Denk je? Er zijn er geloof ik al een stuk of 10 vertrokken dit seizoen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef Nellid het volgende:
Niet te weinig.
Nu kunnen alle geruchten over nieuwe aankopen weer beginnen... Er gaan ook zat spelers vertrekken denk ik.
Dan moeten die spijlen wel heel ver uit elkaar gezeten hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kon nog net door de spijlen van een hek wegkomen bij het Clara ziekenhuis. Paar minuten later knuppelde stillen alles, wat er daar uit probeerde te komen, weg.
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggenquote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Nellid het volgende:
Maar het middenveld is echt het belangrijkste.
Nee, vind ik niet. Natuurlijk ook heel belangrijk maar je mist echt een type bosvelt (in zn goede jaren) en eigenlijk nog iets intelligenter. Iemand die iedereen op zn plek zet en er keihard voor gaat. Een soort Ghaly eigenlijk, maar dan volwassenquote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggen
dan spelen de nrs. 1 t/m 4 voor de CL plaatsquote:Op maandag 24 april 2006 16:20 schreef Nellid het volgende:
.....dan gaat alleen de kampioen de CL in...
Ja precies en daarna moet je dan nog voorrondes spelen ookquote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan spelen de nrs. 1 t/m 4 voor de CL plaats
... op, joh.quote:Op maandag 24 april 2006 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan moeten die spijlen wel heel ver uit elkaar gezeten hebben.![]()
Dus ze blijven. Hoeraquote:Op maandag 24 april 2006 16:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
... op, joh.
Kuijt vertrekt. Kalou ook.
Ik niet. De aanvoer vanuit het middenveld naar de aanval is veel te matig. Daarnaast moet er op het middenveld een bikkelaar, een leider staan, iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind toch echt dat de prioriteit bij nieuwe backs moet liggen
Lekker boeiend wat het belangrijkst is, we moeten ze zowieso gewoon allebei kopen! Verder een extra verdediger (rechtsback/rechts centrum, links drenthe de kans geven?) want je ziet dat als er 1 uitvalt dat er weinig overblijft (Of je moet op gyan blijven vertrouwen maar volgens mij gaat die nou toch echt weg...) en Vlaar vind ik toch nog steeds niet echt top.quote:Op maandag 24 april 2006 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik niet. De aanvoer vanuit het middenveld naar de aanval is veel te matig. Daarnaast moet er op het middenveld een bikkelaar, een leider staan, iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen.
Franky, jij bent ook geen scout bij Feyenoord! Met 15 miljoen verzint Feyenoord eg wel iets leuks!quote:Op maandag 24 april 2006 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
En tjsaaaa, als Dirk weg gaat, dan zou ik echt niet weten wie hem op moet volgen!
Daar heb je wel gelijk in, maar met Kuyt vertrekt ook een echte Feyenoorder, en dat doet ook zeer!quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
Franky, jij bent ook geen scout bij Feyenoord! Met 15 miljoen verzint Feyenoord eg wel iets leuks!
Ja heeft het verleden altijd wel uitgewezen!quote:Op maandag 24 april 2006 19:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Franky, jij bent ook geen scout bij Feyenoord! Met 15 miljoen verzint Feyenoord eg wel iets leuks!
Idd, we hebben nog de Joegoslaaf van 9 Miljoen!quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef Staanplaats het volgende:
Ja heeft het verleden altijd wel uitgewezen!
Sinds Jansen er is, is er bijna nog niks gekocht. Alleen Vlaar volgens mij? Best goede speler toch.quote:Op maandag 24 april 2006 19:58 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja heeft het verleden altijd wel uitgewezen!
Sorry beetje sarcatisch/cynische vandaag...
Kopen? 10 Miljoenquote:Op maandag 24 april 2006 20:06 schreef twi het volgende:
Toch denk ik dat het niet verkeerd is om die Lazovic nu gewoon nog een kans te geven, zeker wanneer Kuijt mocht vertrekken.
Moet nog erg veel leren. Dat hebben de laatste twee wedstrijden wel duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds Jansen er is, is er bijna nog niks gekocht. Alleen Vlaar volgens mij? Best goede speler toch.
Hij moet zeker nog veel leren, maar ik denk dat hij, en ook Bahia (ondanks zijn offday donderdag) een goed centrum voor Feyenoord zijn, het grote probleem zit 'm bij ons in de backposities!quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef Cart_man het volgende:
Moet nog erg veel leren. Dat hebben de laatste twee wedstrijden wel duidelijk gemaakt.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, we hebben nog de Joegoslaaf van 9 6,5Miljoen!
.... en wellicht 1,2 nieuwe aanvallers!quote:Op maandag 24 april 2006 20:27 schreef Cart_man het volgende:
Voor de backs worden nog wel versterkingen gezocht. Dat is het belangrijkste, naast een goede ervaren middenvelder...
Het is in ieders geval geen slechte aankoop, en hij doet het best aardig voor iemand die 19 is.quote:Op maandag 24 april 2006 20:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Moet nog erg veel leren. Dat hebben de laatste twee wedstrijden wel duidelijk gemaakt.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
Kuyt moet naar PSV die spelen CL
Ik vind het echt je eer te na om iemand als Kuijt voor je te willen zien spelen. Ik zou Kuijt echt nooit never in Ajax willen zien hoor, echt niet. En direct is al helemaal uit den boze. Maargoed, PSV'ers schijnen daar geen problemen mee te hebben?quote:Op maandag 24 april 2006 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
Kuyt moet naar PSV die spelen CL
Jij zou toch moeten weten dat PSV en Feyenoord (of Ajax) iets heel anders is dan Ajax en Feyenoord... PSV is geen rivaal, maar een concurrent.quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het echt je eer te na om iemand als Kuijt voor je te willen zien spelen. Ik zou Kuijt echt nooit never in Ajax willen zien hoor, echt niet. En direct is al helemaal uit den boze. Maargoed, PSV'ers schijnen daar geen problemen mee te hebben?
Castelen, boussaboun en Kalou gaan denk ik weg, Kuyt.... tja....quote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
.... en wellicht 1,2 nieuwe aanvallers!
Jeps.quote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef Sloggi het volgende:
Ik vond het geweldig zondag. Hiervoor ben ik Feyenoorder. We staan met 0-3 achter en nóg werken ze zich kapot en proberen er wat van te maken, en nóg staat het grootste deel van het publiek er achter. Prachtig.
Ik heb het er inderdaad een beetje raar neergezet, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Dit is wat ik van Feyenoord wil zien (en winst, natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:53 schreef Staanplaats het volgende:
Vind prachtig toch het verkeerde woord. Zeker wanneer het je aartsrivaal betreft..
Maar een beetje gezonde ambitie is ook niks mis mee.quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoorder ben je niet voor de prijzen.
Ja snap wel wat je bedoeld. Dat is dat gekke onderhuidse gevoel.quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het er inderdaad een beetje raar neergezet, maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Dit is wat ik van Feyenoord wil zien (en winst, natuurlijk).
Dat ook. Al is dat niet het belangrijkste. Laat ze eerst maar eens zorgen voor een stabiele verdediging en middenveld...quote:Op maandag 24 april 2006 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
.... en wellicht 1,2 nieuwe aanvallers!
Klopt. Maar denken dat Feyenoord elk jaar ff kampioen wordt is nergens op gebaseerd. Dat is hetzelfde als verwachten dat Utrecht elk seizoen bij de bovenste 4 moet eindigen (bijna danquote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar een beetje gezonde ambitie is ook niks mis mee.
heb precies hetzelfdequote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoeld. Dat is dat gekke onderhuidse gevoel.
Juist bij dit soort wedstrijden komt dat naar boven, alsof dan je Feijenoord-harnas zichtbaar wordt. Hoe oud je ooki bent dat gevoel verdwijnd niet. Als kind had ik het ook, wanneer we ongelovelijk op onze klote gehad, juist dan moest ik mn Feijenoordshirt aan.
Nu ook, hoe erg je ook verliest. Je beseft nu dat dat je de mooiste club ter wereld aanbidt.
Maar genieten doe ik er niet van deze dagen..
Eigenlijk helemaal niet grappig dit, maar moest toch lachen...quote:van: eus
datum: maandag 24 april 2006 20:45
aan: i.opstelten@college.rotterdam.nl
onderwerp: bedankt
hoi meneer ivo
ik wou u bedanken dat ik gistere mee mogt met de politsie.
eerst gingen we met de bus. en toen deden de handboeie wel pijn maar ja
en we mogten heel lang in de gevangenis blijve en toen kregen ook water en ginge we op de foto. dat was alemaal gratis
mijn zusje was heel jaloes. want ik mogt heel lang opblijve en zij was er lekker nie bij en zij moest al om acht uur naar bed
op school heb ik alles vertelt en toen zij juf mirjam dat ik een oeliekun ben omdat ik op een brug stond te wagten met papa. maar ik weet niet zo goed wat dat is
als ik de volgende keer weer niks stout doe mag ik dan weer mee met de politsie?
en mijn mama heb u op televisie gezien en mama zij dat u altijd veel zweet heb omdat u zo dik ben. leuk hè
ik hoop egt dat u trugschrijf
nou doei
eus
Ik vind 'm geniaalquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet grappig dit, maar moest toch lachen...
Klopt. Vandaag vroeg ook zo'n jodenwijf ajaxiedenmeisje me hoe ik nog in mijn Feyenoordshirt durfde te lopenquote:Op maandag 24 april 2006 21:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ja snap wel wat je bedoeld. Dat is dat gekke onderhuidse gevoel.
Juist bij dit soort wedstrijden komt dat naar boven, alsof dan je Feijenoord-harnas zichtbaar wordt. Hoe oud je ooki bent dat gevoel verdwijnd niet. Als kind had ik het ook, wanneer we ongelovelijk op onze klote gehad, juist dan moest ik mn Feijenoordshirt aan.
Nu ook, hoe erg je ook verliest. Je beseft nu dat dat je de mooiste club ter wereld aanbidt.
Maar genieten doe ik er niet van deze dagen..
Ik eigenlijk ook wel een beetjequote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
ik vind die "nou doei" ook echt fantastisch gevondenquote:
Lijkt me wel wat voor sollicitatiesquote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
"nou doei" is schitterend. Dat ga ik ook gebruiken in brieven
Idd.quote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef H.Flick het volgende:
"nou doei" is schitterend. Dat ga ik ook gebruiken in brieven
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...quote:Op maandag 24 april 2006 22:15 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik vind die "nou doei" ook echt fantastisch gevonden![]()
En die k***** me kan volgend jaar echt 'n portie stenen verwachten waar je u tegen zegt, smerige honden![]()
Was vandaag ook goed te zien op 't nieuws hoe een klein jochie en eoa opa afgevoerd werden, viel me nog mee dat de nos dat liet zien.
Inderdaad. 't Lijkt me vrij duidelijk dat je daar moet wegwezen als er een heel peloton ME'ers aan komt scheuren met hun toffe blauwe busjesquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...
Och ja, die doen gewoon hun werk. Maakt niet uit dat er een bejaarde vrouw, inclusief looprek, wordt afgevoerd als een of andere crimineel. Kan je toch gewoon laten lopen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De ME valt niets te verwijten....als je daar staat en de ME zegt dat je er weg moet gaan, dan moet je gewoon wegwezen. Ik geef je veel kans tegen de ME next time...
Dat ging ook lekker, ja.quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. 't Lijkt me vrij duidelijk dat je daar moet wegwezen als er een heel peloton ME'ers aan komt scheuren met hun toffe blauwe busjes.
Hij was niet de enige agent die provoceerdequote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kots op babel
en op die politie agent achter het doel op Y die klapt als ajax scoort
Erg sterk en grappigquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die agent stelde die jongen wel even gerust, dat was wel aardig.quote:
nou, aardige lui hoor.....quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die agent stelde die jongen wel even gerust, dat was wel aardig.
Hoewel kinderen arresteren mij ook te ver gaat.
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen de play-offs?quote:
Bejaarden en kinderen ok, maar hoe weet je of die toevallige voorbijganger daar ook echt zo toevallig is?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nou, aardige lui hoor.....![]()
als 10 jarige opgepakt worden met tie-wraps om je polsen (deze jongen dan niet, andere kinderen wel)
om nog maar te zwijgen over bejaarden en toevallige voorbijgangers
Omdat de play-offs oneerlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie eigenlijk tegen de play-offs?
Zonder play-offs zouden jullie UEFA-cup spelen en met de play-offs ook...dus voor jullie maakt dat totaal geen verschil. Ja, misschien dat jullie door die play-offs vernedert zijn door Ajax, maar dat gebeurt zo vaak, ook zonder die play-offs hoor![]()
naar ik heb gehoord werden fietsers die over de brug wilden ook gewoon meegenomenquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Bejaarden en kinderen ok, maar hoe weet je of die toevallige voorbijganger daar ook echt zo toevallig is?
Zou mijn oom wel eens goed kunnen zijn. Politie Rotterdam en met thuiswedstrijden van Feijenoord gaat hij met de ME mee. Hij staat vrijwel altijd op Y en mag graag vertellen bij familie festiviteiten dat hij bij Feijenoord-ajax supporterd voor ajax.quote:Op maandag 24 april 2006 23:12 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kots op babel
en op die politie agent achter het doel op Y die klapt als ajax scoort
quote:'Salomon Kalou vertrekt deze zomer uit De Kuip'
24/4/2006 23:00
EXCLUSIEF - Niet alleen Dirk Kuijt lijkt zijn laatste wedstrijd te hebben gespeeld in De Kuip, maar ook Salomon Kalou staat voor een afscheid bij Feyenoord.
Kalou voelt zich in zijn wiek geschoten door het nachtelijke overleg na de nederlaag in Amsterdam. De inhoud van het gesprek van de twaalf spelers bleef niet binnenskamers. Kalou kreeg via het AD de nodige verwijten uit dat overleg voor zijn voeten geworpen. De kritiek voelde als een mes in zijn rug en lijkt de Ivoriaan een laatste duwtje te hebben gegeven om bij Feyenoord te vertrekken.
Feyenoord staat naar verluidt niet helemaal negatief tegenover een vertrek van Kalou. De onderhandelingen met de Ivoriaan hebben nog niet geleid tot een nieuwe verbintenis. En wil de Rotterdamse club nog wat verdienen aan Kalou, moet de aanvaller deze zomer worden verkocht. De huidige verbintenis loopt nog tot medio 2007.
Schiet een aap uit de boom en je hebt er 1quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zoek dan nog maar eens een vervanger voor hem..
Zonder kalou hadden jullie niet eens de play-offs gehaald. Waarom zo negatief over een van jullie beste spelers? Hij is genaaid door een anatal medespelers (als alles waar is..)quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Schiet een aap uit de boom en je hebt er 1![]()
Lazovic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |