe zit het nu met de contest voor 21 juni? Ik heb er zin in
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
pi_37389591
Ik vreet nog een maandje door en ga dan wat cardio doen. Extreem veel vet hoeft er toch niet af.
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:06:12 #145
140141 ivosnivo
pi_37390177
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 15:15 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

Omega 3 Visolie 360 * 1000 mg 40,00 euro

ik koop een fles van een halve liter voor 5 euro
[..]

idd, de stang komt net voorbij m'n neus, het schilt geen cm denk ik
Halve liter voor 5 euro, en hoe krijg je in godsnaam die rommel weg. Maak je er zelf capsules van?
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 21:44 schreef LedZep het volgende:
Ik vreet nog een maandje door en ga dan wat cardio doen. Extreem veel vet hoeft er toch niet af.
Ik zit te twijfelen of ik nu 3 kg moet afvallen, of eerst meer massa moet kweken in me kuiten, en me meer moet gaan richten op me symetrie. Beetje puntjes op de i zetten, ik hoop dat het niet al te moeilijk word om alles bij te houden en me vet% rond de 9 te houden zonder te jojoën.
pi_37390436
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:06 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Halve liter voor 5 euro, en hoe krijg je in godsnaam die rommel weg. Maak je er zelf capsules van?
met een soeplepel en voor 50 euro heb ik dat er wel voor over
  vrijdag 28 april 2006 @ 22:23:12 #147
140141 ivosnivo
pi_37390634
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:16 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

met een soeplepel en voor 50 euro heb ik dat er wel voor over
My god, ik heb nooit in me leven vis gegeten, en zie dat ook niet gebeuren. Laat staan die rommel puur weg te drinken (ook al is het maar een theelepeltje). Maar ik verneem ik toch niks van in de 2 maanden dat ik het gebruik, dus ik stop er maar mee denk ik.
  zaterdag 29 april 2006 @ 05:16:45 #148
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_37395871
Heel stom vraagje, maar zat ermee..

Als je net heb getraind om spieren te kweken enzo.
Maakt het dan nog wat uit of je een koude of warme douche neemt?
is het één bevroderlijker of juist minder bevorderlijk voor opbouw van spieren?

(serieus antwoord graag, ws. schieten er een paar in de lach Ikzelf ook trouwens)
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  zaterdag 29 april 2006 @ 08:16:07 #149
140141 ivosnivo
pi_37396149
Maakt geen hol uit volgens mij.
  zaterdag 29 april 2006 @ 09:03:34 #150
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_37396343
koude douche is beter voor je bloedsomloop, maar of dat invloed heeft op je herstel ? Ik denk het niet.
pi_37397105
hoe hoger de temperatuur, des te sneller processen verlopen, maar weet niet of het echt veel effect geeft met een douche
  zaterdag 29 april 2006 @ 14:02:43 #152
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37401944
quote:
Op woensdag 26 april 2006 17:33 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
het is meer het feit dat je de hele tijd gewichten bij aan het kopen bent en dat kost je een fortuin.
Dam...da's waar....en dat is een onderdeel wat ik al een hele tijd aan het uitstellen ben.
Maar waarom zou je een rek kopen?
Ik zou gewoon extra schijven kopen, da's hastikke basic en ook wel duur genoeg...qua verzendkosten!

Maar als het echt zou moeten kun je wel iets zelf maken met hele sterke tassen en veel flessen water.
Of een zak zand schijnt ook veel gebruikt te worden voor budget-trainen. Zakken aan een stok...heb je dumbbells of een barbell.

Maar wat de gym wel heeft wat je niet zelf kan maken is natuurlijk de medemensen die het kunnen zien als je een oefening afraffelt of op een andere manier smokkelt. Maar vooral de sociale contacten met mensen met dezelfde gezonde hobby.
Zelfs al ruimt niet iedereen de gewichten niet op...maar dat is ook nuttig want zo kun je tenminste de aso's herkennen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_37403547
quote:
Door slijtage zal je liggen wat meer kalk aanmaken in je botten, ze worden dus wat steviger, en wat breeder. Langer zullen ze niet worden, tenzij je ze express gaat uitrekken....
  zaterdag 29 april 2006 @ 17:27:47 #154
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_37406537
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:12 schreef Haijo het volgende:
Door slijtage zal je liggen wat meer kalk aanmaken in je botten, ze worden dus wat steviger, en wat breeder. Langer zullen ze niet worden, tenzij je ze express gaat uitrekken....
Dit lees ik ook steeds, dus best goed idee om je grootouders, als je die hebt, mee te nemen naar de gym en ze flink te laten curlen, pressen en squatten.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_37407108
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 17:27 schreef Spacehamster het volgende:

[..]

Dit lees ik ook steeds, dus best goed idee om je grootouders, als je die hebt, mee te nemen naar de gym en ze flink te laten curlen, pressen en squatten.
Krachttraining is sowieo voor bijna iedereen aan te raden.
pi_37408243
Een vraag:

Is het erg als ik mijn creatine + glutamine ongeveer 1,5uur voor het innemen al meng met vruchtendrank thuis en dat dan na de training opdrink?

Of moet ik het perse mengen na de training en gelijk opdrinken?

Dank!!

ps: Net weer begonnen met trainen maar toch nog 110kg met bankdrukken had veel minder verwacht!
pi_37408641
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
Een vraag:

Is het erg als ik mijn creatine + glutamine ongeveer 1,5uur voor het innemen al meng met vruchtendrank thuis en dat dan na de training opdrink?

Of moet ik het perse mengen na de training en gelijk opdrinken?

Dank!!

ps: Net weer begonnen met trainen maar toch nog 110kg met bankdrukken had veel minder verwacht!
Creatine wordt dan omgezet naar creatini (het afval product van creatine), dus ik zou het niet van te voren mengen.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:10:37 #158
119431 Celt
Y Goeden Bywyd
pi_37409247
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 18:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Creatine wordt dan omgezet naar creatini (het afval product van creatine), dus ik zou het niet van te voren mengen.
das ook alweer achterhaalt.
Het mensengeslacht zou voorgoed de mysteriën van de ziel verliezen. De mensen zouden niet langer de hoeders van aarde en oceaan zijn, en niet meer zijn dan parasieten die ten koste daarvan leefden.
pi_37409803
Heeft iemand enig idee waar ik van die zandzakken kan kopen? Bij de doe-het-zelfzaken hebben ze wel zand maar dat zit in van die brakke zakken, dus ik moet eigenlijk een grote (jute) zak hebben waar zo'n 50 kg zand in past. Heb geen idee waar zoiets te krijgen is.
pi_37409864
koop aarappelen in een grote zak, krijg je de jute zak er gratis bij
100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')