Denk je? Er zijn er geloof ik al een stuk of 10 vertrokken dit seizoen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Nellid het volgende:
Niet te weinig.
Nu kunnen alle geruchten over nieuwe aankopen weer beginnen... Er gaan ook zat spelers vertrekken denk ik.
Dan moeten die spijlen wel heel ver uit elkaar gezeten hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kon nog net door de spijlen van een hek wegkomen bij het Clara ziekenhuis. Paar minuten later knuppelde stillen alles, wat er daar uit probeerde te komen, weg.
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggenquote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Nellid het volgende:
Maar het middenveld is echt het belangrijkste.
Nee, vind ik niet. Natuurlijk ook heel belangrijk maar je mist echt een type bosvelt (in zn goede jaren) en eigenlijk nog iets intelligenter. Iemand die iedereen op zn plek zet en er keihard voor gaat. Een soort Ghaly eigenlijk, maar dan volwassenquote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggen
dan spelen de nrs. 1 t/m 4 voor de CL plaatsquote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef Nellid het volgende:
.....dan gaat alleen de kampioen de CL in...
Ja precies en daarna moet je dan nog voorrondes spelen ookquote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan spelen de nrs. 1 t/m 4 voor de CL plaats
... op, joh.quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan moeten die spijlen wel heel ver uit elkaar gezeten hebben.![]()
Dus ze blijven. Hoeraquote:Op maandag 24 april 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
... op, joh.
Kuijt vertrekt. Kalou ook.
Ik niet. De aanvoer vanuit het middenveld naar de aanval is veel te matig. Daarnaast moet er op het middenveld een bikkelaar, een leider staan, iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggen
Lekker boeiend wat het belangrijkst is, we moeten ze zowieso gewoon allebei kopen! Verder een extra verdediger (rechtsback/rechts centrum, links drenthe de kans geven?) want je ziet dat als er 1 uitvalt dat er weinig overblijft (Of je moet op gyan blijven vertrouwen maar volgens mij gaat die nou toch echt weg...) en Vlaar vind ik toch nog steeds niet echt top.quote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik niet. De aanvoer vanuit het middenveld naar de aanval is veel te matig. Daarnaast moet er op het middenveld een bikkelaar, een leider staan, iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.
Franky, jij bent ook geen scout bij Feyenoord! Met 15 miljoen verzint Feyenoord eg wel iets leuks!quote:Op maandag 24 april 2006 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
En tjsaaaa, als Dirk weg gaat, dan zou ik echt niet weten wie hem op moet volgen!
Daar heb je wel gelijk in, maar met Kuyt vertrekt ook een echte Feyenoorder, en dat doet ook zeer!quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Franky, jij bent ook geen scout bij Feyenoord! Met 15 miljoen verzint Feyenoord eg wel iets leuks!
Ja heeft het verleden altijd wel uitgewezen!quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Franky, jij bent ook geen scout bij Feyenoord! Met 15 miljoen verzint Feyenoord eg wel iets leuks!
Idd, we hebben nog de Joegoslaaf van 9 Miljoen!quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef Staanplaats het volgende:
Ja heeft het verleden altijd wel uitgewezen!
Sinds Jansen er is, is er bijna nog niks gekocht. Alleen Vlaar volgens mij? Best goede speler toch.quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja heeft het verleden altijd wel uitgewezen!
Sorry beetje sarcatisch/cynische vandaag...
Kopen? 10 Miljoenquote:Op maandag 24 april 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Toch denk ik dat het niet verkeerd is om die Lazovic nu gewoon nog een kans te geven, zeker wanneer Kuijt mocht vertrekken.
Moet nog erg veel leren. Dat hebben de laatste twee wedstrijden wel duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds Jansen er is, is er bijna nog niks gekocht. Alleen Vlaar volgens mij? Best goede speler toch.
Hij moet zeker nog veel leren, maar ik denk dat hij, en ook Bahia (ondanks zijn offday donderdag) een goed centrum voor Feyenoord zijn, het grote probleem zit 'm bij ons in de backposities!quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef Cart_man het volgende:
Moet nog erg veel leren. Dat hebben de laatste twee wedstrijden wel duidelijk gemaakt.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, we hebben nog de Joegoslaaf van 9 6,5Miljoen!
.... en wellicht 1,2 nieuwe aanvallers!quote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Voor de backs worden nog wel versterkingen gezocht. Dat is het belangrijkste, naast een goede ervaren middenvelder...
Het is in ieders geval geen slechte aankoop, en hij doet het best aardig voor iemand die 19 is.quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet nog erg veel leren. Dat hebben de laatste twee wedstrijden wel duidelijk gemaakt.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
Kuyt moet naar PSV die spelen CL
Ik vind het echt je eer te na om iemand als Kuijt voor je te willen zien spelen. Ik zou Kuijt echt nooit never in Ajax willen zien hoor, echt niet. En direct is al helemaal uit den boze. Maargoed, PSV'ers schijnen daar geen problemen mee te hebben?quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
Kuyt moet naar PSV die spelen CL
Jij zou toch moeten weten dat PSV en Feyenoord (of Ajax) iets heel anders is dan Ajax en Feyenoord... PSV is geen rivaal, maar een concurrent.quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het echt je eer te na om iemand als Kuijt voor je te willen zien spelen. Ik zou Kuijt echt nooit never in Ajax willen zien hoor, echt niet. En direct is al helemaal uit den boze. Maargoed, PSV'ers schijnen daar geen problemen mee te hebben?
Castelen, boussaboun en Kalou gaan denk ik weg, Kuyt.... tja....quote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
.... en wellicht 1,2 nieuwe aanvallers!
Jeps.quote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond het geweldig zondag. Hiervoor ben ik Feyenoorder. We staan met 0-3 achter en nóg werken ze zich kapot en proberen er wat van te maken, en nóg staat het grootste deel van het publiek er achter. Prachtig.
Ik heb het er inderdaad een beetje raar neergezet, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Dit is wat ik van Feyenoord wil zien (en winst, natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:53 schreef Staanplaats het volgende:
Vind prachtig toch het verkeerde woord. Zeker wanneer het je aartsrivaal betreft..
Maar een beetje gezonde ambitie is ook niks mis mee.quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoorder ben je niet voor de prijzen.
Ja snap wel wat je bedoeld. Dat is dat gekke onderhuidse gevoel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het er inderdaad een beetje raar neergezet, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Dit is wat ik van Feyenoord wil zien (en winst, natuurlijk).
Dat ook. Al is dat niet het belangrijkste. Laat ze eerst maar eens zorgen voor een stabiele verdediging en middenveld...quote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
.... en wellicht 1,2 nieuwe aanvallers!
Klopt. Maar denken dat Feyenoord elk jaar ff kampioen wordt is nergens op gebaseerd. Dat is hetzelfde als verwachten dat Utrecht elk seizoen bij de bovenste 4 moet eindigen (bijna danquote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar een beetje gezonde ambitie is ook niks mis mee.
heb precies hetzelfdequote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoeld. Dat is dat gekke onderhuidse gevoel.
Juist bij dit soort wedstrijden komt dat naar boven, alsof dan je Feijenoord-harnas zichtbaar wordt. Hoe oud je ooki bent dat gevoel verdwijnd niet. Als kind had ik het ook, wanneer we ongelovelijk op onze klote gehad, juist dan moest ik mn Feijenoordshirt aan.
Nu ook, hoe erg je ook verliest. Je beseft nu dat dat je de mooiste club ter wereld aanbidt.
Maar genieten doe ik er niet van deze dagen..
Eigenlijk helemaal niet grappig dit, maar moest toch lachen...quote:van: eus
datum: maandag 24 april 2006 20:45
aan: i.opstelten@college.rotterdam.nl
onderwerp: bedankt
hoi meneer ivo
ik wou u bedanken dat ik gistere mee mogt met de politsie.
eerst gingen we met de bus. en toen deden de handboeie wel pijn maar ja
en we mogten heel lang in de gevangenis blijve en toen kregen ook water en ginge we op de foto. dat was alemaal gratis
mijn zusje was heel jaloes. want ik mogt heel lang opblijve en zij was er lekker nie bij en zij moest al om acht uur naar bed
op school heb ik alles vertelt en toen zij juf mirjam dat ik een oeliekun ben omdat ik op een brug stond te wagten met papa. maar ik weet niet zo goed wat dat is
als ik de volgende keer weer niks stout doe mag ik dan weer mee met de politsie?
en mijn mama heb u op televisie gezien en mama zij dat u altijd veel zweet heb omdat u zo dik ben. leuk hè
ik hoop egt dat u trugschrijf
nou doei
eus
Ik vind 'm geniaalquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet grappig dit, maar moest toch lachen...
Klopt. Vandaag vroeg ook zo'n jodenwijf ajaxiedenmeisje me hoe ik nog in mijn Feyenoordshirt durfde te lopenquote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoeld. Dat is dat gekke onderhuidse gevoel.
Juist bij dit soort wedstrijden komt dat naar boven, alsof dan je Feijenoord-harnas zichtbaar wordt. Hoe oud je ooki bent dat gevoel verdwijnd niet. Als kind had ik het ook, wanneer we ongelovelijk op onze klote gehad, juist dan moest ik mn Feijenoordshirt aan.
Nu ook, hoe erg je ook verliest. Je beseft nu dat dat je de mooiste club ter wereld aanbidt.
Maar genieten doe ik er niet van deze dagen..
Ik eigenlijk ook wel een beetjequote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
ik vind die "nou doei" ook echt fantastisch gevondenquote:
Lijkt me wel wat voor sollicitatiesquote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
"nou doei" is schitterend. Dat ga ik ook gebruiken in brieven
Idd.quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
"nou doei" is schitterend. Dat ga ik ook gebruiken in brieven
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...quote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vind die "nou doei" ook echt fantastisch gevonden![]()
En die k***** me kan volgend jaar echt 'n portie stenen verwachten waar je u tegen zegt, smerige honden![]()
Was vandaag ook goed te zien op 't nieuws hoe een klein jochie en eoa opa afgevoerd werden, viel me nog mee dat de nos dat liet zien.
Inderdaad. 't Lijkt me vrij duidelijk dat je daar moet wegwezen als er een heel peloton ME'ers aan komt scheuren met hun toffe blauwe busjesquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...
Och ja, die doen gewoon hun werk. Maakt niet uit dat er een bejaarde vrouw, inclusief looprek, wordt afgevoerd als een of andere crimineel. Kan je toch gewoon laten lopen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...
Dat ging ook lekker, ja.quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. 't Lijkt me vrij duidelijk dat je daar moet wegwezen als er een heel peloton ME'ers aan komt scheuren met hun toffe blauwe busjes.
Hij was niet de enige agent die provoceerdequote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kots op babel
en op die politie agent achter het doel op Y die klapt als ajax scoort
Erg sterk en grappigquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die agent stelde die jongen wel even gerust, dat was wel aardig.quote:
nou, aardige lui hoor.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die agent stelde die jongen wel even gerust, dat was wel aardig.
Hoewel kinderen arresteren mij ook te ver gaat.
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen de play-offs?quote:
Bejaarden en kinderen ok, maar hoe weet je of die toevallige voorbijganger daar ook echt zo toevallig is?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nou, aardige lui hoor.....![]()
als 10 jarige opgepakt worden met tie-wraps om je polsen (deze jongen dan niet, andere kinderen wel)
om nog maar te zwijgen over bejaarden en toevallige voorbijgangers
Omdat de play-offs oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen de play-offs?
Zonder play-offs zouden jullie UEFA-cup spelen en met de play-offs ook...dus voor jullie maakt dat totaal geen verschil. Ja, misschien dat jullie door die play-offs vernedert zijn door Ajax, maar dat gebeurt zo vaak, ook zonder die play-offs hoor![]()
naar ik heb gehoord werden fietsers die over de brug wilden ook gewoon meegenomenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen ok, maar hoe weet je of die toevallige voorbijganger daar ook echt zo toevallig is?
Zou mijn oom wel eens goed kunnen zijn. Politie Rotterdam en met thuiswedstrijden van Feijenoord gaat hij met de ME mee. Hij staat vrijwel altijd op Y en mag graag vertellen bij familie festiviteiten dat hij bij Feijenoord-ajax supporterd voor ajax.quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kots op babel
en op die politie agent achter het doel op Y die klapt als ajax scoort
quote:'Salomon Kalou vertrekt deze zomer uit De Kuip'
24/4/2006 23:00
EXCLUSIEF - Niet alleen Dirk Kuijt lijkt zijn laatste wedstrijd te hebben gespeeld in De Kuip, maar ook Salomon Kalou staat voor een afscheid bij Feyenoord.
Kalou voelt zich in zijn wiek geschoten door het nachtelijke overleg na de nederlaag in Amsterdam. De inhoud van het gesprek van de twaalf spelers bleef niet binnenskamers. Kalou kreeg via het AD de nodige verwijten uit dat overleg voor zijn voeten geworpen. De kritiek voelde als een mes in zijn rug en lijkt de Ivoriaan een laatste duwtje te hebben gegeven om bij Feyenoord te vertrekken.
Feyenoord staat naar verluidt niet helemaal negatief tegenover een vertrek van Kalou. De onderhandelingen met de Ivoriaan hebben nog niet geleid tot een nieuwe verbintenis. En wil de Rotterdamse club nog wat verdienen aan Kalou, moet de aanvaller deze zomer worden verkocht. De huidige verbintenis loopt nog tot medio 2007.
Schiet een aap uit de boom en je hebt er 1quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zoek dan nog maar eens een vervanger voor hem..
Zonder kalou hadden jullie niet eens de play-offs gehaald. Waarom zo negatief over een van jullie beste spelers? Hij is genaaid door een anatal medespelers (als alles waar is..)quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schiet een aap uit de boom en je hebt er 1![]()
Lazovic![]()
Hij is niet genaaid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zonder kalou hadden jullie niet eens de play-offs gehaald. Waarom zo negatief over een van jullie beste spelers? Hij is genaaid door een anatal medespelers (als alles waar is..)
to zo ver ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hij is niet genaaid.
Hij werkt niet.
Hij is goed, als het elftal draait maar zodra meneer aan de bak moet (gaan sleuren) dan geeft meneer niet thuis.
Daarnaast is hij egoistisch.
de wedstrijden dat Lazovic als invaller gevoetbald heeft kon ie mij niet overtuigenquote:Zet Lazovic maar een seizoen in de basis... (al roep ik dat toch al een seizoen of 2)
Scoorde wel veel, zie ik wel graag; een spits met scoringsvermogenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Nellid het volgende:
Nou, dan hoef ik m al helemaal niet, Kezman![]()
En Kalou weg, tsja, zal er niet wakker van liggen. Al vind ik dat ie gewoon bij moet tekenen. Doet ie dat niet dan is hij voor 100% zeker vertrokken.
2 is beter.quote:
En die 2 buitenspelers dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:24 schreef Nellid het volgende:
ik snap je punt ook wel, vraag me alleen af of Lazovic naast Kuyt de oplossing is, ben bang van niet.
Je zou volgend jaar natuurlijk ook met 2 buitenspelers kunnen gaan spelen en de Guzman in de punt naar voren achter Kuyt. Moet je wel een echte leider op het middenveld hebben. Volgens mij kunnen ze daar dan beter hun geld aan uitgeven dan aan een vervanger voor Kalou.
Het staat er een beetje krom zo maar ik wil eigenlijk gewoon echt een bikkelaar op het middenveld en de rest komt dan welquote:
Niet haalbaar en dat wijf is sowieso niet welkom, smerig vallend trutje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Kaap het volgende:
linksbuiten? Robben kan deze zomer weg bij Chelsea
die is te slechtquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef Kaap het volgende:
linksbuiten? Robben kan deze zomer weg bij Chelsea
Alfred Schreuder en Mohammed Abubakari hebben met Feyenoord overeenstemming bereikt over de verlenging van hun contracten tot juli 2007. Schreuder kwam door een blessure dit seizoen alleen de eerste wedstrijd in actie, maar trainer Erwin Koeman ziet in een fitte Schreuder de ideale 'wegkapitein' van z'n ploeg. Feyenoord wil Schreuder na z'n carrière opnemen in de trainersstaf. Abubakari maakte het afgelopen half jaar een goede indruk in Rotterdam. Abubakari zat vaak op de bank, maar wacht nog op z'n officiële debuut.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die vertrekt aan het einde van het seizoen.
Laat die latente homo maar in Utrecht. Liever echte mannen als dikke Theo of Danny Buijs.quote:Nadat FC Utrecht eerder deze week meldde dat hij door overbezette plaatsen op het middenveld door de komst van Gregor van Dijk mocht vertrekken, zou Feyenoord weer volop interesse hebben in de talentvolle middenvelder.
Hij heeft nog een contract tot 2007 maar Feyenoord zou hem het liefst al in de zomer overnemen, Feyenoord zit krap in de échte middenvelders zo hebben Greene en Drenthe (normaal verdedigers) dit seizoen al verscheidene keren op het middenveld gevoetbald.
Koeman zei eerder dit seizoen al Kruys in de winterstop te willen halen voor de breedte en langzaam klaar te stomen voor het echte werk.
Toen wou FC Utrecht nog niet meewerken, aan een transfer voor één van de uitblinkers op het WK onder 19 in eigen land.
Ricky Kruys, zoon van trainer Gert Kruys, mag voor een relatief lage transferprijs weg uit de Galgenwaard. Het komt op zo'n 500.000 euro neer, dat Feyenoord wel lijkt te willen betalen voor het talent.
Dat je uberhaupt nog serueis reageerd zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:33 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Niet haalbaar en dat wijf is sowieso niet welkom, smerig vallend trutje.
ja dat roep ik nou al jaren...quote:
Ik ben een serieusnemertquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt nog serueis reageerd zeg
Ik en Frietsaus ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat roep ik nou al jaren...
das tenminste iemand die niet over zich heen laat lopen, de benodigde body (en misschien iets meer) heeft wat we nu missen op 't middenveld. Daarnaast mooie trap uiteraard en redelijk overzicht.
Buijsquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:21 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Buijs gisteren bij VI, ajaks? daar kan meteen een streep doorheen!![]()
Nou kom op, het is niet het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef tossewaarde het volgende:
Als Kuijt zou vertrekken, zou ik echt niet weten wie hem zou kunnen opvolgen![]()
Qua speler misschien niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Nou kom op, het is niet het einde van de wereld.![]()
ja weer zo'n subtoppertje.. laat ze gewoon eens een fatsoenlijk middenvelder halen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:36 schreef Soul_Survivor het volgende:
[..]
Buijs![]()
Zo iemand moet je hebben.. die er trots op is om voor Feyenoord te mogen uit komen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cart_man het volgende:
Kuijt is gewoon een passant. Ook hij is vervangbaar.
Hij is wel vervangbaar, het probleem is alleen dat je voor hem twee nieuwe spelers moet halen: een bikkelaar en een topschutter.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cart_man het volgende:
Nee, Kuijt is verreweg de belangrijkste speler voor ons op dit moment.quote:
Maar het wordt wel moeilijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef Cart_man het volgende:
quote:Stefanovic wil naar Feyenoord
Tegenover Jadran Sport laat Dejan Stefanovic, spelend voor Portsmouth, weten een transfer naar Feyenoord te willen maken. De oud-verdediger van Vitesse heeft een plezierige tijd in Nederland beleefd en zou graag willen terugkeren. De Rotterdammers hebben al een keer een gesprek gevoerd met de zaakwaarnemer van de transfervrije Stefanovic, zo meldt hij.
"Diverse clubs uit de Engelse Tweede Divisie hebben zich al voor mij gemeld, maar ik wil nog enkele jaren doorgaan op het hoogste niveau. Misschien zijn er nog clubs buiten Engeland die mij deze kans willen geven."
“Ik heb al enkele jaren in Nederland gespeeld bij Vitesse. Ik heb de competitie en de manier van leven, in het algemeen, in Nederland altijd leuk gevonden," zo verklaart de 31-jarige voorstopper. Of hij volgend jaar in De Kuip te vinden is? "Feyenoord is een grote club, en ik zou het een eer vinden om er te mogen spelen, als ze tenminste geïnteresseerd zijn in me.”
“Persoonlijk heb ik nog geen contact gehad met Feyenoord, mijn zaakwaarnemer heeft wel al contact gehad. Maar voordat ik me ga concentreren op een transfer, moet ik me eerst concentreren op mijn huidige club, want we staan op degraderen, en we hebben nog maar twee wedstrijden te gaan om dat te voorkomen."
Greene - Stefanovic - Vlaar - Bahia is dan een optie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:11 schreef H.Flick het volgende:
Met Greene op rechts en Bahia op links heb je wel aardige backs lijkt mij, maar dan is het centrum weer onderbezet.
Zo, daar moet je blij mee zijn.quote:
Wel dan?quote:
Het zijn er in ieder geval net te weinig voor een elftal, das wel weer jammer dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef cultheld het volgende:
Stefanovic, Kruys, Daerden, Janssen, Mendes, Braafheid, Stromstad, Beasley en Farnerud naar Feyenoord? Of heb ik nog een gerucht overgeslagen?
quote:Een aantal van de 799 fans van Feyenoord die afgelopen zondag opgepakt zijn, gaat een klacht indienen bij de politie. Ze vinden in de eerste plaats dat ze onterecht gearresteerd zijn. Verder zijn ze ook van mening dat de manier waarop ze behandeld zijn veel te ver ging. F. Van Ardenne, advocaat van ten minste tien van de arrestanten, zegt dat het nog niet duidelijk is hoeveel mensen precies een klacht in gaan dienen. Veel fans die hij gesproken heeft, denken er nog over na.
Het verhaal van zondag, dat onder andere door de politie en door een woordvoerder van burgemeester Opstelten de wereld in geholpen werd, blijkt niet op alle punten overeen te komen met het verhaal van de supporters. De supporters hebben volgens Van Ardenne echter allemaal een identiek verhaal. Zij zeggen dat er natuurlijk wel een paar stenengooiers tussen de menigte zat, maar dat het grootste deel gewoon uit normale mensen bestond, die helemaal niet van plan waren te rellen. Ze kwamen bijna allemaal uit het laatste vak dat het stadion uitkwam. Doordat er bij het stadion schermutselingen ontstonden, liepen ze snel door, het viaduct over, naar hun auto. Hier werden ze echter tegengehouden door de ME. Terug konden ze niet, want daar stond inmiddels ook politie. Uiteindelijk zijn ze toen maar gearresteerd, omdat ze niet voldeden aan een sommatie om weg te gaan. Volgens Van Ardenne is dat echt "volslagen belachelijk."
Na hun arrestatie werden de supporters overgebracht naar de rechtbank, waar ze in de parkeergarage vastgehouden werden bij gebrek aan cellen. Pas rond elf uur 's avonds mochten ze naar huis, ook de zwangere vrouwen en de jonge kinderen. Mensen konden niet naar het toilet en vielen flauw. De advocaat hekelt het feit dat de politie niet voor adequate opvang gezorgd heeft.
Van Ardenne weet al welk traject hij gaat bewandelen als de klachtencommissie van het korps Rotterdam-Rijnmond geen fatsoenlijk antwoord heeft op de klachten van de supporters: de Nationale Ombudsman. Hij hoopt echter dat dat niet nodig zal zijn. Van Ardenne: "Mensen waren bang. Juist de personen van wie zijn bescherming hadden verwacht, waren de agressors."
-Hij is aanvoerder bij Portsmouthquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wel dan?
Hij zegt dat er interesse is van League Two clubs.. Sorry hoor.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:38 schreef InnocentFR het volgende:
De Feyenoord Supportersvereniging heeft een duidelijke brief geschreven, zoals het hoort. Denk dat iedereen zich wel aardig in deze brief kan vinden die opgepakt is.
http://www.premierleague.com/fapl.rac?command=forwardOnly&nextPage=teamOfTheSeasonquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
-Hij is aanvoerder bij Portsmouth
-Door de supporters verkozen tot speler van het jaar
-Heeft alles gespeelt dit seizoen
-En hij staat in de opstelling van de beste 11 spelers van het seizoen van de engelse competitie
![]()
Jan de Visser, SV voor die man.. Of nog beter, een nekschot.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef cultheld het volgende:
Het lijkt er op dat Feyenoord genaaid gaat worden door de zaakwaarnemers van Kalou.
Volgens Steef gaat Kalou in ieder geval níet naar PSV(eerst wilden de zaakwaarnemers van Kalou dat hij bij PSV zou spelen tot hij een paspoort zou krijgen, om vervolgens relatief goedkoop naar Stamford Bridge te verkassen). Feyenoord wil hem aan iedere buitenlandse club met een goed bod verkopen, maar de zaakwaarnemers van Kalou willen hem volgend jaar transfervrij naar Chelsea laten vertrekken en praten op Kalou in om niet naar Feyenoord te luisteren en z'n contract gewoon uit te dienen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:06 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jan de Visser, SV voor die man.. Of nog beter, een nekschot.
Wat is er mis met Bahia?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:34 schreef Ixnay het volgende:
Nog slechter dan Bahia?.
Laat maar zitten dan.
Ja, want Kuijt is een middenvelder...quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:36 schreef Ixnay het volgende:
Kruys zou een vervanger voor Kuyt kunnen worden.
Blaat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Bekijk Ajax - Feyenoord dan nog maar eens goed.
Ja klopt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, want Kuijt is een middenvelder...
inderdaad, op die wedstrijd na heeft Bahia een fantastisch seizoen gedraaidquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blaat.
Dat was 1 van de weinige slippertjes van Bahia dit seizoen, verder is het gewoon een goede verdediger gebleken.
Makkelijk he, spelers afrekenen op 1 momentje
quote:'AZ, Feyenoord bekijken Stromstad'
Niels Olthof | Sky Sports |
Frederik Stromstad staat in de nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord en AZ Alkmaar, aldus het Engelse Sky Sports.
De international van Noorwegen werd voorheen al eens in verband gebracht met enkele topploegen uit ons land, maar staat nog altijd onder contract bij Start Kristiansand in zijn geboorteland.
De 24-jarige middenvelder zit met zijn gedachten niet bij een eventuele transfer. “Mijn streven is mijzelf te concentreren op de prestraties bij Start. Pas dan kijk ik verder, mocht er een serieus aanbieding voorbij komen.”
Goeie voorzet, maar ik kop em niet inquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Rick Kruys....
Sorry hoor, maar haal dan Dikke Theo! Die heeft veel meer de Feyenoord mentaliteit.
Zo jammer hey, zaakwaarnemers.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens Steef gaat Kalou in ieder geval níet naar PSV(eerst wilden de zaakwaarnemers van Kalou dat hij bij PSV zou spelen tot hij een paspoort zou krijgen, om vervolgens relatief goedkoop naar Stamford Bridge te verkassen). Feyenoord wil hem aan iedere buitenlandse club met een goed bod verkopen, maar de zaakwaarnemers van Kalou willen hem volgend jaar transfervrij naar Chelsea laten vertrekken en praten op Kalou in om niet naar Feyenoord te luisteren en z'n contract gewoon uit te dienen.
Je moet niet al die onzin geloven. De kranten maken tegenwoordig al geen onderscheid tussen roddel en feiten, laat staan al die mensenop internet met zogenaamd veel contacten. Kalou heeft een aantal kundige gerespecteerde zaakwaarnemers, die na vorige zomer echt niet nogmaals dezelfde fouten zullen maken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zo jammer hey, zaakwaarnemers.
Verneuken de hele carriere van Kalou.
Dacht dat die gasten hem zouden moeten begeleiden?
Kundige zaakwaarnemersquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:21 schreef mbn het volgende:
[..]
Je moet niet al die onzin geloven. De kranten maken tegenwoordig al geen onderscheid tussen roddel en feiten, laat staan al die mensenop internet met zogenaamd veel contacten. Kalou heeft een aantal kundige gerespecteerde zaakwaarnemers, die na vorige zomer echt niet nogmaals dezelfde fouten zullen maken.
Bahia was toch een van de paniekaankopen van Gullit? Heeft-ie toch nog een keer in de roos geschotenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:44 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
inderdaad, op die wedstrijd na heeft Bahia een fantastisch seizoen gedraaid
Steef is niet "al die mensen op internet". Vraag maar aan cart_manquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:21 schreef mbn het volgende:
[..]
Je moet niet al die onzin geloven. De kranten maken tegenwoordig al geen onderscheid tussen roddel en feiten, laat staan al die mensenop internet met zogenaamd veel contacten. Kalou heeft een aantal kundige gerespecteerde zaakwaarnemers, die na vorige zomer echt niet nogmaals dezelfde fouten zullen maken.
Steef is een freelance scout in de zuidelijke delen van Amerika als ik me niet vergis, die zijn adviezen gratis aan Feyenoord geeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef is niet "al die mensen op internet". Vraag maar aan cart_man.
Correct, maar hij heeft natuurlijk de nodige contacten bij diverse clubs (en vooral "zijn club" Feyenoord).quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Steef is een freelance scout in de zuidelijke delen van Amerika als ik me niet vergis, die zijn adviezen gratis aan Feyenoord geeft.
Ongetwijfeld ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Correct, maar hij heeft natuurlijk de nodige contacten bij diverse clubs (en vooral "zijn club" Feyenoord).
Mwa, hij heeft al een aantal keer, ik geloof onder Wotte en Baan, een aantal talentvolle spelers aanbevolen, waar vervolgens niets mee is gedaan, waarna ze een tijdje later voor een aardig bedrag vertrekken naar de grotere clubs.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben we daar aan dan ?
van hem zeker magrao en dat soort shit
Bosschaart heeft ook een goede mentaliteit, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:34 schreef Eilanden het volgende:
Ricky heeft een goede mentaliteit, maar is na het WK-20 verschrikkelijk teruggevallen qua niveau
Begint een beetje op een politiestaat te lijken dan zo. Als we de zaken gaan omdraaien..quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef ruud_fr het volgende:
net op rtl nieuws:
Opstelten vind het een geslaagde actie omdat er geen rellen zijn uitgebroken![]()
![]()
Nee, Magrao vindt hij waardeloos. De enige bij jong Feijenoord, die hij wel potentie vindt hebben is Sammuel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef jorienvdherik het volgende:
hebben we daar aan dan ?
van hem zeker magrao en dat soort shit
Het is ook wel eng. Denk aan al die Argentijnen: Graf, Picun. Brazilianen: Somalia, Magrao. Chilenen: Acuna, Pardo en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef cultheld het volgende:
Steef heeft vorig jaar Bovio aanbevolen bij Feyenoord. Die kon GRATIS naar de Kuip komen, maar Feyenoord zei tegen Steef: Bovio is een Zuid-Amerikaan en die vinden wij maar eng. Nu gaat ie in de zomer naar Deportivo la Coruña of Osasuna. Uit pure woede zet Steef die e-mail correspondentie op het internet.
Steef daar over:quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is ook wel eng. Denk aan al die Argentijnen: Graf, Picun. Brazilianen: Somalia, Magrao. Chilenen: Acuna, Pardo en ga zo maar door.
Dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Steef daar over:
Uh, het is mijn vak en expertise om juist WEL
te weten hoe zo'n jong zich gaat ontwikkelen.
Zo'n gelul over aanpassen en andere cultuur. Echte profs en
echte klasbakken stappen daar binnen no-time overheen.
Nogmaals: Die exotische verrassingen die het in de Kuip
niet hebben gemaakt, hebben het niet gemaakt omdat
Feyenoord of NL zo eng of moeilijk was, maar omdat het
SLECHTE spelers waren.
oh dacht dat ie op Fok! zatquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef cultheld het volgende:
Hij post overigens op ajaxtalk en op Feyenoord netwerk.
Inderdaad. Beter dat er gewoon 2 goede op elkaar ingespeelde verdedigers staan. Alles is op te lossen als je afspraken maakt over hoe je dekt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:16 schreef Cart_man het volgende:
Hoop het niet.
Centrumverdediging hoeft overigens niet te bestaan uit een rechts- en linksbenige verdediger. Stom fabeltje...
Al word hij, meen ik, op Feyenoord.netwerk door sommige als jood afgeschilderdquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef cultheld het volgende:
Ja, werkt nu op freelance basis en is dacht ik nog enigszins aan Essel Sports verbonden. Ik vind 't altijd wel interessant om zijn posts te lezen. Tuurlijk zit hij er ook wel eens naast, maar meestal hebben zijn posts een toegevoegde waarde. Hij post overigens op Ajaxtalk en op Feyenoord netwerk.
?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:56 schreef Cart_man het volgende:
Fijne foto weer in de volkskrant vandaag.
Ik ga geen hele krant voor een foto kopenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Koop de Volkskrant, ken je het met eigen ogen zien.
quote:Nec wil Babos, Otten en Zuiverloon van Feyenoord
Nec onderhandelt met Feyenoord over een overgang van drie spelers. Het gaat om Mark Otten, Gianni Zuiverloon en Gabor Babos. De Nijmeegse club wil doelman Babos, afgelopen seizoen nog verhuurd, definitief overnemen van de Rotterdammers. Verder wil Nec ook de verdedigers Mark Otten en Gianni Zuiverloon. Die laatste verlengde in januari nog zijn contract bij Feyenoord, maar speelde het afgelopen seizoen voor Rkc Waalwijk.
Mark Otten brak dit jaar door bij Excelsior, maar is nog eigendom van Feyenoord. Excelsior-trainer Mario Been is komend seizoen coach van Nec.
Krant kopen is goed voor je. Steek je nog eens wat van op.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ga geen hele krant voor een foto kopen![]()
Als je die foto scant doe je nog eens wat goeds voor de samenleving. Je zit de hele dag thuis een uitkering te trekken. Dus maak jezelf nuttigquote:Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Krant kopen is goed voor je. Steek je nog eens wat van op.
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je die foto scant doe je nog eens wat goeds voor de samenleving. Je zit de hele dag thuis een uitkering te trekken. Dus maak jezelf nuttig![]()
Nu kan je het helemaal vergeten, koekwaus.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je die foto scant doe je nog eens wat goeds voor de samenleving. Je zit de hele dag thuis een uitkering te trekken. Dus maak jezelf nuttig![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nu kan je het helemaal vergeten, koekwaus.
En dat is nog steeds geen enkele garantie dat hij bij Feyenoord net zo goed had kunnen presteren. Málaga is heel anders natuurlijk. Daarnaast is Osasuna voorlopig nog geen betere club dan Feyenoord, dat kan je pas met zekerheid zeggen als ze dit succes kunnen continueren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef cultheld het volgende:
Steef heeft vorig jaar Bovio aanbevolen bij Feyenoord. Die kon GRATIS naar de Kuip komen, maar Feyenoord zei tegen Steef: Bovio is een Zuid-Amerikaan en die vinden wij maar eng. Nu gaat ie in de zomer naar Deportivo la Coruña of Osasuna. Uit pure woede zet Steef die e-mail correspondentie op het internet.
Hoe dacht jij dat Feijenoord de afgelopen jaren talenten heeft gescout? Zoek Gibbs bv maar eens op in Fifa, dan snap je waarom ze hem gehaald hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 09:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Al word hij, meen ik, op Feyenoord.netwerk door sommige als jood afgeschilderd
Heb zelf eens gevraagd of het een serieuze tipgever was, of een puisterige puber die zijn informatie uit een computerspelletje haalt![]()
![]()
![]()
Leuk voor hemquote:Niet Henk Timmer, maar Patrick Lodewijks tweede doelman van Oranje
Volgens enkele bronnen binnen de KNVB zal niet Henk Timmer mee gaan als tweede doelman maar Patrick Lodewijks, de 39 jarige doelman van Feyenoord is de laatste weken in vorm, hij is ook bij de voorselectie van Marco van Basten opgenomen.
Marco van Basten moet nog wel een derde keeper mee nemen naar Duitsland Henk Timmer en Maarten Stekelenburg zijn de kandidaten voor derde keeper. Marco van Basten heeft wel laten door schemeren dat hij een jonge ervaren keeper zoekt als opvolger voor Edwin v/d Sar.
Je onderschat Osasuna. Bovendien willen die 2 ploegen hem voor de basis halen. Volgens Steef is hij dan een 100% versterking voor de basis van Feyenoord.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
En dat is nog steeds geen enkele garantie dat hij bij Feyenoord net zo goed had kunnen presteren. Málaga is heel anders natuurlijk. Daarnaast is Osasuna voorlopig nog geen betere club dan Feyenoord, dat kan je pas met zekerheid zeggen als ze dit succes kunnen continueren.
Wie zegt dat Osasuna geen eendagsvlieg is? Zeker in Spanje is een goed seizoen voor een middenmoter geen enkele garantie. Teams als Celta en Mallorca haalden ook wel eens, om het daarna zwaar te krijgen.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je onderschat Osasuna. Bovendien willen die 2 ploegen hem voor de basis halen. Volgens Steef is hij dan een 100% versterking voor de basis van Feyenoord.
Allesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wie zegt dat Osasuna geen eendagsvlieg is? Zeker in Spanje is een goed seizoen voor een middenmoter geen enkele garantie. Teams als Celta en Mallorca haalden ook wel eens, om het daarna zwaar te krijgen.
En waarom zeg je alles "volgens Steef"?
Aha.. Dus Barca zakt volgend seizoen af en wij komen ze tegen in de UEFA Cup?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:12 schreef Siemerink het volgende:
Zojuist een visioen: Dirk Kuyt met rugnummer 7 in Nou Camp.
Kuyt is geen voetballer voor Barca.quote:
Zeg dan niets?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef WEST het volgende:
Ik denk dat Kuyt naar Engeland gaat![]()
Tis stil in rotterdam![]()
quote:MOHAMMED ABUBAKARI SIGNEERT NIEUWE VERBINTENIS
Mohammed Abubakari heeft donderdagmiddag zijn handtekening gezet onder een nieuw éénjarig contract met Feyenoord. De 20-jarige Ghanees zal zodoende ook volgend seizoen deel uitmaken van de selectie van Erwin Koeman. Abubakari, een op op de Feyenoord Football Academy in het Ghanese Fetteh opgeleide middenvelder, kwam afgelopen winter naar Rotterdam.
bron: Feyenoord.nl
mag toch wel reageren, dat doen jullie ook bij onsquote:
Jullie?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef WEST het volgende:
[..]
mag toch wel reageren, dat doen jullie ook bij ons![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:52 schreef Soul_Survivor het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1127/1835c99d/index.html
![]()
quote:'Mogelijk overgang Jungschläger naar Feyenoord'
Peter Jungschläger betreurt de manier waarop ADO Den Haag naar buiten heeft gebracht dat hij vertrekt. De 21-jarige middenvelder spreekt met klem tegen dat hij een basisplaats heeft geëist. Feyenoord daarentegen zou hem graag willen overnemen.
Feyenoord zou de intentie hebben om de ADO-speler over te nemen en hem het eerst jaar te verhuren aan satellietclub Excelsior. Er hebben zich al meerdere clubs voor de jonge middenvelder gemeld, waaronder degradant RBC Roosendaal.
Jungschläger doorliep de opleiding van de Haagse club en debuteerde dit seizoen in de hoofdmacht. Hij kwam twaalf competitie duels aan spelen toe, waarvan acht als basisspeler. Wat hem pijn heeft gedaan is dat Adelaar hem passeerde voor het duel met RBC, terwijl hij daarvoor juist goed speelde.
klopt voor 100 euroquote:Op donderdag 27 april 2006 15:37 schreef WEST het volgende:
Ik denk dat Kuyt naar Engeland gaat![]()
Tis stil in rotterdam![]()
Niet waar!quote:
quote:
quote:Soccerplaza.be kwam zojuist met het duistere bericht dat Feyenoord verregaande interesse heeft in AZ-linksback Tim De Cler.
De Belgische voetbalsite weet tevens al te melden dat er een tweejarig contract klaarligt met een optie voor nog een jaar, de linksback speelde dit seizoen een voortreffelijk seizoen en werd beloond met uitverkiezingen voor Oranje en hij won tevens de Bronze Schoen achter Dirk Kuyt en Philip Cocu.
3 a 4 miljoen een struikelblok.quote:Feyenoord heeft oogje op Berbatov
27 april 2006, 18:35
Door: Robert Kuijpers
Feyenoord heeft als opvolger van Salomon Kalou en/of Dirk Kuyt al een speler op het oog. De Bulgaar Dimitar Berbatov zou een van de twee moeten opvolgen in de Kuip, zo melden enkele fansites van de Rotterdammers.
Een struikelblok voor Feyenoord lijkt echter de vraagprijs van drie à vier miljoen euro. Maar aangezien Salomon Kalou, die vrijwel zeker vertrekt, en Dirk Kuyt, die mogelijk vertrekt, flink wat geld moeten opbrengen, zou de spits van Bayer Leverkusen wel gehaald kunnen worden.
Feyenoord is niet de eerste Nederlandse club die interesse toont voor de nummer 21 in de strijd om de Gouden Schoen. Een aantal seizoenen geleden toonde Ajax ookal interesse.
2003/04 Bayer Leverkusen 33 16 Bundesligaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Daar komen de geruchten, die nergens toe leiden, weer....
[..]
[..]
3 a 4 miljoen een struikelblok.
Wil nu wel eens weten hoe dat zit met de financiën bij Feijenoord.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
zal Feyenoord moeten bij leggen denk
Ik had een soort van half gelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 23:54 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
in het bericht staat dat hij 3 a 4 miljoen moet kosten
Aan de andere kant dacht ik dat die bij die interesse uit engeland 3x zo veel moest kosten dus geloof ik ook niets van dit bericht...
quote:Geruchten over Berbatov gebakken lucht
[Bron: FR4ever.nl]
Eerder deze week meldde FRGoals dat Feyenoord verregaande interesse in Dimitar Berbatov zou hebben. Zij meldden toen ook dat het enige struikelblok het huidige prijskaartje van drie á vier miljoen euro is. Bij nader onderzoek is echter gebleken dat de aanvaller, die momenteel uit komt voor Bayer Leverkussen, meer waard is dan dat want hij is momenteel ruim 15 miljoen euro waard.
Vorig jaar probeerde ook ajax hem naar Nederland te halen, maar dit liep op niets uit. Eerder dit jaar was er ook al interesse bij diverse Engelse topclubs. Onder meer Arsenal, Liverpool en Newcastle United zouden deze zomer het contract van de Bulgaar af willen kopen.
Tevens heeft Berbatov al eerder aangegeven dat de Duitse competitie hem meer aantrekt dan de Nederlandse competitie. Hij is al zes jaar in dienst van Bayer Leverkusen en zal zijn club niet zomaar verruilen voor een andere club.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is het gebakken lucht. Is lache, joh. De hele zomer weer ouwehoeren over geruchten en spelers die toch niet komen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Las net ook een gerucht over een ruil tussen Kuijt/Kalou van Feijenoord en Hamann/Cissé van Liverpool
quote:Het is vrijdag...
... en je hebt niets te doen? Misschien een leuk idee om dan de wedstrijd tussen VV Capelle en de amateurs van Ajax te bezoeken. Enige probleem is dat deze wedstrijd in het geheim gespeeld wordt. Tijd en locatie zijn dus niet bekend.
Of toch wel? Wij vernamen van een anonieme bron namelijk dat de wedstrijd vanavond op het terrein van RKAVV te Leidschendam gespeeld wordt. Het is niet bekend of er een combiregeling van kracht is, ook weten wij op dit moment niet of er een pasfotoregistratie verplicht is voor de kaartverkoop.
quote:
Dit soort berichten is al voldoende om de wedstrijd niet door te laten gaan (mits het waar is)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..].
Vraag me af hoe erg je je verveelt als je daar écht heen gaat. Dan heb je toch iets te lang in het geboortekanaal gezeten denk ik.
Pff, slechts Hamann en cisse? Ik wil minstens Gerrard er bij... Ow en Dudek terug.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is het gebakken lucht. Is lache, joh. De hele zomer weer ouwehoeren over geruchten en spelers die toch niet komen.
Las net ook een gerucht over een ruil tussen Kuijt/Kalou van Feijenoord en Hamann/Cissé van Liverpool
hahahahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
kwam van zo site met als bron skysports.nl
ga je er naar toe is het een ict site haha
Feyenoord zal daar diep voor moeten tasten in d ebuidel.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien een ruil Kalou / Berbatov???
Bron? Die Been is daar wel iets aan het neerzetten zeg...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef Kaap het volgende:
Babos voor 3 jaar naar NEC, verkocht ipv verhuurd. Daar zijn we ook weer vanaf.
vi.nlquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bron? Die Been is daar wel iets aan het neerzetten zeg...
Been weet wat hij doet. Opvolger van Koeman in 2008.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bron? Die Been is daar wel iets aan het neerzetten zeg...
Of later... als ie maar komtquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Been weet wat hij doet. Opvolger van Koeman in 2008.
quote:28-04-2006: De Fabeltjeskrant draait overuren
[Bron: Feyenoord-selectie.tk]
Het seizoen is voor Feyenoord afgelopen en het is dan ook logisch dat er geruchten zijn over mogelijke nieuwe spelers voor Feyenoord. Een aantal sites, die we niet bij naam zullen noemen, krijgen het voor elkaar om ons elke dag diverse geruchten voor te schotelen waarvan wij, als Feyenoord-geruchtensite zijnde, zelfs moe van worden. We halen dus de Fabeltjeskrant uit het stof om u mee te kunnen laten genieten.
We hebben een top 5 gemaakt van de laatste weken:
1) De geruchten over Braafheid. Volgens het Algemeen Dagblad is Feyenoord een keer komen scouten op een training van Utrecht. Een aantal websites zagen hierna hun kans om ons te vermaken met diverse contractdetails. De exacte transfersom is zelfs al bekend. Braafheid zelf zegt in ieder geval van geen contact met Feyenoord te weten.
2) Feyenoord zou verregaande interesse te hebben in Dimitar Berbatov van Bayer Leverkussen. De topspits zou echter met zijn vier miljoen te duur zijn voor Feyenoord. Tottenham Hotspur is in deze niet echt sterk bezig. Zij waren een bod van 14 miljoen aan het voorbereiden.
3) Ricky Kruys zou bij Feyenoord het middenveld moeten versterken. Ook dit keer is de transfersom van een half miljoen al bekend. Alleen de gedachte al dat een bankzitter van Utrecht het middenveld van Feyenoord moet versterken is leuk. Foeke Booy kan er niet om lachen en noemt het onzin.
4) Het is natuurlijk helemaal knap als je naast een transfer ook al de contractduur kan melden. Bij Tim de Cler is dit het geval. De linksback van AZ zou zo goed als zeker volgend seizoen bij Feyenoord spelen en kan een contract van 2 jaar met een optie voor nog een seizoen tekenen. Wij vinden het jammer dat de transfersom nog niet is uitgelekt naar de betreffende site.
5) Peter Jungschläger, wie kent hem niet, zou de overstap maken naar Feyenoord om vervolgens bij Excelsior ervaring op te doen. De middenvelder, die al 12 wedstrijden speelde, maakte niet alleen op Feyenoord een goede indruk. Eerstedivisieclub RBC heeft namelijk ook interesse.
Wij hopen dat een volgende versie van de Fabeltjeskrant niet nodig is. Met dit soort geruchten wordt niet alleen de betrouwbaarheid van voetbalsites te grabbel gegooid maar ook het beleid van Feyenoord in een kwaad daglicht gezet.
Indien Feyenoord echt de intentie heeft om spelers als Peter Jungschläger en Ricky Kruys te halen als versterkingen mag er worden verondersteld dat een verblijf van Wim Jansen in De Kuip niet langdurig zal zijn.
liever eerder.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever eerder.
Koeman is een hele matige coach.
die site is net zo kut dus .tk koop dan lekker .nlquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blijkbaar is de drang naar succes onder de Feijenoordsupporters zo groot, dat ze al deze geruchten nog gaan geloven ook...
Leuk dat je altijd smileys komt, maar ze heeft alweer een punt. Hij heeft het boven verwachting goed gedaan, het afgelopen seizoen. Er zijn echter nog genoeg punten waar hij op kan verbeteren. Tactisch is het niet altijd even sterk en hij neemt af en toe slechte beslissingen...quote:
Maar om hem dan gelijk matig te gaan noemen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd smileys komt, maar ze heeft alweer een punt. Hij heeft het boven verwachting goed gedaan, het afgelopen seizoen. Er zijn echter nog genoeg punten waar hij op kan verbeteren. Tactisch is het niet altijd even sterk en hij neemt af en toe slechte beslissingen...
Zeker waar, maar het is iig beter dan Ruud Gullit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd smileys komt, maar ze heeft alweer een punt. Hij heeft het boven verwachting goed gedaan, het afgelopen seizoen. Er zijn echter nog genoeg punten waar hij op kan verbeteren. Tactisch is het niet altijd even sterk en hij neemt af en toe slechte beslissingen...
quote:„Kuyt moet blijven; bij Kalou hangt het af van z’n managers”
ZUUR EINDE VOOR KOEMAN
„Ik heb Kalou gesteund door hem op te stellen tegen Ajax”
ROTTERDAM, zaterdag
Het hele seizoen heerste er bijna een serene rust bij Feyenoord. De ploeg van de nieuwe trainer Erwin Koeman presteerde redelijk, eindigde na twee mislukte avonturen (UEFA Cup en nationale beker) als derde en geen enkele kikker sprong uit de Kuip. Tot de play-offs. Na een dubbele schrobbering tegen Ajax likt Feyenoord vijf dagen later zijn diepe wonden.
Niet alleen sportief ging het vreselijk mis; het gelekte kleedkamerberaad – waarin de ’kleine luyden’ Salomon Kalou de schuld gaven, ijlt nog steeds na. In het ergste geval tot in Koemans tweede contractjaar als hij, of de clubleiding, het onderlinge wantrouwen en de irritatie in de spelersgroep niet snel wegneemt.
„Het heeft ook met een generatiekloof te maken in een spelersgroep. Om samen goed te functioneren, zou het goed zijn als spelers eens wat vaker in de spiegel kijken. Maar een zelfkritische houding kom je niet veel tegen bij spelers. Ongeacht leeftijd of kwaliteit.”
Koeman zegt nog steeds niet klaar te zijn met de geschonden erecode, het lekgedrag door één of meerdere mensen binnen z’n groep.
„Dat maakte het einde van de competitie extra zuur. Na een relatief rustig jaar komt er van alles naar buiten. Na één zware nederlaag tegen Ajax. Voor mij is die zaak nog niet uit de wereld.”
Hoe Koeman de affaire wel uit de wereld wil helpen, laat hij in het midden. Evenmin laat hij zich uit of hij weet wie of welke spelers lekten. Koeman denkt desondanks het nieuwe seizoen met een schone lei te kunnen beginnen.
„De tijd heelt wonden en volgend seizoen spelen hier alleen spelers die alles voor Feyenoord willen geven. Er treedt ook een nieuw groepsproces in werking omdat er spelers zullen vertrekken en nieuwe worden aangetrokken.”
Maar moet degene die heeft gelekt sowieso niet vertrekken als signaal naar de overige spelers?
„Daar laat ik me niet over uit. Volgend seizoen zullen de regels nog stringenter worden en zal ik als trainer harder optreden. Dit mag niet nog eens gebeuren.”
„Lekaffaire is nog niet uit de wereld”
Koeman zelf kwam nogal ongelukkig uit de hoek in de affaire door te stellen dat de deelnemers aan het kleedkamerberaad juist betrokkenheid toonden bij Feyenoord. Daarmee implicerend dat afwezigen, zoals Salomon Kalou, dat niet zouden tonen.
„Zo heb ik het niet bedoeld. Die jongens waren erbij uit betrokkenheid met Feyenoord en anderen hadden misschien goede reden om er niet bij te zijn. Ik beschuldig Kalou er niet van dat hij niet betrokken is bij Feyenoord. Zijn naam heb ik ook niet genoemd, die is erbij gesleept. Ik zal voorzichtiger moeten zijn met wat ik zeg.”
Een dag later gaf Koeman publiekelijk geen blijk van afkeuring over het lekgedrag, waarmee hij niet pal leek te staan voor zijn, bij ’collega’s’ onder vuur liggende Kalou. Het leek aanvankelijk of de trainer het zo wel goed vond.
„Ik stelde hem op tegen Ajax. Een beter signaal om te laten zien dat ik Kalou steunde, is er niet.”
Moet je hem ook laten staan als hij niet rendeert op de linkervleugel en in het centrum met twee spitsen beter uit de voeten kan?
„Kuyt is onze eerste spits en we spelen met drie aanvallers.”
Dan kan je Kalou misschien beter niet opstellen?
„Kalou moet spelen. Je weet hoe het werkt.”
Je moet hem opstellen?
„Goede voetballers stel ik altijd op.”
Dat Kalou na het gelekte beraad toch in actie kwam, was ongetwijfeld teleurstellend voor degenen die dachten dat Koeman mee zou gaan met het plegen van de ’karaktermoord’. Had hij ze toezeggingen gedaan in die richting?
„Ik heb nooit iemand enige toezegging gedaan. Dat doe ik nooit.”
Inmiddels hebben alle technische mensen binnen Feyenoord, zoals trainer Erwin Koeman, commercieel directeur Sjaak Troost, technisch adviseur Wim Jansen en de nieuwe technisch manager Peter Bosz het jaarlijkse grote overleg na de competitie gevoerd. Vorig seizoen nog de dag dat Ruud Gullit na één seizoen de wacht werd aangezegd. Toen zat president-commissaris Jorien van den Herik er bij, maar die ontbrak donderdagmiddag.
Koemans functioneren werd niet geëvalueerd. Dat was eerder gedaan door Feyenoords clubleiding. Met als resultaat een contractverlenging tot medio 2009. De trainer wilde niet zeggen wat er op technische vlak was besloten met het oog op het nieuwe seizoen. Een seizoen dat voor Feyenoord op 8 juli start.
„We weten wat we willen, de ideeën zijn bekend, m’n ideaalplaatje heb ik op papier, maar of het allemaal uitvoerbaar is, moet blijken. Er zullen versterkingen komen en spelers afvallen. Voor de aankopen kijken we eerst naar Nederlandse jongens en de Nederlandse markt.”
Speelt Dirk Kuyt een centrale rol bij Feyenoords plannen voor volgend seizoen?
'Hem willen we behouden voor de club, 100%. Hij is meer voor Feyenoord, het gezicht, het boegbeeld. In gesprekken met Kuyt geven we aan dat Feyenoord er heel veel voor over heeft hem hier te houden.”
Zover als enkele van Kuyts collega’s die zeggen dat hij moet bepalen wie zijn secondanten zijn in de aanval?
„Ik ben hier de trainer… Daarmee is toch alles gezegd?”
Moet Kalou ook voor 100% blijven?
„Dat hangt van Kalou en z’n managers af. Z’n contract loopt in 2007 af. Als hij niet bijtekent, wil hij weg en anders blijft hij hier. Zo werkt het marktmechanisme tegenwoordig.”
Heb je hierover en alles wat zich de laatste week heeft afgespeeld nog met Kalou gesproken?
„Ja, maar ik weet niet of hij de waarheid vertelt.”
????????
„Of hij zelf de beslissingen neemt of zijn managers”
Het is de eerste keer dat Erwin Koeman wordt geconfronteerd met tegenwind in Rotterdam. Door het vergrootglas dat op de laatste week is gelegd, weet hij ook dat Feyenoord nog steeds een topclub is. Voor een jonge trainer als Koeman is dit een goede ervaring. Omdat hij vast in Feyenoords zadel zit, kan hij er de komende jaren z’n voordeel mee doen in De Kuip.
„Ja, zal ongetwijfeld, maar ik heb niet staan juichen afgelopen week. Het blijft een zuur einde.”
De Telegraaf.
Nee het is gewoon erg matig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar om hem dan gelijk matig te gaan noemen.
Ik hou het boven gemiddeld goed.
Berbatov wordt gelinkt aan Spaanse en Engelse clubs en dan vraagt Leverkusen 16 miljoen. Dus lijkt me sowieso een onzinnig bericht.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Daar komen de geruchten, die nergens toe leiden, weer....
[..]
[..]
3 a 4 miljoen een struikelblok.
Interessant en bovendien geloofwaardig, want hofs is elk jaar in Arnhem te vinden met koninginnedagquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo, gister met Koninginnedag naar Arnhem geweest en wie kwam ik tegen? Juist, Nicky Hofs. Ik heb ff met hem gepraat. De groep had helemaal het vertrouwen in Kalou niet opgezegt. En hij vertelde mij dat van Hooijdonk waarschijnlijk alles aan het AD had vertelt. Dat was binnen de groep wel duidelijk. Hij verwachte wel het vertrek van Kalou aan het eind van het jaar, maar hij wist niet of Kuijt weg ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |