2003/04 Bayer Leverkusen 33 16 Bundesligaquote:Op donderdag 27 april 2006 22:02 schreef Cart_man het volgende:
Daar komen de geruchten, die nergens toe leiden, weer....
[..]
[..]
3 a 4 miljoen een struikelblok.
Wil nu wel eens weten hoe dat zit met de financiën bij Feijenoord.
quote:Op donderdag 27 april 2006 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
zal Feyenoord moeten bij leggen denk
Ik had een soort van half gelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 23:54 schreef _Gromit_ het volgende:
[..]
in het bericht staat dat hij 3 a 4 miljoen moet kosten
Aan de andere kant dacht ik dat die bij die interesse uit engeland 3x zo veel moest kosten dus geloof ik ook niets van dit bericht...
quote:Geruchten over Berbatov gebakken lucht
[Bron: FR4ever.nl]
Eerder deze week meldde FRGoals dat Feyenoord verregaande interesse in Dimitar Berbatov zou hebben. Zij meldden toen ook dat het enige struikelblok het huidige prijskaartje van drie á vier miljoen euro is. Bij nader onderzoek is echter gebleken dat de aanvaller, die momenteel uit komt voor Bayer Leverkussen, meer waard is dan dat want hij is momenteel ruim 15 miljoen euro waard.
Vorig jaar probeerde ook ajax hem naar Nederland te halen, maar dit liep op niets uit. Eerder dit jaar was er ook al interesse bij diverse Engelse topclubs. Onder meer Arsenal, Liverpool en Newcastle United zouden deze zomer het contract van de Bulgaar af willen kopen.
Tevens heeft Berbatov al eerder aangegeven dat de Duitse competitie hem meer aantrekt dan de Nederlandse competitie. Hij is al zes jaar in dienst van Bayer Leverkusen en zal zijn club niet zomaar verruilen voor een andere club.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is het gebakken lucht. Is lache, joh. De hele zomer weer ouwehoeren over geruchten en spelers die toch niet komen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Las net ook een gerucht over een ruil tussen Kuijt/Kalou van Feijenoord en Hamann/Cissé van Liverpool
quote:Het is vrijdag...
... en je hebt niets te doen? Misschien een leuk idee om dan de wedstrijd tussen VV Capelle en de amateurs van Ajax te bezoeken. Enige probleem is dat deze wedstrijd in het geheim gespeeld wordt. Tijd en locatie zijn dus niet bekend.
Of toch wel? Wij vernamen van een anonieme bron namelijk dat de wedstrijd vanavond op het terrein van RKAVV te Leidschendam gespeeld wordt. Het is niet bekend of er een combiregeling van kracht is, ook weten wij op dit moment niet of er een pasfotoregistratie verplicht is voor de kaartverkoop.
quote:
Dit soort berichten is al voldoende om de wedstrijd niet door te laten gaan (mits het waar is)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef Jajong het volgende:
[..].
Vraag me af hoe erg je je verveelt als je daar écht heen gaat. Dan heb je toch iets te lang in het geboortekanaal gezeten denk ik.
Pff, slechts Hamann en cisse? Ik wil minstens Gerrard er bij... Ow en Dudek terug.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:01 schreef Cart_man het volgende:
Tuurlijk is het gebakken lucht. Is lache, joh. De hele zomer weer ouwehoeren over geruchten en spelers die toch niet komen.
Las net ook een gerucht over een ruil tussen Kuijt/Kalou van Feijenoord en Hamann/Cissé van Liverpool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |