Inderdaad. 't Lijkt me vrij duidelijk dat je daar moet wegwezen als er een heel peloton ME'ers aan komt scheuren met hun toffe blauwe busjesquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...
Och ja, die doen gewoon hun werk. Maakt niet uit dat er een bejaarde vrouw, inclusief looprek, wordt afgevoerd als een of andere crimineel. Kan je toch gewoon laten lopen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...
Dat ging ook lekker, ja.quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. 't Lijkt me vrij duidelijk dat je daar moet wegwezen als er een heel peloton ME'ers aan komt scheuren met hun toffe blauwe busjes.
Hij was niet de enige agent die provoceerdequote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kots op babel
en op die politie agent achter het doel op Y die klapt als ajax scoort
Erg sterk en grappigquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet grappig dit, maar moest toch lachen...
Die agent stelde die jongen wel even gerust, dat was wel aardig.quote:
nou, aardige lui hoor.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die agent stelde die jongen wel even gerust, dat was wel aardig.
Hoewel kinderen arresteren mij ook te ver gaat.
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen de play-offs?quote:
Bejaarden en kinderen ok, maar hoe weet je of die toevallige voorbijganger daar ook echt zo toevallig is?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nou, aardige lui hoor.....![]()
als 10 jarige opgepakt worden met tie-wraps om je polsen (deze jongen dan niet, andere kinderen wel)
om nog maar te zwijgen over bejaarden en toevallige voorbijgangers
Omdat de play-offs oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen de play-offs?
Zonder play-offs zouden jullie UEFA-cup spelen en met de play-offs ook...dus voor jullie maakt dat totaal geen verschil. Ja, misschien dat jullie door die play-offs vernedert zijn door Ajax, maar dat gebeurt zo vaak, ook zonder die play-offs hoor![]()
naar ik heb gehoord werden fietsers die over de brug wilden ook gewoon meegenomenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen ok, maar hoe weet je of die toevallige voorbijganger daar ook echt zo toevallig is?
Zou mijn oom wel eens goed kunnen zijn. Politie Rotterdam en met thuiswedstrijden van Feijenoord gaat hij met de ME mee. Hij staat vrijwel altijd op Y en mag graag vertellen bij familie festiviteiten dat hij bij Feijenoord-ajax supporterd voor ajax.quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kots op babel
en op die politie agent achter het doel op Y die klapt als ajax scoort
quote:'Salomon Kalou vertrekt deze zomer uit De Kuip'
24/4/2006 23:00
EXCLUSIEF - Niet alleen Dirk Kuijt lijkt zijn laatste wedstrijd te hebben gespeeld in De Kuip, maar ook Salomon Kalou staat voor een afscheid bij Feyenoord.
Kalou voelt zich in zijn wiek geschoten door het nachtelijke overleg na de nederlaag in Amsterdam. De inhoud van het gesprek van de twaalf spelers bleef niet binnenskamers. Kalou kreeg via het AD de nodige verwijten uit dat overleg voor zijn voeten geworpen. De kritiek voelde als een mes in zijn rug en lijkt de Ivoriaan een laatste duwtje te hebben gegeven om bij Feyenoord te vertrekken.
Feyenoord staat naar verluidt niet helemaal negatief tegenover een vertrek van Kalou. De onderhandelingen met de Ivoriaan hebben nog niet geleid tot een nieuwe verbintenis. En wil de Rotterdamse club nog wat verdienen aan Kalou, moet de aanvaller deze zomer worden verkocht. De huidige verbintenis loopt nog tot medio 2007.
Schiet een aap uit de boom en je hebt er 1quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zoek dan nog maar eens een vervanger voor hem..
Zonder kalou hadden jullie niet eens de play-offs gehaald. Waarom zo negatief over een van jullie beste spelers? Hij is genaaid door een anatal medespelers (als alles waar is..)quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schiet een aap uit de boom en je hebt er 1![]()
Lazovic![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |