2003/04 Bayer Leverkusen 33 16 Bundesligaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Daar komen de geruchten, die nergens toe leiden, weer....
[..]
[..]
3 a 4 miljoen een struikelblok.
Wil nu wel eens weten hoe dat zit met de financiën bij Feijenoord.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
zal Feyenoord moeten bij leggen denk
Ik had een soort van half gelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 23:54 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
in het bericht staat dat hij 3 a 4 miljoen moet kosten
Aan de andere kant dacht ik dat die bij die interesse uit engeland 3x zo veel moest kosten dus geloof ik ook niets van dit bericht...
quote:Geruchten over Berbatov gebakken lucht
[Bron: FR4ever.nl]
Eerder deze week meldde FRGoals dat Feyenoord verregaande interesse in Dimitar Berbatov zou hebben. Zij meldden toen ook dat het enige struikelblok het huidige prijskaartje van drie á vier miljoen euro is. Bij nader onderzoek is echter gebleken dat de aanvaller, die momenteel uit komt voor Bayer Leverkussen, meer waard is dan dat want hij is momenteel ruim 15 miljoen euro waard.
Vorig jaar probeerde ook ajax hem naar Nederland te halen, maar dit liep op niets uit. Eerder dit jaar was er ook al interesse bij diverse Engelse topclubs. Onder meer Arsenal, Liverpool en Newcastle United zouden deze zomer het contract van de Bulgaar af willen kopen.
Tevens heeft Berbatov al eerder aangegeven dat de Duitse competitie hem meer aantrekt dan de Nederlandse competitie. Hij is al zes jaar in dienst van Bayer Leverkusen en zal zijn club niet zomaar verruilen voor een andere club.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is het gebakken lucht. Is lache, joh. De hele zomer weer ouwehoeren over geruchten en spelers die toch niet komen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Las net ook een gerucht over een ruil tussen Kuijt/Kalou van Feijenoord en Hamann/Cissé van Liverpool
quote:Het is vrijdag...
... en je hebt niets te doen? Misschien een leuk idee om dan de wedstrijd tussen VV Capelle en de amateurs van Ajax te bezoeken. Enige probleem is dat deze wedstrijd in het geheim gespeeld wordt. Tijd en locatie zijn dus niet bekend.
Of toch wel? Wij vernamen van een anonieme bron namelijk dat de wedstrijd vanavond op het terrein van RKAVV te Leidschendam gespeeld wordt. Het is niet bekend of er een combiregeling van kracht is, ook weten wij op dit moment niet of er een pasfotoregistratie verplicht is voor de kaartverkoop.
quote:
Dit soort berichten is al voldoende om de wedstrijd niet door te laten gaan (mits het waar is)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..].
Vraag me af hoe erg je je verveelt als je daar écht heen gaat. Dan heb je toch iets te lang in het geboortekanaal gezeten denk ik.
Pff, slechts Hamann en cisse? Ik wil minstens Gerrard er bij... Ow en Dudek terug.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is het gebakken lucht. Is lache, joh. De hele zomer weer ouwehoeren over geruchten en spelers die toch niet komen.
Las net ook een gerucht over een ruil tussen Kuijt/Kalou van Feijenoord en Hamann/Cissé van Liverpool
hahahahahahaquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
kwam van zo site met als bron skysports.nl
ga je er naar toe is het een ict site haha
Feyenoord zal daar diep voor moeten tasten in d ebuidel.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Misschien een ruil Kalou / Berbatov???
Bron? Die Been is daar wel iets aan het neerzetten zeg...quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef Kaap het volgende:
Babos voor 3 jaar naar NEC, verkocht ipv verhuurd. Daar zijn we ook weer vanaf.
vi.nlquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bron? Die Been is daar wel iets aan het neerzetten zeg...
Been weet wat hij doet. Opvolger van Koeman in 2008.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bron? Die Been is daar wel iets aan het neerzetten zeg...
Of later... als ie maar komtquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Been weet wat hij doet. Opvolger van Koeman in 2008.
quote:28-04-2006: De Fabeltjeskrant draait overuren
[Bron: Feyenoord-selectie.tk]
Het seizoen is voor Feyenoord afgelopen en het is dan ook logisch dat er geruchten zijn over mogelijke nieuwe spelers voor Feyenoord. Een aantal sites, die we niet bij naam zullen noemen, krijgen het voor elkaar om ons elke dag diverse geruchten voor te schotelen waarvan wij, als Feyenoord-geruchtensite zijnde, zelfs moe van worden. We halen dus de Fabeltjeskrant uit het stof om u mee te kunnen laten genieten.
We hebben een top 5 gemaakt van de laatste weken:
1) De geruchten over Braafheid. Volgens het Algemeen Dagblad is Feyenoord een keer komen scouten op een training van Utrecht. Een aantal websites zagen hierna hun kans om ons te vermaken met diverse contractdetails. De exacte transfersom is zelfs al bekend. Braafheid zelf zegt in ieder geval van geen contact met Feyenoord te weten.
2) Feyenoord zou verregaande interesse te hebben in Dimitar Berbatov van Bayer Leverkussen. De topspits zou echter met zijn vier miljoen te duur zijn voor Feyenoord. Tottenham Hotspur is in deze niet echt sterk bezig. Zij waren een bod van 14 miljoen aan het voorbereiden.
3) Ricky Kruys zou bij Feyenoord het middenveld moeten versterken. Ook dit keer is de transfersom van een half miljoen al bekend. Alleen de gedachte al dat een bankzitter van Utrecht het middenveld van Feyenoord moet versterken is leuk. Foeke Booy kan er niet om lachen en noemt het onzin.
4) Het is natuurlijk helemaal knap als je naast een transfer ook al de contractduur kan melden. Bij Tim de Cler is dit het geval. De linksback van AZ zou zo goed als zeker volgend seizoen bij Feyenoord spelen en kan een contract van 2 jaar met een optie voor nog een seizoen tekenen. Wij vinden het jammer dat de transfersom nog niet is uitgelekt naar de betreffende site.
5) Peter Jungschläger, wie kent hem niet, zou de overstap maken naar Feyenoord om vervolgens bij Excelsior ervaring op te doen. De middenvelder, die al 12 wedstrijden speelde, maakte niet alleen op Feyenoord een goede indruk. Eerstedivisieclub RBC heeft namelijk ook interesse.
Wij hopen dat een volgende versie van de Fabeltjeskrant niet nodig is. Met dit soort geruchten wordt niet alleen de betrouwbaarheid van voetbalsites te grabbel gegooid maar ook het beleid van Feyenoord in een kwaad daglicht gezet.
Indien Feyenoord echt de intentie heeft om spelers als Peter Jungschläger en Ricky Kruys te halen als versterkingen mag er worden verondersteld dat een verblijf van Wim Jansen in De Kuip niet langdurig zal zijn.
liever eerder.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:46 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
liever eerder.
Koeman is een hele matige coach.
die site is net zo kut dus .tk koop dan lekker .nlquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Blijkbaar is de drang naar succes onder de Feijenoordsupporters zo groot, dat ze al deze geruchten nog gaan geloven ook...
Leuk dat je altijd smileys komt, maar ze heeft alweer een punt. Hij heeft het boven verwachting goed gedaan, het afgelopen seizoen. Er zijn echter nog genoeg punten waar hij op kan verbeteren. Tactisch is het niet altijd even sterk en hij neemt af en toe slechte beslissingen...quote:
Maar om hem dan gelijk matig te gaan noemen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd smileys komt, maar ze heeft alweer een punt. Hij heeft het boven verwachting goed gedaan, het afgelopen seizoen. Er zijn echter nog genoeg punten waar hij op kan verbeteren. Tactisch is het niet altijd even sterk en hij neemt af en toe slechte beslissingen...
Zeker waar, maar het is iig beter dan Ruud Gullit.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd smileys komt, maar ze heeft alweer een punt. Hij heeft het boven verwachting goed gedaan, het afgelopen seizoen. Er zijn echter nog genoeg punten waar hij op kan verbeteren. Tactisch is het niet altijd even sterk en hij neemt af en toe slechte beslissingen...
quote:„Kuyt moet blijven; bij Kalou hangt het af van z’n managers”
ZUUR EINDE VOOR KOEMAN
„Ik heb Kalou gesteund door hem op te stellen tegen Ajax”
ROTTERDAM, zaterdag
Het hele seizoen heerste er bijna een serene rust bij Feyenoord. De ploeg van de nieuwe trainer Erwin Koeman presteerde redelijk, eindigde na twee mislukte avonturen (UEFA Cup en nationale beker) als derde en geen enkele kikker sprong uit de Kuip. Tot de play-offs. Na een dubbele schrobbering tegen Ajax likt Feyenoord vijf dagen later zijn diepe wonden.
Niet alleen sportief ging het vreselijk mis; het gelekte kleedkamerberaad – waarin de ’kleine luyden’ Salomon Kalou de schuld gaven, ijlt nog steeds na. In het ergste geval tot in Koemans tweede contractjaar als hij, of de clubleiding, het onderlinge wantrouwen en de irritatie in de spelersgroep niet snel wegneemt.
„Het heeft ook met een generatiekloof te maken in een spelersgroep. Om samen goed te functioneren, zou het goed zijn als spelers eens wat vaker in de spiegel kijken. Maar een zelfkritische houding kom je niet veel tegen bij spelers. Ongeacht leeftijd of kwaliteit.”
Koeman zegt nog steeds niet klaar te zijn met de geschonden erecode, het lekgedrag door één of meerdere mensen binnen z’n groep.
„Dat maakte het einde van de competitie extra zuur. Na een relatief rustig jaar komt er van alles naar buiten. Na één zware nederlaag tegen Ajax. Voor mij is die zaak nog niet uit de wereld.”
Hoe Koeman de affaire wel uit de wereld wil helpen, laat hij in het midden. Evenmin laat hij zich uit of hij weet wie of welke spelers lekten. Koeman denkt desondanks het nieuwe seizoen met een schone lei te kunnen beginnen.
„De tijd heelt wonden en volgend seizoen spelen hier alleen spelers die alles voor Feyenoord willen geven. Er treedt ook een nieuw groepsproces in werking omdat er spelers zullen vertrekken en nieuwe worden aangetrokken.”
Maar moet degene die heeft gelekt sowieso niet vertrekken als signaal naar de overige spelers?
„Daar laat ik me niet over uit. Volgend seizoen zullen de regels nog stringenter worden en zal ik als trainer harder optreden. Dit mag niet nog eens gebeuren.”
„Lekaffaire is nog niet uit de wereld”
Koeman zelf kwam nogal ongelukkig uit de hoek in de affaire door te stellen dat de deelnemers aan het kleedkamerberaad juist betrokkenheid toonden bij Feyenoord. Daarmee implicerend dat afwezigen, zoals Salomon Kalou, dat niet zouden tonen.
„Zo heb ik het niet bedoeld. Die jongens waren erbij uit betrokkenheid met Feyenoord en anderen hadden misschien goede reden om er niet bij te zijn. Ik beschuldig Kalou er niet van dat hij niet betrokken is bij Feyenoord. Zijn naam heb ik ook niet genoemd, die is erbij gesleept. Ik zal voorzichtiger moeten zijn met wat ik zeg.”
Een dag later gaf Koeman publiekelijk geen blijk van afkeuring over het lekgedrag, waarmee hij niet pal leek te staan voor zijn, bij ’collega’s’ onder vuur liggende Kalou. Het leek aanvankelijk of de trainer het zo wel goed vond.
„Ik stelde hem op tegen Ajax. Een beter signaal om te laten zien dat ik Kalou steunde, is er niet.”
Moet je hem ook laten staan als hij niet rendeert op de linkervleugel en in het centrum met twee spitsen beter uit de voeten kan?
„Kuyt is onze eerste spits en we spelen met drie aanvallers.”
Dan kan je Kalou misschien beter niet opstellen?
„Kalou moet spelen. Je weet hoe het werkt.”
Je moet hem opstellen?
„Goede voetballers stel ik altijd op.”
Dat Kalou na het gelekte beraad toch in actie kwam, was ongetwijfeld teleurstellend voor degenen die dachten dat Koeman mee zou gaan met het plegen van de ’karaktermoord’. Had hij ze toezeggingen gedaan in die richting?
„Ik heb nooit iemand enige toezegging gedaan. Dat doe ik nooit.”
Inmiddels hebben alle technische mensen binnen Feyenoord, zoals trainer Erwin Koeman, commercieel directeur Sjaak Troost, technisch adviseur Wim Jansen en de nieuwe technisch manager Peter Bosz het jaarlijkse grote overleg na de competitie gevoerd. Vorig seizoen nog de dag dat Ruud Gullit na één seizoen de wacht werd aangezegd. Toen zat president-commissaris Jorien van den Herik er bij, maar die ontbrak donderdagmiddag.
Koemans functioneren werd niet geëvalueerd. Dat was eerder gedaan door Feyenoords clubleiding. Met als resultaat een contractverlenging tot medio 2009. De trainer wilde niet zeggen wat er op technische vlak was besloten met het oog op het nieuwe seizoen. Een seizoen dat voor Feyenoord op 8 juli start.
„We weten wat we willen, de ideeën zijn bekend, m’n ideaalplaatje heb ik op papier, maar of het allemaal uitvoerbaar is, moet blijken. Er zullen versterkingen komen en spelers afvallen. Voor de aankopen kijken we eerst naar Nederlandse jongens en de Nederlandse markt.”
Speelt Dirk Kuyt een centrale rol bij Feyenoords plannen voor volgend seizoen?
'Hem willen we behouden voor de club, 100%. Hij is meer voor Feyenoord, het gezicht, het boegbeeld. In gesprekken met Kuyt geven we aan dat Feyenoord er heel veel voor over heeft hem hier te houden.”
Zover als enkele van Kuyts collega’s die zeggen dat hij moet bepalen wie zijn secondanten zijn in de aanval?
„Ik ben hier de trainer… Daarmee is toch alles gezegd?”
Moet Kalou ook voor 100% blijven?
„Dat hangt van Kalou en z’n managers af. Z’n contract loopt in 2007 af. Als hij niet bijtekent, wil hij weg en anders blijft hij hier. Zo werkt het marktmechanisme tegenwoordig.”
Heb je hierover en alles wat zich de laatste week heeft afgespeeld nog met Kalou gesproken?
„Ja, maar ik weet niet of hij de waarheid vertelt.”
????????
„Of hij zelf de beslissingen neemt of zijn managers”
Het is de eerste keer dat Erwin Koeman wordt geconfronteerd met tegenwind in Rotterdam. Door het vergrootglas dat op de laatste week is gelegd, weet hij ook dat Feyenoord nog steeds een topclub is. Voor een jonge trainer als Koeman is dit een goede ervaring. Omdat hij vast in Feyenoords zadel zit, kan hij er de komende jaren z’n voordeel mee doen in De Kuip.
„Ja, zal ongetwijfeld, maar ik heb niet staan juichen afgelopen week. Het blijft een zuur einde.”
De Telegraaf.
Nee het is gewoon erg matig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar om hem dan gelijk matig te gaan noemen.
Ik hou het boven gemiddeld goed.
Berbatov wordt gelinkt aan Spaanse en Engelse clubs en dan vraagt Leverkusen 16 miljoen. Dus lijkt me sowieso een onzinnig bericht.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Daar komen de geruchten, die nergens toe leiden, weer....
[..]
[..]
3 a 4 miljoen een struikelblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |